[ mukicm @ 26.10.2007. 17:08 ] @
zna li neko gdje bih mogao pronaći uptstvo za upotrebu tj. rukovanje sa board kompijuterom na pežou 307 2.0 HDI 2001. godište
[ rafiki @ 27.10.2007. 10:46 ] @
Pise u uputstvu za kola kako se koristi board computer. Mada, iskren da budem, uputstvo ti i ne treba, posto je veoma jednostavno:
- Na vrhu rucice brisaca se nalazi dugme kojim se upravlja board computerom. Pritiskom na dugme se menja prikaz informacija na displeju. Resetovanje brojaca board computera se vrsi dugim pritiskom na isto to dugme i to je sve.

Pozdrav,
Emil
[ inobradovic @ 20.05.2012. 16:21 ] @
da ne otvaram novu temu postavicu pitanje ovde,
u privatnoj reziji na 307 benzincu 2004 god zamenjeno je ulje u privatnoj reziji ali na displeju i dalje stoji onaj kljuc da treba da se zameni ulje,
kako ponistiti to, to jest staviti ponovo da podseca da na odredjenu kilometrazu treba ponovo menati ulje.
[ rafiki @ 20.05.2012. 18:31 ] @
Ovo je uputstvo za resetovanje podsetnika za servis na Citroen-u. Za Peugeot bi trebalo da je isto:
- Prekinite kontakt
- Pritisnite taster za vraćanje na nulu brojača dnevno pređene kilometraže i držite ga pritisnutog
- Uspostavite kontakt; kilometar - sat počinje brojanje unazad
- Kada se na pokazivaču pojavi "=0" , pustite taster - ključ će nestati.

Pozdrav
[ inobradovic @ 20.05.2012. 18:39 ] @
vazi probaci i javljam da li je isto kao na citroenu, ima li neko bas iskustva da pezom dok ne probam.
[ rafiki @ 21.05.2012. 17:38 ] @
Isto ti je i na Peugeot-u.

Ako bas ne verujes, pogledaj u uputstvu: http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/

Pozdrav
[ inobradovic @ 01.07.2012. 10:46 ] @
ovo gore je odradjeno kilometraza je ponistena i sada pise da sledeci servis treba raditi za 30 ooo km, kakko da nastelujem da me podseti da za 20 ooo km radim ponovo servis ?
[ pajapop @ 07.07.2012. 09:03 ] @

Mala sala: mozda je jednostavnije da postavis podsetnik u mobilnom telefonu, za jedno, recimo 2 godine?
[ inobradovic @ 07.07.2012. 10:16 ] @
dal je moguce da niko nece da kaze kako treba uraditi ?
[ pajapop @ 07.07.2012. 11:31 ] @

Pa ocigledno niko ne zna. Najbolje je da pogledas u tehnickom uputstvu ako ga imas i ako postoji takva mogucnost, ili svrati do servisa pa pitaj majstore.
[ rafiki @ 09.07.2012. 11:58 ] @
Ne mozes sam da menjas period za servis, vec se to radi uz pomoc dijagnostike: Peugeot Planet ili Citroen Lexia.

Pozdrav
[ inobradovic @ 06.12.2012. 22:11 ] @
da ne otvaram novu temu, na 307 2.0 benzinac, radio motor sve normalno i na pumpi stali smo da dolijemo benzinai kada je posle upaljen motor upalio cek i pise problem sa izduvnim gasovima motor kao da radi na 3 klipa i slabo vuce, sutra dan lampica se ugasila i normalono auto radio, danas opet se upalila i isto drhti motor kao da radi na 3 klipa i slabo vuce, licno mislim da je neka svecica ili bombina ne verujem da je dihtung glave ili neki ventil, i cuo sam pricu da je to isti motor kao u citroenu i da generalno imaju problem sa bombinama, da li neko zna nesto o ovome ?
[ inobradovic @ 08.12.2012. 22:03 ] @
niko ?
[ Nemanja @ 08.12.2012. 22:23 ] @
Einspritzdüze, originalna je oko 100e bez poreza, mene je sa zemenom, stelovanjem ostalih dizni, novim svecicama i rukama u Bosch servisu iznelo oko 400e. Materijal je bio oko 150e bez poreza ostalo su ruke. ... Sada sam nasao skenirani racun , jer sam originale dao sa Pezo-om. Ako si za avanturu, ti se zaputi sa njim do Srbije, pa ga tamo popravljaj 2,3 puta jeftnije.

