[ mukicm @ 19.10.2007. 21:05 ] @
pomažite ljudi danas sam mijenjao antifriz. kada sam skinuo crijevo na hladnjaku i ispustio voduvratio sam crijevo nakratko upalio auto i nasuo novi antifriz. Upalio sam auto i poslije nekog vremena upalila sa lampica za previsoku temperaturu vode. Auto je punto 98 godište. Šta je moglo biti
[ palomas @ 19.10.2007. 21:25 ] @
Klasična greška, termostat je nakon ispuštanja antifriza ostao nepotopljen, tj. sistem nije odzračen (u prostoru ispod njega sada se nalazi zrak umjesto antifriza). Zbog toga se termostat uopće ne otvara, i to može prouzročiti daleko gori kvar - pucanje glave motora.
[ mukicm @ 19.10.2007. 21:34 ] @
šta sad kako da ozračim
[ zolitas @ 19.10.2007. 22:14 ] @
koliko si ga dugo vozio tako.....ako je termostat ispravan nije mogao da ostane bez tecnosti.....proveri koliko tecnosti imas u prelivnoj posudi....koji ti je motor u Puntu
[ ubimestruja @ 20.10.2007. 00:44 ] @
U visini vazdušnog filtera iza motora do kabine imas na crevima plastične luftirače upali motor i odvij rukom dva tri kruga dok ne poteče mlaz bez vazduha, onda ih pritegni ne prejako da ne odlomiš. Trebalo bi da pomogne.
[ palomas @ 20.10.2007. 13:02 ] @
Citat:
zolitas: koliko si ga dugo vozio tako.....ako je termostat ispravan nije mogao da ostane bez tecnosti.....proveri koliko tecnosti imas u prelivnoj posudi....koji ti je motor u Puntu


Ne radi se o termostatu koji pali i gasi ventilator na hladnjaku, nego o glavnome (radnome) termostatu, koji je na početku (hladni motor) uvijek zatvoren. Na taj način se mašina brže zagrije, jer tekučina na početku cirkulira jedino kroz glavu motora, ali ne i kroz blok. Kasnije, kad se tekučina dovoljno zagrije, on se otvori i propusti cirkulaciju kroz kompletnu mašinu.

Kod izmjene antifriza, on ostane na suhom, jer zrak ne može izači preko zatvorenog ventila (termostata). Zato njega treba locirati na mašini (okrugle tanjuraste prirubnice pri bloku, ispod koji je debelo crijevo), i otpustiti vijke toliko da van isteče malo antifriza. Nakon toga vijci se zategnu. U prvoj vožnji nakon zamjene treba biti jako oprezan i pratiti temperaturu na indikatoru u kabini. Ako temp. dođe u crveno područje, odmah treba stati, u protivnom može doći do deformacije (iskrivljenja) glave motora, pucanja brtve ili pucanja glave motora.
[ mukicm @ 20.10.2007. 13:09 ] @
hvala svima sada radi prozračio sam sistem i sve je ok hvala još jednom
[ zolitas @ 20.10.2007. 20:31 ] @
@palomas,hvala prijatelju sto si mi razjasnio sta je termostat a sta termoprekidac...........pozdrav i tebi