[ m4rk0 @ 04.11.2007. 18:17 ] @
Uslovi:

Starost: 2000 god i mladji
Da nije karavan
Da nisu previse skupi delovi
Da nije zastavino vozilo. :>
Relativno ekonomicna potrosnja goriva.
[ HoT_Steppa @ 04.11.2007. 20:29 ] @
Neki korejanac.
[ vladd @ 04.11.2007. 22:58 ] @
Lada 111 :)
[ sasa022 @ 05.11.2007. 00:25 ] @
Seicento,Saxo,Corsa.........

[ tane025so @ 05.11.2007. 01:08 ] @
ova tema mi je vrlo interesantna, jer i sam sam u dilemi polovan, nov, manje nov itd. trenutno sam u dilemi i sa parama, ali toje manje bitno. realno za te pare trebalo bi da se mogu kupiti dobra kola. moj predlog jeste ako ti nije preterano bitna velicina golf polo je prava stvar. moze da se nadje u verzijama mladjim od proslog veka, a za te pare. sto se tice ekonomicene potrosnje, resenje je svakako kupiti benzinca(jeftinije), ugraditi plin za oko 300 eura, a zatim sipaj i ne misli. sto se tice rezervnih delova, svakako da modeli od 2000. godine i mogu da se poprave za manje pare, a za novije modele nisam siguran. adresa na kojoj sam ja razgledao neke ponude je autopijac ili tako nesto...


[ vladd @ 05.11.2007. 13:23 ] @
Tesko da je racunica realna. Kupis benzinca 2000 i neko godiste, ali plin nije 300€, nego bar 600, posto ne moze jeftini venturi...
Znaci, za sve dileme, racunica ne moze da bude povrsna, ili ne pricamo o konkretnoj sumi vec o "prvobitnom ulogu", a nakon dath para slede kaisevi ulje, manzetne, filteri, plocice, svecice prenos ...pa ma kraju i plin, s tim sto za svaki, konkretno "odabrani" auto, za kupovinu ili razmatranje, treba napraviti cenovnik sigurnih i mogucih troskova, mogucnost nabavke delova i "nabavke" servisa da to sprovede u delo.

Tako da bih ja svaku raspravu "koji auto za xxx evra" ili ukinuo, ili napravio neka "pravila" sta se hoce sa nekom kolicinom novca, inace, univerzalna "formula" bi bila "uzmi kredit" sa doticnim parama za ulog...Ovako, ima nekog "laganog" smisla, ali, ili diskusije odlutaju na nekoliko modela "slicnih" po pijacnim cenama, a u stvari dramaticno razlicitim po potrebama(i vlasnika i vozila), konforu, ceni i mogucnosti odrzavanja, pa se porede "babe i zabe", porede marke i novi modeli, prave "podele" na koreju, evropu i ne znam sta vise, krene i rasprava o tehnologiji (koje nema nesto u tehnoloski zastarelim kolima, pa tek u tom cenovnom rangu), nekim arhaicnim pouzdanostima...ili, na kraju(ili sredini), pokretac teme ili "odustane" ili kupi nesto par hiljada evra skuplje, sto dodatno obesmisli diskusiju o "5k€"..


Poz.

[Ovu poruku je menjao vladd dana 05.11.2007. u 14:38 GMT+1]
[ tane025so @ 09.11.2007. 16:33 ] @
ne slazem se sa tim misljenjem, ali uvazavam da svako ima pravo da kaze sta misli, zato forumi i postoje. kad je rec o autu za 5-5,5 k eura, veoma je jasno sa stanovista kupca koju sumu bi zeleo da potrosi. ali sa stanovista prodavaca oni bi ti ponudili i jugo 2000. god za te pare. mislim da je jasno zasto se ljudi ipak nekako odluce za kupovinu vw auta u odnosu na zastavu. sto se tice servisiranja, svakako da je polovan auto gost servisa sa naknadom ,jer se za novi podrazumeva garancija, a tu dolazimo do onoga sta mozemo kupiti za 5,5 k jevreja. takodje, sto se tice servisa vlada sarenilo, i vazi ko te kako odere, ali ko ima svog servisera, koga je potrebno povesti i u kupovinu, ako nisi licno majstor, tvrdim da je vw svakako jedan od boljih u izboru. ne treba zaboraviti cinjenicu, da je posle zastave i lade, najrasprostranjeniji i po pitanju rezervnih delova, kao i najekonomicniji po pitanju cene istih. dodao bih ko ga jednom vozi, zna o cemu pricam. svakako da je izbor konacni na kupcu sta ce da uradi sa parama i u svakom slucaju pozdravljam temu
[ vladd @ 09.11.2007. 18:48 ] @
Nisi razumeo, osim svote, koja se spominje, bitni su i drugi faktori. Za sta korisniku treba auto. Da li je porodican covek ili mlad momak, da li ima stalne ili povremene prihode. Da li ce da koristi auto do kafica, ili vozi porodicu na odmor, da li zida kucu, ili je dobio na lotou, a prihodi su mu 150€ mesecno.

