|
[ BigFoot @ 27.09.2007. 11:25 ] @
| Pre nekoliko dana sam postao vlasnik pomenutog auta, 2002. godište, u odličnom stanju, održavanog. Prvi utisci su odlični. Auto je utegnut, sa odličnim ogibljenjem tako da pliva na putu. Neravnine na putu lagano, talasasto smiruje.
U medjuvremenu, moj odlični Fiat Bravo 1.8/16V GT, je čekao srećnog kupca i nije vožen. Onda sam ga juče, posle nekoliko dana sa Stilom, ponovo vozio i oduševio se! Da li je moguće da je, nadam se subjektivni utisak, takav da je Bravo primetno jači i startniji od Stila, a deklarisana snaga motora im je gotovo ista?
Napominjem da je Stilo ispravan, nema tehničkih nedostataka, a da Bravo koristi plin i to najobičniji venturi sistem. Bravo jednostavno kida, i u drugoj brzini, na kišnom putu proklizava kada se naglo doda gas. Da li je razlog ovog utiska Stilov dizel motor koji je elastičniji pa daje utisak manje startnog motora ili nešto drugo?
Isto tako me iznenadio servo volan kod Brava. Neuporedivo se lakše okreće nego kod Stila čak i kada mu uključim City mod.
Takodje sam primetio blago škripanje guma kod Stila, u istoj krivini, pri istoj brzini, gde se Bravo nije čuo. Inače, trap je regliran, a jedina razlika je profil guma. Stilo nosi 195/65-R15, a Bravo 195/50-R15.
Stilo je zaista odličan auto, odlično se ponaša, ali me Bravo tek sad, posle 2 godine korišćenja i predjenih 40k kilometara, ponovo oduševio!
[Ovu poruku je menjao BigFoot dana 02.10.2007. u 22:17 GMT+1] |
[ bakara @ 27.09.2007. 11:38 ] @
To su dva razlicita automobila.
Bravo ima klasican hidraulicni servo- a stilo jeftini elektro servo volan.
Ako su gume relativno dobre one i treba da skripe
Stilo je mekan i udoban auto a GT je podesen da bude sportski tvrd. Takodje su verovatno i odnosi u menjucu drugaciji.
[Ovu poruku je menjao bakara dana 27.09.2007. u 13:37 GMT+1]
[ popovicvl @ 27.09.2007. 11:57 ] @
pre nekog vremena sam probao pomenuti stilo.isao je tako traljavo,bez ikakvog smisla,a ima 115 ks i 260-270 Nm.
Kum ga vratio posle nekoliko dana probe vlasniku i odustao od kupovine.Takvo ponasanje je uzrok kvara na tzv. RGB ventilu,
i protokomeru vazduha.
Preporuka ti je da ga bocnes na komp i vidi sta ti pise.On bi morao da ide jako dobro.Mozda ne sportski,ali kad stisnes gas
u 5toj brzini on mora da povuce bez oklevanja.
[ bakara @ 27.09.2007. 12:37 ] @
Ne kaze on da mu auto ide traljavo, vec pokusava da ga uporedi sa bravom GT koji ide jako dobro!
JTD ide odlicno
[ BigFoot @ 27.09.2007. 12:57 ] @
Citat: bakara: Ne kaze on da mu auto ide traljavo, vec pokusava da ga uporedi sa bravom GT koji ide jako dobro!
Upravo to. Ne žalim se na Stila, ali me Bravo, stariji kao model i po godištu, ponovo oduševio. To oko serva volana, da li znači da je generalno na Stilu servo lošiji, bez obzira na lični utisak? Zašto su se odlučili na elektro umesto hidraulični? Osim možda, zbog cene
Kad već pomenusmo, primetio sam još jednu stvar. Na ovom Stilu je zamenjena korpa i lamela, regularno u servisu, ali druk lager nije jer je bio dobar. Prilikom promene brzine iz niže u višu, posebno npr. iz 1. u 2., prilikom stiskanja kvačila, čuje se neki vriiinnnkkk, vrink, vrink, vrink zvuk dok se motor ne umiri. Možda je to samo zvuk rasterećenog motora pod većim brojem obrtaja ili može biti nešto drugo? Na leru, sa stisnutim i nestisnutim kvačilom, nema razlike u zvuku, dakle druk lager ne bi trebalo da je loš. Stilo je prešao 165k km, verovatno realno jer je ovde vožen 2 godine.
