[ MpegTv1 @ 23.09.2007. 20:48 ] @
| Vozim Renault Scenic 1.6 2004 god. benzinac i u toku voznje auto se poneki put ugasi kad pritisnem kvacilo.
Naime, prilikom pritiska kvacila broj obrtaja padne ispod 800 i auto se ugasi. To se ne desava uvek vec povremeno.
Recimo 1 dan se gasi pa onda 2 dana radi normalno, itd. Cim se ugasi momentalno ga palim bez problema.
Da li neko zna u cemu je problem?
Pozdrav |
[ stsung @ 24.09.2007. 12:19 ] @
Pozd.
Da li vozish na plin?
Svako dobro.
[ MpegTv1 @ 24.09.2007. 18:13 ] @
ne ne vozim na plin.
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 24.09.2007. 18:43 ] @
Jel si kontorlisao ili menjao skorije filter za vazduh? Zna da pravi takve probleme ako je preterano zaprljan..
[ ovojeadresa @ 24.09.2007. 19:13 ] @
Citat: stsung: Pozd.
Da li vozish na plin?
Svako dobro.
A šta ako vozi na plin? Ja vozim na plin, i desi mi se da mi padne broj obrtaja kad stisnem kvačilo (a poveća se kad stisnem kočnicu?!), ali se retko dešava, pa nisam na to obraćao pažnju.
[ stsung @ 24.09.2007. 19:58 ] @
Pozd.
Meni se deshavalo to kad vozim na plin ... ako vozim 80 i vishe i onda stisnem kvachilo, broj obrtaja padne i motor se ugushi, tj. ugasi se. Majstor za plin je to odma reshio, trebalo je valjda membrane srediti/ochistiti ... neshto slichno pretpostavljam je i u ovom sluchaju, nema dovoljno vazduga zbog zaprljanih filtera ili tako neshto pa se motor ugushi. Ovo mozhe biti gadno ako se relativno brzo krecesh jer kad se motor ugasi ugasi se i servo i volan je teshko okretati, a i kochnica izgubi snagu, tako da ga morash brzo upaliti.
Svako dobro.
[ pctel @ 24.09.2007. 21:07 ] @
Citat: stsung: Ovo mozhe biti gadno ako se relativno brzo krecesh jer kad se motor ugasi ugasi se i servo i volan je teshko okretati, a i kochnica izgubi snagu, tako da ga morash brzo upaliti.
Svako dobro. Pa nista lakse od toga - samo pustis kvacilo i motor je istog trenutka upaljen.
[ apex @ 24.09.2007. 21:30 ] @
@MpegTv1
kada ti se to desava, u toku voznje, motor hladan/vruc, daj malo vise simptoma
[ pantic68 @ 24.09.2007. 21:47 ] @
"Mozda je prevelik aksijalni luft p***a mu materina". Antologijska recenica mog tece ali u tvom slucaju je moguce. Da ne teoretisem sad sta sve moze da se desi kada se radilica pomeri, moguce je to ili neki trivijalan razlog tipa sajla od kvacila se naslanja na neki kabal koji gubi spoj. Ili je zaribao druk lezaj.
[ MpegTv1 @ 24.09.2007. 22:29 ] @
Nema pravila. Nekad se ugasi kad je motor vruc u sred voznje, a nekad se ugasi kad je totalno hladan. Onda se recimo ne gasi 2-3 dana, pa ponovo pocne da se gasi (jedanput, dvaput). Zanimljivo je to sto cim se ugasi odmah se pali bez problema.
Citam na nekim Slovenackim forumima da se najverovatnije radi o Motoricu - regulatoru ler gasa (regulatoru vazduha). Potrebno je navodno ocistiti klapnu za vazduh koja se uprljala.
Da li vi takodje mislite da je to resenje?
Pozdrav
[ stsung @ 24.09.2007. 23:16 ] @
Citat: pctel: Pa nista lakse od toga - samo pustis kvacilo i motor je istog trenutka upaljen.
Bogme kad se meni tako ugasi, nece se tako upaliti, jedino na kljuch. Da pride josh imash problema i pri paljenju (prljave dizne) onda si bash u chabru ;)
Svako dobro.
[ apex @ 25.09.2007. 00:48 ] @
Citat: Citam na nekim Slovenackim forumima da se najverovatnije radi o Motoricu - regulatoru ler gasa (regulatoru vazduha). Potrebno je navodno ocistiti klapnu za vazduh koja se uprljala.
