Da se razumemo, oko dve stvari.
Prvo, taj princip zastite od korozije jako dobro funkcionise, ako je kontrolisan i proracunat. Ako je definisana povrsina izlozena koroziji, predvidjena struja, i sve to kontrolisano, bar procesorom. Tako se stite gradjevinske metalne konstrukcije potopljene u more, veliki brodovi..i sl
Elem, kao drugo, ove "igracke" sto se prodaju, za revolucionarnu zastitu automobila su daleko od kontrolisanog uredjaja, struja je fiksna, a ambijent veoma promenjiv. Prodaje se univerzalno, za sva vozila(mozda neko i ima ogranicenje, recimo za vozila do 1200kg), tako da je ocekivani uspeh u poboljsanju zastite manji od 5%, najvise zbog mikro klime(uredjajima za koriscenje u moru je prilicno- moze se reci ekstremno stabilan ambijent)
Tako da se tesko moze napraviti razlika kada neko koristi ili ne za putnicko vozilo. Garaziranim, negovanim vozilima, koja se voze periodicno na kratke relacije, nece se pojaviti korozija bar 10 god.
Kod vozila sa pocinkovanim limom, nema smisla koristiti, posto cink vec sprecava elektrostaticku koroziju, pa se sa uredjajem samo ponistava efekat cinka. Degradira se cink, pa uz promenljivu klimu, moze i da pojaca sklonost koroziji.
Kod prastarih vozila, nacetih korozijom, zanemarljivo se moze usporiti zapoceto truljenje..
Pa ko voli, neka ugradjuje ..
Meni lici, kao kada bi neko postavio stapic ispred vetrobrana za zastitu od kise, umesto brisaca, i boze moj, tih nekoliko kapi sto je udarilo u stapic nije palo na vetrobran..eto stiti
Poz