[ vladagrujic @ 20.10.2007. 20:17 ] @
Mišljenja i iskustva u vezi ovog auta (proizvodnja od 1988 do 1992)
[ vladd @ 20.10.2007. 23:00 ] @
Generascija koja je osvajala i osvojila Evropu i Ameriku, kao najnezgodnija trzista. Relativno jeftini, trajni, kvalitetni, probili su barijere blindiranog trzista.
Naravno, uz sve moguce pogrde, "zuti", "japanska roba" i sl.

Naravno, sada su to automobili vec dosta stari, i imaju sve vise mana matorih vozila.
Radjeni su od tankog, ali izuzetno kvalitetnog lima, nekada i sa posebnim zastitama, npr od peska ("Dubai" verzija).

Motori su dobro i precizno uradjeni, dugotrajni i izdrzljivi.
Uglavnom su sa karakteristikama "zakovani" za zemlju, kao stari naziv "limuzinski motori", neforsirani a sa dosta kilovata.
Posebno benzinci, G13, 37, i 65 mislim, posebno zgodni za dodavanje ventila (dohc umesto sohc), turbine, druge grane, i dupliranje (i vise) snage.

Sa solidnom opremom, i ne velikm cenom, kao polovnjaci, solidna su kupovina, mada se pojavljuju problemi sa delovima, ne mogu se bas naci u svakoj trafici:), odnosno, malo teze...

Uz minimalnu paznju, i dalje mogu da budu mazge, meni se od galanta najvise svidj, Dubajac, sa vecim branicima i klimom. Nazalost, sticajem okolnosti, "morao" sam da se zadovoljim Lancerom, istina sa Galantovim motorom i menjacem.

Po "luksuzu" i opremi, on je drugi na skali Mitsubishi vozila, iz tog vremena, "ispod" Sigme, koja je bila vise za americko trziste, Evropa je slabo volela 3000ccm motor za "porodicno vozilo", slede Lancer(Mirage za USA), i Colt, kao najmanji iz palete.
Naravno, uz jos neke, manje poznate (ili vise) modele, Cordia...i sl, ne spominjem najpopularniji i specifican model, nazalost tesko pristupacan, EVO..

Paleta motora je standardna Mitsubishi, sa raznom opremom, pakovana u velikom broju kombinacija. medju vozilima, jako su kompatibilni.

Otprilike, kvalitetan kao SAAB(takodje proizvod fabrike koja se bavi avionima), samo, po meni, mnogo lepsi.

Poz.
[ Nebojsa Milanovic @ 20.10.2007. 23:13 ] @
Solidno sam se navozao Galantom, pre nekih 10-12 godina.

Planirao sam da kupim Lancera 1,5 GLXi, tražio ga jedno vreme i onda natrčao na Galanta. Bio je samo nekih 1000-2000 maraka skuplji od Lancera, a nebo i zemlja je u odnosu na njega, nov je skoro dvostruko skuplji.

Moj je bio benzinac 2.0 GLSi, 1991. godište, znači star tek nekoliko godina. Za mene je to tada bio avion.

Međutim, danas je druga priča. Sada su to previše stari auti. Moraju biti i jeftini, verovatno zato misliš o njemu. Taj dizel je iz one najstarije generacije, znači radi kao traktor, ima indirektno ubrizgavanje i malu snagu. Ali zato verujem da je trajan.

