[ Sopocanac @ 08.10.2007. 01:05 ] @
Zamolio me jedan prijatelj da mu pogledam koliko bi kostala registracija za Audi A8 3300 cm TDI 165KW .

I ja lepo odem na dunav sajt na adresu http://www.dunav.co.yu/motorna_vozila/vozila_ao1.php i kalkulator mi kaze 63.000 dinara?

63.000 dinara je nekih 830 eura na danasnji kurs eura?

Mislim to je odprilike 3 prosecne dobre plate u Srbiji?

E sad neko ce reci, prosecan SRbin ne vozi Audi A8 - tacno je, al opet zar nije previse uzeti 3 prosecne plate vozacu tog auta na registraciju?!?!?!

Negde sam procitao na internetu da recimoi u Engleskoj registracija automobila kosta 200 funti fiksno bez obzira na godiste i kubikazu i vrstu vozila. To je odprilike 10% prosecne plate u Engleskoj.

Dok U Srbiji registracije idu od nekih minimum 200 eura do cak 1000 eura! Recimo za prosecan auto od 2000 kubika registracija je nekih 300 eura iliti jedna prosecna plata u Srbiji.

Zamislite da u Engleskoj registracija za enki auto od 2000 kubika bude 2000 funti?!?!?! Ili zamislite da za ovaj Audi A8 sto moj prijatelj hoce da uzme platite registraciju 6000 funti ili 3 prosecne engleske mesecne plate??!?!?!

Ludilo zar ne?

Sve u svemu voleo bih da cujem kolike su registracije u drugim drzavama al mislim da od ove Srbije nema gore pljackaske drzave.
[ qazqaz @ 08.10.2007. 01:35 ] @
Cekaj, ti ovo u stvari ozbiljno pitas?!
[ stonex @ 08.10.2007. 01:40 ] @
E sada se lepo raspitaj posto je u Engleskoj godisnje osiguranje za taj Audi pa ces onda da vidis sta znaci dranje .
[ Davor Vlajkovic @ 08.10.2007. 04:55 ] @
Citat:
Sopocanac: Negde sam procitao na internetu da recimoi u Engleskoj registracija automobila kosta 200 funti fiksno bez obzira na godiste i kubikazu i vrstu vozila.

Jesi li siguran da nije bio Vanuatu u pitanju? ;)
[ Ivan Dimkovic @ 08.10.2007. 07:06 ] @
Citat:

E sad neko ce reci, prosecan SRbin ne vozi Audi A8 - tacno je, al opet zar nije previse uzeti 3 prosecne plate vozacu tog auta na registraciju?!?!?!


Deder, informisi se glede Engleske pre nego sto lupis - A8, pa cak i taj od 165 KW je gas-guzzler od auta, i bices odran kao ovca na racun taksi - sto je i razlog zasto se ne vidja puno A8-mica nigde (osim u USA gde ih zabole djoka za ekologiju i gde je A8 jos i ekoloski cist auto ;-) jer je to izuzetno skup auto za imati, bez obzira sto teoretski svako ko radi u UK moze da ga priusti da ga kupi ako ga bas toliko zeli - bar kreditom.

No, vecina ljudi ima gram mozga u glavi pa ne zeli da im dobar deo primanja ode na odrzavanje auta - sto se ne bi moglo reci za "nigger rich" Srbe u Srbiji koji se qrce da voze A8, pa kupe mrcinu sa malim 165KW motorom i zale se na 800 EUR registraciju :) Jos samo nedostaje adaptacija na plin i kukanje koliko kosta jedna guma za A8 :)

[ Tyler Durden @ 08.10.2007. 07:18 ] @
Što ti se ortak šteka za 800 eura kad ima para za takvu autinu? :-)
[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 07:57 ] @
Ako još počne sa cenama jogurta, eto nama pandore. Ontopic - ako nisi u stanju da platiš registraciju, ne treba ni da voziš taj auto. Obaška to što nemaš pojma o čemu pričaš. Ovako na brzaka:
Citat:
After fuel costs, insurance premiums are usually the biggest regular outlay that you make until you replace your car. Annual premiums for a 35-year-old driving a 1.6 to 1.8-litre family car are typically around £500, and they're rising steadily. Sports cars and big executive models cost much more.


Znači oko 500 funti za neku astru sedan; za audi nisam našao na brzaka, ali dok kažu "much more" znači preko hiljadu funti, možda i do dve hiljade u zavisnosti od različitih faktora. S tim što prosečna plata s tim nema nikakve veze. Originalni deo za Audi košta isto, ili približno isto i ovde i tamo. Radni sat u ovlašćenom servisu takođe nije drastično drugačiji.
Mada, sad se setih da ti registruješ na Vanuatu, tako da ne vidim zašto te uopšte pogađa cena registracije u Srbiji?

[Ovu poruku je menjao Miroslav Jeftić dana 08.10.2007. u 09:15 GMT+1]
[ su27killeryu @ 08.10.2007. 08:23 ] @
Nek sipa loz ulje umjesto nafte tako ce da ustedi za tu registraciju, sirotan :)
[ Ivan Dimkovic @ 08.10.2007. 08:27 ] @
Ovaj termin sve govori:

Nigger Rich

http://www.urbandictionary.com...=Nigger+Rich&defid=1218625

:)
[ Majstor Duja @ 08.10.2007. 11:14 ] @
Citat:
Miroslav Jeftić: Ontopic - ako nisi u stanju da platiš registraciju, ne treba ni da voziš taj auto.


Ja znam coveka koji je platio registraciju i osiguranje za svoj automobil i sa tim istim napravio udes i ostetio mene a u medjuvremenu je neki retard u vladi ukinuo osiguravajuce kuce u pola osiguravajuceg perioda
tj. bez adekvatnog programa naknade osiguranika nakon prestanka rada tih drustava i... da ne duzim, nakon kojekakvih zakonskih sranja sam JA
platio stetu na svom automobilu a ne pocinioc....pa ti onda vidi kakvu satisfakciju dobijes placajuci nesto ovde...
Primer navodim u smislu placanja.

Registracija u srbiji jeste dranje jer u Engleskoj (na pr.), ma kako skupo bilo, dobijas kompenzaciju za to sto si platio tj. vozis se ravnim - odrzavanim putem, novac izdvojen za odrzavanje istog ne zavrsava kojekuda kao sto je slucaj, eto, u nas....
[ OffShore @ 08.10.2007. 11:18 ] @
Koliki su nameti u Evropi bolje da ne znas:)

http://www.autoversicherung-on...fz-haftpflichtversicherung.htm

u Svabiji ces platiti duplo vise registraciju auta za golfa II nego za novu mecku (zastita zivotne sredine, katalizatori, euro motor.....) + sto niko nije naveo POREZ, primjera radi auto od 1600 kubika- proizveden 1992 na 100 kubika se placa 22 evra= 16x22=352 evra porez, a za nov od 1600 kubika, 7.5 evra = 120 evra (u startu usteda samo na porezu 232 evra)

i da ne duzim, skup auto= skupo odrzavanje, velika potrosnja, visoka cijena osiguranja, znaci ima se moze se

za taj A8 redovan servis kosta oko 2000 evra (samo sto to kod nas ne praktikuju, kad mu komsija ima kanal:)
[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 11:19 ] @
Kako god, kakva je bila situacija sa osiguranjem pre 6-7 godina i danas, ne može se porediti.
[ pajaja @ 08.10.2007. 11:43 ] @
Mene zanima kako je 800e tri prosecne plate, a 200 funti (~300e) 10% prosecne plate? ;/
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 12:08 ] @
Opaaaaaaa!
Dosla maca na vratanca , samo mi krivo sto me Davor pretekao...
Jeste da je offtopic, ali ovo je definitivno jache od mene> Pa gde je Cadillac? A da zaoravio sam u Vanuatu-u je registracija fixna
Sta sledece mozemo da ocekujemo iz tvog bogatog repertoara, mozda: "Uvoz traktora sa Tibeta bez placanja carine i PDV-a"?
[ X Files @ 08.10.2007. 12:30 ] @
Ako se ne varam, u Srbiji se preko 2000cc za automobil smatra luksuzom.

Jednom sam imao pred sobom skalu (tabelu), pa je na primer sve išlo linearno u novcu do 1800cc (recimo 8,000 din), a onda je za 2000cc bilo nešto kao 20,000 din.

Zato ovde nisu u modi automobili preko 2000cc ;)

P.S.
U pojedinim zemljama postoji mogućnost da se skuplji automobili registruju samo za vožnju vikendom, a "obični" se voze svakim danom.
[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 12:57 ] @
Nije to samo kod nas. Nije slučajno što svi automobili koji su "2.0" zapravo imaju oko 1998/1997 kubika, a ne 2001 ili 2002.
[ Ivan Dimkovic @ 08.10.2007. 12:58 ] @
Ja bih ipak taj A8 registrovao na Vanuatu posto Sopotjanac kaze da to moze bez problema, a onda ga konvertovao na plin i odrzavao kod drugara koji mi duguje pare i stavio mu Tigar gume - a plin bih svercovao iz Albanije :-)

Al' lep osecaj kad se provozas sa A8-micom, pa makar i takvom, pred ekipom u selu, samo da se ne vidi da je na plin heheheh :)
[ Slobodan Miskovic @ 08.10.2007. 13:10 ] @
Ma ni to nije problem, stavi znak audija na cep da bude da je fabricki :)))))
[ hakinen @ 08.10.2007. 13:12 ] @
Citat:
X Files: Ako se ne varam, u Srbiji se preko 2000cc za automobil smatra luksuzom.

Bas tako, moj drugar ima dzipa fronteru 2300 ccm pa placa registraciju 55000 :D
Sta ce covek podigne pare iz banke i ode i plati! Kad je imao da da za njega pre 3-4 godine 15k e ima i da placa registraciju 600-700e godisnje!

Ja stvarno nerazumem zasto se ljudi cude ovome!?

[Ovu poruku je menjao hakinen dana 08.10.2007. u 14:24 GMT+1]
[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 13:14 ] @
Pretpostavljam ko je do juče plaćao 100e (ili koliko već) za juga ili una, sad mu odjednom bude puno kad hoće neka besna kola. Ali plati pa klati.
[ Horvat @ 08.10.2007. 13:23 ] @
na linku
pise da je preko 3000 ccm za auto proizveden 2002-2007 registracija 61.630,a ispod je jos navedena ekoloska taksa,koja je nekih 1000 din [zavisi od vrste motora]

i sta je tu cudno?
ma vava table su zakon,ili jos bolje,BEZ TABLICA :))))

btw. koliko kosta novi a8? 20-30 000??

p.s. ovde je iznos manji,ne znam kojom logikom
[ StORM48 @ 08.10.2007. 13:31 ] @
Registracija za takve automobile i treba da bude tolika. To košta svuda i ne treba svako da se vozika i konjoše po gradu sa automobilima od 5+ metara. Probajte u centar Milana sa tim.

Citat:
X Files: Ako se ne varam, u Srbiji se preko 2000cc za automobil smatra luksuzom.


Zapravo, u Srbiji se SVAKO prevozno sredstvo smatra luksuzom, inače bi postojao obavezan "porez na luksuz" pri registraciji juga, lade i sličnih tvorevina.

Znači, 'ladno ne bih primetio da niste rekli...

@sopocanac
Pa što mu ne središ Vanuatu kombinaciju? To je bar sigurno, lako i brzo.

Pozdrav
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 13:42 ] @
moje misljenje je da registracija kao i sve druge dazbine koje se placaju drzavi mora da budu u srazmeri sa licnim dohodcima gradjana.

znaci ako se registracija na zapadu placa 10-20-30% iznosa mesecne plate tako treba da bude i u Srbiji.

Ali ne u Srbiji placas od iznosa 100% do 300% plate.

Zar to nije dranje?

Gde vi tu vidite logiku?

mislim vama kad je normalno da vam drzava uzme 100-300% mesecnih prihoda za registraciju a da se pritom vozite po smesnim putevima dok na zapadu ljudi placaju 10-20-30% prosecne plate za istu i imaju jedno 10 auto-puteva u drzavi onda i treba da vas sisaju kao ovce sta da vam kazem.


