[ Ka2 @ 29.10.2007. 22:39 ] @
Auto je poceo nenormalno da mi trosi. Jos ranije su mi rekli da mi ne radi lambda sonda i da zbog toga moze "malo vise" da trosi. Posle toga sam isao i na more i svugde ali nikada nisam primecivao da ovoliko trosi kao u poslednjih mesec dana. Ne znam sta drugo moze da bude u pitanju osim da je sada totalno otisla. Motor mi je suv, skoro sam menjao ulje i filtere, bio je podizan na dizalicu i niko nije konstatovao da benzin mozda negde curi.

Moje pitanje je da li automobil moze toliko mnogo vise da trosi nego obicno u slucaju da ne radi lambda sonda?

Takodje me interesuju iskustva ljudi sa sondama iz firme MASS COMPANY koja prodaje univerzalne sonde i za koje mi ljudi kazu da su skroz ok ali ipak zelim da proverim to sa sirim auditorijumom. Da li su one ok jer sam jedva nasao sondu u radnji bas za Forda (inace, u pitanju je Ford KA) ali kosta k'o Svetog Petra kajgana tako da...

Takodje, posto su mi rekli da pitam za sondu sa "cetiri izlaza", kao to je moja (posto se razlikuju), da li je to dovoljno ili moram da dam jos neki podatak (da ne bih pogresio prilikom kupovine)?

U jednoj Fordovoj radnji su mi rekli da imaju sa dzekom (prikljuckom) i bez dzeka pa sada ne znam koja je "bolja" odnosno mislim da bi svaka trebalo da ima dzek jer se prikljucuje za prikljucak koji vec postoji...

Jako mi je vazno!

Zahvaljujem unapred na svakom odgovoru.
[ BigFoot @ 29.10.2007. 23:37 ] @
Citat:
Ka2: Moje pitanje je da li automobil moze toliko mnogo vise da trosi nego obicno u slucaju da ne radi lambda sonda?

Može, svakako. Trebalo bi i da slabije vuče i više dimi. Proveri prvo na dijagnostici.

Citat:
Ka2: Takodje, posto su mi rekli da pitam za sondu sa "cetiri izlaza"

Uglavnom se za isti tip vozila razlikuju po broju izvoda. Proveri pa takvu kupi.
[ popovicvl @ 30.10.2007. 08:05 ] @
Na focusu sam prosle godine u official servisu Forda promenio lamda sondu sa rukama 7,5 k.I dobio sam kafu i sok,dok se ne sredi.
Meni je auto stajao vise od godinu dana u hangaru.Zapekao je ko babina P...cim sam ga upalio upalila mi se Engine lampica.

Da je trosio vise manje nisam primetio.Dim nista.Naravno da zbog toga moze imati losije sagorevanje.Ko je smislio,smislio je za
sklapanje para.Dodje mi da kupim neku djuntu iz '75,pa da vidim sto ce da ti rikne lamda sonda,ubrizgavanje,"idi da ga prikljucis na
dijagnostiku".
[ Ka2 @ 30.10.2007. 17:26 ] @
U kom zvanicnom servisu? Grand Motors? Ja sam danas kupio NGK univerzalnu sondu. Sad' sam otvorio da vidim sta ima u kutijici i citam uputstvo i deluje mi zesce komplikovano da se to namontira... pitam se da li ce bilo koji elektricar to umeti da uradi... jer ne planiram da idem u Fordov servis jer je daleko i morao bih da cekam subotu a i da zakazujem verovatno, hteo sam da odem kod prvog elektricara, misleci da je to varijanta "odvrnes - zavrnes", medjutim problem je sto ove univerzalne sonde nemaju dzek nego moraju zice da se spajaju pa sam sa njom dobio i neke gumice i neke dzidza bidze jos...

Prodavac mi je rekao da ona radi apsolutno isto kao i bilo koja druga koja se moze kupiti u specijalizovanoj radnji za neki automobil i da se razlikuje samo po tome sto nema dzek vec moraju da se spajaju zice.
[ Ka2 @ 04.11.2007. 11:30 ] @
Evo ovako, danas sam zamenio sondu... i to JEDVA... znaci toliko je bila zapekla da je to bilo nesto neverovatno, isao sam u dva servisa i niko nije mogao ni da je pomeri, jedni imaju kljuceve a nemaju brener, drugi obrnuto... uspeo sam tek kod GAGE i oni su morali da preseku sondu pri dnu da bi mogli da stave onaj cevasti deo za odsrafljivanje (jer nisu imali toliko dubok a i ja sam prethodno skoro s*ebao navoj pokusavajuci da skinem tj. ne ja nego u auspuh servisu pa su morali da ga nabiju cekicem) a u njega su stavili onaj kao "pistolj" za odsrafljivanje tockova i onda levo, desno, levo, desno i tako smo uspeli... onda je tu bilo jos nekih problema sa prikljuckom itd. ali na kraju smo kao to odradili... e sad'... nismo uspeli da proverimo na kompjuteru jer nije bilo vremena ali sam sledece nedelje zakazao opet pa cu da uradim citavu dijagnostiku...

Nego, imam jedno pitanje... kada sam krenuo kuci nisam primetio apsolutno nikakvu razliku u rezimu rada motora, u zvuku... ocekivao sam ipak da bude neke promene... jer ranije kada sam onu staru iskljucivao-ukljucivao ipak je cini mi se bilo neke razlike... mozda je nismo dobro namestili, ne znam... onda dodjem kuci, pozovem onog drugara i on mi kaze da je trebalo da mi otkace kleme akumulatora... on je citao bas za Forda i kaze da to mora da se uradi posle promene sonde da bi se resetovao kompjuter jer ovako kaze kao da nisam promenio jer kompjuter i dalje ima informaciju da je sonda pokvarena i motor radi posebnim rezimom rada... i rekao mi je da za vreme dok je iskljucen ja palim gasim svetla, ablendujem, pritiskam kocnicu, probam da ga upalim... da se na taj nacin "izvuce" i to malo struje sto je ostalo...

Mene zanima da li je on u pravu? U stvari, ne dovodim njegovo misljenje u pitanje jer se covek razume a i kaze da je citao na netu i to BAS za Forda... ali rek'o da proverim da vidim da li je tako za sva vozila ili... meni to zvuci logicno ali ipak postavljam pitanje da li na ovaj nacin moze da se resetuje kompjuter na automobilu ili to mora da se uradi na dijagnostici kada je prikljucen na njihov kompjuter?