|
[ Chieftec @ 15.10.2007. 16:30 ] @
| Pozdrav ES-u :)
Na fotografijama izgleda lepo, nisam bio da ga vidim. Ne verujem nesto svojoj proceni, pa mi treba neko misljenje. Vredi li Peugeot 307, 2.0 HDI, 2003, XSi oprema (digitalna klima, polukoza, 17" felne) 11000 eura. On sto je najbitnije, kaze da ima samo 35000 km, koliko je to realno, ne znam, ali moguce je valjda.. :/
Jedino sto sam preferirao sa 5 vrata, pa me je to malo usporilo u odluci da se angazujem oko toga, a obzirom da slabo nailazim na nesto sto mi se svidja, mozda ipak ovaj? Neko misljenje, hvala :)
Evo i par fotografija dole. |
[ etjen @ 15.10.2007. 17:59 ] @
Sto se tice cene za takav auto, to stvarno ne znam...
Ali jedno mogu da tvrdim - Auto koji je presao stvarno 35000 NIKAD nije steta platiti vise!
To sto ga sada platis nesto skuplje, kasnije se isplati samo od sebe na odrzavanju.
E sad, pitanje je da li je taj auto stvarno presao toliko, iskreno ja bih verovao na rec samo prvom (i jedinom) vlasniku sve druge price iz ko zna koje ruke su mi sumnjive.
Ako ti to nesto znaci - Auto koji je presao 35kkm mora da bude KAO NOV! Gume na papucicama kocnica i kvacila, kao i volan moraju da budu APSOLUTNO NOVI!(kao i koza oko menjaca, pepeljara i dr.)
Nadam se da sam makar malo pomogao
Pozdrav
[ Abydon @ 15.10.2007. 18:20 ] @
pisao sam ti post skoro u zarez kao etjen, pa da ne ponavljam, jedino da dodam da mi na prvoj fotografiji malo neprirodan polozaj odnosno zazor izmedju krila i vrata, ako malo bolje pogledas luft je manji u gornjoj zoni nego u donjoj, takodje sastav krila i branika na istoj fotografiji kod fara ne lezi najbolje, sto ako je tacno ukazuje na havariju. Imao sam do skora 406, doduse benzica, kupio sam ga sa 50.000 km, prodao ga sa 160.000km, papucice kvacila i kocnice su stajale u mnogo prirodnijem polozaju nego kod ovog.
Sa srecom kupovina & pozdrav,
[ Chieftec @ 15.10.2007. 19:07 ] @
Hvala na misljenjima.
Da slazem se da vredi platiti i 1000, 1500 eura vise nego sto su cene za neko godiste, ako se naidje na ekstra primerak, zato sam se i "primio" na ovaj. Navodno ga je sam nasao za sebe u nemackoj sa 20ak hiljada km od prvog vlasnika, vozio nesto oko godinu dana i prodaje sada, nije preprodavac.
E, ali stvarno, zaslepljen sa tih 35000 km i time sto posle milion oglasa nisam naisao na preprodavca i auto sa 95.000 do 105.000 (standardna vrednost za kilometraze spustene sa 200, 300.000? :)) nisam bas izanalizirao fotografije, sto obicno radim.
Definitivno ako nije neki foto - perspektiva - efekat, taj zazor na vratima je cudan :/
[ BigFoot @ 15.10.2007. 19:33 ] @
Citat: Chieftec: E, ali stvarno, zaslepljen sa tih 35000 km
Da nije možda "vozila baba i stalno bio u garaži" slučaj?
Malo je čudno da ga neko prodaje posle godinu dana korišćenja, a tako malo prešao, u odličnom stanju. Meni lično je sumnjiva ta kilometraža.
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 15.10.2007. 23:31 ] @
Cisto jedno pitanje, zasto ne uzmes za 11 500 e astru classic II sa solidnim paketom opreme novu novcijatu ?