Za sve nabrojane "varijante", ocigledno da cena 5000(ili bilo koja druga) nije neka referenca. Zato "insistiram" na malo sirem "objasnjenju" namene i potrebe vozila, a o odrzavanju cemo da se ispricamo..

Poz.
[ dzoni8 @ 09.11.2007. 21:03 ] @
Renault ''Megane'' 1.4 16V ili 1.9dci.Imam licno iskustvo za 1.4 16V 2000.god.
[ bakara @ 09.11.2007. 21:16 ] @
Tesko da za 5-5500e moze da uzme posten megane dci

Citat:
tane025so: moj predlog jeste ako ti nije preterano bitna velicina golf polo je prava stvar. moze da se nadje u verzijama mladjim od proslog veka, a za te pare. sto se tice ekonomicene potrosnje, resenje je svakako kupiti benzinca(jeftinije), ugraditi plin za oko 300 eura, a zatim sipaj i ne misli. sto se tice rezervnih delova, svakako da modeli od 2000. godine i mogu da se poprave za manje pare, a za novije modele nisam siguran....

Ovde se izgleda nesto pobrkalo:
mladji od proslog veka za 5-5500e i to da bude golf-polo, gde to ima posto u srbiji nema?

O odrzavanjima tako "mladjanih" vagena necu ni da pricam ko ih ima taj zna sta je "jeftino"
[ Okmijun @ 09.11.2007. 22:14 ] @
Citat:
m4rk0: Uslovi:

Starost: 2000 god i mladji
Da nije karavan
Da nisu previse skupi delovi
Da nije zastavino vozilo. :>
Relativno ekonomicna potrosnja goriva.


Fiat punto 2002 1.9D/ 1.2 benzin?
[ etjen @ 10.11.2007. 16:23 ] @
Ja sam bio u toj dilemi pre mesec dva i na kraju uzeo Twinga 2001 sa svom opremom za 5000. Auto je kao nov! I iako nisam razmisljao u pocetku uopste o Twingu, sada sam stvarno zadovoljan.
[ HoT_Steppa @ 11.11.2007. 12:22 ] @
Koliko ljudi ovde ne prati trziste cena je zastrasujuce. Za te pare si mogao da kupis full Yarisa tog godista.
[ dzoni8 @ 11.11.2007. 12:43 ] @
Citat:
etjen: Ja sam bio u toj dilemi pre mesec dva i na kraju uzeo Twinga 2001 sa svom opremom za 5000. Auto je kao nov! I iako nisam razmisljao u pocetku uopste o Twingu, sada sam stvarno zadovoljan.
Skupo placeno,za te pare si mogao uzeti 'megane',veruj mi
[ rajco @ 11.11.2007. 15:04 ] @
Citat:
etjen:Twinga 2001 sa svom opremom za 5000. Auto je kao nov! I iako nisam razmisljao u pocetku uopste o Twingu, sada sam stvarno zadovoljan.

Ja sam mog platio 4000e, a bas se uklapa u tvoj opis.
[ etjen @ 11.11.2007. 16:58 ] @
Uf bre ala me napadoste. Ne znam gde vi nalazite te cene, ali ja sam gledao puuunnooo automobila i pri tom nisam bas naivan sto se tice istih i za 5000 ovaj Twingo je bio najbolji od svega sto sam gledao - (gledao Punta, Megana, starije japance, Peugeot-e, Clia, Lancia Y i drugo...)
Meni Twingo zaista nije bio prvobitni izbor tako da uopste nisam subjektivan ali jednostavno sam hteo auto koji ima punu istoriju, koji nije bio udaran i koji nikako nije bio firmin...

Citat:
HoT_Steppa: Koliko ljudi ovde ne prati trziste cena je zastrasujuce. Za te pare si mogao da kupis full Yarisa tog godista.