Meni se to desilo samo jednom, pa pola godine nista, i onda opet, ali taj drugi put nije stalo dok se nije popravilo.

Opet mozda biti i nesto drugo.
[ inobradovic @ 08.12.2012. 22:33 ] @
Einspritzdüze, ?
ne znam sta je to, mozda dizna ?
[ pajapop @ 08.12.2012. 23:07 ] @

Pa cim ti radi kao na 3 cilindra, to moze da bude da ne dobija gorivo u jednom cilindru zato sto je ta dizna zapusena, ili je do svecice ili kontak sa kablom na svecici ili razvodnoj kapi. Kad se to pojavi, najbolje da izvrsis jedan prost test: test "balansa snage"...Sidas kabl sa svecice...i kad primetis da ti se motor gusi jos vise odmah vratis kabl i to znaci da je taj cilindar u redu. Kad skines kabl a nista se gore ne desava, znaci da na tom cilindru imas problem i izvrsio si dijagnostiku pronalazanja mesta koje nije u redu. Onda najednoistavnije skines prvo tu svecicu, pregledas je, i najbolje promenis. Ako se stanje popravilo, znaci problem je u svecici, i onda najbolje da promenis sve 4. Ako je i stanje i dalje isto, pregledaj prvo kabl, (mozda ih sve promeni), pregledaj kontakte na razvodnoj kapi (mozda su oksidirali). Ako je pak, to sve u redu, onda je najverovatnije do dizne koja se povremeno zapusava. A onda znas sta ti je raditi!
[ inobradovic @ 08.12.2012. 23:33 ] @
ti pricas onako napamet, ovaj pezo nema kablove
[ vladd @ 09.12.2012. 00:01 ] @
Mora na dijagnostiku, bar da se iscitaju greske. Posto je palio check engine, nesto je zapamtio. NA slepo mmoze da bude jako komplikovano istrazivanje.

A moguce je svasta, od lambde, preko brizgaljki do senzora radilice ili vode u konektoru ECU-a..

Cak moze i evaporator da pravi problem, cirkulacija para iz rezervoara, pade mi na pamet, posto se dogodilo nakon sipanja goriva..

Poz
[ Nemanja @ 09.12.2012. 09:35 ] @
Za to godiste "ne pamti" greske, jedino moze prikazati trenutno stanje ... Servis u svakom slucaju.
[ inobradovic @ 09.12.2012. 10:57 ] @
evo dva dana nikakvih problema,
e da nisam rekao da je auto stojao neko vreme napolju kisa sneg a nije vozen, i kad je upaljen vozen do pumpe i to se desilo.
[ Nemanja @ 09.12.2012. 11:07 ] @
Ukoliko zelis da izbegnes svajcarski servisni sat, a zelis, cim pitas ovde, prebaci ga u Srbiju dok jos ide... samo pazi da se ne zavejes.

Poz,

Nemanja
[ pajapop @ 09.12.2012. 18:38 ] @
Citat:
inobradovic:
ti pricas onako napamet, ovaj pezo nema kablove

A..u pravu si, malo sam se prebacio ili podbacio. Ali s obzirom da se to desilo posle sipanja goriva, velika je verovatnoca da se "uzburkala" necistoca i voda u rezervoaru, pa da je to obrizgano. Najverovatnije je do dizni. Al kad ga oteras kod majstora, on ce ga svakako staviti na dijagnostiku.
[ inobradovic @ 12.12.2012. 14:28 ] @
popravljeno bilo je u pitanju dizna na 3 cilindru.
[ Nemanja @ 12.12.2012. 14:32 ] @
Nisam vidovit, ali neke kvarove na Pezou mogu da predvidim
[ Nocni @ 12.12.2012. 20:15 ] @
Citat:
Nemanja:
Za to godiste "ne pamti" greske, jedino moze prikazati trenutno stanje ... Servis u svakom slucaju.


