[ Korado @ 29.10.2007. 11:07 ] @
| Ljudi pomagajte ako znate !!!
Auto je 1985 god. 85kw petak,u dobrom je stanju ali kad ga ne vozim 2 dana nece nikako da upali,promenio sam akumulator,ali isto se desava posle dva dana kada ga ne vozim nece nikako da upali,oseti se benzin posle verglanja verovatno "presisa" , ne znam da li je do ajnsprica (on je ful Ajnspric) ili do K-glave imam ja rezervnu K-glavu polovnu ali ne znam da li je do nje,kada ga vozim svaki dan, pali odmah bez problema ?!?
Da li je do bombine ne znam,baca struju ?!? Kablovi su novi kao i svecice ?!?
HVALA SVIMA NA POMOCI !!! |
[ vladd @ 29.10.2007. 13:14 ] @
Verovatno je nesto u grani benzina. Ventili, pumpa, filteri goriva... ne mislim na ventile na glavi, nego eventualno nepovratni ili elektroventil za gorivo, davac pritiska za gorivo, uglavnom "oprema" oko pumpe za gorivo.
Poz.
[ Korado @ 08.11.2007. 16:53 ] @
Auto upali na guranje,ali na verglanje nema sanse ?!?
Baca varnicu,kad pogledam svecice one su "suve" , zaista ne znam sta da radim...
Hvala na pomoci !
[ s.t. @ 29.11.2007. 00:55 ] @
Naj verovatije je problem u elektro ventilu (to je benzinska dizna) sluzi za paljenje i bez nje nece da upali.On se nalazi na usisnoj grani sa strane motra.Mozes sam da proveris radi li!Skines postiojeci dzek na koji dolaze dve zice plavo bela i zeleno bela!Dovedes sam dve zice i "+" i "-" i prislonis ih na kontakte ventila ako se cuje "cvakanje" ventil radi!Bilo bi dobro ako imas unimer da proveris dolazi la struja na dzek!Ako budes hteo da probas ovo zovi nekog da ti pomogne on da zavergla i ti na kratko prisloni zice na kontakte!99% Sam siguran da je to!Slobodno probaj jer nema sta da pokvaris!Ako imas jos neki kvar koji se tice posebno audia 100 i to posebno petaka pitaj!!!Pozz
[ Korado @ 01.12.2007. 12:57 ] @
Hvala puno na info,upravo to je i bio kvar !
Srecom imam rezervnu masinu kao i taj elektro ventil (cold start ventil) !
Sad pali odlicno,a kako i ne bi kad sam zamenio skoro sve oko struje akomulator,razvodnu ruku,svecice,kablove,bombinu.....ali kvar je bio upravo kod tog elektro ventila.
Auto mi je inace preslo oko 220.000 km , merio sam i kompresiju jer je majstor posumnjao da nece da upali zbog "slabe" kompresije...
Kada je izmerio iznenadio se,kompresija je u proseku oko 11 !?!
Drago mi je sto jos uvek ima ljubitelja ovog tipa automobila,inace mislim da je i dan danas u dosta segmenata iznad nekih auta koji su podosta mladji !!!
Pozdrav !
[ s.t. @ 03.12.2007. 22:02 ] @
Imam i ja jednog `87!Presao 430000 km!Radi kao da je juce izasa iz fabrike!Po meni ovakav auto jos nije napravljen!
[Ovu poruku je menjao bakara dana 04.12.2007. u 20:56 GMT+1]
[ gapsa @ 13.09.2008. 18:23 ] @
I ja imam Audi 100 cc-CD 2.3 u full opremi osim koze,bez plina i tako ce i ostati (šporet mi je u kuhinji a traktor u zadnjem dvotištu)naj bolji auto ikad napravljen za nas dzep.Cak mi je spasao glavu uleteo mi Audi B4 na prata bez kocenja preko 100/h jedino sto mi se desilo izbacio me iz sedista kao iz katapulta
),inace to mi je 4 Audi tako da sam resio da drugi auto osim Audija nedolazi u obzir.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.