[ jelena.o @ 27.11.2007. 23:11 ] @
Audi 90 B3,89 godina,2000 kubika,85 kilovata,benzin-plin...

Pali mi na plin,a nece na benzin... Kad upalim na plin,a prebacim na benzin auto se ugasi...
Pumpa dovodi benzin do K glave,no benzin ne prolazi kroz nju da bi dosao do motora...
U cemu je stvar?
Da li je moguce da pumpa ne baca dovoljan jak pritisak pa ne moze poslati gorivo kroz K glavu,ili je otkazala K glava,ili je posrijedi nesto trece???

Unapred hvala....

P.S.Pumpa mi nije potopljena u rezervoaru,nego je smjestena vani....


[ Bane Stajic @ 28.11.2007. 07:29 ] @
Da li je ranije normalno radio,da li su problemi nastali posle neke intervencije i pojasni sta je to K glava posto nisam cuo za taj izraz.
[ darkonije @ 28.11.2007. 07:59 ] @
Ne bi da te obeshrabrim ali izneću ti moj slučaj.
Imao sam OPEL kadet suzu 90to godište...
bio je auto ko zmaj.
i ugradio sam plin u extra servisu i odmah da ti kažem:

moj auto nikad nije bio kao pre...!!!
od tog trenutka stalno neke zaje..ncije.
ni sam ne znam koji me je đavo terao da se zezam sa tim i
svi su mi rekli da to nemora tako da bude ALI..ALI...

na kraju (posle par godina) sam prodao auto jer nisam mogao vise da se zezam sa
majstorskim teorijama: ako ti je podešen na plin nije na benzin i
obratno???, plin šteti motoru??? plin je super za motor???
pališ na benzin, voziš na plin...pa gasis na benzin...??? i slično....

sad vozim auto na benzin trošim 5-6 lit na 100km i baš me briga i ako benzin bude 120din.

pozdrav i srećno,
Darko
[ Zeljko07 @ 28.11.2007. 14:53 ] @


Kao prvo trebala bi da skocis kod majstora da ti ispita koji pritisak stvara benzinska pumpa pre ulaska u K-glavu.Mislim da ispod 6 bari nesme da bude.Neka proveri stanje benzinskog filtera, ako skoro (vise od godinu dana) isti nije menjan - pozeljno je preventivno ga zameniti.Prljavstina cini cuda, sto je moguce i da tebe nije zaobisla pa bi trebalo prekontrolisati kompletnu K-glavu jer u njoj ima dosta malih kanalcica koji se znaju zapusiti (jer gorivo nam je jako ,,cisto,,) To su ukratko najcesci uzroci kvara na benzinskoj instalaciji koje bi trebao majstor da prekontrolise.
A da i da napomenem zima samo sto nije stigla a treba razmisljati o startovanj vozila na -10 C.

Ko razume-shvatice !!!



Pozdravvvvvvvvv !!!!!!!
[ nervous83 @ 28.11.2007. 15:06 ] @
ja imam audi 100, sestak sa 2.8 motorom i K glavom...
I meni je poceo slabije da pali na benzin, malo sam njuskao, i saznao sledece:
Kod audija (kao i vecine auta) pumpa za benzin radi stalno... Kod boljih (kompjuterskih) plinskih uredjaja je to regulisano tako sto racunar iskljucuje pumpu dok je auto na plin, pa je sve u redu, dok kod obicnih, low-cost uredjaja ta mogucnost nije automatska, pa auto, sve vreme dok se vozi na plin, okrece pumpu, koja pumpa u prazno, pa ista hoce da crkne posle nekog vremena, tj vremenom gubi pritisak koji je potreban da K glava normalno radi.
Dakle, preventive radi, s vremena na vreme izduvati auto malo na benzin, preci 10-20 km, cisto zbog pumpe. Takodje, najvaznije stvari kod voznje na plin:
- redovno menjanje filtera za vazduh
- redovna provera struje - razvodna kapa, kablovi i svecice (ja sam imao strasnih problema posto su mi kablovi bili osteceni)
- interval menjanja ulja - ako vam je preporuka da ulje koje koristite na benzin menjate na 10k km, na plin bi to trebalo da bude na 5-7k km. Takodje, postoji posebno mineralno ulje koje je pravljeno bas za voznju na plin, ali je nepogodno jer je sa istim voznja na benzin mnogo otezana
[ RS TURBO @ 28.11.2007. 18:48 ] @
to ti moze biti pumpa za gorivo 90% ne daje dovoljan pritisam mada moze biti i K-glava zaprljala se bilo je slucajeva gdje se dlaka nasla unutra i zacepilo glavnu diznu i nije auto htjelo da upali upali samo malo i odmah se ugasi i kad se ocistila glava auto radilo kao sat to je bio audi 90 94 godiste 2300 kubika sve mi se cini ali se ne sjecam prvo izmjeri pritisak pumpe ili jos bolje ako ima majstor kakvu polovnu pa probati a ako nema onda pritisak vidi koliki je ako je zadovoljavajuci i ne zaboraviti vidjeti dali sva instalacija ispravna (dali prolazi benzin kroz nju do K-glave) onda nista K-glava na ciscenje samo nedaj svakom mehanicaru da je rastavlja veoma je zeznuta... pozzz
[ jelena.o @ 29.11.2007. 19:22 ] @
Probacu da izmjerim pritisak koji daje pumpa,no da li je moguce da klapna koja odredjuje kolicinu vazduha pravi problem???
Smjesa se stima kraj K glave... Mozda smjesa nije u redu???

