[ smatch @ 01.12.2007. 13:27 ] @
Odlučio sam da kupim auto do 8000 evra, eventualno 8500e. Vec sam se odlučio za model astra benzinac 1.6 ili golf IV (benzinac 1.6 ili 1.9TDI). E sada na autoplacevima mogu kupiti samo auto 2001. ili noviji. Van autoplaceva ima starijih, ali je problem što kupujem na kredit, pa moram da idem preko firme. Autoplacevi nude uslugu kupovine takvih vozila preko njih i to košta +200 evra.
Zanima me vaše mišljenje koja je realna cena za sledece modele? naravno orjentaciono.

golf IV 2001. 1.6 benzin, full osim koze
golf IV 2001. 1.9TDI, full osim koze
astra 1.6B 2001. full osim koze

Imam i sledece ponude:

astra 2000 1.6B 8V 85KS-hečbek (kazu da je pogodan za plin, mada ga ja za sada necu ugradjivati) full, on board comp, alu klima, podeshavanje volana i po dubini, sve osim koze ... 7500evra

astra 2003 1.6 16V (limuzina produzen) nema on board comp, alu, i podizache stakala., ima klimu, zamenjeni kaishevi, nove gume 7900 evra (kazu ispod cene)

Svi sa 5 vrata.
[ Okmijun @ 01.12.2007. 17:40 ] @
http://www.halooglasi.co.yu/

procesljaj sve cene i to ti je to
[ smatch @ 01.12.2007. 18:42 ] @
ne pitam samo za cene. moze i komentar o ovim modelima i motorima.
A u oglasima je veliki raspon cena.
Ako neko moze da pomogne bio bih zahvalan.
[ Boobec @ 02.12.2007. 22:37 ] @
Ja ne mogu da ti kazem mnogo o doticnim modelima, jer nisam posedovao neki od njih, a da ti sad ne prepricavam price od komsije ili druga... samo da sam i njih imao u uzem izboru pri kupovini-traznji.
Golf IV je dosta precenjen odnosu na Astru G, jer ne nudi nista vise za tu razliku u ceni.
Cisto da ti kazem ja sam se na kraju ipak odlucio za Fiat Stilo 1.9jtd 115ks, jer nudi mnogo vise opreme od gore navedenih modela, a i lepsi mi je, sad, stvar ukusa

POZDRAV
[ vladd @ 03.12.2007. 14:57 ] @
Ili u prevodu, bezi od tih "lakoprodajucih precenjenih" modela. Kvalitet im ne opravdava razliku u ceni, ni kada su novi, a polovni su zacenjeni zbog "pronemackog" mentaliteta. Gastarbajterstvo je pojam kvaliteta koji je usao skoro u genetiku.
A posebno tretman polovnjaka, kod nas.. Samo kada procitas "FULL", sve ti jasno, osim koze, naravno, i jos nekoliko sitnica koje su davno "prelile" proglaseni FULL, sto je u prevodu klima, servo i abs, naravno i muzika, redje malo alu felne. Dodavanje felni i auspuha je vec full fulova, uz zatamnjena stakla, e to je vec extra stanje, pri tome trap, menjac, motor gube na "znacaju". Podrazumeva se da su kao novi . I cana, bar 10k€ za 10 god starog "fula"...
Gume, ekstra prica, ili "dobri" polovnjaci ili "ekonomske i domacinske" Wintere..
Dobro je ako su sve cetiri iste. Akumulatori su 200% polovni.... , ako ne i "originali"..

To je u startu izvor problema. Ne znaci da neces naci model koji valja, ali su sanse neverovatno male. Ili da sam krenes u uvoznu avanturu.

Poz.
[ smatch @ 03.12.2007. 17:05 ] @
Nisam dobio pomoc do sada.
Neke stvari koje je Vladd napisao nisu tacne, a to cak i ja kao polulaik znam. Prvo nemci nisu samo kod nas precenjeni zahvaljujuci nasem mentalitetu. Detaljno sam precesljao oglase u Italiji, Nemackoj, Francuskoj i Svajcarskoj. Kao laik vidim da su i tamo nemci skuplji od francuskih vozila u Francuskoj, italijanskih vozila u Italiji i slicno.
Naravno i ja shvatam da su nemci precenjeni, ali sam se vec odlucio za jedan od ova dva modela.. Protiv stila nemam nista protiv. Jednostavno mi se ne svidja, ali mu ipak dajem prednost nad francuzima (307, megan i japancima zbog jeftinijeg odrzavanja).
I dalje sam u dilemi koja je realna cena za neko godiste, jer sam nailazio na slucaj da je neko vozilo 1999. godiste skuplje od vozila 2002. godiste.
[ Krayzie @ 04.12.2007. 09:48 ] @
Moj ortak je prosle godine na placu ****** pazario Astru karavan 2003.god. 2.0DTI, silver, alu, klima, podizaci, ABS i jos po nesto...
Suma sumarum - 8000eur.
Benzinci su to godiste 7500-7600eur

[Ovu poruku je menjao bakara dana 04.12.2007. u 20:52 GMT+1]
[ vladd @ 04.12.2007. 10:51 ] @
Vase pare, vasa logika.