Da li vi takodje mislite da je to resenje?
kako ti se ponasa motor na leru, da li menja broj obrtaja ili ne, da li povecava sam sebi broj obrtaja motora?
[ MpegTv1 @ 25.09.2007. 18:44 ] @
Na leru se ponasa sasvim normalno, uopste ne menja broj obrtaja. Auto uopste ne trese ni u voznji ni na leru :)
Upravo sam danas proverio servisnu knjizicu i ustanovio da nisam promenio filter vazduha 16.000 km !!! Takodje filter goriva nisam menjao oko 20.000km.
Najverovatnije je filter vazduha ili se zaprljao motoric koji regulise ler gas. Kazu na nekim forumima da se treba ocistiti klapna za vazduh na tom motoricu!
Sta vi mislite o ovome?
pozdrav
[ MpegTv1 @ 28.09.2007. 19:54 ] @
Promenio sam filter vazduha, i ocistio motoric koji kontrolise ler gas (klapnu za regulaciju vazduha).
Moram priznati da se auto mnogo bolje ponasa, medjutim opet mi se 2-3 puta u toku voznje gasi prilikom pritiska kvacila. Uglavnom se to desava prilikom kocenja i spustanja u nizi prenos npr. iz 3 u 2 brzinu, ler gas padne ispod 800 rpm i auto se ugasi.
Da li neko zna gde je problem?
Hvala unapred
Pozdrav
[ apex @ 02.10.2007. 23:17 ] @
Citat: ocistio motoric koji kontrolise ler gas (klapnu za regulaciju vazduha).
Cekaj malo, nisam siguran kakva je konstrukcija usisa kod tebe na vozilu, ali da li si siguran da si ocistio motorcic ler gasa ili si ocistio samo klapnu?
Ovo je motorcic ler gasa, da li si to cistio?
[ MpegTv1 @ 04.10.2007. 18:34 ] @
U pravu si. Problem je u step motoru tj. motoru za regulaciju ler gasa (kao sto je na slici).
Prvobitno sam cistio samo klapnu medjutim danas sam ocistio i motoric. On je problematican !!!
Sada cu videti kako se ponasa a ako se problem bude ponovio nista mi ne preostaje nego da zamenim step motor.
Problem je sto tog dela nema u prodavnicama za moj tip auta, vec se narucuje iz kataloga. Da li neko zna gde se moze nabaviti i po kojoj ceni?
Pozdrav.
MpegTv
[ Krayzie @ 13.11.2007. 23:58 ] @
A cime se cisti Step motor?
Neko mi rece da se potapa u neku kiselinu...
[ iwdza @ 17.11.2007. 17:20 ] @
Za tvoj auto postoji "recall" i svaki ovlasceni servis renoa duzan je da ti to besplatno promeni. To je poznati problem sa usisom vazduha (klapna ne otvara/zatvara kako bi trebalo). Obrati se renoovom servisu bez pardona i ako si u srbiji pripreti da ces da obavestis direktno reno ako ti to ne zamene (naravno besplatno). Imao sam slican problem u Srbiji sa volvoom i lopov je pokusao da mi naplati 800€, u Svajcarskoj sam deo dobio gratis uz izvinjenje od garaziste u ime firme koju zastupa. Kod nas su zastupnici firmi poznatih proizvodjaca na losem glasu - osim par njih - ponasaju se kao da je to njihova prchija svesni da nema ko da ih tuzi. Promenimo taj obicaj na zadovoljstvo postenih potrosaca.
[ zolitas @ 17.11.2007. 17:52 ] @
kod nas je lose gorivo i to se desava kod mnogih automobila........samo ocisti "steper" i to je to.
PS:Karburator sprej koristi za to
[ nicco zhyw @ 18.11.2007. 20:51 ] @
Pozdrav svima!
Imam isti problem kao i @Mpeg, samo sto moj auto radi nemirno na leru.
Kada je hladan, desava se da se i ugasi sam od sebe...
Ako je i kod mene stvar u tom, step motoru, kako da ga skinem i gde se on uopste nalazi?
Inace, auto je polo 1.4 '98 god.
Hvala unapred!
Ziveli!