Inace cadillac je kupljen i spreman ici ce na vanuatu hvala sto pitate :)

prijatelju ta kombinacija ne odgovara jer je ovde u stalnom radnom odnosu vec smo apsolvirali da je ta kombinacija samo za ljude koji nisu i nije im neophodno da budu u stalnom radnom odnosu kod nas.
[ StORM48 @ 08.10.2007. 13:55 ] @
Svejedno, ne vidim logiku ni da registracija bude jeftina za tolike automobile, pa da svaka šuša zakrči gradove ogromnim automobilima. Ja veliki auto imam i koristim jedino za duža putovanja i registracija me košta 62000 i ne kukam zbog toga. Mogao sam da kupim i nešto sa daleko manjom kubikažom i prođem mnogo jeftinije, ali sam ovo hteo.

Za grad imam mali auto, koji je jeftiniji za registraciju i svuda može da se parkira.

E sad, ko hoće da bude baja i vozi veliki auto, a neće da plati - ne znam šta bih mu rekao. Nek' kupi A4, pa će proći jeftinije.

Pozdrav
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 13:56 ] @
Citat:
Znači oko 500 funti za neku astru sedan; za audi nisam našao na brzaka, ali dok kažu "much more" znači preko hiljadu funti, možda i do dve hiljade u zavisnosti od različitih faktora. S tim što prosečna plata s tim nema nikakve veze. Originalni deo za Audi košta isto, ili približno isto i ovde i tamo. Radni sat u ovlašćenom servisu takođe nije drastično drugačiji.
Mada, sad se setih da ti registruješ na Vanuatu, tako da ne vidim zašto te uopšte pogađa cena registracije u Srbiji?


pozdrav miroslave mislim da nisi u pravu.

Drzavni sajt UK:


http://www.direct.gov.uk/en/Mo...owToTaxYourVehicle/DG_10012524

Znaci do 2001 godista registracija za auta do 1600 kubika je 118 funti a preko 1600 kubika je 180 funti.

Za vozila mladja od 2001 godista taksa se izracunava na osnovu emisije CO2 tj stetnih gasova al svakako skoro nikako ne prelazi nekih 140-165 funti jer sto novije vozilo to manja emisija CO2 :)

Inace svi znamo da je Engleska najskuplja drzava u Evropi.

Posle Srbije naravno :)

Banda na vlasti u Srbiji je stavila vece poreze i takse na vozila cak i od engleske

Posteno zar ne? :)
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 13:58 ] @
Citat:
Svejedno, ne vidim logiku ni da registracija bude jeftina za tolike automobile, pa da svaka šuša zakrči gradove ogromnim automobilima. Ja veliki auto imam i koristim jedino za duža putovanja i registracija me košta 62000 i ne kukam zbog toga.

Za grad imam mali auto, koji je jeftiniji za registraciju i svuda može da se parkira.

E sad, ko hoće da bude baja i vozi veliki auto, a neće da plati - ne znam šta bih mu rekao.

Pozdrav


znaci tebi je normalno i OK da te drzava dere kao ovcu, da ti uzima 3 prosecne plate za nesto za sta se u Evropskoj Uniji, ciji mi navodno zelimo da budemo deo uzima max 30% od visine mesecne plate? I uz to ti nudi u zamenu za novac koji dajes puteve kakve su na zapadu imali 60tih godina proslog veka, sa ogranicenjima 40-60 na 90% mesta .


Ne razumem? Ako vecina razmislja ovde kao ti onda mi zaista nismo za bolje.

Kako to da recimo Nemackoj ne smetaju ti Audi A6 A8 pa ih ima koliko hoces na putevima?
[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 13:59 ] @
To je samo porez, ali ti bez osiguranja ne možeš maći nigde. Audi A8 je insurance group 18 ili 20 (Ferari je takođe 20), pa ti vidi. I kad već pričaš o logici, koja je logika da neko sa prosečnom platom vozi A8?! To nema valjda ni u jednoj zemlji na svetu, osim ovde. Je l' čistačice u Nemačkoj možda voze A8? Taj automobil isto zagađaje vazduh i ovde i negde drugde. Isto košta popravka, ista je šteta ako ga neko razbije, to što je kod nas prosečna plata niska je naš problem.
Pretpostavljam da i benzin kod nas treba da košta 5 dinara litar, jer prosečna plata kod nas i prosečna plata u UK... Bože moj?
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 14:01 ] @
@Storm48 Potpisujem.
Citat:
Sopocanac:
Ali ne u Srbiji placas od iznosa 100% do 300% plate.
Zar to nije dranje?
Gde vi tu vidite logiku?

Covece ti uporno ponavljas jednu te istu pricu, pravi si Kalimero:"To je prava,pravcata nepravda!"
Bottom line-jadno je kad neko hoce da glumi Jack-a a steze se za pishljivu registraciju. Ko sto kaze ventura:"Svi glume neke frajere, voze neke silne BMW-ove, a za dorucak jedu mesni narezak i pastetu Carnex" Pa prijatelju-Bon Appetit!
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 14:04 ] @
Citat:
To je samo porez, ali ti bez osiguranja ne može maći nigde. Audi A8 je insurance group 18 ili 20 (Ferari je takođe 20), pa ti vidi. I kad već pričaš o logici, koja je logika da neko sa prosečnom platom vozi A8?! To nema valjda ni u jednoj zemlji na svetu, osim ovde. Je l' čistačice u Nemačkoj možda voze A8?


osiguranje jeste skuplje nego kod nas al kad saberes registraciju + osiguranje za najskuplji auto ne preskace visinu prosecne mesecne plate. to znaci da kad bi Srbija sledila pravilnik EU najskuplja registracija bi bila 250 eura za recimo Audi A8 a za prosecno vozilo bi registracij+osiguranje bila nekih 50-60e .

Kako tebi moze da bude normalno i prihvatljivo da placas 5-6 puta vece poreze gledajuci prema prihodima od zemalja u evropskoj uniji?

porezi se u svakom slucaju gledaju uporedno prema prihodima.

eto nemoj gledati audi a8 uzmi recimo za primer ford focus od 2000 kubika pa zamisli da engleska drzava ili neka druga EU drzava naplacuje registraicju+osiguranje 2000 eura tj visinu prosecne plate u tim zemljama?

Registracija za auto od 2000 kubika je nekih 21 do 24.000 dinara u Srbiji.

Znaci ja sam budala i lud sam zato sto zelim da se porez u Srbiji uskladi sa standardima koji vladaju u EU?
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 14:06 ] @
Citat:
Covece ti uporno ponavljas jednu te istu pricu, pravi si Kalimero:"To je prava,pravcata nepravda!"
Bottom line-jadno je kad neko hoce da glumi Jack-a a steze se za pishljivu registraciju. Ko sto kaze ventura:"Svi glume neke frajere, voze neke silne BMW-ove, a za dorucak jedu mesni narezak i pastetu Carnex" Pa prijatelju-Bon Appetit!


pa kako nece biti nepravda da nasa drzava uzima 5-6 puta vise na porezima od 90% drugih drzava u EU? I da istovremeno sa 5-6 puta nizim porezima u tim drzavama imaju po 10 autoputeva a mi imamo jedan jedini kojeg su napravili komunisti negde 70tih godina proslog veka?

recimo jedan moj rodjak vozi jednog forda 1986 godiste od 2000 kubika i za njega je registracija+osiguranje 22000 dinara ili nekih 280 eura.

280 eura je odprilike jedna prosecna plata u Srbiji.

Zamisli sta bi se desilo u evropi da recimo propisu u nekoj drzavi da za Forda 1986 godiste placaju 2000 eura registraciju?????


znaci po tebi to je pravedno i posteno? :)

[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 14:07 ] @
Citat:
Sopocanac: Za vozila mladja od 2001 godista taksa se izracunava na osnovu emisije CO2 tj stetnih gasova al svakako skoro nikako ne prelazi nekih 140-165 funti jer sto novije vozilo to manja emisija CO2


Evo ti iz te tabele :
Citat:
G Over 225 – for cars registered on or after 23/03/06 £300.00


Audi sigurno upada u kategoriju preko 225. Ne znam kakva ti je uteha ako i jeste nešto niži porez kod njih, ako ćete "spržiti" sa osiguranjem.
[ icobh @ 08.10.2007. 14:09 ] @
Eh Srbi i Srpska posla. Audi A8 3.3TDI se može naći za 15.000€, što je jedan nov C2 VTS. Znači, auto izgleda luksuzno ali je i pristupačan (Ne govorim za nova auta). Jer bolji je Audi star 5 god. nego Citroen C2 nov, zar ne?

Ja sam u Republici Srpskoj, ali i ja svaki put kad registrujem Passat-a lupam glavu šta sve plaćam. Za PIO, za željeznicu, za službenike u poreskoj upravi, za puteve kojih nema... I svaki put me izađe registracija preko 300€, ej ali to je Passat star 4 god. kojeg već svaka šuga kod nas vozi... Nemojte se zamajavati i nešto porediti. Naravno da je previše, zdrava logika to kaže, jer šta ja imam kog qrca da plaćam za željeznicu?! Što je mnogo - mnogo je.

No, jedno je tačno: Dok je ovaca, biće i šišanja...
[ Emil Ranc @ 08.10.2007. 14:10 ] @
@Sopoćanac
Pa taj koji ima ispod 'iljadu evra mesečno (a da ne pričam - prosečnu platu???) i ne treba da vozi a8.

Inače, zaista ne vidim zašto se toliko tangira ova cena registracije, kad sve to možeš u Vanuatuu za mnooogo manje pare!
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 14:13 ] @
Pa naravno da ce registracija uvek biti paprena za kola F-segmenta, pa jedan razlog za visinu toga i jeste ekskluzivnost, da ne moze svaka shusha da ga vozi, a sto se tice starog Forda iz 1986, njemu je mesto na otpadu kao i svakoj krshotini, ili eventualno u muzeju ako ima neku kolekcionarsku vrednost. A ako je neko prinudjen da vozi stari automobil, msilim da ga niko ne prisiljava da kupi automobil sa 2000ccm, postoje i vozila sa manjim motorima. A ja bi im cepio jos vecu cenu osiguranja, jer predstavljaju opasnost po saobracaj i ekologiju.
[ DaliborP @ 08.10.2007. 14:14 ] @
Znaci neko ima para da kupi A8 sa prosecnom platom od 280 evra, ali mu je mnogo da plati jos toliko za registraciju.
Interesantno.

Ja otkako sam registrovao svoj Golf II GTI na Vanuatu table osecam se slobodno, i ledja me vise ne bole. I moj muz vise ne hrce.
[ Ivan Dimkovic @ 08.10.2007. 14:15 ] @
Citat:
Sopocanac
znaci ako se registracija na zapadu placa 10-20-30% iznosa mesecne plate tako treba da bude i u Srbiji.

Ali ne u Srbiji placas od iznosa 100% do 300% plate.


A sto se lepo ne zalis Audi-ju, posto A8 kosta ko 2 godisnje prosecne plate jednog Nemca, da lepo u Srbiji kosta 7000 EUR, posto su to 2 godisnje prosecne plate jednog Srbina. Ili, recimo, crkne ti kocnica na tom Audi-ju, i oderu te 2 prosecne mesecne plate... pa gde bre to ima - zamisli u Engleskoj kocnica da kosta 2 prosecne plate, idi zali se i na to ;-)

Gluposti - registracija automobila treba da bude srazmerna sa njegovom kubikazom, cenom i uticajem na zivotnu okolinu - jer, izmedju ostalog, sluzi i kao kompenzacija drzavi za koriscenje javnih resursa (puteva, saobracajne policije, itd...) kao i za zagadjivanje zivotnog prostora doticnim autom koji je sve samo ne neophodni minimum za zivot - kad si veliki Jack u svom selu i kupujes auto koji kosta 80+ hiljada EUR, ne verujem da ti je problem da platis 800 EUR godisnje registraciju, zar ne?

Ili mozda jeste - u tom slucaju, nemoj da kupujes A8, vec kupi nesto sto zaista mozes da priustis - a "priustiti" znaci biti u stanju placati registraciju, poreze, osiguranje i adekvatan servis takvog auta... Srbija je inace puna takvih "bogatasa" koji jedu parizer i voze razdrndani A8, negde cak modifikovan i na plin - od tih klosara ce neko i da strada kad mrcina od auta ne bude zakocila na vreme, jerbo "baja" nije imao za ovlasceni servis.