[ SmilieBG @ 27.09.2007. 13:09 ] @
Taj motor mozes slobodno da cipujes na jedno 130 konja, bez ikakvih negativnih posledica.
Opet, poredis benzica HGT i Dizela. Dizel ce uvek biti tromiji, a verujem da je i stilo napravljen da namerno ne potpise u drugoj. Verujem da ima i vise elektronike koja to regulise od Brava.
Sto se tice serva, Stilo ima i hidraulicki + pomocni elektro koji radi samo do brzine od 30 km/h i samo kada je city ukljucen.
Poz,
Sale
[ RAMBRAKER @ 27.09.2007. 13:49 ] @
Zaista prvi put cujem da se neko zali na Stila....
Ja imam isto stila 2004 JTD (115hp) i ide odlicno, bas cepa dobro....vozio sam ga 210 najvise....a i ne razumem da neko poredi 2 potpuno razlicita auta, za poptuno razlicite namene....
[ bakara @ 27.09.2007. 13:51 ] @
Citat: SmilieBG:
Opet, poredis benzica HGT i Dizela.
Ovde nije rec o HGT motoru koji ima 2000 kubika 5 cilindara i 150ks, vec o modelu GT koji ima 1800ccm 4 cilindra i 113 ks.
Sto se serva tice mislim da tu nema hidraulike kao sto je i nema u novijim automobilima, sve je to zbog ustede i to je jedini razlog.
City servo je samo pojacani elektro servo, nista vise od toga...
[ bakara @ 27.09.2007. 13:53 ] @
Citat: RAMBRAKER: Zaista prvi put cujem da se neko zali na Stila....
Gde ste procitali da se covek zali? (osim u naslovu)
On je napisao i ovo:
Citat: BigFoot:
Stilo je zaista odličan auto, odlično se ponaša...
[ BigFoot @ 27.09.2007. 13:56 ] @
Citat: SmilieBG: Taj motor mozes slobodno da cipujes na jedno 130 konja, bez ikakvih negativnih posledica.
Ko to pouzdano radi kod nas?
Citat: RAMBRAKER: Zaista prvi put cujem da se neko zali na Stila....
Ne čitaš pažljivo. Ne žalim se, nego hvalim starog, sad već prodatog, a odličnog Brava GT, 115KS, isto koliko i Stilo ima.
Citat: RAMBRAKER: Ja imam isto stila 2004 JTD (115hp) i ide odlicno, bas cepa dobro...
Nisi probao Brava
Citat: RAMBRAKER: ne razumem da neko poredi 2 potpuno razlicita auta, za poptuno razlicite namene....
Po čemu potpuno različita? Radi se o startnosti i osećaju snage motora. Meni je namena potpuno ista, vozim isto kao i pre...
@bakara:
Čak i u naslovu sam stavio smajli ;-) ->
[ bakara @ 27.09.2007. 14:11 ] @
Citat: BigFoot:
@bakara:
Čak i u naslovu sam stavio smajli ;-) ->
OK, ali sam ipak bio slobodan da naslov malo promenim
[ barcode @ 27.09.2007. 21:10 ] @
Kao sto covek gore rece proveri EGR (ne RGB) ventil. Ako je krepao mozes da ga blokiras (a posto je sigurno noviji tip, dovoljno ce biti da mu skines kabl, ne mora fizicki da se blokira kao kod starijih modela).
Nista te ne kosta da ga otkacis i provozas malo auto tako, a ako ne vidis razliku, ponovo ga prikopcaj.
Takodje, mozes malo da ocistis protokomer, pa vidi da li ce pomoci.
[ RAMBRAKER @ 27.09.2007. 21:47 ] @
@BigFoot, kazes 115ks iz stila i 115ks iz Gt-a....pa nije to bas isto, nije 115ks u Dizel motoru isto kao i 115ks u benzincu....
