|
[ vidakovic81 @ 24.09.2007. 12:02 ] @
| Svaka pomoc i savet dobrodosli !
Imam Hyundai sonatu 1999 godiste 2.0, 100 kW, benzinac, ugrađen plin.
Kupio sam auto pre pola godine i odmah posle toga sam vozio kod majstora koji ga je do tada održavao i rekao mu da zameni sve što treba, jer imam bebu pa mi je bitno da auto bude pouzdan. Čovek mi je zamenio boga oca, uzeo 1200 € ! Auto je posle majstora palio kilavo, tj. uvek iz nekog trećeg, četvrtog puta. Kada sam mu to napomenuo , rekao je da treba da mu zameni kablove. Pošto sam dao već one pare , nisam hteo to odmah da radim. Posle toga, auto je išao bez problema sve vreme, paljenje je i dalje bilo relativno problematično.
Da bi pre recimo 2 nedelje, mi stao u sred vožnje na Brankovom mostu, u špicu i upalio sam sam ga jedva, posle 5 min verglanja. Opet je sve bilo ok i pre neki dan nije hteo da upali. Ispraznio se akumulator. Nakačen na kablove, opet nije hteo da upali. ODšlepan kod majstora. Prva dijagnoza, pumpa za gorivo, da bi me onda zbao i rekao da je izgleda nastao kvar u prekidaču za prebacivanje plin/benzin i da mi je auto trošio i plin i benzin istovremeno ?!?!?!?!!?!?!?!? I da je možda motor zbog toga otišao !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja ZNAM da kada je auto vožen na plin NIJE trošio benzin jer je kazaljka stajala uvek na istom mestu, isti sučaj i obrnuto (vožen je povremeno na benzin).
Da li je ovo moguće da se desilo ? Zvao sam jednog majstora koji je me je uveravao da to nije moguće. Inače, motor je radio kao švajcarski sat, nije se čuo uopšte i sve je bilo sasvim u redu !
Hvala unapred na pomoći !
|
[ sasa022 @ 24.09.2007. 12:20 ] @
Citat: vidakovic81:Čovek mi je zamenio boga oca, uzeo 1200 € !
Sve mi se cini da je taj nije ni M od majstora - promeni ga.
Odvezi auto u neki dobar servis da ti srede paljenje i usklade rad benzin-plin.
( paljenje i zagrevanje motora bi trebalo da ide na benzin )
[ vidakovic81 @ 24.09.2007. 12:24 ] @
Plinski uredjaj je BRC, i auto ne može da se pali na plin, samo na benzin. KAda nabije 2500 obrtaja on se prebacuje na plin ukoliko je tako namešteno.
Ma zajebao sam se u startu što sam mu odvezao kola, čekam još da mi javi konačnu dijagnozu i da odem tamo sa šlep službom, i prevezem auto negde drugde.
Jel neko zna da li je moguće da auto troši i plin i benzin u isto vreme. Ovaj automobil nema karburator, već direktno ubrizgavanje
[ vladd @ 24.09.2007. 13:11 ] @
Vrati se kod majstora neka to sredi, ili neka plati sredjivanje, ili neka vrati pare "za ruke". Ili mu posalji inspekciju. Ako te je vec iscedio, mora da shvati da em hoces kola da rade em nemas para za njegove lagarije.
Nema tu nikakvih pricica, njihove price sluze da "premoste" bezobrazluk, potkradanje i neznanje. Daj mu kljuc od kola i rok od 2-3 dana ili nedelju i bez "teksta"...
Poz.
[ vidakovic81 @ 24.09.2007. 13:28 ] @
Ma pazite, meni je sada frka malo da mu bilo šta kažem jer je auto kod njega. Jedino da se pojavim bez reči, uzmem auto i ćao.
Ali stvarno mi je bezveze ako me tako folira. Ne znam da li mi prosipa laž ili to može da se desi , da auto ide i na plin i benzin u isto vreme. Jer mi je jedan majstor rekao da je to nemoguće, tj da auto ne može da ide tako.