Taj 307 kakav god da je pa sve i da je presao 35 000 u sta cisto sumljam sledi ti solidna lova da ga malo doteras.. jer kad se kupuje polovan auto ide promena svih kaiseva, filtera, ulja, kocione plocice, eventualno dopuna klime pa i gume ti idu uskoro itd.. i to pod uslovom da mu nista drugo ne fali.. u tom cenovnom rangu ima solidnih novih automobila pa dobro razmisli sta ti je ciniti da ne bi bila skuplja dara nego mera.. pozzz
[ Zarko Silic @ 15.10.2007. 23:56 ] @
Trazi da ti pokaze servisnu knjigu pa na osnovu prvog servisa i datuma izracunas ostalo. Falsifikovane knjizice se lako uoce ako pazljivo pogledas. Ako nema knjizicu, prica je sarena jer se niko nece odreci garancije na ovakvom vozilu.
Inace Astra je ubedljivo najbolja kupovina na nasem trzistu. Ne postoji bolji i jeftiniji auto.
[ Chieftec @ 16.10.2007. 00:52 ] @
Nemam pojma, to oko nove Astre i zasto korisceni 307 umesto nova Astra G.. ne posmatram to samo iz tog ugla, koliko ce da me kosta i koliko cu godina da vozim. Nadam se ne duze od godinu, max. dve, onda ide nesto bolje, ili cu bar tome da se nadam i tako da planiram :)
Nekako mislim da bih bio more happy sa par godina starim 307 nego sa Astrom G, ne mislim na voznju / odrzavanje / cene - nego feeling zadovoljstva kupovinom..
Hvala na predlozima, to sam i hteo kada sam postavio pitanje, posto sam se pogubio u oglasima i trazenju, pa da mi neko kaze - debilu to je mnogo, ili bilo sta, pa da razmislm jos jednom, a na primer ono sa vratima je bilo korisno, nisam obratio paznju..
[ vladd @ 16.10.2007. 01:15 ] @
Dobar auto, koji je malo presao, i u Nemackoj kosta dosta. Ovaj na slikama deluje ok, cak i taj zazor je mozda neka opticka zavrzlama, senka na laku deluje ok, da je bilo nesto, to se ne "uklapa" lako, gotovo nikako.
Ako se vec zamajavas sa pezoom, pogledaj u veranu, imaju sa slicnim ilometrazama i slicnim godistem (i cenom), vracene sa lizinga, da se ne mlatis po Nemackoj, odjavljujes, dovozis, carinis...ima tu sitnog zavitlavanja.
Poz.
P.S.kakva crna krompirusa bez klime..
[ StORM48 @ 16.10.2007. 03:33 ] @
Ne bih voleo da ispadne da spamujem po forumu u vezi ovog, ali pretraži malo moje postove u vezi 307-ice i "zadovoljstva posedovanja", pa se vrati ovde.
Po pitanju kilometraže, ne znam šta da mislim (moj je 2001, kraj) i do danas je prešao 145 hiljada, a sebe ne računam u nekog manijaka koji stanuje u automobilu. Pa sad računaj.
Mada, ko zna...
A što se zazora između krila i vrata tiče, to najmanje treba da te brine - pošto je krilo komplet plastično, dobro je i da stoji. Ako ga malo jače mlatneš, izleteće na ulicu.
Kod tog auta jedino motor valja, a sve ostalo je "jako jeftino" za održavanje. Plus - što nema ko da ga održava, a pouzdano je ko železnice Srbijetm.
Eh da... "feeling zadovoljstva kupovinom", kako kažeš, će Ti prestati onog trenutka kad sve krene da zvecka ispod, a "ovlašćeni priučeni majstori" Te ubeđuju da je to normalno.
Neću više... odma' počne da mi skače pritisak.
Pozdrav
[ popovicvl @ 16.10.2007. 09:14 ] @
mislim da svaki ovlasceni servis moze da provali stanje vozila,bez obzira na cifre.
Sumljam da pregled vozila kosta vise od 2000 dindzi,ako ne i dzabe.
auto mora imati originalni kais,plocice iz prve ugradnje...bar je to lako proceniti.
Ako vlasnik odbija da skoknete do BlueBox-a,onda nesto krije.
[ cozmo_im @ 16.10.2007. 11:07 ] @
Papucice kocnice i gasa su u istom stanju ko na mom autu koji je presao 200.000km...
