[ bokana @ 24.09.2007. 08:33 ] @
| Imam sledeci problem, Ugradio sam u golfa 2, 1.3 plin pre 2 meseca lovato sistem.
Problem je sto kada mi nestane plin i ja predjem na gorivo ili samo predjem na gorivo, i nakon ponovnog vracanja na plin auto pocne da mi secka. Isto mi se desava kada vozim duzu relaciju preko 200km, opet isti problem pocne da secka.
Jos da napisem da na benzin nemam nikakvih problema sa autom.
Majstor koji mi je ugradio plin kaze da samo kod tih golfova 1.3 ima takav problem, da secka auto i predlaze da ugradi karburator od stojadina.
Ja jesam laik za sve to, ali da povlacim ponovo sauh svakog jutra ne pada mi na pamet i od toga sam odustao.
Da li moze neko da mi pomogne nekim savetom ili predlogom?
Unapred zahvalan Bojan Krstic.
|
[ vladd @ 24.09.2007. 13:07 ] @
Prva ti je greska sto tog lika zoves "majstorom", postoji gomila njih sto "znaju" da drze gedore i gledaju sta da rade da bi preziveli.
Kad vec krenu u price (a za to su politicari a ne "majstori" placeni) znaci da je njihova sposobnost dosla "do zida"
"Majstor koji mi je ugradio plin kaze da samo kod tih golfova 1.3 ima takav problem"
Ovo je u prevodu:
"nisam ja nesposoban, los je motor-auto-karburator" i jos "to se masovno desava, nije on kriv, da je on kriv vec bi se neko zalio"
Dalje slede metode da se svede znanje na njemu poznato-karburator od keca, koji ne radi dobro ni sa benzinom ni sa...
Problem je oko venturi sistema, mesta ugradnje i mesanja goriva i plina, odnosno goriva iz lonceta karburatora. E sad sta je lik zabrljao, sta je sve "ustedeo", to ne mogu da bacam pasulj, ali kreni od same instalacije, proveri ventil za gorivo, ili nadji nekoga ko je stvarno majstor, za plin, nema veze koji je "motor" ili karburator..
Poz.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.