[ deki1964 @ 06.10.2007. 21:11 ] @
Nameravam da uvezem Peugeot 306 2.0 HDI , 90 KS, 2002 god ,90.000 km.Kakva su iskustva?
[ sasa022 @ 07.10.2007. 00:22 ] @
Da li si siguran da je presao samo 90k km ?
[ deki1964 @ 07.10.2007. 07:35 ] @
Nisam,naravno.Momak koji ga nudi je pouzdan i kaze da je presao ispod 100.000 km.
[ StORM48 @ 07.10.2007. 16:14 ] @
Mislim da je 307 u pitanju, jel'?

Imam taj auto i upravo nameravam da ga se otarasim. Ako želiš da čuješ mišljenje nekog ko vozi ovaj "auto", reći ću samo jedno - beži od toga. Za detalje, pročitaj ostatak posta...

Ja sam ga i ranije kudio ovde na forumu (nekad i "branio"), a poslednjih mesec i po dana, auto ulazi iz kvara u kvar, toliko da čovek ne poveruje!

Trenutni kvar je na menjaču (Bog te pita šta sve nije riknulo), a auto je totalno neupotrebljiv (blokiran). Cena popravke - prava sitnica - oko 100k dinara. Pre mesec dana je riknuo alternator i klima zajedno sa njim (po drugi put), a servis je opet bio "kreativan". Umešno su proračunali trošak od 1k evra. Katalizator je "svirnuo" prošle godine i ta popravka je bila isto super (70k dinara). Prvi put je račun za popravku klime iznosio 500 evra, a unutra elektronika, jedno po jedno, polako potpuno otkazuje. ESP ne radi više (u isto vreme sa alternatorom, ko zna zašto(?) - u servisu ne znaju), cd charger ne radi od prvog dana, a elektropodizači, koji su dosad jedini funkcionisali kako treba, počeli su da posustaju (zadnji, levi prozor mogu da otvorim, ali ne mogu da zatvorim sa vozačkog sedišta. Iste prošle godine se pocepala i neka "filcana kesa" ispod motora, čija je zamena takođe obračunata za 8000 dinara.

Mehanika oko točkova je katastrofa i lupa i škrguće k'o jugo. U vezi toga je vožen 7-8 puta na servis i uvek je vraćen sa konstatacijom "sve je OK", iako je sve isto kao i pre.

Ovlašćeni servis (a i svi drugi) su teški prevaranti i doslovno NE UMEJU da poprave auto (meni "nisu mogli" da poprave sirenu, koja je prestala da radi kako treba - čas radi, čak ne radi. Mastor je jednostavno rekao "ne možemo da popravimo"!). Ako nešto i mogu/umeju da poprave, rezervni deo se naručuje i čeka nedeljama (pa i mesecima), kao da voziš Ferrari Enzo, a ne šugavi 307. Tako sam prošao sa skupo plaćenim, "samozaklapajućim retrovizorima", koji su riknuli posle dve godine, a za koje mi je predočeno da moram da sačekam nekih "mesec do dva" (pre bi stigli da me lansiraju na mesec). Retrovizor je (inače) stigao nakon 6 meseci. Verovatno je uvezen sa Proksime Kentauri.

Eh da, da ne grešim dušu - retrovizore su umeli da nameste.

Moj primerak "auta" je prešao 145k, a problemi se nižu od 110-120k, čini mi se. Održavan je strogo po PS-u, u ovlašćenim servisima, sa originalnim delovima.

Motor mu je odličan i ne kvari se, ako to može biti ikakva uteha...

Pozdrav

P.S. Neko vreme sam se tešio i govorio da je to slučajno... "dešava se". Međutim, vremenom me je ovaj "auto" ubedio da je mnogo lošiji nego što na prvi pogled izgleda. A to što ih dosta ima... nemoj da Te to prevari u proceni kvaliteta.

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 07.10.2007. u 17:27 GMT+1]
[ X Files @ 07.10.2007. 16:58 ] @
[ot]
Sad mi je jasno zašto se svi grabe za mog Passata iz '88god kad sam pomenuo 2,5K.
[/ot]