Mislim da je to dovoljan razlog za odustajanje od kupovine, tj. taj auto je presao barem oko 135.000km
[ Miroslav Jeftić @ 16.10.2007. 11:17 ] @
Citat: vladd: Dobar auto, koji je malo presao, i u Nemackoj kosta dosta. Ovaj na slikama deluje ok, cak i taj zazor je mozda neka opticka zavrzlama, senka na laku deluje ok, da je bilo nesto, to se ne "uklapa" lako, gotovo nikako.
Ako se vec zamajavas sa pezoom, pogledaj u veranu, imaju sa slicnim ilometrazama i slicnim godistem (i cenom), vracene sa lizinga, da se ne mlatis po Nemackoj, odjavljujes, dovozis, carinis...ima tu sitnog zavitlavanja.
Poz.
P.S.kakva crna krompirusa bez klime..
I meni se više sviđa varijanta sa ovlašćenim uvoznikom, nego sa oglasima, kad već pare nisu problem. Offtopic, što krompiruša?
[ vladd @ 16.10.2007. 12:05 ] @
Da li si jeo krompirusu. Pikantna je, ali kosta isto kao sa mesom, mada bih ja radje janjetinu ili praseca rebarca.
Moze da se jede, ali je preskupa, primitivna hrana, kojoj mozes da dodas neke elemente da je poboljsas.
Pripada prastaroj recepturi, sluzi za prehranu, ali odredjenog soja ljudi, koji vole neku "hranu svog mladalackog podrijetla"...
Poz.
[ Miroslav Jeftić @ 16.10.2007. 12:57 ] @
Nikad nisam voleo krompirušu.
[/offtopic]
[ Chieftec @ 16.10.2007. 18:23 ] @
c,c,c, StORM48, SuperModerator a spamer :) Pogledao sam i druge teme o 307 i tvoja iskustva. Pa.. cini mi se.. da nisi bas zadovoljan? :)
Pfff, mozda da se nadam da je teorija o primercima sa pocetka prozvodnje i primercima u drugoj polovini zivota nekog modela tacna, pa da novije 307-ice nisu takve. Ima raznih iskustava koja cujem, priznajem pribliznija su tvojim, a opet ima skroz pozitivnih. Teorija mi je, ako pocne da smara, prodacu ga, pa ako treba da izgubim na toj transakciji, nema veze, bar sam pokusao, nista nije tako tragicno, vazno da se obrce novac, nije bitan profit :p
Znaci Astra G je krompirusa? :/ Ako sam shvatio poentu (suvise filozofski za mene :| ) to je podrska teoriji da je bolje potruditi se i iskopati neki dobar malo koriscen vise klase (relativno) za iste pare.
Da uzimam nesto novo to bi bio C4 kupe, a od koriscenih, za oko 10.000 - izdvojili su mi se 307 i Megane, pa istrazujem nesto u tom smeru.
Nazalost, imam malo slobodnog vremena trenutno, pa ne stizem da pogledam to sto me zanima, ali prvom prilikom, mozda vec za ovaj vikend idem sa prijateljem (koji je malo strucniji od mene) pa cemo da vidimo neke koje sam izdvojio.
Evo jos jednog najnovijeg faforita, mozda na prvi utisak i dosta bolje od subjekta teme. Ovaj je prvi vlasnik, 1.6 benzin, 12.2005, 21000km (!), garaziran, 11500 eura. Od opreme slicno, osim felni. Evo kao ilustracija i fotografije poslate MMS-om, pa se bas i ne vidi nesto. Malo je apstraktna okolina, unistio sam, ne mora bas da se vidi covekova kuca itd.
Javicu sta je zakljucak kada vidim / kupim nesto, mogu i neke detaljne HiRes fotografije, pa da vidimo kako sam prosao :/
[ Zarko Silic @ 16.10.2007. 18:36 ] @
Megan, 307, Astra, Golf, Fokus, Bravo,...
su ista klasa automobila i to donja srednja.
[ BioSQUAD @ 16.10.2007. 18:40 ] @
Ne moze da se uporedi 307 sa Astrom, o cemu pricate?
