[ dr.hummer @ 28.11.2007. 07:55 ] @
Imam lanosa 1.6 '99 godiste 140000 km. Problem je sledeci: kada ke temperaura ispod nule nece da upali.Odnosno kako se temperatuta blizi nuli sve teze upali.Leti je sve ok.Kad se motor zageje sve je ok,ali dok je hladan ler mu je mali sa tendencijom da se ugasi.Menjao sam neku temperaturnu sondu u glavi motora i nista.Posto imam ugradjen plin, palim ga na plin i vozim bez problema stalno.Meni to izgleda kao kod kola sa karburatorom kda je hladno ,a ti probas da ga upalis bez povucenog sauga.Zna li neko kako da resim problem.Bio sam kod raznih majstora, ali dzaba.
[ dr.hummer @ 05.01.2009. 22:18 ] @
Ljudi ja jos uvek imam ovaj problem.Probao sam da zamenim bizgaljke(stavio dore polovne,bar mi je tako receno),mala promena na bolje,ali nije dobro.Pre neko jutro kad ja bilo -15 na bezinu ni da bekne,ali sam uspeo da ga upalim na plinu.Prebacim ga na benzin a on se u momentu ugasi.Tako nekoliko puta.Provozam ga 1km na plinu i prebacim na benzin a on radi kao sat.Ludilo .Ima li neko neki savet,ideju...
[ palomas @ 07.01.2009. 08:17 ] @
Pretpostavljam da je problem u plinu, točnije rečeno - zbog korištenja plina došlo je do začepljivanja injektora benzina. Poznata je stvar da bi kod korištenja plina trebalo obavezno koristiti i benzin, kako bi se spriječila ta pojava.

Kod tebe se pokvarila kvaliteta raspršivanja benzina, ali kad je motor donekle zagrijan, to toliko ne dolazi do izražaja. Kad je motor sasvim hladan, kvaliteta raspršivanja nije dovoljno dobra.
[ CandyMan @ 11.05.2009. 12:18 ] @
Pozdrav!

I ja imam Lanosa 1.6, limuzunu, isto godiste, i mislim da imamo isti problem.
Naime, i ja sam menjao "dizne", ali to je samo malo popravilo stvar.
Pošto znam generalno o autima jako malo, mogu da nagađam da u smeši koja treba da se sagoreva ima previše benzina. Kada stanem iza upaljenog auta, ono što izlazi iz auspuha "štipa" za nozdrve. E sad, kako se reguliše koliko čega ide u smešu - nemam pojma... Možda je tu kvar.
Molio bih nekog ko ima iskustva da prokomentariše ovo moje nagađanje i da eventualno smernice za rešavanje problema.

dr.hummer, ako si rešio problem reci mi kako si ga rešio.


Unapred zahvalan.
[ sasa022 @ 11.05.2009. 14:44 ] @
www.elitemadzone.org/t260056
www.elitemadzone.org/p2183877
[ dr.hummer @ 12.05.2009. 10:45 ] @
CandyMan, nisam resio problem,ali mislim da 100% znam o cemu se radi. Problem su brizgaljke. One polovne sto sam kupio i ugradio ocigledno nisu bas ok. Resenje je kupiti nove, ali nisu jeftine - komad je oko 50 EUR-a.Dijagnostiku sam smislio i uradio sam.Vrlo je jednostavno, pa mozes i ti da probas. Startuj motor,podigni haubu i otkaci konektor sa prve brizagaljke.Konektor se raskacinje tako sto se povuce celicna kopca na njemu i onda se konektor rakaci.Ako dodje do promena u radu morora(pocne da trese i hoce da se ugasi) znaci da je ta brizgaljka ok.Ako dodje do male ili nikakve promene u radu motora,znaci da je ta brizgaljka losa.Ovo ponovi sa ostalim brizgaljkama.Kod mene je slucaj da su dve dobre,a dve su felericne.Brizgaljke imaju extra male rupice kroz koje prolazi benzin.Ocigledno je da kad su manje zapusene ciscenje daje dobre rezultate.Moje su ocigledno jako zapusene i tu ciscenje pomaze samo donekle.Zakljucak: treba kupiti nove.Posto ja 99% vozim na TNG onda mi to i nije toliko vazno.A kad resim da da sredim rad na benzinu, nema druge nego nove brizgaljke.Nadam se da sam ti pomogao.Ako neko ima neko drugo resenje nek se javi.Pozdrav.
[ CandyMan @ 12.05.2009. 10:57 ] @
dr.hummer, hvala na odgovoru, ali ja sam kupio nove brizgaljke koje su resile problem gusenja motora, ali je velika potrošnja i dalje ostala problem. Ne znam da li zamena lambda sonde može da pomogne.
[ vladd @ 12.05.2009. 12:21 ] @
Pa valjda je ugradjen sklop koji lazira pokazivanje lambda sonde dok se koristi plin na autu. Lambda na plinu ne proizvodi nikkakv napon sa kojim bi se vrsila korekcija smese.

Da nije prosto otkacena lambda?

Poz
[ CandyMan @ 12.05.2009. 12:35 ] @
Javim kad električar vidi u čemu je problem