Nego, nije mi nesto jasno - sto lepo ne registrujes auto na Vanuatu, zar to nije bilo jednostavno resenje za takva kola? Odakle to da uopste hoces da imas nesto sa Srbijom, kada si na prosloj temi nasao jako pametan nacin da Srbiju potpuno zaobidjes :)
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 14:18 ] @
Citat:
DaliborP: Ja otkako sam registrovao svoj Golf II GTI na Vanuatu table osecam se slobodno, i ledja me vise ne bole. I moj muz vise ne hrce.

LOL

Citat:
Ivan Dimkovic: Srbija je inace puna takvih "bogatasa" koji jedu parizer i voze razdrndani A8, negde cak modifikovan i na plin

Zaboravio si jogurt Kravicu
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 14:21 ] @
Citat:
Evo ti iz te tabele :
Citat:
G Over 225 – for cars registered on or after 23/03/06 £300.00


Audi sigurno upada u kategoriju preko 225.


miroslave fiksno 300 funti je samo za nova vozila proizvedena nakon 23/03/2006 godine. Znaci ganc nova ili stara do godinu dana. kao sto si mogao videti sa engleskog drzavnog sajta za polovna vozila je u proseku 120-140 funti.

140 funti je nekih 10% prosecne engleske plate a 300 funti 20% . sve u svemu koja god da je opcija u pitanju ne moze da preskoci osiguranje+registracija 50% mesecne plate dok je u Srbiji ista MINIMUM 100% plate pa do 300% .

pozdrav
[ Java Beograd @ 08.10.2007. 14:21 ] @
@sopoćanac

Ti, brate, žešće mešaš firme i kompanije sa "državom". Doduše, to je razumljivi recidiv 60-to godišnjeg komunističkog i socrealističkog razmišljanja. Mi Srbi, kao privatnike podrazmevamo "Micu frizerku", automehaničara na ćošku i eventualno Karića. Sve ostalo je jedan veliki, nepojmljivi bauk "država".

Ajde da presaberemo šta se sve plaća kod "registracije".

1. Tehnički pregled. Mislim da je i tebi jasno da ovo nije "država". Neko kupio opremu, sagradio servis, zaposlio ljude - i naplaćuje uslugu. Potpuno je hohštaplerski naplaćivati skuplje za istu uslugu, ali dosetila se bagra, pa ako je skup auto skup je i tehnički pregled - potpuno bezrazložno.

2. Komunalne takse. Možda ti nije jasno da ni ovo nije "država". Ovo ide opštini. Sad, neko će reći da je to isto, ali nije. Ovim parama raspolaže i troši ih opština za održavanje ukupne saobraćajne mreže.

3. Osiguranje. Daleko najveća stavka u ukupnoj sumi. Ovo, opet nije "država". Ovo je firma, domaća ili strana koja se bavi osiguranjem. Što je skuplji auto - to je premija veća. Zašto je ovo skupo - to moraš njih da pitaš. (Mali off topic: za vreme prvog zalivskog rata, Britanski Loyd je, za brodove koji plove u Persijski zaliv, naplaćivao premiju osiguranja u visini od 25% (dvadeset pet) vrednosti broda)

3. Porez na pokretnu imovinu. E, ovo je država.

Koji bi ti sad iznos da država umanji, pa da upoređjemo sa prosečnom platom?
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 14:29 ] @
Citat:
@sopćanac

Ti, brate, žešće mešaš firme i kompanije sa "državom". Doduše, to je razumljivi recidiv 60-to godišnjeg komunističkog i socrealističkog razmišljanja. Mi Srbi, kao privatnike podrazmevamo "Micu frizerku", automehaničara na ćošku i eventualno Karića. Sve ostalo je jedan veliki, nepojmljivi bauk "država".

Ajde da presaberemo šta se sve plaća kod "registracije".

1. Tehnički pregled. Mislim da je i tebi jasno da ovo nije "država". Neko kupio opremu, sagradio servis, zaposlio ljude - i naplaćuje uslugu. Potpuno je hohštaplerski naplaćivati skuplje za istu uslugu, ali dosetila se bagra, pa ako je skup auto skup je i tehnički pregled - potpuno bezrazložno.

2. Komunalne takse. Možda ti nije jasno da ono nije "država". Ovo ide opštini. Sad, neko će reći da je to isto, ali nije. Ovim parama raspolaže i troši ih opština za održavanje ukupne saobraćajne mreže.

3. Osiguranje. Daleko najveća stavka u ukupnoj sumi. Ovo, opet nije "država". Ovo je firma, državna ili privatna koja se bavi osiguranjem. Što je skuplji auto - to je premija veća. Zašto je ovo skupo - to moraš njih da pitaš. (Mali off topic: za vreme prvog zalivskog rata, Britanski Loyd je, za brodove koji plove u persijski zaliv, naplaćivao premiju osiguranja u visini od 25% (dvadeset pet) vrednosti broda)

3. Porez na pokretnu imovinu. E, ovo je država.

Koji bi ti sad iznos da država umanji, pa da upoređjemo sa prosečnom platom?


javabeograd, ako uzmes da posmatras cifru registracije vozila u srbiji videces da je stavka osiguranja skoro identicna za svako vozilo i racuna se prema snazi motora i ide od 9000 do 12.000 dinara za autoodgovornost. tehnicki pregled je nekih 1000 dinara komunalna taksa tako isto 1000 dinara sve u svemu glavni je problem u tzv porezu na upotrebu vozila i on ide od 6000 dinara minimum do cak 60.000 dinara

60.000 dinara je odprilike skoro 3 prosecne plate u Srbiji dok je recimo u Engleskoj najskuplja taksa za upotrebu vozila 300 funti sto je u Engleskoj nekih 20% od plate . 20% od srpske plate je 40 eura. I toliko bi trebalo da iznosi najskuplja taksa za upotrebu vozila ako bi nasa drzava prepisala te zakone iz EU na koju se toliko pozivaju. I zato ja smatram da ova drzava dere .

Jer mesto 40 eura oni naplacuju tu taksu preko 700 eura ili gledano prema prihodima skoro 2000% skuplje sto je abnormalno i ravno ludilu.

Evo sa dunav osiguranja primera:

Auto 2002 godiste 150 KW 2800 kubika benzinski motor fizicko lice

Cena obaveznog osiguranja Vašeg vozila od autoodgovornosti sa svim taksama i porezom iznosi:


Osiguranje : 13.931,40 din.
Porez na upotrebu vozila : 55.510,00 din.
Takse (Jav. put., komun. i administ.) : 6.160,00 din.
Eko-taksa : 896,00 din.

-----------------------------------------
*76.497,40 din.

76.000 dinara je 1000 eura

inace mene licno ovo ne pogadja no to opet mi ne daje za pravo da zazmurim na ovu deracinu gradjana srbije od strane ove lopovske drzave.

[ Java Beograd @ 08.10.2007. 14:31 ] @
Da pojasnim još malo: ako se osigurava imovina vredna 50.000 EUR, to znači da neko treba da nadoknadi taj novac za slučaj da se imovina obezvredi. To nema ama baš nikakve veze sa prosečnom platom ili sa državom u kojoj živiš. 50 soma ojra je 50 soma ojra, isto ti je u Britaniji ili u Albaniji.

Šta više, u banana državicama kao što je Srbija, mnogo je veća verovatnoća da eventualno ukradeni luksuzan auto nikad ne bude pronađen, što, naravno, samo uvećava iznos premije osiguranja.
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 14:32 ] @
drugo vidim ovde neki se uporno hvataju audi a8 . to je bio samo JEDAN PRIMER

Eto uzmite za srpske uslove mnogo REALNIJI PRIMER

Ford Escort 1986 godiste 2000 kubika motor 90KW

Cena obaveznog osiguranja Vašeg vozila od autoodgovornosti sa svim taksama i porezom iznosi:


Osiguranje : 11.732,70 din.
Porez na upotrebu vozila : 3.330,00 din.
Takse (Jav. put., komun. i administ.) : 4.815,00 din.
Eko-taksa : 960,00 din.

-----------------------------------------
*20.837,70 din.
-----------------------------------------

21.000 dinara je nekih 270 eura .

To je odprilike jedna prosecna plata u Srbiji.

I vama je ok da vam drzava uzme celu mesecnu zaradu za registraciju jedne krsine iz 1986 godine?!?!?!

Mislim da ti kojima je ovo OK nisu normalni.
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 14:33 ] @
Citat:
Da pojasnim još malo: ako se osigurava imovina vredna 50.000 EUR, to znači da neko treba da nadoknadi taj novac za slučaj da se imovina obezvredi. To nema ama baš nikakve veze sa prosečnom platom ili sa državom u kojoj živiš. 50 soma ojra je 50 soma ojra, isto ti je u Britaniji ili u Albaniji.

Šta više, u banana državicama kao što je Srbija, mnogo je veća verovatnoća da eventualno ukradeni luksuzan auto nikad ne bude pronađen, što, naravno, samo uvećava iznos premije osiguranja.


osiguranje o kojem mi pricamo nije KASKO vec osiguranje autoodgovornosti tj osiguranje za stetu koju vozac nanese trecim licima i to nema veze sa vrednoscu tvog vozila i izracunava se fiksno.
[ DaliborP @ 08.10.2007. 14:36 ] @
Citat:
Sopocanac: I vama je ok da vam drzava uzme celu mesecnu zaradu za registraciju jedne krsine iz 1986 godine?!?!?!

Ne verujem da je drugacije u Engleskoj ni u ostalim zapadnim zemljama. Osiguranje(najveca stavka), registracija i ostalni troskovi sigurno su blizu iznosa jedne prosecne plate. Zaboravljas da je tamo osiguranje poveca stavka i da cesto prelazi 1000 funti, u zavisnosti od kubikaze.

U Irskoj za vozaca pocetnika osiguranje za jednog Punta 1.1 izlazi oko 1200 evra. Road tax + porez jos sigurno 300-400 evra. Pa ti racunaj sad.

Nego jel moze taj tvoj "prijatelj" sto uzima A8 ikako da se odjavi iz Srbije i prijavi u Bosnu, onda bi mogao Vanuatu da stavi i da uziva?
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 14:39 ] @
Citat:
Sopocanac: inace mene licno ovo ne pogadja no to opet mi ne daje za pravo da zazmurim na ovu deracinu gradjana srbije od strane ove lopovske drzave.

Da veoma potresan govor. Kada si ti tako pametan, uspesan, vickast, a uz to te krase osobine koje prilice modernim srpskim politicarima, ne gubi ni jedan cas, nego ti lepo osnuj politicku partiju: "Sopot&Vanuatu Democratic party" i lepo protestuj do mile volje.
Ili mozda jos bolje osnuj versku sektu:"Sveti hram Velikog Sopocanca i Palme mudrosti"
Tako kad pocne murija da te mlati, da se vadis na versku diskriminaciju.
Aj sad pali odavde...
[ Ivan Dimkovic @ 08.10.2007. 14:40 ] @
Citat:

I vama je ok da vam drzava uzme celu mesecnu zaradu za registraciju jedne krsine iz 1986 godine?!?!?!


Naravno da je OK, u nekim zemljama je i vece od jedne mesecne prosecne plate, jerbo je ta krntija ekoloska katastrofa i opasnost i zele da te motivisu da promenis auto.

Probaj se obrazovati o cenama imanja auta u raznim zemljama u Evropi pre nego sto krenes da se zalis - bojim se da ces se vrlo razocarati.

U Nemackoj ces puci za osiguranje i 2000 EUR ako si mlad, u rizicnoj grupi i vozis auto malo vece kubikaze - to je dosta vise od "prosecne plate" pa ljudi ne kukaju, vec ili kupe jako mali auto - ili kupe veci i ne zale se kad vec hoce da se qrce.
[ Java Beograd @ 08.10.2007. 14:41 ] @
Citat:
Sopocanac
Osiguranje : 11.732,70 din.
Porez na upotrebu vozila : 3.330,00 din.
Takse (Jav. put., komun. i administ.) : 4.815,00 din.
Eko-taksa : 960,00 din.

-----------------------------------------
*20.837,70 din.
-----------------------------------------

21.000 dinara je nekih 270 eura .

To je odprilike jedna prosecna plata u Srbiji.

I vama je ok da vam drzava uzme celu mesecnu zaradu za registraciju jedne krsine iz 1986 godine?!?!?!