Vozim 307, 2.0 HDi, vec 2.5 godine, mogu da kazem da sam prezadovoljan. 2002 je i ima predjeno 130.000 km.
Neces da pogresis, nikako.
[ Chieftec @ 16.10.2007. 18:47 ] @
Citat: zarsilic: Megan, 307, Astra, Golf, Fokus, Bravo,...
su ista klasa automobila i to donja srednja.
Da, da, znam, nisam mislio klasa u tom smislu, nego 307 je noviji model (1996 vs 2001), bolja oprema, noviji dizajn, bla,bla, a i nisam mislio samo ova dva modela, nego generalna teorija..
Citat: BioSQUAD: Ne moze da se uporedi 307 sa Astrom, o cemu pricate?
Vozim 307, 2.0 HDi, vec 2.5 godine, mogu da kazem da sam prezadovoljan. 2002 je i ima predjeno 130.000 km.
Neces da pogresis, nikako.
Toooo, pozitivno iskustvo, to mi treba, uhu :)
Ipak nije svejedno izbrojati skoro milion dinara (uh, jbt u dinarima zvuci grozno :|) za auto ciji kvalitet se ipak dosta osporava
[ vladd @ 17.10.2007. 01:17 ] @
Citat:
zarsilic: Megan, 307, Astra, Golf, Fokus, Bravo,...
su ista klasa automobila i to donja srednja.
Ili ovo preradi, ili brisi link iz potpisa ...
Astra je socijalni auto, sa bezobrazno malo opreme, i cenom, za lakotruli lim, bliskoj ostalima iz "donje srednje" klase. Prihvatljiv termin.
Focus, ah toliko je toga receno, nema veze, da se ne ponavljamo, nego ja nesto ne primetih, da se tako dobar, jeftin, povoljan i naj-naj auto nesto vozi po gradu, ako uspem da sretnem jednog, ili dva u dve nedelje....a srecem stotine ostalih, golfova, megana, clia, pezoa, stila, laguna, mondea...i desetine "besnih", za taj period, da se ne pomisli da "nema para"...
Nevezano za moje licno misljenje...
Poz.
P.S. Osporavanje kvaliteta treba pogledati da li je iskustveno, ili strucno, ili je blebetanje. Pezo je napravio bum sa dizajnom, sa motorima, i ponudio je kupcu "evroazijsku" filozofiju. Sto vise opreme i "rada" na vozilu, za dat novac.
"Masovna" losa iskustva su moguca, ali u zoni gde se kupuju polovni stranci, bez "pedigrea". Ako znas istorijat vozila, to je nesto najbolje, mozes da nastavis sa koriscenjem, bez vecih iznenadjenja. I ne razmisljas da li je "skinuto 100 ili 150kkm, i da ocekujes velike izdatke.
Ali samo ako si siguran u "istoriju"....solidne su pare u pitanju...
[ popovicvl @ 17.10.2007. 06:28 ] @
...a zasto ne odes do Engleske i vidis koliko se voze fordovi tamo...Zamisli samo 20% svih auta su fordovi,pa jedno 10% Vauxal/Opel...
Tamo svaka porodica ima da izdvoji odredjenu sumu,bar 10 000 E.Mogu da biraju za te pare sta ce da se vozi cak neki BMW,AUDI,MERCEDES.
Mora da je Ford ekstra auto kad ga toliko voze?Kod nas u proseku mozemo da izdvojimo tu i tamo 1000-2000 u proseku,sta da se radi sa tim
novem?Kupiti neko mrtvo telo od Golfa 2,ili ako ti uleti sasija od 3...?
http://www.youtube.com/watch?v=9Fb0t6wyeZw
Malo skrecem temu,mozda se covek i opredeli za neki drugi auto,stabilnijeg kvaliteta...
[ Miroslav Jeftić @ 17.10.2007. 07:19 ] @
Ford i Opel su ipak tamo domaći automobili, a i grupa osiguranja i ostali porezi igraju veliku ulogu, tako da nije baš kao ovde.
[ popovicvl @ 17.10.2007. 08:15 ] @
znam,ali ja ovde ne placam carinu na zastavu,cak i na daciju,pa ne vozim ni jedno ni drugo sr.anje.