Evo spisak svih delova koje mi je zamenio za 1200 € :
- Veliki servis ( zamena svih kaiševa, zupčasti, mali zupčasti, španer, roler, idler, hidrozatezač, 5PK kaiš, 4Pk kaiš, ležaj PK španera)
- 4 nosača motora (remont )
- krpljenje hladnjak
- remont vodene pumpe
- svećice
- mali servis (zamena svih filtera i ulja)
- ulje u menjaču (automatik je)
Znači ovo je po njemu trebalo da se menja, i tada mi je rekao da da mi je motor u besprekornom stanju.
Btw, pošto mi nije dao nikakav račun , rekao sam mu da mi nabroji sve na nekom papiru sa cenama i da mi se potpiše na njega.
[ Slobodan Miskovic @ 24.09.2007. 13:31 ] @
Ja ne mogu da verujem da si dao 1200e za to sto ti je nabrojao. Da li ti je dao delove koje je zamenio? Dao si 1200e bez da si dobio razun. Izvini al i zasluzio si da te zavrne, malo postuj novac i sebe pa se sledeci put to nece desiti...
[ apex @ 24.09.2007. 13:35 ] @
Ne moze na plin i benzin istovremeno, benzin ide preko dizni a gas ako ti je BRC sistem preo usisa vazduha, samim tim auto bi dobio prebogatu smesu i poceo da se gusi i na kraju bi se ugasio zbog manjka kiseonika potrebnog za sagorevanje.
[ vidakovic81 @ 24.09.2007. 13:45 ] @
Citat: Slobodan Miskovic: Ja ne mogu da verujem da si dao 1200e za to sto ti je nabrojao. Da li ti je dao delove koje je zamenio? Dao si 1200e bez da si dobio razun. Izvini al i zasluzio si da te zavrne, malo postuj novac i sebe pa se sledeci put to nece desiti...
Što se tiče cene, zvao sam zvanično predstavništvo da vidim koliko bi me to koštalo tamo i kod njih (Radulović) bi to koštalo oko 300 € više. Tako da ajde da kažem da je cena bila ok.
Što se tiče računa, to je više bio moj gest da napravim neki vid prijateljskog odnosa, kako me čovek ne bi zavlačio....ali očigledno pogrešan način !
[ vidakovic81 @ 24.09.2007. 13:47 ] @
Citat: apex: Ne moze na plin i benzin istovremeno, benzin ide preko dizni a gas ako ti je BRC sistem preo usisa vazduha, samim tim auto bi dobio prebogatu smesu i poceo da se gusi i na kraju bi se ugasio zbog manjka kiseonika potrebnog za sagorevanje.
hvala na odgovoru, ovo mi je bitna infomracija, jer sad znam da čovek definitivno ili me laže, ili nema veze sa mozgom. Sad treba da smislim kako da mu "otmem" auto...i da mu pošaljem radnu inspekciju
[ vladd @ 24.09.2007. 14:42 ] @
Sta se ti snebivas, idi tamo i promeni odnos, o prijateljstvu ti je sve rekao, vec. Reci mu lepo, batice uradio si sta si uradio, to ne valja, e sad napravi auto kako teba, i kraj price. To sto ti nije dao racun, lepo mu objasni da vise "prijateljskog" dranja nema, vec ste u "poslovnim" odnosima.
Nije mi jasan tvoj "snebivajuci' odnos, pa nisi ti njega prevario, on je ispao dripac.
Inspekcija jedva ceka takve baje, pa kada mu se nakace na kicmu promenice zanat. Da li ce normalno da ga kaznjavaju, ili ce da mu dolaze redovno na reket, njihova stvar, uglavnom promenice mu zivot. I kod sitnih prevaranata, pojavi se neko veci...
Poz
[ pantic68 @ 24.09.2007. 16:06 ] @
Kako si nastupio "menjaj sve sta treba" kod lika sa kojim prvi put radis tako si i prosao. Ovo je srbija. Dugo godina sam majstor raznih zanata(eebiga kad nije bolje) i cenim da je vecina kvarova posledica ranije intervencije "majstora" a redje habanja i vise sile.