[ Predrag Supurovic @ 18.11.2007. 21:03 ] @
Imam isti problem (ford Fiesta XR2i 1600ccm 1991.), i utvrdio sam da je problem taj motorcic. Od kada je ocisceno ne javlja se problem cesto ali ga i dalje ima. Najgore je kada se ugasi dok stajem na semaforu :) Zna li neko gde bih mogao d anabavim da zmenim taj motor i koliko to otpriliek kosta, posto su mi u servisu samo rekli da nije jeftino.
[ Neo85 @ 12.12.2007. 17:09 ] @
Ja imam slican problem pa da ne otvaram novu temu.
Auto je peugeot 106, vozim na plin, problem je sto kada prebacujem iz cetvrte u trecu brzinu, pritisnem kvacilo i kocnicu i kada pustam kvacilo auto se ugasi, primetio sam da je to samo iz cetvrte u trecu i ne javlja mi se problem kada vozim na benzin. Skoro sam bio kod majstora na stelovanje plina pa ne znam da nije mozda nesto dobro nastelovao. Do skoro mi je auto na plin cesto trzao pri vecem gasu, posle stelovanja to se desi samo ponekad, navodno je problrm bilo zbog menjanja filtera za vazduh, ali ne znam sta sad sa ovim da radim? Jel imao neko slican problem?
[Ovu poruku je menjao Neo85 dana 12.12.2007. u 18:45 GMT+1]
[ audi80 1.8i @ 25.01.2008. 22:03 ] @
To je jednom i u mene bilo na audiju, samo pojacao ler gas, i to je to, nema problema.
[ alkapulko @ 15.02.2008. 18:45 ] @
Kao prvo pretpostavljam da imas vakumski plinski uredjaj (obican) ako je tako onda je problem upravo u tome sto si nedavno promenio vazdusni filter . Kada stisnes kvacilo motor radi na leru a sama brzina auta uduvava vazduh i razredjuje smesu plina i naravno dolazi do gasenja auta. Probaj da na ulaz u vazdusni filter montiras crevo istog precnika kao i otvor i da ga postavis otvorom prema sofersajbni tako da ti vetar neuduvava u filter . Ovo bi trebalo da ti resi problem .
[ matttii @ 26.02.2008. 11:32 ] @
imam ford escort 12/1994 i ugradjen plin. problem je klapna u crijevu koje ide od filtera zraka. ona se svako malo udubi (svakih 500-600 km) pa ju moram mijenjat. ne znam u cemu je problem, dali bi morao promijenit filter za zrak? desi se cesto da pod haubom nesto pukne i ta klapna se jednostavno udubi, pa auto na pritiskanje gasa uopce ne vuce. sto je problem? ubilo me mijenjanje ovih klapni jer u prosjeku mijenjam jednu mjesecno.
inace, jel mogu skroz skinuti tu klapnu i koje su stetnosti?
[ vladd @ 26.02.2008. 12:14 ] @
Imas prekidanje u paljenju i eksplozije plina u usisnoj grani. Nekome odleti poklopac filtera, nekome se iskrivi klapna :).
Kablovi, svecice, stelovanje paljenja, ...bobina, i sve u vezi proizvodnje varnice u pravom trenutku
Poz.
[ 1jelena @ 03.04.2008. 07:27 ] @
citat
Za tvoj auto postoji "recall" i svaki ovlasceni servis renoa duzan je da ti to besplatno promeni. To je poznati problem sa usisom vazduha (klapna ne otvara/zatvara kako bi trebalo). Obrati se renoovom servisu bez pardona i ako si u srbiji pripreti da ces da obavestis direktno reno ako ti to ne zamene (naravno besplatno). Imao sam slican problem u Srbiji sa volvoom i lopov je pokusao da mi naplati 800€, u Svajcarskoj sam deo dobio gratis uz izvinjenje od garaziste u ime firme koju zastupa. Kod nas su zastupnici firmi poznatih proizvodjaca na losem glasu - osim par njih - ponasaju se kao da je to njihova prchija svesni da nema ko da ih tuzi. Promenimo taj obicaj na zadovoljstvo postenih potrosaca.
Da li to vazi i za renault campus koji je 16 godina star? Postoji li negde na internetu nesto o tom recall-u da mogu da pokazem servisu posto imam isti problem, pretpostavljam da je klapna u pitanju
hvala
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|