Ne, nisam probao Brava i ne sumnjam da ide k'o zmaj :D
Sto se tice namene, ti kazes da ih ti koristis za istu namenu, ne kazem ja za sta ih ti koristis, ja kazem samo za sta su napravljeni, mozes ti i Ferrarija da koristis za pijacu ali on nije napravljen za to.....GT je ipak Sportak a Stilo je ipak druga prica...... :D
[ bakara @ 27.09.2007. 23:03 ] @
I stilo ima (dizel) GT model, to je onaj 1.9 MultiJet sa 140ks
[ SmilieBG @ 28.09.2007. 13:00 ] @
Ovaj, jos nesto. Ne sumnjam u to da ti Stilo ima 115 konja, ali postoji i JTD sa 80 konja... Mozda... mozda... :)
Inace, proslo leto sam sa ortakom napravio mali sprint:
On: bravo 103 konja na gas;
Ja: Stilo 80 konja (benzinac), na benzin.
Tek u trecem stepenu prenosa, oko 100 km/h je pocinjao da mi bezi. Do te brzine smo bili ravnopravni. Ok, on je na gas, pod jedan, a pod dva priznao je da ga nije vukao duboko u crveno, jer auto je vec presao tada oko 180.000 km (naspram 80.000 kod mene).
Poz,
Sale
[ Nebojsa Milanovic @ 28.09.2007. 15:00 ] @
Ovo nema šanse da je tačno.
Motor u Bravu 1,6 16 V je odličan i nije ništa lošiji nego od takođe odličnog, ali znatno slabijeg motora 1,2 16 V u Stilu.
Osim toga, Stilo je daleko teži auto od Brava, što sveukupno znači da je u tom duelu Bravo daleko brži, a naročito startniji.
[ vladd @ 28.09.2007. 15:00 ] @
E pa sad, ne kupuje se Stilo JTD za "street race".
Ako je vec "testiranje", ubacite svaki po tri ortaka u kola, pa ponovo...
I javi da li drugar nije ulazio "u crveno"
Poz.
[ bakara @ 28.09.2007. 16:19 ] @
Citat: Nebojsa Milanovic:
Osim toga, Stilo je daleko teži auto od Brava, što sveukupno znači da je u tom duelu Bravo daleko brži, a naročito startniji.
Bravo 1.6 je tezak 1025kg 0-100km/h 11.7s
Stilo 1.2 je tezak 1145kg 0-100km/h 13.8s
Ali treba uzeti u obzir da je bravo isao na plin!
[ Mobtel @ 29.09.2007. 12:51 ] @
Posto je otiso bravo gt?cena me interesuje
[ SmilieBG @ 30.09.2007. 17:46 ] @
@Bakara: meni u knjizici pise da je tezak 1065 kg (bez recnosti, odnosno u tom trenutku sam imao sa sve samnom u njemu oko 1.200 kg).
Bravo, zvanicno ima 1050 kg, odnosno u tom trenutku sa ortakom u kolima + gas isto oko 1.200 kg.
I kazem ti, bez da ga je on previse cepao (nije bezao u crveno, jer je imao frku sa motorom pomalo) mi je tek u trecoj oko 100-e poceo bas odmicati. Sam start, do prelaska u 2 i u 3 mi nije previse bezao, mozda za tocak - ali u svakom slucaju nisam ni u jednom trenutku ja bio ispred njega :)
Poz,
Sale
[ BigFoot @ 01.10.2007. 00:01 ] @
Citat: bakara: I stilo ima (dizel) GT model, to je onaj 1.9 MultiJet sa 140ks
Biće i moj kad mu zarsilic "ubudži djuntu"
Citat: Mobtel: Posto je otiso bravo gt?cena me interesuje
4150 EUR, sa atestiranom plinom, novim gumama, u ekstra stanju, održavan...
[ BigFoot @ 26.10.2007. 00:42 ] @
Evo i malog epiloga cele priče da ne ostanem dužan zašto sam stekao utisak da je Stilo 1.9 JTD neuporedivo slabiji od Brava 1.8 GT...
