[ bituser @ 20.11.2007. 15:26 ] @
| Dakle problem je slijedeci:
Slabo mi girijanje :D
Skoro sam zamijenio vodenu pumpu, i termostat. Dakle cirkulacije vode kroz sistem je dobra. Kada se motor zagrije na radnu temperaturu (cca 90 stepeni) unutra u kabini puse onako toplo, ali nikako dovoljno toplo ili vruce da zagrije kabinu.
Sumnjao sam da je mali hladnjak (ili radijator kako ga neki zovu) zacepljen, ali izgleda da nije. Skinuo sam oba crijeva koj idu u njeg, i stavio crijevo sa pritiskom (iz gradske mreze) na jedan kraj malog hladnjaka a drugi ostavio otvoren. Protok vode je dobar, znaci nije zacepljen.
Zadnje sto mi ostaje su klapne, mislim da ne prebaci do kraja na "toplo". Da li se neka sajla odkacila ili slicno ne znam...
Pitanje, koje ce mi nadam se skratit muke :
Koji je najlaksi nacin da dodjem do malog hladnjaka i do tih klapni. Skidao sam onaj srednji dio kokpita gdje se nalaze prekidaci i audio uredjaj, ali nisam nasao nista osim sajli koje idu negdje "gore". Da li moram skidati cijeli kokpit? |
[ zolitas @ 20.11.2007. 19:05 ] @
Radijator kabine u sebi ima 22 cevcice kroz koje prolazi tecnost,ako su samo 2 prohodne ti ces imati protok pod pritiskom iz gradske mreze ali to nije dovoljno da greje.
Probaj u mestu dobro da zagrejes auto,kad dostigne radnu temperaturu ,tada pusti grejanje,ako tada na kratko (prvih nekoliko sekundi) krene dobro da greje,to ukazuje na zacepljenje istoga.
Sto se tice poluga,sa suvozaceve strane iza srednje konzolo,probaj da zavuces ruku i pronadji polugu koju gura sajla,pa je rukom pokreni u jednu pa u drugu stranu.
Ako budes morao da skidas radijator,bolje teraj kod majstora.
[ frigo-sani @ 20.11.2007. 19:44 ] @
Moj stari je imao isti problem na golfu 2.
U pitanju su bile klapne odnosno materijal koji je nalijepit na klapne.
Materijal je izradjen od nekave spuzvaste materije.
Prije nego sto ce grijanje stati iz otvora iz kojih izlazi topli zrak
poceli su da izlaze komadi te spuzve.
Gledo sam dok je majstor skido.
Mogu ti reci da nije toliko jednostavno kao sto se cini.
Kad je skino hladnjak i rastavio ga sve se moglo lijepo viditi.
Na klapnama nije bilo skoro nikako spuzve tako da zrak nije mogao biti usmjerit kako treba.
Umjesto spuzve majstor je zalijepio filc koji se stavlja ispod laminata.
Sad grije opet ko lud.
[ zolitas @ 20.11.2007. 19:51 ] @
kod Audija je puna klapna.!
[ bituser @ 21.11.2007. 09:16 ] @
Citat:
zolitas:
Probaj u mestu dobro da zagrejes auto,kad dostigne radnu temperaturu ,tada pusti grejanje,ako tada na kratko (prvih nekoliko sekundi) krene dobro da greje,to ukazuje na zacepljenje istoga.
Da, to sam probo i desava se bas to kako si opisao. Jedino girje na prvoj brzini ventilatora, malo manje na drugoj a na trecoj nikako. Znaci kada radi na leru i dostihne radnu temperaturu, ispocetka zapuse vrelo, i nakon toga hladno...
Vidjet cu sta dalje, ukoliko budem sam mijenjao radijator (mali hladnjak), javim sta je bilo...
Pozdrav
[ zolitas @ 22.11.2007. 22:29 ] @
@bituser,samo da znas da je vrlo nezgodan za rad(audi)..../sretan rad
[ hala @ 27.11.2007. 20:59 ] @
ma super je za raditi audi 80 i ja ga vozim i imao sam problema sa malim hladnjakom a da dodjes do njega moras da "pokvaris" pola auta tj. da skines volan,instrument tablu.........ma ima cijeli dan sta da se radi. pooz.
[ broz231 @ 03.12.2007. 23:51 ] @
proveri smer obrtaja ventilatora ili polozaj lopatica ventilatora...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.