Čoveče, pa zar ti nisam lepo, detaljno i taksativno opisao i objasnio šta je država a šta nije država.

A ti sve jednako, isto pa isto pričaš !



Zdravo, ja se na ovu temu ne vraćam. A ti pričaj jedno te isto na još 200 postova.
[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 14:42 ] @
Citat:
Sopocanac:
To je odprilike jedna prosecna plata u Srbiji.

I vama je ok da vam drzava uzme celu mesecnu zaradu za registraciju jedne krsine iz 1986 godine?!?!?!

Mislim da ti kojima je ovo OK nisu normalni.


Je l' ti stvarno očekuješ da bi osiguranje ovde trebalo da bude 500-2000 dinara max i da to može tako da funkcioniše? Pa imali smo neku takvu situaciju za vreme devedesetih i rezultat je bio da je osiguranje i odšteta bilo za nasmejati se. Plus što su naše osiguravajuće kuće bile izbačene iz svih mogućih evropskih društava. Meni recimo, nije normalno da neko sa 200€ plate uopšte može da ima kola. Ja imam više od prosečne plate, pa mi ne pada na pamet da sebi mogu priuštiti tako nešto.
Evo drugi primer - neko ko iole koristi svoja kola, mesečno da nekih 60-70€ na gorivo minimum. To po tvojoj računici ispada 30-ak posto plate. Znači kao 700 funti u UK. I šta sad? Da apelujemo da se smanji litar goriva na 5 dinara?
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 14:42 ] @
Citat:
Ne verujem da je drugacije u Engleskoj ni u ostalim zapadnim zemljama. Osiguranje(najveca stavka), registracija i ostalni troskovi sigurno su blizu iznosa jedne prosecne plate. Zaboravljas da je tamo osiguranje poveca stavka i da cesto prelazi 1000 funti, u zavisnosti od kubikaze.

U Irskoj za vozaca pocetnika osiguranje za jednog Punta 1.1 izlazi oko 1200 evra. Road tax + porez jos sigurno 300-400 evra. Pa ti racunaj sad.

Nego jel moze taj tvoj "prijatelj" sto uzima A8 ikako da se odjavi iz Srbije i prijavi u Bosnu, onda bi mogao Vanuatu da stavi i da uziva?


koje bre osiguranje 1200 eura sta ti lupas? jesu osiguranja skuplja za vozace pocetnike, no osiguranje za vozaca koji vozi duze od 4 godine ne prelazi nikad 400 eura.

sve u svemu ja sam moju konstataciju da je registracija automobila u srbiji jedno najobicnije DRANJE OVACA - dokazao.


a sad kom je ok da daje celu mesecnu zaradu za LUKSUZ voznje auta iz 1986 godine - neka placa. Samo taj za mene nije normalan i bice i jeste ovca.
[ Ivan Dimkovic @ 08.10.2007. 14:45 ] @
Pitaj neke drugare u inozemstvu koliko kosta da voze krs iz 1986, i zasto se takve stvari placaju da ih neko odnese na otpad, a ne kao u Srbiji da mozes jos i da dobijes neke pare na prodaji tog krsa.

Ti sto voze te krntije treba da budu srecni sto mogu da ih voze, a ne da mlate praznu slamu o cenama, koje su sasvim srazmerne steti koju ta vozila naprave okolini.

Citat:

sve u svemu ja sam moju konstataciju da je registracija automobila u srbiji jedno najobicnije DRANJE OVACA - dokazao.


Ti si dokazao da si nigger-rich, i da ti je bedak sto ne mozes ustedjevinu da iskoristis da kupis veliki auto da se qrcis u komsiluku, bez da placas troskove odrzavanja srazmerne ceni... ***i ga, sta da ti radimo, nije ovaj svet fer - registruj lepo svoja kola na Vanuatu, i vozi na, kako bese, osiguranje koje dobijes na granici - i uzivaj.

Zar nisi ti rekao da je to lako i 3.14ckin din :)
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 14:45 ] @
Citat:
Sopocanac: koje bre osiguranje 1200 eura sta ti lupas? jesu osiguranja skuplja za vozace pocetnike, no osiguranje za vozaca koji vozi duze od 4 godine ne prelazi nikad 400 eura.

Da to pod uslovom da nije cinio saobracajne prekrsaje i da nije izazivao saobracajne nesrece.
[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 14:46 ] @
Citat:
Sopocanac: a sad kom je ok da daje celu mesecnu zaradu za LUKSUZ voznje auta iz 1986 godine - neka placa. Samo taj za mene nije normalan i bice i jeste ovca.


Dokazao si jedino samom sebi, a za to nisi ni morao da pokrećeš temu.
[ SmilieBG @ 08.10.2007. 14:48 ] @
ma dajte, man'te se corava posla :)

Da je to jedino sto u drzavi ne valja, svi bi vozili makar A2 ili A3...

Poz,
Sale
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 14:49 ] @
Citat:
Pitaj neke drugare u inozemstvu koliko kosta da voze krs iz 1986, i zasto se takve stvari placaju da ih neko odnese na otpad, a ne kao u Srbiji da mozes jos i da dobijes neke pare na prodaji tog krsa.

Ti sto voze te krntije treba da budu srecni sto mogu da ih voze, a ne da mlate praznu slamu o cenama.


haha pa ne vozi on auto 1986 godiste zato sto voli nego zato sto nema para za bolji.

joj kako ste smesni i kontradiktorni. kad je u pitanju covek koji vozi nov i dobar auto onda kazete "treba ga odrati kao mazgu sta on hoce da vozi dobar auto" , a kad navedes primer coveka koji vozi star auto onda kazete "treba ga odrati kao mazgu sta on hoce da vozi 30 godina star auto"

sve u svemu smejurija sami sebe demantujete :)
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 14:52 ] @
Citat:
Ti si dokazao da si nigger-rich, i da ti je bedak sto ne mozes ustedjevinu da iskoristis da kupis veliki auto da se qrcis u komsiluku, bez da placas troskove odrzavanja srazmerne ceni... ***i ga, sta da ti radimo, nije ovaj svet fer - registruj lepo svoja kola na Vanuatu, i vozi na, kako bese, osiguranje koje dobijes na granici - i uzivaj.

Zar nisi ti rekao da je to lako i 3.14ckin din :)


cekaj ti si pobegao iz srbije u nemacku, normalnu i uredjenu drzavu i nama sad sa sigurnog i toplog mesta solis pamet i kazes nam da je ok da placamo auta 43% SKUPLJE nego u nemackoj , da dajemo na registraciju minimum celu mesecnu zaradu , i da se vozimo u isto vreme po putevima kakvi su u normalnim zemljama bili pre 30-40 godina? sa ogranicenjima 40-60?

pa sto si pobegao u nemacku iz srbije ako ti je ovo o cemu pricamo OK?

vidis ja necu da bezim za nemacku ali cu da se borim i zalazem da stvari u Srbiji budu UREDJENE kao u Nemackoj.
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 14:54 ] @
Nema tu nikakvog demantija, vec samo istina treba drati za registraciju i bogate(zato shto imaju pare) i one koji voze krsheve(da ih najurimo sa ulica).
Zelish da stvari budu uredjene kao u DE
Pa shta cekash citaj
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 14:56 ] @
Citat:
Nema tu nikakvog demantija, vec samo istina treba drati za registraciju i bogate(zato shto imaju pare) i one koji voze krsheve(da ih najurimo sa ulica).


haha opet kontradikcija i samodemantovanje :)

znaci OK je davati celu mesecnu zaradu za auto star 5-10 godina prosecan mali porodicni od 2000 kubika? :)

ako je to OK zasto na zapadu ne daju 2000 eura za registraciju i osiguranje reicmo Ford Focusa 2001 godiste?
[ DaliborP @ 08.10.2007. 15:00 ] @
Citat:
Sopocanac: vidis ja necu da bezim za nemacku ali cu da se borim i zalazem da stvari u Srbiji budu UREDJENE kao u Nemackoj.

Kako se zalazes kad si pricao da nisi uopste prijavljen u Srbiji, niti da radis ili placas porez? Koliko se secam govorio si da si prijavljen kod ortaka u Bosni i da ti je sav biznis van Srbije.

Kako se onda zalazes, na koji nacin?
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 15:03 ] @
Citat:
Sopocanac: znaci OK je davati celu mesecnu zaradu za auto star 5-10 godina prosecan mali porodicni od 2000 kubika? :)
ako je to OK zasto na zapadu ne daju 2000 eura za registraciju i osiguranje reicmo Ford Focusa 2001 godiste?

Pre svega ne postoji "mali auto" koji ima 2000ccm i takava vozila se svuda osim u USA tretiraju kao Lux.
Ti jos pitas zasto ga treba odrati, zato sto takav retard, kupi trash auto, zna kakvo je vozilo kupio, i namerno ga vozi ko budala n kraju napravi s***** sa tim kolima, ajde shto uj*be sebe kreten to nema veze, nego shto uj*ebe i druge neduzne ljude...
A da znas po statistikama, svako ko bude tesko povredjen u udesu drzavu kosta oko 100000E a jedan poginuli oko 300000E, pa ti vidi.
Ali tebi je izgleda kao Muji- lakse uterati metar u dupe nego milimetar u mozak.
[ Ivan Dimkovic @ 08.10.2007. 15:04 ] @
Citat:

cekaj ti si pobegao iz srbije u nemacku, normalnu i uredjenu drzavu i nama sad sa sigurnog i toplog mesta solis pamet i kazes nam da je ok da placamo auta 43% SKUPLJE nego u nemackoj , da dajemo na registraciju minimum celu mesecnu zaradu , i da se vozimo u isto vreme po putevima kakvi su u normalnim zemljama bili pre 30-40 godina? sa ogranicenjima 40-60?


Jeste, tacno, u Nemackoj su auta dzabe - cim sam dosao, pardon - pobegao, hteli da me olupaju od batina jer nisam hteo da uzmem Audi S8 a davali jos i plavusu kurvu za dzabe... A raspalog Forda iz 1986 mozes da vozis bez da placas ista, dodjes na benzinsku pumpu i oni ti naspu gorivo gratis jer vide da si jadan i da nemas pare...

A onda je mrmot zavio cokoladu... U Nemackoj je porez 42%, mora da se obavezno placa penzija, socijalno, pomoc Istocnoj Nemackoj (1% zarade) itd... a zatim i osiguranje i registracija auta su veci od "prosecne plate" i kola moras da proveravas u TUV servisu koji nece da ti da sertifikat u zamenu za rakiju brlju i 20 EUR vec ima da platis original delove i ruke po trzisnoj ceni koja je vrlo visoka...

Mislim da je to zemlja u kojoj bi se ljudi kao sto si ti osecali jako lose, jer nema puno mesta da ih "zajebes".

Citat:

pa sto si pobegao u nemacku iz srbije ako ti je ovo o cemu pricamo OK?


Hm... kako nekom ko manifestuje karakteristike mentalnog paramecijuma objasniti da izmedju "ostati" i "pobeci" postoji jos mnogo mogucnosti... uh, mislim da je nemoguca misija, preskocicu...

Citat:

vidis ja necu da bezim za nemacku ali cu da se borim i zalazem da stvari u Srbiji budu UREDJENE kao u Nemackoj.


Ne, ti se zalazes za to da mozes da vozis luksuzan automobil za male pare, kako bi ga koristio kao produzetak svog polnog organa bez da platis za to koliko kosta kurcenje sa polnim organom od 3m, i izazivao zavist kod komsija. Al, posto je to skupo bas kako i treba da bude, nerviras se jer nemas para da to priustis, a hteo bi.

Daleko je to miljama od "zalaganja za uredjene stvari kao u Nemackoj" - da je, na primer, Nemacka ili Engleska ili Francuska puna likova kao sto si ti, izgledale bi isto kao i Srbija - prljave, raspadnute i bez ikakvog obzira za druge - gde svako gleda kako da zajebe drzavu, komsije i poslovne partnere i da bude pametniji od drugih .