Ono sto me je uvek najvise cudilo da postoje likovi kojima poveris da urade nesto a oni ili ne urade nista ili naprave jos gore i pritom regularno naplate. Kako je moguce da se to tolerise? Mislim ako si se prihvatio posla radi dok ne uradis i ako treba trazi kolegu koji moze da zavrsi.
[ bakara @ 24.09.2007. 16:08 ] @
Nisam dobro shvatio od pocetka, jesi li ti plin ugradjivao ili si kupio auto sa vec ugradjenim plinskim uredjajem?
Ovakvi problemi se cesto desavaju kod nestrucne ugradnje gasne instalacije.
[ mmix @ 24.09.2007. 18:18 ] @
Iskreno prijatelju, ti si se od starta zaje*o. Em sto si kupio auto bez da ga proveris, kao da kupujes kupus na pijaci, em si jos ostao kod istog majstora koji ga je ranije odrzavao i koji je verovatno znao kako si ga strucno kupio i ocenio te kao povoljnog za serviranje prica. Sa obzirom na kolicinu i broj prevaranata u ovoj zemlji, kupiti auto bez servisne i limarske provere je igranje ruskog ruleta gde je u burencetu 5 metaka (mada je i sa servisom rulet sa dva metka ) Ja vec mesec i po trazim auto iz istih razloga kao ti, i par njih mi je ispred nosa maznuo neko ko ga je kupio bez provere iskesiravsi pare bez cenjkanja nakon sto sam ugovorio preglede, a samo da ti kazem da sam tri auta uspeo da oteram na proveru i dva su slagala kilomterazu za vise od 100.000 a jedan je imao prosviranu turbinu. Pamet u glavu za sledeci put.
Ili je taj auto stvarno zahtevao te popravke koji ti je on odradio u kom slucaju si kupio krs kola sa laznom kilometrazom, ili ti je odradio popravke koje ti nisu trebale jer je video da se ne razumes. Ti sad mozes da mu teras inspekciju ali ne mozes da dokazes da takva popravka stvarno nije bila neophodna, tvoj rec protiv njegova a ti se po sopstvenom priznanju ne razumes; ubuduce pre poporavki od preko 200evra prvo u dva servisa na procenu (ako vec ne znas za neki kvalitetan servis) pa onda odaberes gde da radis. I kad inspekciji prezentiras pricu on ce sve to negirati i jos ce napraviti budalu od tebe (cuj njega, ja mu reko da trosi benzin i plin u isto vreme). Dok god su pare kod tebe, ti imas moc pregovaranja, realno, sada su pare kod njega u dzepu i onog trenutka kad vi prekinete "prijateljski" odnos ostao si i bez opravke i bez para. Ostalo ti je jedino da ga umolis da ti se smiluje ako je uopste sposoban za to i da ti auto osposobi (ako uopste ume) ili da se pomiris sa gubitkom para i da auto oteras u renomiraniji servis (plus definitivno proveri gasnu instalaciju kao sto ti bakara rece, plin je osetljiv na filter za vazduh, svecice i kablove, a svecice i kablovi kablovi definitivno mogu da budu uzrok teskom paljenju narocito pri vlaznijim uslovima koji sad dolaze).
Sad ti izvini sto sam ja ovako direktan, ali neko i to mora da ti kaze.
PS> I da, zamena kablova, to je toliko jednostavno da je i neko od komsija mogao da ti pokaze a cena je nebulozna u poredjenju sa tim sto ti placas; primera radi pre nedelju dana sam u caletovom kadetu zamenio kablove, Teslini (ceski) silikonci ceo komplet 1300din.