Ovo nije tacno naravno... ecu pamti greske i na jos 10 godina starijem pezou od tog...
Ovo sto ti je @pajapop rekao nema veze jer nema taj auto nikakvu kapu razvodnika niti kablove...
To ti je vjerovatno pokvarena bobina odnosno DIS modul koji se nabija na svjecice... probaj prvo da zamijenis svjecice, tu ide dugi navoj ali boljka im je ova bobina i to kod tebe je pocetak kvara... lako se mijenja za minut... najvjerovatnije nisi rijesio problem sa zamjenom dizne... ali napisaces sta se desavalo dalje...
[ Nemanja @ 12.12.2012. 20:49 ] @
Nadam se da nije sam menjao diznu, vec su u servisu pregledali i zamenili sta treba i svecice preventivno ... Bar se u CH ne igraju pogadjanja.
[ inobradovic @ 12.12.2012. 21:50 ] @
nocni bez uvrede ali citaj sta je napisano, a pise popravljno i napisano da je kvar dizna bila, a sad da li ce i bombina da crkne ne znam,
a da ce biti novih kvarova bice sigurno jer je to normalno da kada se auto koristi da se i odrzava i kvari.
ajde da i malo detaljnije pojasnim, svecice i ulje su menjane skoro, jos neki su isto pomenuli u razgovoru bombinu koja im je kao boljka i koja se lako menja ko sto rece nocni.
da ne bih lutao i menjao ovo ono otiso sam u ovlasceni servis pezoa i testirali su auto i rekli dizna na 3 cilindru,
pitao za cenu i onako mi se ucinilo malo skuplje i razmisljao sam kupicu diznu i sam zameniti da im ne placam rad a i mozda nadjem jeftinije diznu,
ali sam odustao iz vise razloga da ne opisujem to i rekao radite, a posto sam bio na kraju radnog vremena rekli su dodjite sutra po auto,
tako je i bilo dosao po auto sutra, upalio proverio motor dobro radi nema problema u voznji i cek ne gori.
presao sam 50km i sve je ok, sutra cu oko 100km da predjem ne nadam se problemu.
[ vladd @ 13.12.2012. 13:51 ] @
Sa druge strane su mogli da ti KAZU sta hoce, da urade ono sto treba i da platis ono sto su zeleli da platis.

Sta su TACNO uradili, nikada necemo saznati.

Cak i da je dobijen listing gresaka, ne znace bas sve greske ono sto prikazu, nije to prosto bas, i sve sazvakano.

Poz
[ inobradovic @ 13.12.2012. 14:09 ] @
da li ti cujes sebe sta pricas,
ja sam stojao pored auta kada su radili dijagnostiku, obrisao greske pa upalio auto ponovo pa iscitao ponovo greske i ostampao i dao papir,
sa tim papirom sam otisao u kancelariju da mi izracunaju koliko ce da kosta delovi i rad.
ali ako ti znas da NIKAD NECEMO SAZNATI sta su oni radili onda ok neka bude po tvome.
[ Nemanja @ 13.12.2012. 14:13 ] @
Da naplacuju naplacuju , ali imas garanciju i na rad i na delove ... A i skuplji je njihov radni sat da nesto njakaju i budze nego da jednostavno naruce nov deo ... A u Srbiji bi se taj deo jos tri puta kvario i popravljao(cistio) . Sada ako koga zeznu, ali se los glas obicno siri.
[ Zarko Silic @ 13.12.2012. 16:01 ] @
Tog tipa prevare nema u CH.

Prevose je visoka cena radnog sata (norma sata) pa se jednostavno ne isplati muvati. Udeo cene ugradjenog dela u ukoupnoj ceni je mnogo manji od cene rada pa je potpuno svejedno da li ce nekome reci da je zamenjeno nesto ili nesto puta tri. I to ne zato sto su delovi jeftini vec zato sto je radni sat jako skup,
Ugradjeni deo moze kostati i 1 CHF, a da cena popravke bude 800 CHF. To kod njih nije nista neobicno.

(dace Bog da se i kod nas jednog dana ovako nesto dogodi umesto sto nam se dogadja narod )
[ inobradovic @ 13.12.2012. 18:01 ] @
bas tako dodacu da je zamenjeno i motorce koje gura vodu za brisace cena 32 fr a rad 65 fr, znaci duplo a mislim da se ne koristi nikakav alat za zemenu samo se okrene iz lezista i stavi drigi motorcic.
[ Stefanik1 @ 05.10.2013. 20:27 ] @
Pre godinu dana to se desavalo na pezou 307 2.0 hdi 90 ks , isto se tresao i moralo da se vraca u nazad brzine , to je bilo do goriva . Treba neka tecnost da se naspe u rezervoar i resi problem . To se desavalo zbg goriva na NiS pumpama