Ako baš želiš njega, imaš podršku, jer je verovatno jeftiniji nego što realno vredi.
[ vladagrujic @ 21.10.2007. 00:41 ] @
Ja ga imam već više od 3 godine. Prezadovoljan sam sa njime. Do sada sam prešao oko 60000km. Motor u njemu se razlikuje od onog u Lanseru po tome što ima turbinu i interkuler. Ni snaga mu nije mala za to vreme. Iz iste kubikaže izvlači više snage nego napr. ford eskort iz 1999 god sa približno istom konstrukcijom motora. U lokalu troši oko 7 do 7,5l D2. Na otvorenom do stotke može da se provuče i ispod 5l. Ja sam ga inače vozio brzinom i od oko 170km/h. Pre njega sam imao Hyndai-a (takođe kopija Mitsubishi-ja) a u to vreme ko je posedovao nekog Japanca koji nije Tojota ili Mazda nagrabusio je za delove. Isto je važilo za Korejance. Danas je sasvim druga slika. Prodavci te saleću, te da li hoćeš Japanski, te Nemački, ili Korejanski deo. Ovi poslednji su izuzetno jeftini a možda i najkvalitetniji. Mnogo delova (meni napr. nosač motora) paše sa Hyndai-a. Još jedna stvar-za delove obiđi više prodavnica zato što se cene razlikuju i po 2 do 3 puta.
I na kraju da ne zaboravim.
Moj auto je sa onim dubokim branicima, ali nema klimu. Da li neko zna gde može da se nađe polovna klima a da može da se montira u dizela.
[ vladd @ 21.10.2007. 01:32 ] @
Moze klima da se nadje, cak jeftino, ali, problem je da li ima "limarske" preduslove na podu, otprilike iza pedala, a treba zameniti sijaset delova (osim koji pripadaju klimi), druga balans stangla, nosaci gumica, veliki hladnjak, dodatni ventilator, tako da je "zahvat" malo veci.

Poz.
[ etjen @ 21.10.2007. 14:59 ] @
Iz komplikovanih razloga za 14 godina vozacke dozvole vozio sam gomilu automobila, sto novijih sto starijih...
Interesantna stvar, ali Galant to godiste (tacnije imao sam Galanta 88-dakle prvi modeli tog tipa, 1.8 sa karburatorom i sa plinom-jako retko naci taj motor) mi je ostao u najlepsoj uspomeni.

Od svih kola koje sam vozio a kazem bilo je i novijih i starijih, tvrdim da je to najbolji auto od svih. Pocevsi od samog osecaja u njemu, od davanja migavca pa do osecaja voznje SVE JE SAVRSENO! (inace i moja zena "pati" za tim Galantom)

Ja nisam imao problema sa nalazenjem delova a mislim da je sad to jos manje problem.
Pre mesec dana sam posle duzeg vremena jurio da kupim noviji auto... (do 5000). Trazio sam tri meseca i na kraju kupio Twinga automatic 2001. Dok sam gledao razna vozila do tog cenovnog ranga, gledao sam i da kupim Galanta to godiste (pa cak i Mazdu 626) i bio spreman da ga platim i daleko preko cene. Ali nisam uspeo da nadjem ni jedan koji je bio u "casa" stanju, a da jesam, sada bi umesto Twinga starog 6 godina vozio Mitsubishija starog 17 i to sa zadovoljstvom! (Uvek sam tvrdio da kada kupujes kola nije bitno koje marke je auto i kojeg godista vec iskljucivo u kakvom je stanju doticni primerak)

Sto se tice ugradnje klime-bolje nemoj-previse komplikovano. Btw, to je skoro jedina mana Japanaca tog godista-nedostatak klime.

Toliko od mene i nadam se da ces jos dugo uzivati u Galantu!
[ vladd @ 21.10.2007. 16:45 ] @
To su motori G13, i "noviji" G37 kojeg trenutno imam u Lanceru. Moze se naci, polovan sa menjacem je oko 250-300 evra, ili u "voznom" stanju za 400-500. Mada za te pare, mozes kompletnog "stranca" da uzmes.

Pojave se ponekad u oglasima, ali planu, cak, jednom nedeljno nadjem papiric sa porukom "ako prodajete..." na brisacu.

Citajuci i proucavajuci taj motor, odlucio sam se na veliku generalku, i to me je kostalo oko 500€, ali, novo sve iznutra, jedino je ostala izduvna grana, i da nadjem jos jedan karb, za rezervu...

Ne pada mi na pamet prodaja, ako crkne auto, vadim motor, a ostalo u delove. Japanski "selbi"...

Ima tu jos nekih "zanimljivih", sestaka, i to 2000ccm, ali, kabast "hobi"...

Poz.
[ vladagrujic @ 22.10.2007. 13:33 ] @
Da li moze u Galanta napravljenog posle 1993 (sa motorom od 2.0 TDS) da se ugradi stari motor od 1.8 TDS. Ovo sve ako bi uvezao karoseriju. Da li neko može da mi kaže nešto o tome? Npr. Galant iz 1996 a motor unutra iz 1991. Da li je vešanje motora i menjača isto u starom i novom tipu?