[Ovu poruku je menjao mmix dana 24.09.2007. u 19:36 GMT+1]
[ vladd @ 24.09.2007. 19:34 ] @
Pa nije bas tako, nije dozvoljena prevara ma kako "zrtva" bila naivna i neobavestena. Tako da "lavlja" prica ne pije vodu. Koliko je placeno, vise nije bitno, bitno je da nije posao uradjen, i bitno je da nije izdat fiskalni racun. A sve se to "pokriva" jeftinom (ili u zelji, skupom) pricom.
Da li su kablovi 800 ili 4500 (za "istocnjake" nije nemoguce), vise nije bitno, bitno je da auto NE valja nakon izlaska iz garaze. Niko ne savetuje isterivanje pravde zbog cene rada, koja je vec svojevrsna kazna za neznanje, ali za te pare, mogao je i da "obavi prevaru", da bude zadovoljan, ali i da "otpremi" musteriju sa ispravnim kolima, a ne da pravi sagu, ili mamutsku seriju, od jedne musterije, za koju se zarekao, valjda, da ce da uzima 1000€ nedeljno, hoce u Ginisa, zida kucu.. sta li?
Neka mu kaze DOSTA BRE...!!!
Poz.
Ako se neko "od starta za***..", to ne znaci da sad treba ceo zivot da placa jednu gresku, idemo dalje, "neznanje kupovine" ce da kosta, covek je spreman i platio je, da se ISPRAVI ono sto nije valjalo, i sta nije "ostrim okom" i "velikim poznavanjem" primetio... Malo li je da od toga samo zive, razni....
[Ovu poruku je menjao vladd dana 24.09.2007. u 20:47 GMT+1]
[ mmix @ 24.09.2007. 19:53 ] @
Pazi, sve to stoji, ja ti uopste ne protivurecim, sve sto si ti napisao je apsoltno na mestu. Ali isto tako svi znamo da ih ima raznih ("majstora") . To sto nije izdao fiskalni racun je vise otezavajuca okolnost za Vidakovica jer sad nema ni dokaz da je uopste taj majstor ista radio. Kad mu dodje inspekcija on moze opusteno da kaze "ja nisam radio ovaj auto, covek ga je dovez'o da ga pogledam al evo jos nisam stig'o". Da izuzmemo James Bond fazone i namestanje "klopki" i skrivenih kamera kako dokazati ucinjenu nepravdu? Ocigledno je veoma frustrirajuce za coveka ali ne vidim kako iz ove situacije moze da izadje bar sa remijem bez samilosti pokvarenog majstora,a da pri tome ostane civilizovan .
Citat: Neka mu kaze DOSTA BRE...!!!
E sad ulazimo u nesto sto ni ti ni ja niti iko ovde moze da ga savetuje. Kako psiholoski da obradi majstora da majstor popusti i ispostuje ga. To ne zavisi ni od auta, ni od delova ni od tehnologije, nego od naravi i licnosti majstora, sto priznaces niko od nas ne zna sa sigurnoscu. A lekcija o "kupovini", to mu je bilo za sledeci put kad kupuje i za ostale koji ovo citaju, ni ja pre dva meseca nisam bio daleko od toga da ostrim okom kupujem auto po povratku iz inostranstva, mene je od slicnog pristupa kupovini spasio brat koji je meni odrzao tu lekciju.
[ Bojan Basic @ 24.09.2007. 19:56 ] @
Citat: mmix:
To sto nije izdao fiskalni racun je vise otezavajuca okolnost za Vidakovica jer sad nema ni dokaz da je uopste taj majstor ista radio.
Zar to što na papiru ima potpis majstora šta je radio ne vredi ničemu?
[ mmix @ 24.09.2007. 20:10 ] @
Citat: Bojan Basic: Zar to što na papiru ima potpis majstora šta je radio ne vredi ničemu?
Koliko vidim u njegovom postu, trazio je taj papir od majstora, nigde ne pise da ga je dobio Al da ne filozofiram ni ja mnogo, ako majstor popravku nije provukao kroz knjige i pritom utajio porez, morao bi stvarno da bude lud pa da izda taj papir kojim mozes da ga obesis posle. Zivi bili pa videli.
