[ Munja666 @ 04.10.2007. 16:58 ] @
| Taman kad sam mislio da sve ide kao po loju, problemi su krenuli. Naime iz cistog mira pre mesec dana mi zakuca kvacilo i ne mogu da odvojim kvacilo i pokrenem auto.Nekako se na ler spustim do majstora (srecom sve mi se desilo na brdu, a majstor bio odmah ispod istog, sreca u nesreci :)) i on konstatuje da je crko zamajac a onda to prouzrokovalo da ode i lamela i korpa (tako bar kaze majstor) sve u svemu nije bilo druge nego da zamenim svo troje. Obiso citav grad, a posto je isti zamajac na Leonu kao Golfu IV, sa nevericom konstatujem da nema nigde u gradu da se nadje zamajac za isti, slucajno preko nekog poznanika nadjem ceo komplet kao delovi iz Ceske i to po povoljnoj ceni, posto nisam imao izbora odem i uzmem (naravno ne dobijem racun ni garanciju samo na poverenje, u tom trenutku nisam ni pomisljao na to koliko sam poludeo). Majstor lepo skine stare delove,stavi ove nove (ovi novi stvarno identicni) i sve je lepo radilo i ja pomislih sad sam bar miran bar jedno 120.000 km. Kad nisam presao ni 1000 km pocelo da zveci, odem kod majstora da proverim sta nije u redu sa anlaserom kad imam sta da vidim ispod poklopca odozdo iscurela sva mast koja se nalazila u zamajcu i novi zamajac sada ima jos veci luft nego onaj stari sto je zamenjen.
Stanem i zapitam se da li sam ja toliki baksuz, ili sam okruzen prevarantima sa svih strana pocev od nestrucnih majstora do prodavaca fals delova do toga da je SEAT najvece s***** od auto iako ima identican motor i menjac kao toliko hvaljeni i dobro poznati svima Golf IV! A jos zalosnije je da se u sred Beograda ne moze naci deo za golfa IV koji je jedan od najmasovnijih automobila u Srbiji! |
[ Munja666 @ 05.10.2007. 19:57 ] @
Eto danas su mi ti od kojih sam uzeo zamajac dali na jedvite jade "novi" zamajac,iako sam insistirao da mi vrate pare.Ali tri celavca su bila i vise nego ubedljiva,dobro sam prosao sto sam i dobio uopste drugi deo a mogao sam i batine pride! Prvo sta sam posumnjao je bila strucnost majstora koji su mi zamenili deo ali opet kao sto neko rece nije to spejs satl nego najobicniji auto koji je godinama prisutan u Srbiji,a i da su nesto zeznuli ne bi to uopste ni radilo nimalo...Ili se varam? Nista, majstori koji su mi prvi put montirali montirali su mi opet ali ovog puta uz bozju pomoc da nece morati ponovo da skidaju isti!Jer ako budu morali da skidaju opet sam cu presuditi autu-zavrsice na nekom obliznjem otpadu! Naravno morao sam opet da platim i montazu i demontazu sto nije ni malo jeftino ali sta da se radi! Vise nemam niti snage a ni para da se borim sa lopovima i malerima! Mozda sad bude 3. sreca,ako to kod mene uopste postoji. Mada evo probao sam sad auto i cini mi se da mi se ovog puta mozda potrefilo da valja :) A dokle videcemo! Ne znam da li se nekom desilo da mu na novijem autu strada zamajac,mozda nekom ko nema srece samo jednom a dva puta to nema sanse!!!!!
[ bakara @ 05.10.2007. 20:13 ] @
Koliko je kostala ta "igranka" sa zamajcem?
Mene je set kvacila za fabiu kostao dobrih 260€ u neovlascenom servisu a moglo je i duplo toliko...
Eto sad znas zasto ti nisam preporucivao VAG...samo zbog cene delova.
[ markoart @ 06.10.2007. 01:03 ] @
u buduce sve probleme resavajte u ovlascenom servisu.
Dobijes racun i imas garanciju, cak i da nesto krene po zlu mozes da ih tuzis.
moje je iskustvo da je naj jeftinije automobil servisirati u ovlascenom servisu
[ bakara @ 06.10.2007. 09:22 ] @
Citat:
markoart:
moje je iskustvo da je naj jeftinije automobil servisirati u ovlascenom servisu
Pa mozda za neku drugu marku automobila...
Naravno pod neovlascenim servisima ne podrazumevam servisiranje na parkingu sa komsijom "koji se razume" jer to sa savremenim automobilima nema apsolutno sanse da se tako radi.