E, ali stvarno, Yarisa tog godista u fulu... Skidam kapu ako uspes da uzmes za priblizno te pare
[ Mobtel @ 12.11.2007. 13:57 ] @
bogami za yarisa i ja dao 5000 ladno
[ Mobtel @ 12.11.2007. 13:59 ] @
licno moje misljenje je da za 5000 eu mozes kupiti noviji samo malolitraznbi auto tipa punto ili tako nesto slicno
[ vladd @ 12.11.2007. 14:16 ] @
Klasicna budalastina, raspravljati o cenama. S obzirom kakav se krs i lom prodaje i koliko se zacepljuju cene, i da je skinuta kilometraza dostigla do sledece galaksije, da se uz vozila valjaju matore gume, krive felne, losi akumulatori, povadjen pribor i alat....o kakvim "povoljnim" varijantama se sada debatuje...

I koliko vozila treba upoznati, pregledati, obilaziti placeve i forume zbog informisanja o potencijalnim problemima....


Covek je kupio auto i cestitam mu, i naravno zelim da ga lepo sluzi i da nema skrivenih mana..


Poz

[Ovu poruku je menjao vladd dana 12.11.2007. u 15:31 GMT+1]
[ etjen @ 12.11.2007. 14:28 ] @
hvala vladd. Ja sam zadovoljan i s'obzirom da je moj Twingo stvarno kao nov i da ima sve 4 nove gume (od po 60 Eura komad) i odradjen servis i da je bio registrovan, mislim da nisam nikako pogresio.
E, da i automatik je...
[ Mobtel @ 13.11.2007. 13:26 ] @
obozavam automatike,e sad ne znam kako to funkcionise kod tog renoa ali kod audija sto sam ja vozio i malo skupljih auta je fantasticno
[ StORM48 @ 13.11.2007. 13:38 ] @
Automatik ne vole (ili je možda prikladnije reći - "mrze"?) samo ljudi koji nisu nikad probali tako nešto ili su probali neki matori krš. Danas je automatik prava stvar. Radi baš kako treba, a uopšte nije problematičan koliko se to ovde misli. Tačno je jedino da su servisi, dovoljno opremljeni za popravke, kod nas još uvek retki, ali će se i to popraviti.

Kod automatika je samo bitno razmišljati o tome da se kod njega ulje redovno menja, kao i filter. Ovlašćeni servisi bi to trebali da znaju, ali im više ništa ne verujem, pa napomenem da i to urade.

Druga zabluda je da automatik troši više. Ni to više nije kao nekad. Današnji savremeni menjači se prilagođavaju stilu vožnje i ne menjaju brzine "kruto", na unapred zadatim obrtajima (što neumitno povećava potrošnju). Naravno, nisu svi tako savremeni, ali će stara škola proizvodnje ovakvih menjača vrlo brzo biti potpuno iskorenjena.

Da ne pominjem da je automatik melem za one koji se baš ne snalaze sa manuelnim (da ne kažem da su "netalentovani" za vožnju). A ima ih...

Samo čekam ko će prvi da kaže: "to kad crkne..."

Pozdrav

P.S. Ja sam ranije spadao baš u onu grupu vozača, punu nepoverenja prema AT menjačima. Međutim, nakon prvog "ekstra-iskustva", priču sam totalno promenio.
[ cozmo_im @ 13.11.2007. 13:46 ] @

Slazem se StORM-om, automatici su danas OK i retko crkavaju (Tuareg je od skorasnjih vozila sa automatskim imao prilicno problema kod nas), sve radi kako treba, ali je potrosnja i dalje povecana za 1 do 1,5 lit (u proseku) u odnosu na manuelne menjace.

Skoro negde bejase test Hyundaia Santa Fe, ista verzija za manuelcem i automatikom i trosio je uvek 1 do 1,5 lit vise...
[ Miroslav Jeftić @ 13.11.2007. 13:58 ] @
Nikad mi neće biti jasni oni koji plate 30.000€+ za automobil i onda se posle brinu da li troši litru manje ili litru više.
[ etjen @ 13.11.2007. 14:13 ] @
Citat:
Mobtel: obozavam automatike,e sad ne znam kako to funkcionise kod tog renoa ali kod audija sto sam ja vozio i malo skupljih auta je fantasticno


Funkcionise stvarno super. Inace to je "Quickshift5" menjac, sto konkretno kod Twinga znaci da je to u principu manuelni menjac sa robotizovanim kvacilom. Postoji automatski mod menjaca i nesto kao tiptronik gde sam menjas brzine tako sto gurkas menjac gore ili dole i to naravno bez kvacila i bez pustanja papucice gasa. Sve jako zgodno.
Inace u automatskom modu kompjuter prati kako stil voznje, tako i nagib terena a potrosnja mu je po Renoovom prospektu za 5% umanjena nego kod obicnog manuelnog menjaca (i to nije laz, meni trosi oko 6 litara po gradu!)
Dobra stvar je i to, kao sto sam vec rekao, sto je sam menjac manuelni i ima samo jednu lamelu tako da kod zamene ne bi trebalo da bude problema. :-)
[ tane025so @ 13.11.2007. 21:31 ] @
za bakaru:
web adresa oglasa za pola od 2000.g. ********
[ SmilieBG @ 13.11.2007. 21:43 ] @
Sve vise razlitih automat resenja ima. Neki bolji - neki losiji. Takodje, stvar licnog izbora. Recimo, ja bi automatik imao samo na nekoj 'mrcini' od kola, koja su za auto put i slicno. Ali nema tog zadovoljstva, meni barem, kao sa manuelcem :)