Nemoj ni da se trudis da to razumes, jer za tako nesto je potreban odredjen nivo svesti koji osoba koja bi da ne placa dinar poreza zemlji u kojoj zivi i radi jednostavno ne moze da razume - potrebno je jos dosta generacija evolucije tvog DNK da bi to pocelo da se razume, sorry.
[ Walker @ 08.10.2007. 15:06 ] @


http://www.go-lpg.co.uk/Audi_A8.html
[ Emil Ranc @ 08.10.2007. 15:57 ] @
Mali off: Ne vidim ama baš ništa loše u tome da neko stavi TNG u svoje (veliko) vozilo, bio to Audi A8, Tenk ili Tehnodrom :)

I za razliku od ostalih varijanti "štednji", kao vanuatu table i mesni narezak, TNG ne smatram grotesknim; ako se nekom sviđa A8, a želi da uštedi u potrošnji, pritom nema potrebe da divlja i ubrzava ne-znam-koliko, zašto ne bi stavio TNG, sebi smanjio troškove, i, najbitnije, čuvao životnu sredinu?
[ vladd @ 08.10.2007. 16:07 ] @
To je samo odraz mentaliteta, bio bi veliko m*do, da nije mali egg

Nema veze u kakav je lim seo, vazan je patuljak u glavi....

Poz.
[ icobh @ 08.10.2007. 16:14 ] @
De ti nama Dimkoviću reci, šta ti voziš?

A još jedan primjer da sve nije baš kako treba, barem kod nas, jesto to da čovjek koji ima 3+ djece ne može dobiti dječiji ukoliko posjeduje luxuzno auto. Eh sad. Gdje je neko vidio normalnu porodicu 5+ a da nema auto barem sa 5 sjedišta, a da nepričam o nekom SUV-u sa 7 sjedišta. Zato moraš da biraš auto jadno i jeftino, da svi članovi porodice mogu da stanu u njega ili još bjedniji dječiji dodatak, a danas se bez auta NE MOŽE!

Ili još bolje, ko je vidio nekog SUV-a da je toliko mali kao Yugo, da ima motor od 1000ccm, pa da nebi mogao da se svrsta u luxuzno auto?
[ jablan @ 08.10.2007. 16:17 ] @
SUV nema veze sa porodičnim autom. SUV je sportski, odnosno terenski auto.
[ Ivan Dimkovic @ 08.10.2007. 16:19 ] @
Citat:

De ti nama Dimkoviću reci, šta ti voziš?


Nije mi trebao auto do sad, ali krajem godine posto se selim planiram da uzmem A6 3.0 TDI - koji je inace skup za registraciju i odrzavanje ovde, ali ***i ga, to toliko kosta i sta tu ima da se prica ili kuka ako hoces da ga vozis, to mora da se plati i to je to.

Citat:

A još jedan primjer da sve nije baš kako treba, barem kod nas, jesto to da čovjek koji ima 3+ djece ne može dobiti dječiji ukoliko posjeduje luxuzno auto. Eh sad. Gdje je neko vidio normalnu porodicu 5+ a da nema auto barem sa 5 sjedišta, a da nepričam o nekom SUV-u sa 7 sjedišta. Zato moraš da biraš auto jadno i jeftino, da svi članovi porodice mogu da stanu u njega ili još bjedniji dječiji dodatak, a danas se bez auta NE MOŽE!


A sta ce ti "deciji dodatak" ako mozes da priustis nov SUV (SPORT Utility Vehicle) !? Deciji dodatak treba da postoji za ljude kojima deca predstavljaju finansijsko opterecenje i koje bi ih sprecavalo da tu decu nemaju, a ne ljudima koji ce deciji dodatak da koriste za sipanje corbe u luksuzni SUV, koji svakako nije nesto sto je neophodno.

Naravno - to je samo moje misljenje, ima i drugih - eto ovde ima onih koji bi da voze A8 i da ne placaju registraciju i poreze... ima nas raznih.
[ Slobodan Miskovic @ 08.10.2007. 16:19 ] @
http://en.wikipedia.org/wiki/Sport_utility_vehicle
[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 16:23 ] @
Kad baš hoćeš, imaš Škodu Rumster i Dačiu logan karavan, Reno Kangu takođe. I jedan i drugi i treći će potrpati celu porodicu i gomilu prtljaga, a ne spadaju u luksuznu klasu, ni blizu (Dačia oko 11000€ novo). E sad, ako ćeš SUV, onda spremi minimum duplo više para (mada može biti i troduplo i četvoroduplo 'ladno).
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 16:24 ] @
@Emil Ranc
Jednostavno, voznja na TNG jeste integralni deo stednje tih weekend bogatasha. Ima odredjeni procenat ljudi koji ze zaista trude da ustede neki dinar da bi kupili detetu pelene, ili platili racun za struju/tel. Ali vecina, velika vecina, domacih paljevina shteka svaki dinar kao da im je poslednji samo da bi mogli da se razbacuju pred drustvom, a sutradan se hvataju za glavu shto od mamurluka shto od troshkova koje su napravili.
[ vindic8or @ 08.10.2007. 16:40 ] @
Citat:
jablan: SUV nema veze sa porodičnim autom. SUV je sportski, odnosno terenski auto.


hehe, to mu samo ime kaze. u realnosti je to prvi izbor za porodicni automobil, bar ovde na zapadu. evo prosetam se po kraju, sve porodicne kuce imaju po neku 4x4 zverinu ispred, a koriste ga samo za malo voznje po centralnom londonu i eventualno 2 izleta godisnje. ti automobili nisu videli ni planinu, ni brdo, ni brdasce, znaju samo za asfalt. plase se ljudi ako upadnu u sudar da im neko ne povredi mladunce (dok ce oni njega pritom da ispeglaju posteno). skupo i neekonomicno u svakom pogledu...
[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 16:45 ] @
Super je to, ali SUV idu otprilike 30.000€ pa na gore, pa ko može, može.
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 16:48 ] @
dacia logan nije porodican auto vec spada u subcompact ili supermini bransu automobila.

porodicni automobili su uglavnom oni koji spadaju u midsize vehicle, fullsize vehicle .

recimo PRAVI porodicni auto je tip zvani minivan.

minivanovi zavisno od velicine imaju 6 do 9 sedista. e sad minivanovi imaju motore od 2000 kubika pa do 3500 kubika u proseku . registracja takvog vozila znaci ide od 300 do 800e zavisno od kubikaze. bas onako porodicna cena :)
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 16:49 ] @
Citat:
hehe, to mu samo ime kaze. u realnosti je to prvi izbor za porodicni automobil, bar ovde na zapadu. evo prosetam se po kraju, sve porodicne kuce imaju po neku 4x4 zverinu ispred, a koriste ga samo za malo voznje po centralnom londonu i eventualno 2 izleta godisnje. ti automobili nisu videli ni planinu, ni brdo, ni brdasce, znaju samo za asfalt. plase se ljudi ako upadnu u sudar da im neko ne povredi mladunce (dok ce oni njega pritom da ispeglaju posteno). skupo i neekonomicno u svakom pogledu...


da li bi bio ljubazan da nam kazes koliko kostaju registracija i osiguranje za neki takav SUV recimo 2000-2001 godiste? U Srbiji cifra ide od 700 do 1000 eura u zavisnosti od kubikaze
[ StORM48 @ 08.10.2007. 16:57 ] @
Ovaj, ja razumem štednju kad ljudi voze automobile od 1000-2000 kubika...
Al' neko bi voleo da vozi 3000, 4200 ili 6000 kubika i da ide na vazduh.

E, to nema nigde - što jedan moj prijatelj reče, kad su ga pitali "koliko mu auto troši(?)":
- "kad voziš takav auto, ne pitaš koliko troši".

Moj auto troši kol'ko 'oćeš i potpuno me z***** za to da se stiskam kad trebam da sipam gorivo, stisnem gas nežno ili me uhvati grč u donjem položaju... i šta Ti ja znam. Isto tako, ne razmišljam koliko će servis da košta i sve što traže - ja platim. Ni meni ne padaju pare sa neba, ali izlaz je sasvim jednostavan - ako mi to ne odgovara, niko me ne sprečava da ga prodam i vozim nešto adekvatnije svom standardu.

Neko istraživanje nekih ekologa, o čemu sam pre izvesnog vremena slušao na TV-u (nešto tipa Discovery, NG ili Encyclopedia, BBC, ne sećam se), pokazalo je da preterana štednja u potrošnji fosilnih goriva dugoročno čak dovodi do kontradiktorne situacije, gde se razmaženi vlasnik, stimulisan niskom potrošnjom i niskom cenom registracije, praktično useli u kola i voza se dan-noć. Time, logično, potroši ukupno više kiseonika i emituje više štetnih gasova u atmosferu, nego što bi uradio kada bi mu auto trošio 15-20 litara benzina, što bi ga definitivno zauzdalo u toj ludoj ideji stanovanja u automobilu.

Koliko je ovo tačno, nisam stručan da procenim, ali verujem da nešto istine ima.

Gledajući po sebi, ja veliki auto izvezem iz garaže do 10 puta godišnje, vozim ga koliko ga vozim i onda se vratim na gradsku varijantu, što nekako potvrđuje ovo gore navedeno.

Mislim, sad valjda trebam da kukam što zamena paknova košta tačno 65000 dinara, što registracija košta 62000, što goriva troši k'o avion... svašta. Nemoj da voziš skup auto i život će Ti biti jeftiniji. As simple as that!

I ja bih voleo da posedujem A380, al' nemam pare da platim carinu i porez za njega... a i boja mi se nešto ne sviđa.

Pozdrav
[ ventura @ 08.10.2007. 16:58 ] @
Sopoćanac, šta bi sa onim Kadilakom i Vanuatu tablama? Onom offshore-u se pokvario štampač?

Inače taj Audi A8 košta mnogo više godišnje od tih 700-800 evra koliko košta puka registracija i obavezno osiguranje... Tako da onaj ko trepne prilikom brojanja te cifre, sigurno ne može sebi da priušti taj auto, i treba da uzme polovnog juga.

Sad ću ti dati primer koliko godišnje košta najobičniji auto, srednje niže klase, tipa Golf V, a prelaziš nekih normalnih 20,000km godišnje:
Registracija: ~300 €
Kasko: ~600 €
Redovan servis: 500 €
Gume (zimske/letnje menjaš svako 2 sezone): 800 €
Gorivo: 1600 €
----------------
UKUPNO: 3800 €

Ja sam na to imao još 1300 € koliko sam platio vanredan servis, i plus još x3 na tu kilometražu (prešao oko 60,000km)... Ali to je da kažemo neki idealan slučaj. A kad uzmeš u obzir da kad kupiš taj auto na kredit, rata ti dođe 500 €, a održavanje 300€, onda ustvari skapiraš koliko te košta sama vožnja auta. Znači za jedan auto, aj da kažemo srednje klase za Srbiju ti treba 4000 € godišnje, za Audi A8 to komotno sve možeš pomnožiti sa 2, i dobiti prilično tačnu cifru, ali opet u idealnom slučaju da nemaš nikakve probleme sa autom.

Naravno, ti ne moraš da plaćaš kasko, ne moraš da ideš na servis (voziš dok ne crkne, ili samo menjaš ulje kod majstor žike), ne moraš da menjaš gume (voziš postojeće dok se ne pojave žice, a onda kupiš polovnu za 30 evra) itd itd, ali to je ciganija i samo znak da ti taj auto ne možeš da priuštiš - što reče Dimković - Nigger ritch.

Recimo meni je drugar letos dao njegov Range Rover Sport 4.2L i 450ks (on je kupio sebi drugi auto i nema mesta gde da ga drži, a žao mu da ga proda), u fazonu eto ti ga koristi ga kolko hoću, pa kad me smori prodaće ga... I uglavnom ja sam taj auto uzeo, i posle 2 nedelje sam ga vratio kad sam video da bi me samo gorivo izašlo 1500 evra mesečno, a gde su ostali troškovi... Generalno, mogao bi ja to auto da vozim, ali bi to značilo da prevelik deo svojih primanja odvajam na auto, a to mi ne pada na pamet.. Bolje da pojedem i popijem te pare, nego da ih potrošim na auto eto da bi se reklo da vozim to umesto ovog...
[ Horvat @ 08.10.2007. 17:18 ] @
ahahahahah KOJA TEMA :D:D:D:DD...ovo mi je trebalo,bas sam se smorio na faxu skoro zaspao,ali kad sam ovo procitao... :D:D:D:D

nego sopocanac,tvoj ortak bi da se KURCI [da da se kurci,ne da vozi auto,jer da hoce da vozi,onda bi ga bolio k**** da li je reg. 10-200-1000 eura ;),jer vec ima za a8-icu] sa 8-icom,verovatno "izvede" auto u voznju vikendom uvece,"centrom" sopocana [ako postoji tamo to :D] i da ga vrati u garazu...evo ventura ti dao neku racunicu,mada se ja ne bih slozio s time,jer samim otvaranjem ove teme opadaju bar 2 do 4 stavke ;)

npr. ne bi platio kasko ,vec ono "obicno" osiguranje,ne bi isao na redovan servis posle 10-20 000 km,nego kad crkne kod majstor' mise na kanal ;),gume...ih,sta ce gume za zimu,pa to je ludost ...a tek ovo za gorivo :D...pa nije ovo auto koji ce svaki dan da vozi,vec ,eto ,kad mu se pri... neka sponzorusa vikendom,je l' tako sopocanin?