[ inspkluzo @ 26.09.2007. 08:02 ] @
Nekada, kada su motori bili uslovno rečeno jednostavniji, serviseri zastave su dosta vremena provodili na specijalizacijama u Fiat-u. Pretpostavljam da je tako bilo i sa ovlašćenim servisima drugih marki automobila. Danas, u vreme mehatronike i elektronike ne vidim da neko od naših "odličnih" majstora ide na obuku bilo gde. Cilj je da se uzme lova, a ti posle dokazuj i muči se sa neispravnim automobilom. Zato treba četvore oči otvoriti da se u moru "majstora" izabere onaj pravi koji će kvalitetno obaviti posao za koji će biti plaćen. Na žalost od poverenja danas nema ništa.
[ vidakovic81 @ 27.09.2007. 11:11 ] @
Evo epilog priče:
- Prvo mi je prosuo priču da je verovatno pumpa za gorivo
- Onda mi je rekao da je možda motor oštećen jer je izlgelda koristio i plin i benzin u isto vreme
- Onda sam ga ja zvao i naduvao, i zapretio mu finansijskom i radnom inspekcijom (sve ono što mi je naplatio 1200€ sam imam na papiru sa cenama i da njegovim potpisom)
- Onda me je sutradan zvao i rekao da mi je otišao relej neki tako da mi je uzeo 3 000 din
- Pošto je rekao da je merio kompresiju motora ja ga pitam kakva je i on kaže da je odlična (12), a ja sam pogledao po internetu za moj auto je vrednost 10/10.5, što znači da me je i ovde slagao
U svakom slučaju ispao sam magarac nikad veći, ošišao me kao budalu, ali ovce i jesu za šišanje. Što se mene tiče lik je završio karijeru i svima ću govoriti da kod tog čoveka nikad ne idu.
U svakom slučaju, šta je bilo bilo je, sada da ga teram neću, neka mu služi na čast. Uzeo sam auto, iako ni sada nije sve ok jer mi prebacuje na plin kad nabiflam 4 000 obrtaja, a ne 2000 kao što je ranije bilo), al dobro. Nemam više živaca za njega.......ne mogu da se kačim sa likom jer više ne znam ni kakva je budala, imam malu bebu, neću da imam probleme. Javiću tržišnoj inspekciji da ga posete malo i to je sve što ću da učinim da bi se možda malo dozvao pameti.
[ bakara @ 27.09.2007. 11:30 ] @
Nisi mi odgovorio na ovo:
Citat: bakara: Nisam dobro shvatio od pocetka, jesi li ti plin ugradjivao ili si kupio auto sa vec ugradjenim plinskim uredjajem?
Ovakvi problemi se cesto desavaju kod nestrucne ugradnje gasne instalacije.
Ja sam gotovo siguran da je problem kod plinske instalacije.
[ bakara @ 27.09.2007. 11:31 ] @
Nisi mi odgovorio na ovo:
Citat: bakara: Nisam dobro shvatio od pocetka, jesi li ti plin ugradjivao ili si kupio auto sa vec ugradjenim plinskim uredjajem?
Ovakvi problemi se cesto desavaju kod nestrucne ugradnje gasne instalacije.
Ja sam gotovo siguran da je problem kod plinske instalacije.
[ vidakovic81 @ 27.09.2007. 11:54 ] @
Citat: mmix: Iskreno prijatelju, ti si se od starta zaje*o. Em sto si kupio auto bez da ga proveris, kao da kupujes kupus na pijaci, em si jos ostao kod istog majstora koji ga je ranije odrzavao i koji je verovatno znao kako si ga strucno kupio i ocenio te kao povoljnog za serviranje prica. Sa obzirom na kolicinu i broj prevaranata u ovoj zemlji, kupiti auto bez servisne i limarske provere je igranje ruskog ruleta gde je u burencetu 5 metaka (mada je i sa servisom rulet sa dva metka ) Ja vec mesec i po trazim auto iz istih razloga kao ti, i par njih mi je ispred nosa maznuo neko ko ga je kupio bez provere iskesiravsi pare bez cenjkanja nakon sto sam ugovorio preglede, a samo da ti kazem da sam tri auta uspeo da oteram na proveru i dva su slagala kilomterazu za vise od 100.000 a jedan je imao prosviranu turbinu. Pamet u glavu za sledeci put.