Nego sa nasim budzetom gledamo da uvezemo bilo kakav strani auto.
koliko znam prvo mesto po prodaji u nemackoj je Astra,drugi Golf,treci Focus,cetvrta je Fijesta.
Razlike su minorne izmedju 1-2-3-4.
[ Zarko Silic @ 17.10.2007. 08:27 ] @
1.Klasa vozila se ne odredjuje po opremljenosti vec se koriste drugi parametri. Ne bih zeleo da prosirujem temu, ali racunam da ucesnici u diskusiji, bar vecina, zna o cemu je rec (oni koji ne znaju neka postave posebnu temu pa ce se objasniti). Oduvek su Francuzi i Italijani nudili vise opreme od Nemaca. Sigurno da za to postoji razlog.
2. Automobil se kupuje na dva nacina: 1. srcem i 2. glavom. Ta dva faktora mogu da se sloze a i ne moraju.
Tesko se moze nazvato razboritim odluka da se za cenu novog vozila u istoj klasi kupi polovno vozilo pa jos sumnivog porekla (kilometraze).
Medjutim ako se kupuje srcem onda sve ovo nije bitno. Uvek postoji onaj cuveni odgovor kad prijatelji upozuravaju mladozenju da se ne ozeni Juliskom jer je spavala sa celim Tmerinom, a on odgovara: “Temerin je malo mesto”.
3. Po mom skromnom iskustvu, nakon rastavljanja i rada na nekoliko desetina 307ca, smatram da je samo u okviru Pezoove grupe, jedan od naljosijih automobila. Plastika je toliko losa da se pojedine komponente nakon rastavljanja i pored velike paznje, ne mogu vrati “u komadu”. Posle par 10k km vec pocinje sve da puckeda ili cvrkuce sto se recimo kod VWa dogodi tek nakon par 100k km. Osim ovih uslovno receno sitnica, postoji problem koji se sretao jos 70ih godina (zadnji trap,...) itd.
4. Sto se tice broja vozila. Postoje zvanicne statistike te se moze pogledati. U nasim krajevima na 10 Opela dolazi jedan Peugeot, otprilike.
P.S Sta je u potpisu manje vise, a sta se krije iza nicknamea i zasto se ljudi stide svoga imena i prezimena (i izgleda) je sasvim drugo pitanje. Koliko re relevantno to sto napisu je takodje drugo pitanje. Da li pisu iz sopstvenog iskustva, ili prepricavaju tj. misle tudjom glavom je posebna tema.
[ Miroslav Jeftić @ 17.10.2007. 08:28 ] @
Citat: popovicvl: znam,ali ja ovde ne placam carinu na zastavu,cak i na daciju,pa ne vozim ni jedno ni drugo sr.anje.
Nego sa nasim budzetom gledamo da uvezemo bilo kakav strani auto.
Mislim da se Ford i Opel (Vauxall) ne mogu upoređivati sa Zastavom i Dačijom ni na koji način. Pogotovo sa Zastavom.
[ popovicvl @ 17.10.2007. 08:58 ] @
...da se malo vratim na temu...
Nemam 307,niti sam se vozio u njemu ikad.Ako niste citali AutoBild br. XX (pojma nemam),na testu 100 000,
307 se pokazala ocajno.Mnogo kvarova...jednom recju.To je doduse jedan primerak,ali se neke cinjenice poklapaju
sa misljenjem nekih vlasnika.
[ popovicvl @ 17.10.2007. 09:48 ] @
uspeo sam da nadjem preciznije podatke....
Deset najprodavanijih modela u Europi za 2006.
Model 2006. 2005. razlika
1. Opel Astra 437.673 466.841 -6.2%
2. Renault Clio 431.595 337.104 +28.0%
3. Ford Focus 418.490 409.320 +2.2%
4. VW Golf 417.894 476.901 -12.4%
5. Fiat Punto 401.022 265.779 +50.9%
6. Ford Fiesta 353.296 325.831 +8.4%
7. VW Passat 331.414 258.331 +28.3%
8. Peugeot 307 306.558 376.019 -18.5%
9. Volkswagen Polo 294.762 275.251 +7.1%
10. BMW serija 3 289.053 241.784 +19.6%
[ StORM48 @ 17.10.2007. 15:29 ] @
Citat: zarsilic: Po mom skromnom iskustvu, nakon rastavljanja i rada na nekoliko desetina 307ca, smatram da je samo u okviru Pezoove grupe, jedan od naljosijih automobila. Plastika je toliko losa da se pojedine komponente nakon rastavljanja i pored velike paznje, ne mogu vrati “u komadu”. Posle par 10k km vec pocinje sve da puckeda ili cvrkuce sto se recimo kod VWa dogodi tek nakon par 100k km.
