[ rale2rale @ 23.10.2007. 08:48 ] @
| Pozdrav
yugo tempo 1.1 2000 godište, kad se pritisne kočnica čuje se kao ispustanje vazduha, odem do majstora i on kaže otišao servo kočnica inače pre toga je pukla posuda za AT ulje, koju sam zamenio i dolio novo ulje.
u svakom slučaju kupim novi servo (crni poljski) stavim i sad imam drugi problem, kočnica ne hvata odmah već je potrebno da se više pritisne u odnosu na ranije, mislim pravilnije koči, pravoliniski, ali mi je nekako suviše mekana.
Pitanje je da li mogu i šta da uradim da kočnica malo ranije krene da koči, odnosno da kad stisnem malo papučicu ima efekta, samo da napomenem da smo(ja i majstor-brat od tetke) ispuštali vazduh na cilindru nakon menanja posude za ulje. |
[ vladd @ 23.10.2007. 10:00 ] @
A kakva je kocnica dok motor ne radi?
Poz.
[ rale2rale @ 23.10.2007. 10:12 ] @
Prvo hvala Vladd na odgovorima, dok nisam zamenio servo bila je tvrda, ali je i propadala, sad kad je stavljen novi servo i motor ugašen kad malo kočnicu nadrukaš postane malo tvrđa, ali mi je i dalje čudno jel u toku vožnje da bi kočnica počela da deluje potrebno je više od pola hoda da uradi, primer ranije dok uopšte nije bilo kvara na servu i AT ulje posudi dok vozim bilo je dovoljno da se malo dodirne kočnica da bi smirila auto u recimo kriviniako uletim brže, a sad ono pritisnem ništa , tek kažem od pola hoda počinje da koči. šta da se radi dali je novi servo jednostavno takav ili je potrebno ponovo ispuštati vazduh iz kočnica, mada je jedino na cilindru to već rađeno. pozz
[ RS TURBO @ 23.10.2007. 10:35 ] @
probaj opet da ispustis vazduh iz sistema pa pobaj kociti jer po tome ako moras da pumpas kocnicu da bi kocila imas vazduha u sistemu pa probaj ispustiti pa opet kociti...
[ vladd @ 23.10.2007. 11:00 ] @
Ima jos vazduha. E sad, nezgoda je sto je mozda sa "gornje" strane, blizu glavnog cilindra, ili u njemu. Probaj ponovo ispustanje na tockovima, ili sacekaj jedno nedelju dana, oprezno vozi, ako je u glavnom cilindru, moguce je da deo staticki stigne do posude i prosto izadje. Ako ne, onda drukaj, stisni, izpusti zasrafi......xx puta.
Ako je motor iskljucen, kocnica mora da je tvrda. Ako ima vazduha, servo ce samo "povecati" prazan hod
Poz.
[ ASB @ 23.10.2007. 21:24 ] @
Prilikom ugradnje novog servo uredjaja potrebno je prepodesiti stanglicu koja se nalazi izmedju cilindra i serva.
U tvom slucaju je treba produziti ali pazi da ne preteras . Mali zazor mora da postoji. Nadam se da znas o cemu se radi?
[ rale2rale @ 24.10.2007. 09:55 ] @
Hvala ASB uradjeno i preterao, pa je vratio, tačnije malo uvio šraf, ali mi se sad čuje/oseti na kočnici kao mali preskok (kao da opruga preskoči) kad se pritiska papučica kočnice negde pri kraju, nadam se samo da mi neće trebati novi servo,
ako znaš možda šta sam to uradio sad, šta se čuje, čini mise da osim tog preskoka sevo radi kao i pre toga, samo to se oseća. Pozdrav
[ ilicdarko @ 25.11.2007. 14:21 ] @
Prvo i Osnovno ne kupuj nov servo nego polovan jer ovi novi su jako losi.Ne vrsi nikakva podesavanja na polugici koja izlazi iz serva. Ako vozilo koci jednako i sve je izfiltrirano kako treba pedala mora biti dobra. Malo ti je sad cudna jer si se navikao na staru pedalu jer tebi servo pravio neki problem i ranije ali nisi primecivao dok nije skroz stao. Vozaj jedno vreme i videces da ce biti dobro
Pozdrav od DOKTORA.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.