[ Nikola Brajovic @ 17.11.2007. 22:06 ] @
| Pozdrav!
Vozim audija b4 na plin.Plin je ugradjen u Italiji.Povremeno sam ga vozio na benzin.Crkla mi je pumpa za gorivo,po svemu sudeci,odradila svoje.E sad,zona sumraka.Zivio sam u uvjerenju da auto pali na benzin pa automatski prebacuje na plin,medjutim,ja sad palim auto na plin.Malo duze vergla al pali,prebacim prekidac plin-benzin,na medjuprostor i upali svaki put.Kako je moguce da pali na plin,pumpe sad nema u autu i koliko je pametno paliti auto na ovaj nacin?Inace,cekam nekakav dihtung koji sam narucio,da stigne,pa da regularno ugradim novu pumpu.
Hvala! |
[ RS TURBO @ 17.11.2007. 22:12 ] @
nece mu nista biti ako palis na plin jer ako bi mu to stetilo paljenje onda bi mu stetilo i rad na plinu... samo na benzin se pali zato sto puno lakse upali ali cim dodje sad hladnije vrijeme (oko 0 stepeni) ne vjerujem da ce ti upaliti na plin... a to kako je moguce da pali na plin pa kako je moguce da radi na plin tako je moguce da i upali na plin nista cudno kod mene je dolazio fiat brava kojem je otisao salter za gorivo plin da prebacuje i nije htjeo da prebaci na gorivo i covjek palio na plin isto malo teze ali palio i vozio nije bilo nikakvih problema dok nije doslo ledenije vrijeme i onda nije htjeo upaliti i cim prekodana ugrije malo isto vergla jedva ali upali i tako dok nije zamijenio salter... takp da se nebirnes dok ne nabavis pumpu nista se ne sikiraj pozzz
[ Nikola Brajovic @ 17.11.2007. 22:29 ] @
Ne nadah se tako brzom odgovoru.Hvala ti!
[ RS TURBO @ 17.11.2007. 22:31 ] @
tu smo da pomazemo jedni drugima :) poz
[ Nikola Brajovic @ 18.11.2007. 09:29 ] @
Damire,il,vec neko ko ima iskustva,sta se desava sa pumpom dok auto radi na plin?Neko kaze da pumpa radi i dalje,a pojedini autoelektricari vele da se zbog toga i kvari,te da treba ugraditi relej koji prekida rad pumpe,cim auto pocne radit na plin.Imal istine u njihovom kazivanju,jerbo sam ja bio misljenja da,ako je plin ugradjen u Italiji,trebalo bi da su onda napravili neku varijantu da pumpa ne radi ako je plinski rezim rada.I zasto se preporucuje da se ,s vremena na vrijeme,auto vozi na benzin?Valjda zbog pumpe.A ako je zbog toga,onda je dobro da radi,pa makar u prazno.
E da,jos nesto.Sad ,kad planiram ugradnju nove pumpe,jel pametno ocistit rezervoar?
[ ilicdarko @ 18.11.2007. 16:43 ] @
Nije najbolje startovati motor na plin direktno, jer je plin u rezervoaru tecan i veoma je hladan i do minus cetrdeset stepeni, da bi plin postao gasovit trebao bi da bude na nekih trideset stepeni. Iz tog razloga je i predvidjeno da vozilo se startuje na benzin a kasnije da se prebaci na plin, jer start motora direktno na plin steti samom isparivacu pa i motoru jer je jako hladan. Neznam da li je tvoj auto sa direktnim ubrizgavanjem ili sa pumpom niskog pritiska (AC pumpa) ali ako je sa napojnom pumpom u rezervoaru onda bi trebao da on automatski prebacuje na plin i vrlo bi tesko startovao direktno na plin. Vozila koja su sa direktnim ubrizgavanjem a rade na plin moraju imati uvek bar pola rezervoara goriva jer nazalost skoro niko pa ni Italijani ne ugradjuju relej za prekid rada pumpe, jer se pumpa sa tim gorivom hladi i podmazuje i samim tim ce raditi duze. Ako je sa ovim sistemom ubrizgavanja a vozilo moze da startuje na plin onda ti nesto nije uredu sa samom elektronikom koja ga prebacuje benzin - plin jer bi on to trebao da automatski uradi na oko 2300 obrtaja i cim dobijes pumpu odmah kod nekog servisera za plinske uredjaje. Ako ima AC pumpu onda je moguce da lakse upali na plin jer ti sam moras da regulises kada prebacuje i ako ga ostavis na plinu on ostaje samo na tom a kod predhodnog on kada ga ostavite na plinu pali uvek na benzin a automatski prebacuje na plin na odredjenom broju obrtaja. Moguce da je ostao iz nekog razloga neki ventil stalno na plinu pa startuje ali moj savet ti je dok nezamenis pumpu auto ne vozi. I ko god menja pumpu ili plovak u rezervoaru neka ga obavezno ocisti neskodi.
