[ vladagrujic @ 20.10.2007. 19:46 ] @
Na turbo kompresoru mog auta (Mitsubishi Galant 1.8 TDS iz 1993 god.) primetio sam mali vakum uređaj. Vakum je vezan preko gumene cevčice na usisni deo turbine, a poluga vakum uređaja je vezana za izduvni deo turbine. Na toj poluzi postoji mogućnost štelovanja dužine. Interesuje me koja je svrha ovog vakum uređaja, zato što kod mene on ne reaguje ni kada palim auto, ni kada ga gasim, ni kada dodajem gas. Mislim da ima neke veze sa automackom motornom kočnicom (kada u toku vožnje pustiš gas, automacki se zatvara klapna na izduvnom delu turbine).
Imam utisak kao da nešto guši motor (ne dostavlja se veće količina vazduha) pri brzinama od preko 140 km. na čas. Tada mi se javlja i crn dim iz auspuha.
Napominjem da ujutro kada palim auto, jedna dizna na par sekundi, ne radi kako treba, ali brzo prokine i sve bude ok. Posle nemam više tih problema.
[ RS TURBO @ 20.10.2007. 22:43 ] @
ovo sam maksuz potrazio evo ti stranica na kojoj imas sve o turbu princip rada i sve o njemu :) tu ces najbolje naci sta za sta sluzi i kako radi :)


http://images.google.ba/imgres...10%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DG
[ ~Vojvoda @ 21.10.2007. 14:10 ] @
Koliko ja shvatam ti pricas o Waste Gate ventilu, proguglaj malo pa ces videti cemu sluzi.

Ovo ti kazem iz najbolje namere, poradi malo na pravopisu:
Citat:
neke veze sa automackom motornom kočnicom
[ vladagrujic @ 22.10.2007. 13:39 ] @
U vezi pravopisa. Kada kucam brzo izleti i poneka greška.To naročito kada ne kontrolišeš šta si napisao. Izvinite ljudi, šta drugo da kažem.
[ Goran Mijailovic @ 22.10.2007. 15:05 ] @
Covek je hteo da ti kaze da se ne pise automaCki vec automaTSki...