Auto sam kupio dosta ispod cene, i auto sam vozio na kompjutersku diagnostiku , merenje kompresije motora i pregledanje trapa. To mi je bilo najbitnije . Tu je prošlo ok sa manjim problemima, tak oda sam se odlušio za auto jer je bio za oko 2000 ispod cene. E sada, manje više sam tu cifru dosegao, ali sam kapirao da ću na svakom autu imati da uložim makar 500€.
E sada da ne bude nagađanja oko ove kupovine, nije nikakva prevara u pitanju već je to prodavao lik koji ima keša (fudbaler), odlazio je u inostranstvo i prodao je auto meni jer sam dao oglas da kupujem hyundai ili daewoo i on mi se javio i samo je hteo da ga isturi.
Citat: bakara: Nisi mi odgovorio na ovo:
Ja sam gotovo siguran da je problem kod plinske instalacije.
Auto sam uzeo sa ugrađenim plinom, i nije mi pravio probleme uopšte, mada i tu ima zvrčka jer je ugrađen običan plin, a on zahteva sequent sistem. U svakom slučaju vozio sam kod "plindžije" pregledao je, ugradio mu klapnu i rekao je da može da ovako fercera, da bi trebalo da ugradim sequent zbog boljeg rada ali da nije o glavu iako sačekam. U svakom slučaju, auto NE MOŽE da se pali na plin (tako je namešteno), znači UVEK se pali na benzin, a ako je namešteno onda prebacuje na plin kada pređe 2 000 obrtaja ili ostaje na benzinu ako želim.
Mada s obzirom da mi sada auto prebacuje na 4 000 obrtaja na plin, opet ću morati kod plindžije, pa ću opet reći da prekontrolišu sve
[ vidakovic81 @ 27.09.2007. 12:01 ] @
I ako neko ima japansko vozilo i zanima ga gde se ovo desilo neka mi se javi na private da mu kažem gde se ovaj servis nalazi da slučajno ne bi tamo vozio auto. Makar toliko da učinim
[ BigFoot @ 27.09.2007. 13:40 ] @
Citat: bakara:
Ja sam gotovo siguran da je problem kod plinske instalacije.
Dovoljno je da rele koji isključuje dizne kada se vozi na plin ne prebaci, iz bilo kod razloga, neispravan ili nije dobio komandu, i eto opisanog problema...
Citat: vidakovic81:
mada i tu ima zvrčka jer je ugrađen običan plin, a on zahteva sequent sistem.
Sekvencijalni sistem je neophodan samo ako imaš plastičnu usisnu granu koja se od detonacije može raspasti u sitne deliće. Inače, ne moraš. Stradao bi "samo" protokomer
Citat: vidakovic81:
auto NE MOŽE da se pali na plin (tako je namešteno), znači UVEK se pali na benzin
Kod sistem sa direktnim ubrizgavanjem, ili što bi naši majstori "srpski" rekli "ajnšpric", nije dobro, a često nije ni moguće paliti na plin. Nije dobro ni kod karburatorskih motora jer se u oba slučaja više troši membrana, koja u trenutku može biti zaledjena, pa nategnuta i tako vremenom ispuca.
Citat: vidakovic81: I ako neko ima japansko vozilo i zanima ga gde se ovo desilo neka mi se javi na private da mu kažem gde se ovaj servis nalazi da slučajno ne bi tamo vozio auto. Makar toliko da učinim
Objavi to ovde, onako preventivno, da se zna...
[ vidakovic81 @ 27.09.2007. 13:47 ] @
Citat: BigFoot: Objavi to ovde, onako preventivno, da se zna... 8)
Jel smem ovde da kažem koji je servis u pitanju ?!?!
