|
[ smsnet @ 06.11.2007. 09:02 ] @
|
Jutros sam posle duzeg vremena usao u GSP, linija 94, Miljakovac - NBGD, na prvoj sam stanici, poneo knjigu da citam .... ali! Zanemaricu cekanje, guzvu i sl... najvishe mi je smetalo sto je BUS bio prepun penzionera koji su svoje mesto zauzeli jos na okretnici ! Sta oni traze u BUSu u pola 9 u sred jutarnjeg spica?
Sta mislite da li bi penzionersku markicu trebalo zabraniti u periodima od 08-10h i 16-18h? Da li bi to smanjilo guzve? |
[ Majstor Duja @ 06.11.2007. 09:16 ] @
...sta ti je sledeca ideja - da ih "eliminisu"? ....zapamti da su ti ljudi 40 godina placali porez i ulagali u taj bus u kom se ti vozis....
[ jablan @ 06.11.2007. 09:17 ] @
Gužve bi smanjila zabrana pristupa automobilima centru grada.
[ bakancs @ 06.11.2007. 09:20 ] @
ma treba im zabraniti i da izlaze iz kuća.. šta oni ima da traže na ulici?
svakog iznad 65 u karantin, samo nam stvaraju gužvu..
možda još bolje da ih uspavamo..
kao da sam već ovo gledao u nekom filmu.. :D
[ smsnet @ 06.11.2007. 09:21 ] @
Slazem se, ali da li oni realno imaju posla bash u vreme kada radni narod ide na posao da zaradi da plati porez i njima penzije? Jedini realan razlog da oni u to vreme budu u prevozu jeste odlazak kod lekara i nista drugo!
Proveo sam nekoliko meseci u zap.evropi. Koristio gradski prevoz za odlazak na posao. NIKADA u vreme shpica nisam video penzionere ( sem penzionera turista )
Da vratim temu na pocetak. Pitanje se odnosilo na GSP i penzionere, a ne na automobile.
[ misaj @ 06.11.2007. 09:24 ] @
Vec mi je pomalo muka od izraza "Mi smo to gradili...kupili...tolike godine"...Nema...potroseno je to u ratovima...inflacijama...tranzicijama! Placali su glasali su i potrosili su. Ne postoji vise. I toliki zivoti su izgubljeni, koji se ne mogu vratiti, pa je malo vazno sto je tim starcima izgubljen (potrosen) taj delic autobusa u koji su "ulagali".
A sto se teme tice. Svakome ko placa kartu mora se obezbediti da se vozi kad hoce (kad plati kartu)...Kategorije koje imaju subvenciju grada...drzave mislim da je u redu limitirati u nekom pogledu...
Poz
[ bakancs @ 06.11.2007. 09:31 ] @
a dali misliš onda da je u redu limitirati i svima ostalima neki period da bi se penzioneri slobodno kretali?
[ DaliborP @ 06.11.2007. 09:31 ] @
Citat: smsnet: Sta mislite da li bi penzionersku markicu trebalo zabraniti u periodima od 08-10h i 16-18h? Da li bi to smanjilo guzve?
Sigurno da bi, svima preko 65 godina da se zabrani. A osobama od 26-64 zabraniti da se voze izmedju 10 i 16h, sta ima da se voze, valjda svi rade. A klincima do 18 godina zabraniti da se voze posle 23h uvece, kasno je za njih.
E tad guzve ne bi bilo 100%
[ Ivan Dimkovic @ 06.11.2007. 09:35 ] @
Citat:
Proveo sam nekoliko meseci u zap.evropi. Koristio gradski prevoz za odlazak na posao. NIKADA u vreme shpica nisam video penzionere ( sem penzionera turista )
Nisi bio u Nemackoj :-) Ovde sve vrvi od penzosa i od ranog jutra a nekad imaju svoje ekskurzije pa napune bukvalno ceo tramvaj da ne moze da se prodje - a ako upadnes u javni prevoz posle 10 AM, tad jednostavno nemas sanse :-)
Al' ne znam sta je tu problem, ako ti smeta - kupi kola. Penzioneri imaju ista prava kao i ti da koriste javni prevoz jer ga placaju.
Citat:
A sto se teme tice. Svakome ko placa kartu mora se obezbediti da se vozi kad hoce (kad plati kartu)...Kategorije koje imaju subvenciju grada...drzave mislim da je u redu limitirati u nekom pogledu...
Ovo je vec OK - u principu, pametno je imati karte za studente, penzionere i sl... koje su jeftinije ali sa odredjenim limitima. Recimo studenti i penzosi, karte vaze posle 9 AM ali zato kostaju mnogo manje, sto je odlican trade-off a takodje omogucava bolji prevoz ljudima koji rade... Ko hoce da se vozi 00-24, mora da kupi full-verziju.
[ ventura @ 06.11.2007. 09:35 ] @
Pa voze se da im ne propadne besplatna markica koju dobijaju. A oni imaju svo vreme ovoga sveta, pa im to uopšte nije problem, a kod kuće im je ionako dosadno.
[ jablan @ 06.11.2007. 09:42 ] @
Citat: smsnet: Da vratim temu na pocetak. Pitanje se odnosilo na GSP i penzionere, a ne na automobile.
Hteo sam da kažem da jedan fundamentalno nakaradni sistem (saobraćaj u Beogradu) ne možeš da rešiš uvođenjem policijskog časa za penzose.