Dakle, Stilo je imao problem! Bio mu je neispravan protokomer (MAF senzor). Sada, kada sam to rešio, Stilo je u punoj snazi, daleko živahniji. Sa lakoćom ubrzava čak sa 1500 obrtaja u bilo kojoj brzini, dostiže 2, 3, 4 hiljade obrtaja, dok pre toga nije mogao da predje 3500.
Napraviću i neke testove pa ću objaviti ovde, radi poredjenja. Planiram test ubrzanja 0-100 km/h, kao i 80-120 km/h u petoj brzini.
[ popovicvl @ 26.10.2007. 07:05 ] @
...jbg,pisao sam ti...ja sam se isto iznenadio,kako moze auto sa 115 dizel "volova" da ide tako traljavo.
Ako nije tajna koliko kosta popravka,jer je taj primerak koji sam vozio "primio" 400 E za slican (isti) kvar.
[ BigFoot @ 26.10.2007. 09:13 ] @
Eto, nisam imao iskustva sa 1.9 JTD motorom, ali sam imao osećaj da treba više da očekujem. Kako je moguće da te to koštalo 400 €? Onda su meni ugradili trećinu protokomera...
[ SmilieBG @ 26.10.2007. 11:31 ] @
Ja idem sutra da pogledam isto jedan Stilo 1.9 JTD 16V sa 140 (fabricki) konja. Sa cipom bi trebalo da moze oko 175 da dostigne.
Bash me zanima kako to izgleda, naspram mog sadasnjeg 1.2 :)
Poz,
Sale
[ popovicvl @ 26.10.2007. 13:18 ] @
voznja jednog prosecnog dizela sa 140 ks izgleda ovako:
regonalnim putevima se vozi izmedju 60 - 120 sto moze da se tera sa jednom (eventualno dve) brzine 4 -5.
[ popovicvl @ 26.10.2007. 13:57 ] @
BigFoot...nije mene kostalo,taj auto je merkao moj kum,vozio ga 7-8 dana,pa mu se nije svideo.Posle mi je on rekao da je za taj auto
dato 400 eura,da bi dosao do daha.Meni je malo puno,pa zato pitam...ko pita taj ne skita.
SmilieBG...uff,zasto se uvek vratim na AutoBild.To kad ti oni kazu da ce posle chip tuninga imati xxx konja,nemoj to da drzis za rec.
AutoBild je testirao el classico Golfa 2.0 TDI za 10 razlicitih chip box-a.Neki su pevali kako treba da ima pitaj boga koliko konja,a
na stolu nije presao preko 145-146 ks.Onaj koji je stvarno dao sa 140 na 160 ili vise razduvali su nasinu za tili cas.Turbina je sagorela,
pukao blok...od 10 uredjaja samo je jedan imao smisla staviti.Koliko se secam kosta 800 eura,nabija na 147 KS i 340 Nm,tj. zanemarljivo.
Ima cak jedan mali otpornik koji se stavlja negde izmedju kompa i ubrizgavanja,kosta 20 eura.E sad sta on radi:Laze motor da mu je filter
cadji prljav i da treba da ga ocisti.Motor to radi s'vremena na vreme,na sekund-dva ubrizga malo jacu smesu,malo veceg pritiska da ga produva
malo.Nabija motor na 150 i vise konja,ali posle toga on izduva filter zapravo (..dezintegrise ga nacisto u atome) na 1000 stepeni C.Gde je sad tu menjac
koji se samenje zbog vece snage i OM.Gde su tu jos zglobovi i pitaj K sta jos...
Tako dakle mani price o tuningu,raspevaces se i sa "obicnom" 140ticom...
[ SmilieBG @ 26.10.2007. 14:08 ] @
@popovicvl: slazem se sa tobom, pogotovo kad predjem sa 80 konja na 140 dizelskih :)
Ali znam nekoliko njih koji su radili chip tuning i generalno zadovoljno. A imam i podatke od jednog koji ima na papiru 175 konja i oko 380 nm (isti motor, dakle polazno 140 konja).
E, sad koliko steti ili ne...
Poz,
Sale
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|