[offtopic]evo dok pisem,ovaj google sence mi izbacio reklamu :#
Električni bicikli
Brzina: 30-60 km, domet: 50-150km Dijelovi za jednostavnu samogradnju


mislim da je ovo savrseno za tvog ortaka - ne placas nista "drzavi" [ni ostalim institucijama] ,garant nema to svaka susa,moze da razvije strahobalnu brzinu od 60 [da,da,dobro si procitao SEZDESET!!!!] km na sat [/offtopic]

a sto se tice forda iz '86. ...pa taj auto je sad vec kanta za otpatke,to se samo u bananama kao sto je serimo vozi,to zagadjuje okolinu samo tako...

a ovo tvoje poredjenje plate-registracije po eu i u sr ,pa hajde malo poredi i ostale stvari ,npr. kako je potrosacka korpa [i to ne potpuna] skuplja od prosecne plate,to treba da te brine,a ne kako su djubrad,ne daju ti da se kurcis sa a8-icom [iako ocigledno nemas love za to]

jos jednom

HVALA TI :D:D:D:D:D
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 17:32 ] @
momci sta da vam kazem drugo nego da se vidi da vi za zivot ne zaradjujete vec da zivite na racun roditelja.

ko zaradjuje, ko ima porodicu, zenu, decu taj vodi racuna o svakom dinaru , ne rasipa se , i pristedi gde god moze.

zaboli ga kad god mu neko drugi zavuce ruku u dzep i otme deo onoga sto je on zaradio u znoju lica svog :)

ja licno PRIHVATAM da placam poreze na nivou evropske unije, od prve do poslednje stvari ali ne prihvatam da ME DERU .

pitajte vase roditelje kako to izgleda posto ste mladi i niste toga svesni. vecinu vas ovde izdrzavaju roditelji, nemate porodice, decu, zene te je logicno da ne mozete da razmisljate na domacinski nacin.

reprezentujete tipicno klinacko razmisljanje.

u samom razmisljanju "pristedi gde god mozes" ili "nedaj da te pljackaju ako mozes da izbegnes" nema nicega lopovskog, izdajnickog, nigger-rich razmisljanja kako vi hocete da prikazete. to je tipicno domacinsko ponasanje koje mozete svakodnevno videti kod svojih roditelja.

jer da su roditelji vasi razmisljali tako rasipnicki kako vi razmisljate, mislim da bi ste vi bili u zivotu uskraceni za mnoge stvari.

mislim to , "ne gledaj na cenu" "plati sta ti se kaze" i tako to.

[ Horvat @ 08.10.2007. 17:36 ] @
Citat:
Sopocanac: ko zaradjuje, ko ima porodicu, zenu, decu taj vodi racuna o svakom dinaru , ne rasipa se , i pristedi gde god moze.


i ko je tu kontradiktoran?????
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 17:38 ] @
Citat:
Sad ću ti dati primer koliko godišnje košta najobičniji auto, srednje niže klase, tipa Golf V, a prelaziš nekih normalnih 20,000km godišnje:
Registracija: ~300 €
Kasko: ~600 €
Redovan servis: 500 €
Gume (zimske/letnje menjaš svako 2 sezone): 800 €
Gorivo: 1600 €
----------------
UKUPNO: 3800 €

Ja sam na to imao još 1300 € koliko sam platio vanredan servis, i plus još x3 na tu kilometražu (prešao oko 60,000km)... Ali to je da kažemo neki idealan slučaj. A kad uzmeš u obzir da kad kupiš taj auto na kredit, rata ti dođe 500 €, a održavanje 300€, onda ustvari skapiraš koliko te košta sama vožnja auta. Znači za jedan auto, aj da kažemo srednje klase za Srbiju ti treba 4000 € godišnje, za Audi A8 to komotno sve možeš pomnožiti sa 2, i dobiti prilično tačnu cifru, ali opet u idealnom slučaju da nemaš nikakve probleme sa autom.


u ovoj cifri koju si naveo drzavi na porez idu sledece stvari.

registracija 100%
gorivo 75%
na gumama carina+porez nekih 40% . ne znam koliko si upoznat al u srbiji sve kvalitetnije gume tipa goodyear, michelin kostaju duplo skuplje nego u nemackoj barem je tako bilo kad sam ja kupovao R16 gume za moj auto

sto znaci da od ove cifre od 3800 , 1200 eura ti je uzela drzava na konto poreza+akcize za gorivo, nekih 300 eura za registraciju i jos neodredjen iznos na racun carine i PDV-a na gume :)

sve u svemu drzava na jednom prosecnom vozacu uzme minimum 1500e godisnje.

e ima jos jedna stavka koju ti ovde nisi uracunao a to je da drzava jos uzme 43% na carinu+porez na vrednost svakog vozila. Eto ako uzmes primer tvojeg Golfa V ja mislim da carina + porez za to vozilo nisu ispod 2500-3000 eura do tipa 2-3 godine starosti.

za vanuatu sve ide po planu hvala na pitanju :)
[ Horvat @ 08.10.2007. 17:42 ] @
Citat:
Sopocanac: michelin kostaju duplo skuplje nego u nemackoj barem je tako bilo kad sam ja kupovao R16 gume za moj auto


jesi cuo nekada za zakon ponude i potraznje?

jos nisi odg. na prethodni post,ti tu nesto govoris o "ustedi za gladna usta" ,a hoces da se kurcis sa audi a8,ma daj ,idi odspavaj malo,fali ti sna...
[ Ivan Dimkovic @ 08.10.2007. 17:42 ] @
Citat:

momci sta da vam kazem drugo nego da se vidi da vi za zivot ne zaradjujete vec da zivite na racun roditelja.

ko zaradjuje, ko ima porodicu, zenu, decu taj vodi racuna o svakom dinaru , ne rasipa se , i pristedi gde god moze.


Pa kupi A8 koji ne moze da priusti uz normalne rashode za bitne stvari u zivotu :)

Ti drugar ne "stedis" nego bi da krades drzavu, ali posto si ukapirao da to ne ide tako lako sad kukas "kako je skupo" - ako vodis racuna o svakom dinaru svakako ne bi ni razmisljao o mogucnosti uvoza skupog auta.

Farbaj nekog drugog.
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 17:43 ] @
Citat:
i ko je tu kontradiktoran?????


pa ti. covece shvati da u savremenom svetu voziti dobar a to znaci SIGURAN auto nije nikakav luksuz - naprotiv. luksuz je voziti YUGO 45 , luksuzno po zivot jer u slucaju da se sudaris sa nekim sanse da ces da prezivis su ti jako male. Dok ako udes dozivis u nekom automobilu proizvedenom po zapadnim standardima sanse da pogines su ti veoma male.

Lepo je ovde napisao covek iz Engleske , da SUV-ove tamo ljudi ne kupuju radi kurcenja vec zbog komocije i sigurnosti. Jer nije isto kad te neko udari u peglici, jugu, kecu ili u Toyoti Landcruseru, Mitsubishi Outlanderu, Mercedesu C230 itd.

pa prelistaj malo crnu hroniku i videces da je vecina poginulih na putevima u automobilima Yugo 45 ili Zastava 101 a da jako malo ljudi gine u Audijima, BMW-ima , Mercedesima i tako dalje.
[ Slobodan Miskovic @ 08.10.2007. 17:43 ] @
Mislim da je za nigger bugatase ovo efikasnije i ekonomicnije resenje:

[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 17:46 ] @
To Miskovicu, u centar(3 poena)
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 17:48 ] @
Citat:
Pa kupi A8 koji ne moze da priusti uz normalne rashode za bitne stvari u zivotu :)

Ti drugar ne "stedis" nego bi da krades drzavu, ali posto si ukapirao da to ne ide tako lako sad kukas "kako je skupo" - ako vodis racuna o svakom dinaru svakako ne bi ni razmisljao o mogucnosti uvoza skupog auta.

Farbaj nekog drugog.


gde sam ja pa to ukrao drzavu? ajde evo ako dokazes da sam ja ukrao negde drzavu poslacu ti odmah broj licne karte ime i prezime da me prijavis najblizoj stanici policije.

drugo ti si priprost lik koji ne razlikuje utaju poreza i izbegavanje poreza. utaja poreza je nelegalan akt i krivicno delo dok je izbegavanje poreza potpuno legalno i cisto.

evo da naucis sta je Tax Avoidance nudim ti sledeci link

http://en.wikipedia.org/wiki/Tax_evasion#Tax_avoidance


uostalom pola bogatasa tvoje nemacke u koju si ti zbrisao - radi to. 90% je njih prebacilo prebivalista u monako, andoru, lihtenstajn, svajcarsku upravo da bi izbegli placanje visokih poreza. Pa sto ih Nemacka ne uhapsi ako je to kriminal? :)

naravno znam da nemas odgovor na ovo pitanje.

znaci ljudi u Nemackoj koji imaju MILIONE EURA i MILIJARDE rade to, a ti nasoj ovoj sirotinji cija ustedjevina ide od 1000 do 5.000 eura savetujes da cuti i placa pljackaske poreze ove drzave?

Jedan od najociglednijih primera je bila nemacka teniserka broj 1 Stefi Graf.
[ milke @ 08.10.2007. 17:55 ] @
Citat:
Sopocanac: uostalom pola bogatasa tvoje nemacke u koju si ti zbrisao...
Daj bre Dimkoviću, priznaj više čoveku zašto i kako si zbrisao, pa da se smiri već jednom :-)
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 17:56 ] @
Citat:
Sopocanac: drugo ti si priprost lik koji ne razlikuje utaju poreza i izbegavanje poreza. utaja poreza je nelegalan akt i krivicno delo dok je izbegavanje poreza potpuno legalno i cisto.

LOL
Ovo je definitivno materijal za ES Bisere.

Citat:
Sopocanac: uostalom pola bogatasa tvoje nemacke u koju si ti zbrisao - radi to. 90% je njih prebacilo prebivalista u monako, andoru, lihtenstajn, svajcarsku upravo da bi izbegli placanje visokih poreza. Pa sto ih Nemacka ne uhapsi ako je to kriminal? :)

naravno znam da nemas odgovor na ovo pitanje.

Ovo si odvalio pa ostao ziv.
[ DaliborP @ 08.10.2007. 17:58 ] @
@Sopocanac, imas li ti neka druga interesovanja u zivotu osim jeftine registracije skupog automobila?
Covece, rekao si da imas biznis, firmu u Americi, uvozis kola iz Amerike, ne placas porez u Srbiji, firmu u UK, znas sve o izbegavanju placanja poreza itd itd...

Cemu onda sve ovo kukanje, sta tebi tacno smeta, ti si izvan ovakvih problema?
[ Horvat @ 08.10.2007. 17:58 ] @
jesi ukrao drzavi,sam si rekao da si se odjavio i da si prijavio boravak u bh,pa samim tim krades drzavi taxu za turiste koju bi trebao da placas,jer,eto,nisi drzavljanin srbije,a tu si...

a ovo za 8-icu,pa cekaj,kako ima za 8-icu,a nema za porez?to mi ne ide u glavu...ali nikako

ali opet,ko puno ima,zeli jos vise...ili...mozda...samo kurcenje...jeftinije ti je napraviti onakvu nalepnicu,samo nek bude audi,a ne bembara ;)

sto se tice suv-a,jeste,isto tako je napisao da taj auto ne koriste za njegovu svrhu sports UTILITY vehicle,sto znaci offroad voznja,vec ,eto ,da bi se jednom mesecno provozali i da komsija zna da i on ima suv[og]

ja bih najradije volio da ne vidim ni jedno zastavino vozilo,a jos vise da ne vidim kurcenja ne samo u audijima vec i GOLF 4-kama,mislim koji debilitet,nek se kurci ko covek,a ne u golfu :D
[ ventura @ 08.10.2007. 17:58 ] @
Sopoćanac, pošto registracija na Vanuatu teče kao po loju, što onda istu stvar ne savetuješ tom tvom drugaru sa A8?

