[ dobrid @ 20.11.2007. 07:38 ] @
1996 god. 1,9d, sumnja se da radijator negde pušta rashladnu tečnost (tinja). Da li može da se sipa WURTH tečnost i koja? POzdrav |
[ dobrid @ 20.11.2007. 07:38 ] @
[ bakara @ 20.11.2007. 10:20 ] @
Bolje resenje je da skines radijator i odneses kod majstora da ga okrpi.
[ RS TURBO @ 20.11.2007. 11:03 ] @
najbolje ti je kako rece bakara da ga skines i zakrpis tu rupicu gdje pusta tekucinu ili uzmes novi tim tekucinama mozes da sebi unistis motor ako ih previse stavis zacepi i ono sto treba i sto ne treba
[ dobrid @ 20.11.2007. 14:07 ] @
Našao sam u jednoj prodavnici za WURTH-ove proizvode, dve vrste ove tečnosti.
Jedna je za radijator i hladnjake sa plastičnim cevčicama, a druga jeftinija varijnta za klasičnije modele.(nisam baš najbolje razumeo trgovca) Da li neko zna po čemu se razlikuju ove dve tečnosti? [ zolitas @ 20.11.2007. 22:57 ] @
@dobrid,imam u servisu oba Wurth Kulerdihta,mogu sutra da ti javim razliku(nesecam se napamet)....sto se tice krpljenja (zaboravi)bakelit aluminijum kombinacija....ne moze da se krpi....ako ne curi puno,sipaj slobodno Wurth ne skodi ni malo u svoj auto sipam radi preventive,narucito posle zamene antifriza,inace za tvoj auto radijator kosta oko 3000din. a nije komplikovano za zamenu
[ dobrid @ 22.11.2007. 07:22 ] @
zolitas,neki mi rekoše, da mora da se rastura skoro sva plastika,pa sam zbog toga i počeo da tražim neko sredstvo za zaptivanje.
Menjao sam radijator na golfu2, dok sam ga imao,jes da je bilo muke. Da li bi ja to mogao sam da odradim na ovom autu i kako? Ajde javljaj razliku za WURTH. Pozdrav [ zolitas @ 22.11.2007. 22:06 ] @
Sto se tice Wurtha,trazi jeftiniji taj odgovara za tvoj auto(onaj drugi je za novije)............ako si sam uspeo, uspesno za zamenis radijator na golfu2,onda za tebe nije problem ni taj pezo....ako negde zapne ti se javi.
Pozdrav [ dobrid @ 23.11.2007. 10:33 ] @
zolitas,nemoj ako zapne, ako treba da rasturim skoro svu "plastiku " da bi prišao radijatoru, onda odustajem u startu,jedino ako ima neka caka kako da se skine onda da počinjem, u suprotnom.
Interesuje me šta je u boci:tečnost ili prah ili prah pomešan sa tečnošću!!!!!!!!!! Pozdrav [Ovu poruku je menjao dobrid dana 23.11.2007. u 13:49 GMT+1] [ zolitas @ 23.11.2007. 20:45 ] @
Razlika je samo u rasporedu skidanja plastike....inace velicina posla je skoro ista kao kod golfa.............tekucina je poput razredjenog gela bez praha i vrlo je efikasna,dok je u sistemu deluje preventivno....ja sam exsperimentalno iglom izbusio srevo od vode i gledao kako za nekoliko sekundi prestaje da curi.
[ Audio @ 25.11.2007. 18:56 ] @
Ja izgleda imam isti problem na Fiatu Brava-i. Svojevremeno sam u Zastavi 101 sipao neki sivi prah koji mi je super zavrsio posao. Medjutim, sada su mi majstori preporucili da u Fiatu to ne sipam nikako zato sto moze doci do zacepljenja sistema ili tako nesto. U nekoj radnji sam video neku tecnost koja navodno to isto radi ali pise u napomeni da se nikako ne sipa nigde osim direktno u hladnjak.Ja modu samo da sipam u onu plasticu ciniju gde inace dolivam vodu tj. antifriz. Zna li neko neko dobro sredstvo a da nije previse riskantno.Cena stvarno nije bitna. U pitanju je Brava 1998, ako je to uopste bitno.
[ zolitas @ 25.11.2007. 21:42 ] @
Da je ne pominjemo ponovo(bice reklama).....par postova iznad.........radi odlicno posao,slobodno sipaj u prelivnu posudu i pusti auto da radi 10-15minuta
[ dobrid @ 26.11.2007. 08:45 ] @
Koliko sam shvatio gel pomešan sa antifrizom u dodiru sa vazduhom očvrsne i tako "zapuši" naprslinu, ako je tako to je OK.
zolitas, hvala na odgovorima Pozdrav [ zolitas @ 26.11.2007. 18:52 ] @
@dobrid,nisam siguran dali radi na tom principu,ali sigurno odradi ukoliko nije neko vece ostecenje,pa da bukvalno curi.
[ dobrid @ 14.01.2008. 08:12 ] @
Sipao jeftiniji WURTH i sad više ne gubi tečnost.
Problem rešen. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|