Potpisujem!
Citat: popovicvl:.Ako niste citali AutoBild br. XX (pojma nemam),na testu 100 000,
307 se pokazala ocajno.Mnogo kvarova...jednom recju.To je doduse jedan primerak,ali se neke cinjenice poklapaju
sa misljenjem nekih vlasnika.
I ovo potpisujem.
Još jednom ponavljam - ograđujem se da je svaki primerak ovakav (i lično znam neke koji su oduševljeni), ali je problem što im statistika ne ide na ruku. Mnogo je veći broj krševa, nego onih koji su dobri. A ne bih se baš posebno uzdao ni u ono "prvi primerci su loši, a noviji su verovatno...".
Što se mene tiče, oni su svoje odsvirali. Od mene razni lavići i ostali plastikaneri neće više dobiti ni pare. A moj "poznati prethodni vlasnik" je bio uvoznik sa pređenih 0km i opremom (što bi ovde rekli) "full osim kože" , pa vi vidite...
Još bih dodao da je taj "full" najskuplji od svih, a najcrnje od svega je da mu je motor zapravo odličan, ali potpuno zasenjen ostalim kvarovima, koji su 'em skupi - 'em neprekidni.
pozdrav
[ Zarko Silic @ 17.10.2007. 16:16 ] @
Da bas nije sve tako crno, HDI motor bih pohvalio. Dobro je napravljen, prelazi solidnu kilometrazu, relativno ravnomerno i tiho radi, elastican je (lepo se tunuje) i ne zahteva velika ulaganja tokom eksploatacije (osim E4 sa FAPom). Kroz moje ruke je proslo par desetina ovih agregata, sto u Pezou sto u Citroenu, i do sada nije bilo nikakvih primedbi.
[ vladd @ 17.10.2007. 16:30 ] @
@zarsilic
Ne treba da si "kiseo", kao prvo, nije sporenje oko misljenja, nego sala, opaska , jel'te...nista licno.
Sto se ostalog tice, cudi me da covek koji se bavi savremenim poslom, ima tako zastarela i uvrezena misljenja.
Klasu automobila odredjuje sve, ne samo velicina ili kubikaza, inace bi kamioni bili luksuz..., a i vala trajniji su od "visoke srednje..."
Drugo, stara je prica da VW ima "trajne i dobre" plastike, za koje inace smatram da mogu biti ovakve i onakve, lepse ili ruznije, ali "kvalitetna, ha, pa jos za nekoliko stotina evra skuplje, e nema takve plastike. Znaci, surogat za plemenite materijale, uz utesni pridev, vise tuzno-smesan, "kvalitetna.
Prekidaci otpadaju, branici pucaju, instrument table skripe, daleko ispod 100k....osim ako, ponovo, i n-ti put "gledamo meso a jedemo kupus", posmatramo modele od nekoliko desetina k€, a kuburimo sa ovima oko 10..
S tim, sto zaista postoje haj tek plastike, ali se ne koriste za auto-industriju...
I kakve veze ima potrosnja low tek vozila u zemljama sa velikim imigracionim kapacitetom, veliki standardom, i specificnim trzistem, koje sa svoje kupce definise velike povoljnosti, i velike obaveze, u smislu nepovoljnog osiguranja, ili zabrane registracije, nekih vozila, krsevitog tipa.
A slusajuci novinare, mi smo prvaci sveta u sportu...kom, nema veze, prvaci...bre
Opel je Dacija u germanskoj industriji. I ludilo "povoljnosti", a uopste nije, posto ono sto nudi, ne vredi 4-5k€ vise od Dacije.