Ih, gde će vam biti kraj, ti sa kadilakom on sa A8, ima da budete glavne baje u Sopotu... I još vam ostane para za piće...
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 18:01 ] @
pa pola bogatasa nemacke(bogatiji od 10 miliona eura) su ti rezidenti knezevine monaco. izmedju ostalih i najpoznatiji nemacki sportisti kao sto su stefi graf, mihael i ralf sumaher i drugi.

a to je pre svega zato sto su porezi u nemackoj na bogatase veoma visoki pa su oni stoga svoje prebivaliste svi skoro prebacili u monako gde nema nikakvih poreza na licni dohodak gradjana (personal tax).


sad ti to ne mozes znati jer to ne javljaju u grand showu - i znanje - imanje emisijama? :)

jedini koji podlezu oporezivanju u monaku su francuski drzavljani, dok drzavljani drugih drzava placaju 0% taksu na profit.

zato je gro nemackih bogatasa smesteno , tj vodi se da zivi u Monaku.
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 18:01 ] @
Citat:
Sopoćanac, pošto registracija na Vanuatu teče kao po loju, što onda istu stvar ne savetuješ tom tvom drugaru sa A8?

Ih, gde će vam biti kraj, ti sa kadilakom on sa A8, ima da budete glavne baje u Sopotu... I još vam ostane para za piće...


ne citas temu on je ovde u stalnom radnom odnosu, to sam naveo vec i tako nesto mu ne odgovara.

[ Horvat @ 08.10.2007. 18:04 ] @
covece,je l' ti znas koristiti quote? a ne da pises 10 odgovora za redom i to svaku jebeni put
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 18:04 ] @
Citat:
@Sopocanac, imas li ti neka druga interesovanja u zivotu osim jeftine registracije skupog automobila?
Covece, rekao si da imas biznis, firmu u Americi, uvozis kola iz Amerike, ne placas porez u Srbiji, firmu u UK, znas sve o izbegavanju placanja poreza itd itd...

Cemu onda sve ovo kukanje, sta tebi tacno smeta, ti si izvan ovakvih problema?


sta mi smeta to sam i naveo.

smeta mi da prosecan Srbin placa za registraciju automobila iznos jednak svojem prosecnom mesecnom prihodu.

mislim da je to pljacka jer prosecan gradjanin neke EU drzave placa daleko manje.

Jel ima jos nesto da ti je nejasno?
[ Horvat @ 08.10.2007. 18:06 ] @
pa koristi onda

i odg. mi na prethodni post,vidim ide ti :D
[ ventura @ 08.10.2007. 18:08 ] @
Citat:
Sopocanac: pa pola bogatasa nemacke(bogatiji od 10 miliona eura) su ti rezidenti knezevine monaco. izmedju ostalih i najpoznatiji nemacki sportisti kao sto su stefi graf, mihael i ralf sumaher i drugi.


Slažem se, ali oni sigurno ne čine 90% Nemačke populacije.

Citat:
Sopocanac:
a to je pre svega zato sto su porezi u nemackoj na bogatase veoma visoki pa su oni stoga svoje prebivaliste svi skoro prebacili u monako gde nema nikakvih poreza na licni dohodak gradjana (personal tax).
...
jedini koji podlezu oporezivanju u monaku su francuski drzavljani, dok drzavljani drugih drzava placaju 0% taksu na profit.


Ako je 15% nikakav porez, onda se slažem sa tobom.

Citat:
Sopocanac:
zato je gro nemackih bogatasa smesteno , tj vodi se da zivi u Monaku.


A pazi ovu foru:
"2004: Under EU's Savings Tax Directive, Monaco will impose a witholding tax on the returns on savings such as bank interests earned by EU citizens. The tax quantum will be the same as in Austria, Belgium and Luxembourg (initially 15%). 75% of such revenues will be handed over to the Member State of the respective EU resident. This will be applied beginning with 2005."
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 18:09 ] @
i jesam ja sad domaci izdajnik, kriminalac, strani placenik zato sto sam dokazao da su porezi u Srbiji poredeci ih sa drugim drzavama na zapadu, previsoki?


i jel se zalaganjem da se isti previsoki porezi smanje i dovedu na nivo drzava EU ja zalazem za korist gradjana ove drzave ili za njihovu stetu?
[ icobh @ 08.10.2007. 18:12 ] @
Ja sam pogriješio kad sam rekao SUV, mislio osa na onaj pooorodični auto tipa Mitsubishi SpaceWagon itd...

@Dimke
Što će tebi Audi A6? Što ne kupiš polovnu Škodu Fabiu sa SDI motorom? A uostalom, vidim da nemaš problema sa registacijom auta. Da si imao auto, pa dođeš da registruješ, pa dobiješ uplatnicu na 2% od vrijednosti auta za Deutsche Bahn, pitao bih te ja nešto!?

I rekao sam POLOVAN i JADAN a ne NOV auto! Je li vi znate da čitate!?

Kod nas je prije par mjeseci tek uvedeno da plata ne može biti manja od 100 i kusur €. A tek petočlana porodica koja živi od 200€ mjesec dana. Šta misliš, što će njima dječiji dodatak!?
[ Horvat @ 08.10.2007. 18:12 ] @
puno je i 1 dinar dati,ako taj dinar ne ide na pravo mesto i ne dobijes nesto za uzvrat...

a jesi kriminalac :D...jer vrsis utaju poreza i lazno predstavljanje i ostale pizdarije :)))

edit: sta ste zapeli za ivana,pa valjda se zna gde covek radi i koja mu je funkcija,tako da mu nije mala plata i "moze mu se i audi a 6"
[ DaliborP @ 08.10.2007. 18:14 ] @
Citat:
Sopocanac: i jesam ja sad domaci izdajnik, kriminalac, strani placenik zato sto sam dokazao da su porezi u Srbiji poredeci ih sa drugim drzavama na zapadu, previsoki?

Pa nisu previsoki uopste usporedjujuci sa vecinom zapadnih zemalja, cak bi rekao da su nizi.
[ ventura @ 08.10.2007. 18:16 ] @
Citat:
icobh
Što će tebi Audi A6? Što ne kupiš polovnu Škodu Fabiu sa SDI motorom? A uostalom, vidim da nemaš problema sa registacijom auta. Da si imao auto, pa dođeš da registruješ, pa dobiješ uplatnicu na 2% od vrijednosti auta za Deutsche Bahn, pitao bih te ja nešto!?


Pa verovatno mu se može... A godišnja registracija + osiguranje je u Nemačkoj sigurno mnogo više od tih 2% (1000 evra)

Citat:
icobh:
Kod nas je prije par mjeseci tek uvedeno da plata ne može biti manja od 100 i kusur €. A tek petočlana porodica koja živi od 200€ mjesec dana. Šta misliš, što će njima dječiji dodatak!?


Pa takva se porodica sigurno ne vozi u SUV-u, dakle čitaj BMW X3, BMW X5, VW Touareg, Audi Q7, Porsche Cayenne, Toyota RAV4, Hummer H3, Jeep Cherokee i sl što spada pod SUV...
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 18:17 ] @
Citat:
Ako je 15% nikakav porez, onda se slažem sa tobom.


Citat:
Sopocanac:
zato je gro nemackih bogatasa smesteno , tj vodi se da zivi u Monaku.


A pazi ovu foru:
"2004: Under EU's Savings Tax Directive, Monaco will impose a witholding tax on the returns on savings such as bank interests earned by EU citizens. The tax quantum will be the same as in Austria, Belgium and Luxembourg (initially 15%). 75% of such revenues will be handed over to the Member State of the respective EU resident. This will be applied beginning with 2005."


u nemackoj se takse krecu od 15 do 45% godisnje stim ako zaradis preko 250.000e taksa ti je 45% godisnje.

zato nemci koji zaradjuju vise od te cifre prebacuju prebivaliste u monako svajcarsku andoru lihtenstajn, ako to mogu da bi ustedeli na porezima.

eto recimo ako si zaradio ove godine 500.000 morao bi drzavi nemackoj od te cifre da odvojis 220.000e .e vidis oni su izabrali mesto toga da prebace prebivaliste u monako i da za novac koji bi dali nemackoj drzavi kupe recimo neku nekretninu tamo. i to nije nikakav kriminal, vec potpuno legalan nacin za izbegavanje visokih poreza to sam vec naveo.



inace ja PODRZAVAM nemacke poreske zakone i smatram da svako ko ostvaruje zaradu preko 250.000e godisnje treba da placa 45% porez. a ne kao u Srbiji da istu poresku osnovicu imaju Pera Cistac koji zaradjuje 1500e godisnje i multimilioneri/milijarderi kao sto su Miodrag Miskovic, Kostic, Dragoljub Markovic-Krmivo itd.

ono sto NE PODRZAVAM jesu srpski poreski zakoni na vozace, i mislim da iste treba uskladiti sa EU zakonima tacnije da srpski vozaci ne placaju carinu+PDV za uvoz automobila i da placaju registraciju i osiguranje procentualno gledano prema prihodima na istom nivou kao Nemci, Englezi, Francuzi itd.



[ Horvat @ 08.10.2007. 18:25 ] @
Citat:
Sopocanac: inace ja PODRZAVAM nemacke poreske zakone i smatram da svako ko ostvaruje zaradu preko 250.000e godisnje treba da placa 45% porez. a ne kao u Srbiji da istu poresku osnovicu imaju Pera Cistac koji zaradjuje 1500e godisnje i multimilioneri/milijarderi kao sto su Miodrag Miskovic, Kostic, Dragoljub Markovic-Krmivo itd.

ne lupaj,a zakon o xtra profitu?
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 18:26 ] @
Citat:
Pa takva se porodica sigurno ne vozi u SUV-u, dakle čitaj BMW X3, BMW X5, VW Touareg, Audi Q7, Porsche Cayenne, Toyota RAV4, Hummer H3, Jeep Cherokee i sl što spada pod SUV...


al takva porodica recimo ima Mercedesa 126 iz 1981 godine sa 3000 kubika motorom i mora drzavi da plati za registraciju 54.000 dinara iliti 710 eura a ceo taj auto ne vredi ukupno 1500 eura? I to je pravedno?
[ vlada01us @ 08.10.2007. 18:26 ] @
@vindic8or
Citat:
...sve porodicne kuce imaju po neku 4x4 zverinu ispred, a koriste ga samo za malo voznje po centralnom londonu...

Uvedeni posebni doprinosi za takve!? Koliko kosta jedna takva voznja po centralnom Londonu?
[ icobh @ 08.10.2007. 18:31 ] @
Ja kažem, zeznuo sam se za ime - Nije SUV već neki monovolumen, ne znam ni ja kako se tačno zove, dao sam tačnu asocijaciju ali očigledno ne vrijedi! Pa i Mitsubishi Pajero iz '88 spada u SUV. Kako odmah nabasa na X5?
[ Horvat @ 08.10.2007. 18:32 ] @
evo ti podatak za stopu poreza


1.na poresku osnovicu [u daljnjem tekstu npo] do 6 000 000 dinara placa se na ime poreza [u daljem tekstu porez] do 0.40%
2.npo od 6.000.000 do 15.000.000 dinara porez iz podtačke (1) + do 0,80% na iznos preko 6.000.000 dinara
3.npo od 15.000.000 do 30.000.000 dinara porez iz podtačke (2) + do 1,50% na iznos preko 15.000.000 dinara
4.npo preko 30.000.000 dinara porez iz podtačke (3) + do 3% na iznos preko 30.000.000 dinara."

izvor

p.s. a zasto ti uporno pokusavas javno da izneses svoje manipulacije sa drzavom,ako to vec cinis,cuti o tome,nemoj se kurciti,s kurcenjem ces samo brzo zavrsiti karijeru ;) [ovo je bio prijateljski savet]
[ icobh @ 08.10.2007. 18:33 ] @
Pa može se i meni. I ja kontam uzeti MB E 320 CDI, ali zašto da plaćam neki porez za željeznicu? Kakve veze ima moj auto sa željeznicom?
[ Horvat @ 08.10.2007. 18:34 ] @
pa verovatno ces jednom preci preko spoja drum - pruga :D:D:D
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 18:35 ] @
Da vidimo sta kaze kalkulator za Mitsubishi Pajero 1988 godiste 3000 kubika 115 KW motor:

Cena obaveznog osiguranja Vašeg vozila od autoodgovornosti sa svim taksama i porezom iznosi:


Osiguranje : 13.931,40 din.
Porez na upotrebu vozila : 33.306,00 din.
Takse (Jav. put., komun. i administ.) : 6.160,00 din.
Eko-taksa : 1.120,00 din.