Jel moze neko da mi preporuci sada nekog majstora, a ako neko ima iskustva sa ovlašćenim servisima neka mi ih prenese, tj. da li je tamo pametno voziti auto (pametno po džep).
Znači vozilo je : Hyundai Sonata DOHC 2.0 , 100 kw, godište 1999 (znači nije stara sonata već noviji model, pošto je to bila prelazan godina)
Btw, hvala svima na odgovorima i savetima !
[ bakara @ 27.09.2007. 14:00 ] @
Bitno je da je tebi auto ispravan, a to sto je neispravna plinska instalacija se da srediti.
Verujem da ces vec dobiti na pp preporuke za prave majstore.
[ vladd @ 27.09.2007. 18:10 ] @
"Sekvencijalni sistem je neophodan samo ako imaš plastičnu usisnu granu koja se od detonacije može raspasti u sitne deliće. Inače, ne moraš. Stradao bi "samo" protokomer..."
Ovo je nastalo negde uz mnogo piva i "jakih" majstora...nije bas za pricu o tehnici, a jos manje da se prihvati kao saznanje..
Poz.
[ BigFoot @ 27.09.2007. 19:37 ] @
Što reče Djordje Balašević: "Ako su lagali mene i ja lažem vas..."
[ vladd @ 27.09.2007. 21:28 ] @
Ma shvatio sam da nije tvoja "rukotvorina", jednostavno te "napali" autoritetom... doneli jednoglasne strucne zakljucke, isklimali glavama..
Gledam takve konzilijume svaki dan, cuclaju pivo ispred radnje, kada ne majstorisu po parkingu...kad god mi daju savet, ja im platim turu da ne "dobijem" drugi..
Jbga, nasi su...
Poz.
[ bakara @ 27.09.2007. 22:03 ] @
Citat: vladd:
Ovo je nastalo negde uz mnogo piva i "jakih" majstora...nije bas za pricu o tehnici, a jos manje da se prihvati kao saznanje..
Poz.
A ja hteo na fin nacin izokola nekako da objasnim da tu mora sequent, ali ti mi grubo bokvari koncepciju
@vidakovic81
nadam se da si razumeo, taj motor ne trpi budzenja, nadji krstenog majstora, vadi tu budzevinu napolje i/ili stavi sequent sistem.
Ako hoces mirnu glavu druge ti nema.
Sto se mene licno tice, ja tu plin ne bih ni stavljao...
[ ubimestruja @ 27.09.2007. 22:20 ] @
Ne želim da mudrujem samo da konstatujem: ako ti je auto nakon kupovine išao ok (plin,benzin-nevažno),a posle zamene nazubljenog remena naprasno loše,oteraj negde da se proveri uzupčenje, moguće da ga nije pravilno uzubio. Pozdrav. I više sreće (ili pameti) kod izbora majstora.
[ mmix @ 28.09.2007. 20:18 ] @
Citat: vidakovic81: Auto sam kupio dosta ispod cene, i auto sam vozio na kompjutersku diagnostiku , merenje kompresije motora i pregledanje trapa. To mi je bilo najbitnije . Tu je prošlo ok sa manjim problemima, tak oda sam se odlušio za auto jer je bio za oko 2000 ispod cene. E sada, manje više sam tu cifru dosegao, ali sam kapirao da ću na svakom autu imati da uložim makar 500€.
Onda se izvinjavam, nisi se bas toliko zaje*o od pocetka, samo kod izbora majstora (sto si i sam primetio). To sto je auto bio ok prilikom kupovine tim vise je to pokazatelj da je covek ili duduk ili prevarant. Jbg, zao mi je sto bar remi nisi izvukao sa njim, ali bile su tanke sanse ionako.
U principu sledeci put kad kupujes dodaj u servisni pregled (kad ti mere kompresiju) i pregled letve volana, i spoljni pregled turbine (ako je ima), ionako si u servisu i nece ti naplatiti mnogo ekstra da ti pogledaju jos i par stvari.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|