Razlika izmedju ovlascenih i neovlascenih servisa se najvise razlikuje u tome sto ovlasceni naplacuju po radnom satu tako se meni zadnji put desilo da sam za zamenu obicne plasticne cevicice od 300 din. dobio racun od 3000din, jer minut rada u servisu kosta 50 din (ako ne verujes postavicu racun ovde), a u to se racuna i vreme i kad auto samo stoji i ceka na pregled.
U neovlascenim servisima za zamenu seta kvacila ili kaiseva uzimaju oko 50e za ruke, ovlasceni to naplacuju po satu a za tu radnju treba nekoliko sati...
[ vlada01us @ 06.10.2007. 10:22 ] @
Citat:
Mene je set kvacila za fabiu kostao dobrih 260€ u neovlascenom servisu a moglo je i duplo toliko...
Pretpostavljam da si uzeo SACHS cim je toliko skupo?
[ Munja666 @ 06.10.2007. 14:22 ] @
Pazi hteo sam ja da kupim originalni deo u proverenoj radnji ali zamajac nisam mogao da nadjem nigde u celom gradu sto je za neverovati osim kod tih mutnih likova tako da nisam imao i neki izbor.Bilo je ili uzmi ili ostavi a auto je vec bio na kanalu!A sto se tice ovlascenog servisa ma jedva sam uspeo da se spustim i do ovog lokalnog servisa.Jedino mozda da sam otisao do Porsche-a mozda bi mi zakazali za jedno mesec dana najranije a cena mogu samo da zamislim kad kod njih samo redovan servis kosta preko 60.000 dinara! A inace cela igranka me je kostala mnogo vise nego sto cifra kaze.Zivci nemaju cenu! A u dinarima oko 50.000 dinara u koju je uracunato 2 X 5.000 za montazu i demontazu! @Bakara, zasto mislis da bi me za neki drugi auto zamajac ili neki drugi deo kostao manje a da taj auto nije Yugo ili Lada? A druga je stvar to sto kolika je verovatnoca da ti crkne zamajac koji inace ne moze da se kupi posebno!
[ RS TURBO @ 17.10.2007. 22:10 ] @
iskreno sklepaj to kako bilo i prodaj to auto jer zamajac ne odlazi dva puta u malom roku bezveze... bar je meni ovo prvi put da cujem da je nekom otisao zamajac i to dva puta u 1000 km... rijesi se toga :/
[ Munja666 @ 18.10.2007. 03:00 ] @
Hvala druze na savetu, ali sada je malo kasno za to, sada mi samo dolivas ulje na vatru :( Suvise sam love i zivaca ulozio u taj auto, ulozio sam jos jedno minimum 1000 evra u njega... A pitanje je na sta cu da naletim ako bih prodao postojeci, jer vidis kako me poteralo!
A zamajac ne bi crkao 2 puta, da mi slepac koji mi je polovan zamajac uvalio kao nov, dao ispravan, tj. originalni ili koji nije izraubovan kao onaj koji je meni prvi put i crkao.
Ne znam da li jos nesto nije kako treba na auto, sto je moglo da prouzrokuje da mi crkne zamajac uopste. Ali vidi prava kilometraza auta je 203.000 km,pa ti vidi (proverio kod drugara ima neku dzidzu koja to moze da dijagnostikuje iako je vracena kilometraza) Znaci obzirom da je auto toliko presao sasvim je normalno da nesto tako crkne! E sad koliki je zivotni vek zamajca to ne znam ali mi se cini da u fabrici ne garantuju vise od 100.000 pa dokle izdrzi. A druga je stvar sto sam ja baksuz pa je zamajac crkao odma neposredno sto sam ja kupio auto, a ne onima dok su ga doterali iz Italije ili cak prvom vlasniku! Nego mene uvek bije maler drzi vodu dok majstori odu.Inace kada sam ga kupio odma sam ga oterao kod mehanicara i on je konstatovao da je sve u besprekornom stanju, cak sta vise i boljem nego sto kilometraza govori sto obicno nije slucaj sa italijanskim automobilima.
I na kraju, auto sada radi dobro (da kucnem u drvo :) ) a do kada ...valjda cu moci da predjem vise od onih 1000 kilometara koje sam presao prosli put za sada sam na dobrom putu to da ostvarim, jos malo i presao sam tu brojku :)
[ RS TURBO @ 20.10.2007. 21:59 ] @
svaka cast :) stretno ti i da napravis bar jos 100 000 sa tim autom da ga ne dirnes nikako :) poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.