I da jeste - to kad crkne, teze / skuplje je popraviti nego manuelni iz prostog razloga sto ima 50% vise sto mehanickih sto elektronskih delova. Samo mali primer: jedan kompjuterski cip na mom fiat stilu (koji btw nije automatik) kosta oko 300 evra, a automatik mora da ima pa makar jedan vise takav, a cesto i vise od jednog :)

Poz,
Sale
[ bakara @ 13.11.2007. 21:44 ] @
@tane025so

Super, na tom sajtu ima cela 3 pola koja zadovoljavaju zadate kriterijume i to jedan u nemackoj jedan u arandjelovcu i jedan u mladenovcu svi ostali su skuplji...

I sad na osnovu ta tri treba da zakljucimo da se polo mladji od 2000 godine moze naci za 5500?

btw, sta bi sa golfom, jel` i to ima za 5500?
[ tane025so @ 16.11.2007. 08:50 ] @
Citat:
bakara: @tane025so

Super, na tom sajtu ima cela 3 pola koja zadovoljavaju zadate kriterijume i to jedan u nemackoj jedan u arandjelovcu i jedan u mladenovcu svi ostali su skuplji...

I sad na osnovu ta tri treba da zakljucimo da se polo mladji od 2000 godine moze naci za 5500?

btw, sta bi sa golfom, jel` i to ima za 5500?



ne druze, stanje na auto pijacama je objektivnije i sveobuhvatnije od stanja na pomenutoj web adresi, sto ide u prilog ponudjenoj ceni. uostalom video si i da je uzorak mali, milslim da ih je bilo 18 pola u ponudi, ako se ne varam, bez osvrta na kriterijum godiste, cena itd.

Realan je jedan od komentara na koji sam naisao citajuci srodne teme, da u ovim diskusijama preovladjuje malo i vezanost za odredjene modele, ili proizvodjace, sto priznacete, informise druge koji zele da cuju vise izvora, a zatim prave odluku.

sto se tice modela Yaris koji je ponudjen u diskusiji takode, i Toyotu respektujem sa stanovista kvaliteta, jer su u samom vrhu po istrajnosti, sigurnosti, potrosnji itd. jedina zamerka je odrzavanje i cena, jer ih je tesko i nabaviti u ponudjenoj ceni, a i servisi su kud i kamo skuplji u odnosu na VW.

ps: sto se tice golfova nije mi u sferi ineresovanja, ali svakako ga je tesko kupiti u ovim kriterijumima, jer sve drugo smatram za poklon...
[ bakara @ 16.11.2007. 09:50 ] @
Citat:
tane025so:
sto se tice modela Yaris koji je ponudjen u diskusiji takode, i Toyotu respektujem sa stanovista kvaliteta, jer su u samom vrhu po istrajnosti, sigurnosti, potrosnji itd. jedina zamerka je odrzavanje i cena, jer ih je tesko i nabaviti u ponudjenoj ceni, a i servisi su kud i kamo skuplji u odnosu na VW.

Slazem se da se yaris ne moze naci za te pare, ali sto se odrzavanje tice tu se ne slazem jer je u najmanju ruku jeftinije i/ili jednako kao za vag.
[ tane025so @ 18.11.2007. 18:20 ] @
iskreno, nemam licnih iskustava o odrzavanju yarisa, a posto je rec o polovnom modelu mora se racunati na tako nesto. znam jedino iz iskustva drugih da su delovi skuplji i da je manji broj servisa kod nas u odnosu na servise za VW. no, kako se danas sve vise i vise popularisu univerzlni delovi za sva mala kola, mozda i to nije vise takav problem. Toyota je kad je rec o kvalitetu ozbiljna kompanija i drago mi je sto se sve vise sire na nase trziste, ali definitivno su na nasem trzistu mladji od VW-a. u svakom slucaju slazem se da je, ukoliko nije problem evric vise, ili da se malo saceka, izbor bilo kojeg od ova dva modela pun pogodak!!!