P.S.U zadnje vrijeme mi je trosio 15 litara na 100km gradske voznje.
Ima li ko saznanje kolika potrosnja treba da bude kod ti motora???
[ Žuna @ 11.11.2008. 13:05 ] @
Ja imam Audi 80, 2.0, 16v sa K-glavom i ugrađenim plinom i imam malo drugačiji problem.

U zadnjih par nedelja mi auto mnogo troši benzina, baš mnogo - rekao bih oko 30l, nisam testirao, ali neki dan kad mi je nestalo i plina i benzina, nasuo sam kanticu od oko 4l benzina i prešao nekih 10km i opet mi nestalo. Od tada vozim isključivo na plin.
I plina troši takođe mnogo mnogo (oko 25 litara), pa se pitam šta da radim. Nedadvno sam promenio kablove za svećice, a treba ovih dana da idem da proverim paljenje, ali nikako da nadjem vremena.

Da li neko ima kakvu ideju šta bi najpre tu mogao da bude problem (bez ideja da prodam auto i kupim neki koji manje troši) i da mi kaže. U svakom slučaju ću otići na kontrolu i eventualno štelovanje paljenja, a kad to dovedem u red srediću i plinski uređaj jer ga vozim već 2 i po godine bez ikakvog servisa.

Bio bih zahvalan za svaki koristan savet, a kada sredim ovo napisaću šta je bilo (pa da povećamo ovu bazu znanja)

E da, zaboravio sam da napomenem nešto važno: kada vozim na plin uopšte nema ler gasa, tako da non stop moram da držim gas kad sam van brzine ili na kvačilu (to sigurno malo doprinosi onoj povećanoj potrošnji plina), dok kad vozim na benzin ler gas se ponaša OK.

Ler gas je zezao ranije malo i na benzin, ali sam čistio ler-lauf ventil i sad je ler na benzinu OK.

Hvala!
[ jelena.o @ 12.11.2008. 06:43 ] @
Provjeri sondu u auspuhu.
Ona sluzi za regulisanje potrosnje i lera....

Moj trosi otvorene 8,5 ali mi gradske trosi 15 litara
[ Žuna @ 12.11.2008. 08:34 ] @
Hvala Jelena, proveriću;)

Citat:
nervous83Kod boljih (kompjuterskih) plinskih uredjaja je to regulisano tako sto racunar iskljucuje pumpu dok je auto na plin, pa je sve u redu, dok kod obicnih, low-cost uredjaja ta mogucnost nije automatska, pa auto, sve vreme dok se vozi na plin, okrece pumpu, koja pumpa u prazno, pa ista hoce da crkne posle nekog vremena, tj vremenom gubi pritisak koji je potreban da K glava normalno radi.


Meni je ugrađen običan "Lovato" plinski uređaj (nije sekvencijalni), ali je majstor napravio tako da se isključuje pumpa dok radi na plin.
Samo je dodao jedan relej na napajanje pumpe, a signal za relej je doveo sa uređaja koji prebacuje na plin.
Ne bi trebalo da je to mnogo komplikovano, a verovatno može i naknadno da se ugradi i ne treba nikakav kompjuter koliko sam ja shvatio.
Relej se postavi tako da prekida strujno kolo kad dobije signal (to bi trebalo svaki električar da zna i koji relaj da kupiš i kako da ga poveže).



Ovo sam sada skicirao na brzinu onako kako sam shvatio da je majstor uradio kad mi je montirao plin.
[ jelena.o @ 12.11.2008. 10:08 ] @
I ja sam na LOVATO plinu(bez kompjutera)... sa K glavom

Postoji jos jedna mogucnost a to je da ti negdje vuce falsh vazduh....

Provijeri i to, pa javi ako otklonis kvar...
[ Žuna @ 17.11.2008. 12:00 ] @
Prekontrolisao paljenje - u redu je.
Malo mi je doštelovao K-glavu kaže išlo je u smešu malo više benzina i da je verovatno zato više trošio.
Zamenio svećice.
Plinski uređaj sam popravio, tj. uradio sam servis isparivača jer mu ništa nisam radio od kada sam ga ugradio (2 i po godine), nisam znao da treba da se menja taj filter na otprilike svakih 10.000km, a kažu da i ovaj servis treba da se radi na 50-60.000 km, tako da je meni i bilo vreme. Unutra je uređaj bio skroz prljav.