Nadam se da sam pomogao
Pozdrav od DOKTORA
[ RS TURBO @ 18.11.2007. 17:08 ] @
rezervuar mozes a i ne moras ocistiti to je do tebe ako mislis da je prljav iznutra ga ocisti ali do tebe je... a sto se tice stratovanja na plin hoce skoditi motoru ako ti palis na plin 5 godina a ako ga palis privremeno nekim 15-ak dana pa mozda i mjesec ne moras se sikirati jer da steti onaj bi fiat davno bio na otpadu (palio je cak citavo ljeto jer je cekao taj dio 3 mjeseca pa mu nije nista bilo i dalje ide normalno i nema covjek nikakvih problema...a to pa provozas ga i na gorivo nekada u mjesec dana provozati ga na benzin bi mu bilo dobro pozzz
[ Nikola Brajovic @ 19.11.2007. 15:24 ] @
Znaci,koliko sam ukapirao,da je bolje ne ugradjivati relej da stopira pumpu.Mislim da je direktno ubrizgavanje,mada ,nisam siguran jerbo sam vrlo tanak sa informacijama toga tipa.Pa,hocu li ugradjivat taj relej?
[ RS TURBO @ 19.11.2007. 18:18 ] @
ako ga fabrika nije stavila ne moras ga ugradjivati ali jesi siguran da ti se ne gasi pumpa kad prebacis na plin... ja ipak mislim da se gasi ali opet ne znam ima raznih sistema za plin... ako mislis da bi trebao da stavis relej onda stavi ali jos nesto pumpa i kad radi trosi se znaci i radom ona isto ode pa ti sada vidi kako je bolje ja imam za svog forda pumpu novu stoji oko 5-6 godina kod mene i ispravna je tako da ja mislim da je bolje da ne radi kad prebacis na plin
[ ilicdarko @ 25.11.2007. 13:09 ] @
Najbolje bi bilo da ga ugradis sto da radi pumpa ko nemora ali pod uslovom da imas pumpu u rezervoaru a ako je sa AC pumpom tu ti netreba relej jer je sistem drugaciji
[ Nikola Brajovic @ 26.11.2007. 15:36 ] @
Saznao sam da je ajnspric.
Nego,pazi sad ovo.Ugradio mi je majstor pumpu i upalih na benzin i ostavih da radi 20 min. i sve ok.Kad sam htio upalit ponovo,trt,nece.Izvadi majstor pumpu.provjeri uprazno,ne okrece.Crkla ,a nova.Ja je reklamirah,dobih novu.Donesoh je majstoru,on prije ugradnje,za svaki slucaj,ocistio rezervoar,ugradio novi dihtung,stari se rastopio.Provjerimo pumpu ,porinemo je u kantu benzina i na akumulator,radi ko sat.Stavi je majstor u auto,ja upalim na benzin,sve ok,pa na plin,sve kako treba,ama bombona.Ja sretan,skino kutaru sa grbace.Dodjem doma,rucam,krenem do grada,palim auto,trt,vergla,ne pali.Prebacim na medjuprostor i upalim na plin,vratim na benzin prekidac,poslije 10 sekundi se samo ugasi,valjda kolko ostane plina u sistemu,dok ga ne sagori.Dok radi na plin,pumpa se ne cuje da zuji.
Hoce li mi neko rec,koja je ovo zona sumraka,majstor ne zna sta da radi,sta se to dogadja te mi 2 pumpe riknuse na potpuno isti nacin,za kratko vrijeme,ako je ova druga uopste crkla,ako nije neka druga muka?Zar je to oko tih jebenih pumpi,toliki bauk?Ne vjerujem da sam tolko kurate srece da me trefe 2 retardirane pumpe.Moze li bit da je ovaj majstor mulac ,te ne zna nesto,sto bi mozda trebo znat?Hocu li poc kod elektricara da on to vidi?kakav me ovo usud snadje sa ovijem pumpama,sve im **bem.