Sve dok je gradski prevoz namenjen prevashodno socijalnim kategorijama, ne možeš očekivati autobuse u kojima može da se diše.
Ilustracije radi, ovde u Pragu radim u firmi koja je u samom centru. Od 300-tinak radnika firme, niko (od generalnog koji ima ko zna koliku platu do čistačice) ne dolazi autom na posao, svi dolaze gradskim prevozom.
[ vujo032 @ 06.11.2007. 10:05 ] @
Definicija brzine svetlosti:Kada penzos vidi slobodno mesto u tramvaju!
Matorci su kao kamioni na putu,samo smetaju!
Čovek,dok je mlad gleda da se probije,a kada ostari,gleda da se mladi ne probiju!
Oni kao mali Savica,samo jedu,spavaju i k****.Nemaju redosled spavanja,
dva sata spava,a dva je budan,pa ponovo,tako da je njima isto koje je doba dana.
Sećam se kada su se uz neke dnevne novine poklanjale knjige,viđao sam penzose kako
sa punom torbom knjiga idu od trafike do trafike.
Jedna moja komšinica kaže:"To čim pređe 60,treba samo injekciju,pa švrc u du*e.
E,samo jedna star stoji.To i nas čeka,ali nadajmo se da mi nećemo biti takvi.
[ Ivan Dimkovic @ 06.11.2007. 10:12 ] @
@Jablan,
Da ali pretpostavljam da u Pragu gradski prevoz nije socijalna kategorija - mene recimo karta za gradski prevoz do posla kosta 3.5 EUR (sto je >260 din), dakle cena je vrlo komercijalna i sa njom kao firma koja se bavi gradskim prevozom mozes da priustis da imas moderna vozila (da ne pominjemo da preko 90% ljudi placa kartu).
U Beogradu je, kao sto si primetio, gradski prevoz socijalna kategorija, mahom za ljude koji ne mogu da priuste kola, sto je inace suludo imajuci u vidu propusnost ulica u tom gradu, kao i fakat da je u Beogradu "voziti se prevozom" nesto maltene pogrdno i ekvivalentno "ja nemam para" na zalost. Stavise, znam mnoge ljude koji su emigrirali i koji su na pocetku pricali kako ce odmah da kupe kola jer nece da se voze gradskim prevozom ko 'obican svet' :-) da bi na kraju skapirali da je gradski prevoz par puta efikasniji i brzi od voznje kola po gradu i da biti 'obican svet' uopste nije tako lose i da u njega spadaju svi ljudi koje vide oko sebe.
Citat: vujo032
E,samo jedna star stoji.To i nas čeka,ali nadajmo se da mi nećemo biti takvi.
Jes' kako da ne - prestaces da volis sebe negde posle 50-te, ... NOT :)
[ jablan @ 06.11.2007. 10:19 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: Da ali pretpostavljam da u Pragu gradski prevoz nije socijalna kategorija - mene recimo karta za gradski prevoz do posla kosta 3.5 EUR (sto je >260 din), dakle cena je vrlo komercijalna i sa njom kao firma koja se bavi gradskim prevozom mozes da priustis da imas moderna vozila (da ne pominjemo da preko 90% ljudi placa kartu).
Cene pretplatnih markica za praški prevoz su uporedive sa onima u Beogradu - ja kupujem mesečnu koja košta oko 1400din (manje od 20€), penzionerske su jeftinije. Dakle, vrlo su pristupačne i siromašnijima.
[ cicika @ 06.11.2007. 10:25 ] @
Stvar koju nikako ne možete da zaboravite jeste da su stanovnici Srbije drugi na svetu po starosti... penzionera prosto mnogo ima, procentualno ih mnogo ima, apsolutno i relativno, kako god vam odgovara.
A za ove zabrane kretanja, nemam komentara, pitaću samo - šta bi bilo da tebi neko zabrani kretanje u odredjeno doba dana ili noći?
[ Dusan Marjanovic @ 06.11.2007. 10:41 ] @
nije da se slazem sa idejom, ali nije covek mislio da im se zabrani kretanje...samo kretanje na tockovima :)
[ hecky @ 06.11.2007. 11:01 ] @
Ako uzmemo u obzir demografska kretanja u svetu (svuda raste broj penzionera u odnosnu na ne-penzionere) i njihovu sklonost ka izlazenju na izbore, mislim da ce pre oni nama zabraniti koriscenje GSP-a u spicu .
Retirees are getting ready to take over the world .
[ rmilosh @ 06.11.2007. 11:14 ] @
@smsnet
to sto su zauzeli mesto na okretnici, ne vidim sta je tu sporno. i ti valjda kad udjes u prevoz na okretnici ako ima mesta sednes???
mene vise nervira ta "brzina svetlosti", tj. kad pojure da sednu pri ulasku u prevoz!
[ pctel @ 06.11.2007. 11:21 ] @
Svi ljudi treba da imaju ista prava, tako da bih ja naprimer zabranio ljudima koji zive sa jedne strane reke da rade/studiraju sa druge strane reke. Time bi se eliminisale guzve na mostovima koji su najkriticnije tacke za kretanje po gradu. Nek se ljudi presele ili promene posao/fakultet.
[ stil @ 06.11.2007. 12:05 ] @
Pogresna je rec " zabraniti " , jer je to krsenje ljudskih prava. Prava rec je " apelovati " , " zamoliti " one koji ne moraju da idu u spicu gradskim prevozom , da to ne cine . I svi zadovolni.
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|