Sad više nemam problema sa gašenjem na leru, a i potrošnja bi terbalo da je OK, ne znam još uvek koliko troši ali znam da troši manje jer mi još nije nestalo od kada sam sipao poslednji put, a po starom bi već nestalo.

Ostao je još jedan problem nadam se da nije teško za popraviti, ali mi se čini da mora baš dobro da se poznaje sistem ubrizgavanja k-glave da bi ovde znao šta treba uraditi (ovo sam zaboravio da navedem u prethodnim postovima)
Kad auto radi na leru i kad mu dodam sasvim malo gasa, bukvalno pritisnem papučicu 1 milimetar, obrtaji padnu, kad stisnem gas više onda krene OK da radi, tako da imam problem dok vozim u koloni npr i ako dodajem gas polagano, a auto je u brzini, prvo malo ukoči jer obrtaji na trnutak padnu , a onda krene normalno.
I da, kad vozim auto i hoću da stanem (npr na semaforu) izbacim ga iz brzine, ali se još uvek krećem, obrtaji padnu ispod nivoa ler-gasa i na tom nivou su dok se skroz ne zaustavim. U trenutku kad auto prestane da se kreće obrtaji se podignu, definitivno postoji neka veza između kretanja automobila i ler-gasa. Znači bukvalno ako se krećem 1 km/h obrtaji su niži nego što treba, a čim stanem skroz sve dođe na normalu.

Ja sam se potrudio da detaljno opišem problem, pa ako neko može da pretpostavi šta me zeza nek napiše. Hvala puno.
[ vladd @ 17.11.2008. 12:45 ] @
Smesa je verovatno za nijansu siromasnija nego sto bi trebalo. Videces to i po potrosnji koja treba znacajno da padne.

Uglavnom, sleduju fina stelovanja, mozda i vise puta kod majstora(ili sam da zavrces srafcice, majstor ce da te obuci kaada mu dosadis), ili da se navikavas na rezim voznje, ako te mrzi da se druzis sa majstorom.

Poz.
[ Žuna @ 23.03.2009. 09:59 ] @
Ler gas je rešen, skroz.
Iako se nije gaso nakon reparacije plinskog uredjaja ler gas je ipak malo opadao kad se izbaci na ler u kretanju.
Problem jeste bio u onome što je rekla Jelena. Falš vazduh.
Otvorio sam juče haubu dok je auto radio, čuo sam šištanje, tj. negde je prolazio vazduh, pa sam rešio za početak da dotegnem šelne na ler-lauf ventilu, jer se odatle čulo, a tada sam primetio da je crevo puklo odpozadi, gde se ne vidi, pa je problem rešen izolir trakom, dok ne nađem negde takvo crevo.
Očigledno to šištanje nisam ranije čuo jer rupa nije bila tolika (porasla u medjuvremenu)
Uglavnom ler gas sada ne zeza hvala na savetima.
Još uvek postoji onaj problem da obrtaji padnu kada se doda minimalna količina gasa, ali to je sigurno u pitanju smeša kao što je Vladd rekao, jer na benzinu sada radi ko sat.

Hvala svima.

I očigledno su u pravu svi koji kažu da ako hoćeš da voziš na plin moraš da doteraš sve da bude tip-top.
[ Žuna @ 26.03.2009. 14:17 ] @
Pojačana smeša plina i sad sve radi ko sat.

Hvala još jednom svima na savetima.
[ boki8246 @ 04.05.2009. 09:39 ] @
Koliko ti sada trosi plina auto, kada si sve nastelovao.
Ja imam Passata 2.0e 85kw sa obicnim plinom(nije sekvent) i imao sam bukvalno iste probleme kao i ti sa audijem.
Moj pasat trosi po gradu 17l plina , na benz ga i ne vozim zato sto neradi ravnomerno i gasi se na leru(izgleda da su dizne zapekle)
Problem gasenja na leru resio sam odvrtanjem srafa na ler dizni sada je oko 800 o/min .
Nisam siguran kolika bi trbala da mu bude potrosnja, pa me zanima koliko trosi tvoj auto posto su slicni motori(a i problemi)


Pre ovog passata 2.0 imao sam 1.8 monopoint on je trosio 8L na otvorenom i 11L po gradu plina pa sam malo zbunjen sa ovih 17.



Pozdrav
[ jelena.o @ 04.05.2009. 22:55 ] @
Meni na otvorenom trosi ispod 9 litara, no po gradu mi i dalje trosi 15.
Kod plina bas sve mora biti fino nastelano da bi bio zadovoljan.
[ Žuna @ 28.07.2009. 12:54 ] @
Troši mi oko 15 po gradu, a oko 9,5 - 10 na otvorenom.