[ RS TURBO @ 26.11.2007. 16:19 ] @
ovako to sto ti stalno rtikne pumpa to ti ne valja rezervuar povlaci zrak i zato ti rikne pumpa okrece na prazno i ona ti automatski crkava imao sam milion slucajeva tako na askonama ili im ne valja sito ili rezervuar jer povuce ti zrak i zato crnke...i zato u askona kojima je tako rikne im 4-5 pumpi u roku od mjesec ili dva dana a kad neidu ispod pola rezervuara sve ok radi kao sat... ne valja ti ili rezervuar ili sito u njemu probaj ako ti nije neki belaj naci drugi ispravni rezervuar i stav i vidjeces da to nije uredu pozzz
[ zolitas @ 26.11.2007. 19:23 ] @
Pumpa ima svoje leziste kao korpica gde se visak goriva vraca da bi bija bolje potopljena....ako pumpa nije pravilno postavljena u korpi, ona ima samo dovoljno benzina da upali,nakon prebacivanja na plin pumpa ostane da radi i vrti gorivo u krug posto je prekid struje na diznama...auto ide normalno dalje posto vozis na plinu,tada pumpa ostane bez dovoljne kolicine goriva psto je potrosila sto je bilo u korpi i pocne da se greje zato sto radi na suvo u tom slucaju retko koja moze da izdrzi vise od nekoliko minuta.
Samo mi nije jasno kako nisu cuo promenu zvuka pumpe....ona bi trebala poceti da zuji jace pre nego sto stane.
[ Nikola Brajovic @ 27.11.2007. 22:31 ] @
Nije ona ni riknula u voznji,ako je riknula.Vozio sam na benzin,samo sam jednom probao kako pali na plin.Znaci,vozio sam na benzin,sve ok.Cak sam 2 puta izlazio iz auta na po 10 min. pa opet na benzin i palio i vozio.Dosao sam kuci,auto odlezalo,valjda 2 sata,poslije toga ne pali.
Ne znam,rece mi majstor kad je ugradjivao pumpe,da je ta marka pumpe,malo duza od stare.Ove dvije koje sam ugradio pa crkavaju ,su neka shpanska marka,a stara je bila bosch.Da nema veze ,ta,mala razlika u dimenzijama,mada su mi u prodavnici auto dijelova,rekli,da je to original za b4?
[ RS TURBO @ 28.11.2007. 10:22 ] @
ima ali nema tolike da ti riknu za kratko vrijeme ali ja ti kazem da ti je to do rezervuara nema ti zbog cega drugo biti jer ona ti crkne kad pocne da vuce zrak znas nece ona cist zrak vuci nego ga mijesa sa gorivom i tako se grije i grije i grije i na kraju crkne :( a to je zato sto ti vuce zrak ili ti sito ne valja ili rezervuar pa ti odi kod majstora ako ti moze danabavi polovan ispravan da probas pa probaj i vidjeces da ce to biti to pozzz
[ Nikola Brajovic @ 28.11.2007. 13:38 ] @
Bio sam sad kod drugog majstora,elektricara.Pogledo,crkla 2 osiguraca i pumpa.osiguraci crkli zbog opterecenja koje je bilo na pumpi.Odakle opterecenje,ne zna ni on.Moze bit taman to sto ti velis.Nego,skide on pumpu,prikljuci je na akumulator,ni da bekne.Ja dodjoh kuci,izlupah pumpu o beton,prikljucih je na akumulator,malo sam mjenjao polaritete ne bih li je razblokirao,kad proradi pumpa.E sad,jel to ok sto ucinjeh ja?Hocel ona radit i dalje, il sam je ja samo privremeno reanimirao?Pominjase mi elektricar i nekakvo predsito koje se nabije na pumpu preko njenog sita.Jel to ok ugraditi?Napominjem da mi je rezervoar preko polovine napunjen,mislim da ima oko 40l.
