[ mkvb @ 14.11.2007. 07:26 ] @
LJudi jel moze neko da mi kaze koja je fabricka kompresija za moj motor, Golf 1 1600 dizel, 1980 godiste.

Juce sam bio kod bosiste, zamenio mi je sve 4 dizne sa uloscima, stare su bile ocajne, zamenio mi je i poklopac bosch pumpe posto je na starom vukao malo fals vazduha i curila je nafta. Sraf za stelovanje kolicine goriva se nalazi na poklopcu i da to lepo nasteluje treba da skine celu pumpu pa na sto, za to nisam imao ni vremena ni para, nisam planirao, pa mi je kolicinu goriva nastelovao na uvo i po dimu iz auspuha. jutros mi je mnogo tesko upalio i mnogo izbacuje crni dim, bas mnogo a crni dim NIKADA nije izbacivao od kad je kod mene, jel to znaci da ima previse nafte? Danas cu da zamenim filter vazduha pa cu probati sam da smanjim kolicinu nafte, video sam kako se steluje pa kud puklo! I jutros kada povucem sauh auto se ugasi, jel to znaci da je previse u predpaljenju?

Vidim da cu morati da ga posetim ponovo za stelovanje pumpe! Pozdrav svima
[ vladd @ 14.11.2007. 10:25 ] @
Ja mislim da taj podatak ima samo VW muzej..

Neces valjda da ga dovodis u "fabricko stanje"?

Poz.
[ mkvb @ 14.11.2007. 11:23 ] @
Ne naravno, meni je izmereno:

1 - 22
2 - 28
3 - 26
4 - 27

Normalno da me interesuje kolika je idealna kompresija, a koja je donja granica pred generalku, mislim ovo je pred generalku, ali jos uvek pali
[ mkvb @ 14.11.2007. 16:21 ] @
Samo da kazem da sam resio problem crnog dima... kompersija ipak ide malo teze

Nemaju svi mogucnosti za novi auto... Ja volim i moj stari
[ vladd @ 14.11.2007. 17:12 ] @
Samo cuvaj glavu..mislim svoju, ne zbog kompresije..

Poz.
[ RS TURBO @ 15.11.2007. 10:39 ] @
stari autici su pravi autici ako su u dobrom stanju ;)