Sam posao po sebi se svojevremeno minimalizovao i sveo na prost fizicki rad. I poneko lepacenje krpeza..
Zatim, do pre neku godinu, vecina vlasnika je bila sa vozilima starijim od 16 god, i sa gumama u haosu. Preko 60% nije imalo identicne gume na osovini..
Sada je situacija potpuno drugacija, gume su sasvim dovoljno skupe da teraju na brigu, propisi neumoljivi..
Sve vise vlasnika vozila se tehnicki opismenilo, i sve vise vulkanizera podize tehnicki nivo usluge.
Zahvaljujuci forumima i forumasima..zna se cemu sluzi azot, kako se skidaju tockovi sa vozila i kako se zatezu moment kljucem, kolika je vaznost sare, dubine gaznog sloja, pritiska u gumama, velicine, starosti gume...citanje oznaka na gumama..
Sve je vise dobrih, korisnih(i bezbednosno i finansijski) tehnickih informacija, i ako se trend nastavi..ja sam (pre)zadovoljan..
Poz