[ RS TURBO @ 28.11.2007. 22:18 ] @
to sto si uradio sa pumpom ne mogu ti reci jel ok hehehe prvi put cujem da tako proradi hehehe a to pred sito ne moras stavljati a to ako ti je i pun prezervuar nema veze jer ono kroz sito vuce zrak i ona zbog toga malo zraka malo goriva i crkne a to sto je tvoja proradila cisto sumnjam da ce raditi neko duze vrijeme i oko te pumpe ti se nije zaj...ati jer kad ima tog zraka i benzina moze se zapaliti unutra benizin pa bi moglo i auto se zapaliti ali nebi bio ti prvi kojem se zapalilo zbog toga auto... :( sorry samo te upozoravam da budes malo svjesniji s cim imas posla... a ta sto ti je proradila ja mislim da ce ona opet stati jer se ona polomila unutra i sad kad si je protresao ona radi ali dokle dok se to unutra ne raspe jos vise ili ne zapali ko ce znati tu ti nebi preporucio da stavis nego novu ali opet ako imas kakvu polovnu ispravnu... i jos nesto kad je stavis i probas u benzinu ona se po pravilu nebi trebala cuti to jest skoz malo cuti a ako ona zuji i mijenja zvuk ta nece dugo raditi... a to sto ti osigurac ode to ti ne mogu reci to moras vidjeti instalaciju da negdje nije nacet kabl pa ti dira sasiju i pravi kratki spoj et toliko pozzz
[ zolitas @ 29.11.2007. 10:10 ] @
Za koliko je duza nova pumpa od stare........tu ce biti problem........jel sito direktno na pumpi ili na maski.....ako je na pumpi,onda ne moze da radi ta duza.....probaj tu pumpu koju si razmrdao da stavis ali pored maske samo da bude potopljena pa probaj dali radi....odgovori konkretno na pitanja ako zelis da ti pomegnem.......te pumpe nemogu stvarati varnicu u rezervaru.....osigurac uvek izbije pre nego sto se pumpa raspadne......nisam jos cuo da se nekom zapalio auto zbog pumpe...inace radim iskljucivo VW,Audi...pozzz
[ RS TURBO @ 29.11.2007. 10:22 ] @
ima ko ne zna s tim raditi zapali auto ovaj jedan konobar kod nas on se pravi da zna s tim raditi mada dzaba budali govoriti da se ne igra s tim i on ti je prcako oko pumpe jer mu je izgorila i nadje neku staru koja je radila ali zvrljila i postavi je i auto je bilo na dizalici i on da proba upaliti kolega se popne gore i krehne auto i auto upali i on sretan kad samo puce i poce livati zapaljeno gorivo po radnji i on je dobio opekline drugog i 1 stupnja i bio u bolnici 15 dana eto ne mozes dokazati cojku da se ne petlja ali zato postoje majstori... a ta pumpa ako ti zvrlji a ne radi fino ja ti garantujem da se neces sa njom vozati ni godinu dana jer ako zvrlji znaci pri kraju je pumpa pozzz
[ Nikola Brajovic @ 01.12.2007. 14:02 ] @
Ja sam staru pumpu razmontirao,vidio sam da je bakar pojeden i bacio je,ali sam je uporedio sa ovom novom,mozda je duza nekih 2,3cm ova nova.Na obje je sito na donjem dijelu pumpe.Uzged,stara je bila bosch,a ova nova,duza,je neka shpanska marka,za koju mi rekose u autoshopu,da je original za audia b4.Ova druga nova,koja je proradila od shok terapije,pomalo kao da drobi nesto unutra,mada sam je prikljucio uprazno.Moze biti da je neki glib unutra povukla ili je otisla u penis,sto je vise vjerovatno.Ja auto i dalje palim na plin,bez problema,sve je ok,ali do kad?Strah me da ne crknu te neke kerefeke oko pliskoga uredjaja.Sto se tice ovog pokusa sto bih trebao uraditi po tvojoj preporuci Zolitas,to cu reci majstoru da uradi,jerbo su moja znanja ,koja se ticu rada oko auta,vise nego skromna.A i ne bih volio zavrsit karijeru flambiran.
[ milos.b @ 01.02.2011. 15:27 ] @
POzdrav svima!
Vozim Audia B4 2.0E imam problem sa sitom u rezervoaru.
Da li bi mogao neko da mi kaze kako se skida sito!
Unapred Hvala
[ vladd @ 01.02.2011. 15:41 ] @
Koja je oznaka motora, i kako si zakljucio da je bas "sito" problem?
Poz
[ milos.b @ 05.02.2011. 17:20 ] @
Oznaka motora je ABK
Pa zato sto u tom delu nema dovoljan pritisak i deluje kao da je zapuseno?
[ Petarlfc @ 12.11.2014. 21:09 ] @
Pozdrav , imam muku danas mi riknula puma za benzin na audiju a3 attraction 1.6 2005 god. Znas li da mi kazes koliko kosta polovna..okvirno
Hvala u napred Petar
[ Lavlja_Jazbina @ 13.11.2014. 14:45 ] @
BGU,BSE,BSF ILI BAG,BLP,BLF ako je 2005 ?
[ Petarlfc @ 14.11.2014. 23:39 ] @
>
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|