S obzirom, kakvo je stanje kod nas, znate, da ne pricam, ipak vise postoji pezoa nego opela. Ako neke male sredine prednjace u drugoj varijanti, da li je to socioloska slika, ili su Temerinci tehnicki potkovaniji od Novosadjana.
Lepo bi bilo iznositi licna iskustva, a ne svetske statistike, kao "argumente", posto je, po meni, to "prizivanje boga" (ispaljivanje kao neoborivih "argumenata"), od strane netehnickih lica, i izbegavanje neke, da kazem korisne diskusije.
Nikako ne pametovanja, "kad ja kazem, to je bre, ako neko misli drugacije.. , cu ovo, ono..."
To nadam se niko ne voli ili ne zeli, a i glupo je, tehnika je bar konkretna.
I zasto ne iznosite, osim "Bilda", neke "price" i probleme, ljudi koji voze natrule opele, od cijih para kuce zidaju majstori za klime...
A radi se o solidnim parama, za "srednju" klasu stanovnistva, koja se malo "uzdize" iz cetvrt veka gliba...
Poz.
P.S.
"sto se recimo kod VWa dogodi tek nakon par 100k km"
Za ovu tvrdnju, ti i storm mi dugujete prekidace za podizanje i spustanje stakla, sa vozacke strane, dvostruki, za novu Bubu..
..Da "zataskamo" problem....
[ StORM48 @ 17.10.2007. 23:24 ] @
Gde mene nađe?
Nisam ja rekao da je Opel super, već da je Pežo krš. Opela nikad nisam imao. Golfa jesam i u većini stvari je (iako mrzim taj auto) bolji od Pežoa.
A prekidače ne mogu da Ti dam - ni jedan mi nije živ u 307-ici.
Pozdrav
[ njinsa @ 18.10.2007. 00:03 ] @
vladd,spasao si me mnogo pisanja na ovu temu,jer se mogu sloziti sa vecinom. peugeot 307 hdi je za astru g i golfa 4 sto svega izmisljen auto i to govori neko ko sad ,nazalost,ima i golfa 4,a dovezao je bar 20-tak svakakvih astri. 307 ide odlicno,pouzdana je i udobna,dobro lezi na putu i nemate osecaj da se vozite na "tvrdoj klupi" kao sto je astra ili golf,a i te plastike nisu uopste lose.losija strana tog auta su trapovi,pa na to obrati paznju! Cena tog auta je mozda malo prevelika i verovatno se moze spustiti,ako stanje ne odgovara datim podacima,ako mu je to kilometraza i proveris da nije udaran ,uzimaj slobodno neces se pokajati!
[ apex @ 18.10.2007. 00:46 ] @
Citat: Nisam ja rekao da je Opel super, već da je Pežo krš
Iz licnog iskustva mogu da se protivim ovoj tvrdnji. Nije 307 ali je pezo. Za 9 godina promenjene zadnje pakne na dobosima 1400din, osim naravno redovnog servisa.....................
Zato ako pljujete, naznacite model koji pljujete
[ vladd @ 18.10.2007. 01:33 ] @
Meni se taj pezo svideo, jos od 206-ice, kada se pojavila. Ne znam da li je krs, i sta su sve krsevi, koje vozimo, ali objektivno gledajuci, auto koji kosta oko 20k€, posle 35000km da kosta 11-12k€, nije "los posao".
Da li je u startu "krs", to je stvar mnogo velike diskusije.
Jedino sto postujem kod pezoa je to, sto aktivno rade na dizajnu i konstrukciji, a ne da prave vozila is ranih '90-ih.
U svakom autu ima zabusavanja, bar u cenama do 40000€. Valjda da bi se razlikovali od onih jos skupljih.
E sad, stvar je licnih afiniteta, meni ne smeta da se borim sa sitnim plastikama, pogotovo ako ih ima u prodaji, lakse, nego sa ruznocom, trulezi, nedostatkom nekog sklopa, ili sa neudobnim vozilom koje ima "reputaciju", pa nemam kome da se zalim, recice da sam lud, a izgleda smesno i ledja bolna.