-----------------------------------------
*54.517,40 din.
-----------------------------------------


700e registracija za auto star 20 godina.

ma divota jedna :)

Srbija. zemlja pravde, socijalne jednakosti i neverovatnih poreza. porez u visini skoro 3 mesecne zarade za auto star 20 godina?
[ Horvat @ 08.10.2007. 18:36 ] @
osiguranje - privatno preduzece ,to uporno zaboravljas :D
[ StORM48 @ 08.10.2007. 18:37 ] @
Citat:
Sopocanac: al takva porodica recimo ima Mercedesa 126 iz 1981 godine sa 3000 kubika motorom i mora drzavi da plati za registraciju 54.000 dinara iliti 710 eura a ceo taj auto ne vredi ukupno 1500 eura? I to je pravedno?


Pravedno je, nego?!
Pa taj krš zagađuje k'o Černobilj!

Ja bih ga još i osudio za teško zagađenje životne sredine!

Ja stvarno ne znam u čemu je ovde štos?
Ti kukaš neprekidno o tome kako nas ovde "izdržavaju roditelji" (heh! ), i kako ne znamo "šta znači briga za porodicu, bla, bla, truć...", a onda pričaš o nekim nametima koji, eto, ne daju poštenom siromašnom srbinu sa nakucanom decom, da vozi skromni A8?

WTF bre?

Ja hoću da vozim takav auto, vozim ga i PLAĆAM za to, a ne dolazim na forume da kukam kako je to "neprevda" i tome slično! Dok nisam bio u mogućnosti - NISAM vozio auto ili sam ga vozio pomalo (sankcije, nema benzina itd).

Svako prema svojim mogućnostima. Registracija za drugi auto mi je 250 evra i to je sasvim normalna cifra za prosečnu (pa i manju od prosečne platu).

Auto nije luksuz i to je tačno. Jugo je nesiguran - I TO je tačno. Međutim, neće biti da je samo Audi A8 dovoljno siguran i udoban auto. Ima more automobila na tržištu, koji zadovoljavaju prilično visoke kriterijume bezbednosti i udobnosti, a ne zovu se Audi A8. I, iako ga ne volim, šta fali Passatu? Audiju A4?

E sad, gde se tu uklapa standard i Audi A8, ja stvarno ne znam?

Pozdrav
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 18:41 ] @
ok krs star 20 godina mnogo zagadjuje vise od novog auta. stoji.

al sad objasni mi zasto se na nov auto isto placa porez od 800e iste kubikaze? zar ne bi logicno bilo da se placa manje?


po cemu onda vozac Audi A8 2002 godiste treba da placa 800e? Pa taj auto minimalno zagadjuje zivotnu sredinu, u svakom slucaju mnogo, mnogo manje nego hiljade jugica, tristaca, lada, keceva i ostalih krseva sa puteva u Srbiji?

i gde je u evropi registracija vozila u visini 1, 2 ili 3 prosecne mesecne zarade u toj zemlji?


znaci standard za placanje registracije je svugde na zapadu EMISIJA STETNIH GASOVA a ne kubikaza! U svakom slucaju ne moze biti oboje , vec jedno ili drugo.

mada lopovske drzave kao srbija demantuju ta pravila :)
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 18:42 ] @
vasa prica se svodi na sledece:

- ko vozi auto star 20-30 godina vece kubikaze , treba mu odrati kozu s ledja
- ko vozi nov auto vece kubikaze treba mu odrati kozu s ledja

zasto podrzavate to dranje koze s ledja gradjanima ove drzave kad u evropskoj uniji, tj zemljama na koje se mi ugledamo , to ne rade?
[ Horvat @ 08.10.2007. 18:42 ] @
***o te zivot,ti uporno jedno te isto,te isto te jedno

a kolika je cena novog audija?koliko "prosecnih srBskih plata" za to treba?

aloo covece...

edit:da odgovorim sam sebi,ne treba ni jedna,samo 5 minuta znoja i 5 minuta straha :D:D:D
[ Sopocanac @ 08.10.2007. 18:47 ] @
pa po tvojoj logici svi bi trebali da vozimo peglice, jugice i tristace?

u kojoj drzavi u evropi ljudi voze takva auta?

ja kad odem do nemacke vidim audije , mecke, bmw-ove , golfove, pasate - nigde nisam video peglice, jugice, tristace i trabante?

horvat odgovori mi zasto se ti zalazes da ostanu ovako visoki porezi na automobile kad su u Evropskoj Uniji, ciji mi zelimo da budemo deo, ti isti porezi gledano prema prihodima njihovih gradjana nizi i do 4-5 puta?
[ Horvat @ 08.10.2007. 18:50 ] @
hahaha,ne zalazem se ja za visoke poreze,ja se zalazem za visoke plate ;)...ja sam samo rekao,da prevare ne iznosis javno jer ces najebati[ne od mene]...

a to sto je porez za a8-icu 800-injak eura [nek bude,kad je bal nek' je maskembal] ne treba da bude cudno

jer [sad cu ja da budem pokvarena ploca],ne moze se sa prosecnim platama kupiti audi ni ovde ni u deutcheland-u
[ Miroslav Jeftić @ 08.10.2007. 18:59 ] @
Citat:
Sopocanac: vasa prica se svodi na sledece:

- ko vozi auto star 20-30 godina vece kubikaze , treba mu odrati kozu s ledja
- ko vozi nov auto vece kubikaze treba mu odrati kozu s ledja

zasto podrzavate to dranje koze s ledja gradjanima ove drzave kad u evropskoj uniji, tj zemljama na koje se mi ugledamo , to ne rade?


Ma jok, uopšte ne rade. Lepo sam ti rekao da je osiguranje u Uk (sam si pomenuo) za grupu 18~20 na nivou par hiljada evra. Ako to tebi nije ništa, možda bi trebao da se registruješ u Uk umesto u Vanuatu. A što se tiče građana Srbije, oni koji nemaju para ne treba da voze peglicu, tu se slažum. Ne treba da voze ništa (dobro, može bajs). Kad skupe pare nek kupe normalna kola, a ne antikvitet iz vremena dok je Tito bio živ. I ja idem peške na posao i guram se u gradskom autobusu kad mi se ne ide peške, pa mi ništa ne fali.
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 19:02 ] @
Citat:
Sopocanac: sad ti to ne mozes znati jer to ne javljaju u grand showu - i znanje - imanje emisijama? :)

Da, sta ces, pa ja ne zivim u Knezevini Sopot, kao pojedina elita, koja ujutru drpa salamu podrigushu i jugurt kravicu.
[ Ivan Dimkovic @ 08.10.2007. 19:02 ] @
Citat:
Sopocanac
pa pola bogatasa nemacke(bogatiji od 10 miliona eura) su ti rezidenti knezevine monaco. izmedju ostalih i najpoznatiji nemacki sportisti kao sto su stefi graf, mihael i ralf sumaher i drugi.


Razlika izmedju tih ljudi, postenih rezidenata Monaka a drzavljana Nemacke, i tebe, potencijalnog (ali ne tako bistrog) sitnog kriminalca je u tome sto ti Nemci zaista i rezidiraju u Monaku ili van Nemacke, dok bi ti rezidirao i privredjivao u Srbiji i, sto nas pametan narod kaze "na mufte" bio prijavljen u, kako bese, Bosni, kako si lepo i slikovito objasnio u prosloj temi.

To onda nije nikakvo izbegavanje poreza kojim pokusavas da nas edukujes, vec cista utaja tj. ilegalno ostecenje drzave na ime poreza i doprinosa, sto je tesko krivicno delo - a da se tako pravis pametan u Nemackoj i zivis i radis u njoj a prijavljen u Monaku "kod brata od strica", popio bi takav bajbok da bi dobar deo love potrosio na krpljenje otvora na zadnjici kad izadjes - bas kao sto je kaznu popio i pametnjakovic Boris Beker koji je hteo da zivi u DE a da se vodi da zivi u Monaku - moze, ali malo morgen - a takve inace najvise vole, jos te puste par godina da profitiras i da se osetis jos "pametniji", a onda dodje ekipa na vrata.

Kao sto rekoh - da je Nemacka puna genijalaca kao sto si ti, bila bi Srbija - a ocigledno nije, sto znaci da takvih genijalaca nema tako puno. Postoji limit koliko "pametnjakovica" jedna zemlja moze da trpi, i zato su u vecini civilizovanog sveta samo max. 1% ljudi u stanju da zajebu sistem, i to su po pravilu jako bogati i/ili jako inteligentni ljudi - i tako treba da bude, inace ceo sistem gubi poentu.

U Srbiji bi svako ko se rodi i ko ima IQ od bar 90, da malo zajebe i sistem i ljude oko sebe, pa je krajnji rezultat vrlo tuzan, po Srbiju - jer u proseku svako biva zajeban. Politicari na koje se tako zalis su u stvari likovi sa istim pogledom na svet kao i ti, samo su se dokopali vlasti - a verujem da bi i ti bio identican da dodjes na vlast, a kako si "snalazljiv" posedujes vrline koje narod Srbije voli - pokusaj, onda ne moras da placas registraciju.

Kao sto rekoh ranije - da bi to ukapirao je potreban odredjen nivo svesti, koji na zalost u Srbiji tek treba da se stvori u vecini stanovnika.

Citat:

Sopocanac: i jesam ja sad domaci izdajnik, kriminalac, strani placenik zato sto sam dokazao da su porezi u Srbiji poredeci ih sa drugim drzavama na zapadu, previsoki?


Ne, ti si samo sitni cifta, koji bi da zakine nekom drugom - u ovom slucaju drzavi a verovatno si takav i prema drugim ljudima. Porezi u Srbiji su, za tvoju informaciju, medju najnizim u Evropi, ali likovima kao sto si ti i 1% bi bilo mnogo, kad misle da su pametni da ne moraju ni to da placaju.

Citat:
icobh
@Dimke
Što će tebi Audi A6? Što ne kupiš polovnu Škodu Fabiu sa SDI motorom? A uostalom, vidim da nemaš problema sa registacijom auta. Da si imao auto, pa dođeš da registruješ, pa dobiješ uplatnicu na 2% od vrijednosti auta za Deutsche Bahn, pitao bih te ja nešto!?


Svidja mi se, i ne znam sta imas da me pitas - ja kupujem stvari koje mogu da priustim. Bas kao sto se ovaj zali na A8 registraciju, tako bih i ja mogao da se zalim da ne mogu da priustim helikopter i da placam registraciju istog i odrzavanje svaki mesec, a gazda moje firme sleteo helikopterom danas... sramota, eto on moze a ne moze drugi radan covek da vozi helikopter bez da plati puno - nepravda... znas ti kolika je guzva na autoputu i koliko je helikopter bitna stvar za nekog ko zuri na posao? :-)

Citat:

Kod nas je prije par mjeseci tek uvedeno da plata ne može biti manja od 100 i kusur €. A tek petočlana porodica koja živi od 200€ mjesec dana. Šta misliš, što će njima dječiji dodatak!?


Ne razumem, da neces da kazes da familija koja prima 200 EUR mesecno treba da ima SUV? Pa ja bih takvu familiju komplet poslao kod psihijatra - za takve je neki polovni karavan Skoda i sl... vrhunac - ako hoce SUV, verovatno su crnci iz South-Central Los Angelesa :)
[ Horvat @ 08.10.2007. 19:07 ] @
hoce uskoro lock? :)
[ ~Vojvoda @ 08.10.2007. 19:11 ] @
On it's way
[ Slobodan Miskovic @ 08.10.2007. 19:20 ] @
Mislim da je o temi receno i previse, lock.