Tako sam i jednom cg-ovcu, rekao da je g5 tvrd, i za moj ukus neudoban, a covek izvali "ma daaaj, golf je to". Sta reci, no koment, em ga je vatreno platio, jos mu ja falim da zvocam. Tacno pomislim, da su mu spakovali daciju sa nalepnicom golfa, bio bi to ekstra auto..to se valjda zove "kupovina srcem"..i parama da to "pokriju"...
Poz.
P.S.
Znam da one tastere nema niko , a i cela planeta kmeci na njih(forumi od novog zelanda do amerike..), to su "ustanovili" kao "standardnu" manu?? Manu im njihovu...a sto kosta preko 25k€ nema veze, ne pada im na pamet da svuku cenu na prvobitnu, valjda prvi put u istoriji su se presli sa pocetnom cenom .
A kakvi su prekidaci u staroj bubi, i to znam, jos uvek imam rezerve, nikada ih nisam menjao....
[ StORM48 @ 18.10.2007. 01:34 ] @
@apex
Pa valjda su svi naučili koji model ja pljujem!
307.
Pežo 307
Ovo što sam napisao NE VAŽI NI ZA JEDAN DRUGI model Pežoa, jer ja ne pišem o nečemu što nikada nisam vozio lično.
@njinsa
Pričaj nekom drugom.
Hoćeš da Ti prodam moj primerak tog "odličnog i udobnog, pouzdanog i kvalitetnog auta"?
Mislim daj bre... pouzdan. Možda bi mogao neko da mi priča da ga nisam vozio sam. Ovako... oće, ali juče.
A što se servisiranja tiče, NIKADA nisam pokušao da nešto sam čeprkam oko njega, jer sve računam - ovlašćeni "serviseri" nešto znaju. Sad vidim da je bolje da sam ga sam popravljao. Duže bi trajao.
A to o njegovoj mekoći - lovačke priče. Aleko je jedno 3 puta meksi u prelasku preko ležećih i preko rupa. A o lupanju svega i svačega neću trošiti reči.
Na sreću, nemam kompleks hvaljenja onoga na šta sam potrošio pare. Pošto mi iste ne padaju s neba, tako ne želim da hvalim nečiji krš model.
Za Golf IV ne znam kakav je. Poslednji Golf koji sam vozio je III 1.9TDI i bio sam zadovoljan, ali ništa više od toga. Činjenica je da se u njemu posle veće kilometraže (172.000 do prodaje, a nisam bio prvi vlasnik) NIŠTA nije čulo. A svi takođe znaju koliko "volim" Golfa.
NHF!
Pozdrav
[ vladd @ 18.10.2007. 01:37 ] @
Znaci ja moram da postanem, kad porastem, Super Super Moderator, da bih mogao da pljujem i Forda i Opela (bar ove savremene, europske..)
Poz
[ Chieftec @ 25.02.2010. 23:14 ] @
wow, evo i zakljucak posle par godina :p
Nesto sam gledao svoje poruke pa video ovo.
Evo dakle, nisam kupio tada ni jedan od ova dva 307 cije sam slike stavljao. Ovaj benzinac je brzo bio prodat, a onaj prvi ne znam, nisam ni otisao da ga vidim.
Za nekoliko meseci, pocetkom 2008 sam kupio 307 CoupeCabrio za oko 15000 eura sa provereno malom km. I nikakvih bitnih problema nisam imao, jednom se otkacilo samo nesto ispod sedista i svetlela je neka lampica. Sam sam zakacio i to je sve :)
Taj model mi je jedan od vizuelno najjatraktivnijih, a i ta kombinacija coupe sa tvrdim krovom i cabrio, savrseno.
Onda sam naisao na nesto u istom stilu VW EOS, noviji od pezoa, a drasticno ispod cene, tada 18000 za 2008 god a bila je 2009ta i iako mi je pezo lepsi prodah ga i zbog novijeg i vrednijeg promenio sam.
Sada je tu EOS i isto nikakvih problema nema, mozda je samo problem sto ga malo manje ocekujem na parkingu kada se vracam do njega :/, ipak je VW
To je eto moj razvojni put u vezi cetvorotockasa od kraja 2007 do sada.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|