Jel ima neki G2 u italiji za 3000€

Poz.
[ Doberman @ 04.12.2007. 12:55 ] @
Citat:
smatch: 307, megan i japancima zbog jeftinijeg odrzavanja
I dalje sam u dilemi koja je realna cena za neko godiste, jer sam nailazio na slucaj da je
neko vozilo 1999. godiste skuplje od vozila 2002. godiste.


Za Astru ne znam jer automobile koje proizvodi Opel ne uzimam u razmatranje
prilikom nabavke ( dvaput sam se prilicno "opeko" u novcanom smislu)
A za Golfa IV ti tvrdim da nije nimalo jeftiniji za odrzavanje od neke
Toyote ili Mazde,Nisana... A prilicno je skuplji sto se odrzavanja tice od Hyundai-a...
A sto se realne cene tice, realna cena je ona koju je neki kupac spreman da
plati a ne ona koju prodavac trazi za dati proizvod, sto ne znaci da
kupac moze da ucenjuje prodavca i da mu nudi mnogo manju sumu
od trazene, nego ce jednostavno kupac da zaobidje nerealno visoke cene i sa
takvim prodavcem nece ni da razgovara. Neki automobili se nalaze u oglasima
i po vise meseci bas zbog nerealne (trazene) cene,ali oni prodavci
kojima je stalo do prodaje kad vide da nema zainteresovanih sami spustaju
cenu (vise puta sam to primetio u oglasima). I jos da dodam da nema dva ista polovna
automobila ,tako da svaki auto ima svoju cenu manje ili vise realnu.

Pozz
[ vladd @ 04.12.2007. 14:53 ] @
I stoga ne treba tvrdoglavo tvrditi da je izbor "povoljan". Ta dva modela su najraubovanija, i sa najvecom pocetnom cenom na ovom trzistu. Moze se pronaci, verovatno, poneki solidniji komad, ali po paprenoj ceni. Ili potrositi koju godinu na potragu.
U praksi, obicno pocne prodaja pred veci servis, pa malo "prebaci" termin, retko su kompletne gume, obicno se povadi sve pokretno iz auta, i tako postane "full".

Pa zapitajte se zasto bi uopste prodavali tako "dobar i perspektivan" auto. Ako nisu dobili na lotou

Poz.
[ smatch @ 04.12.2007. 17:12 ] @
Razocaran sam odgovorima. Jednostavno javljaju se ostrasceni ljubitelji pojedinih marki. Ne favorizujem ni jednu marku i model, ali sam vec izabrao ova dva modela. Ne zanima me ni stilo, ni japanci, ni francuzi.

Jedino ste me naterali da uporedim cene na autoscout24.de za par modela i dosao sam do zakljucka da su nemci (pre)cenjeni i u Italiji i Francuskoj, dakle ne samo kod nas.
Evo sta sam video, a slicno je i za ostala trzista:

Uzeo sam kao polaz 2001. godiste, benzinac sa klimom i sl.

golf astra stilo megan

Nemacka 8500 7500 6000 6500
Italija 7500 6000 6000 5500
Francuska 7500 7500 6000 6500

Naravno da je moguce izvesno odstupanje jer je malo teze izracunati ovakvu prosecnu cenu. Ali se jasno vidi da su nemci skuplji (precenjeni) u svim evropskim drzavama.

Neko je pomenuo golf2. Taj auto me ne zanima (pa ni njegova cena) jer je jednostavno mnogo star. Mislim da cu se odluciti na kraju za astru. Da je srece pa da svi kupujemo nova vozila, a ne ove izraubovane. Sto se tice uvaljivanja starih guma, akumulatora i slicno to se radi kod svih modela, pa i astri i golfova.

Po mom misljenju mislim da je prosecna cena kod nas za golfa benzinca 2001.god.- 8000-8500e, a za astru 7000-7500e.
To naravno obavezno znaci da se uvoze automobili u losijem stanju da bi na kraju imali cene kao na zapadu.
[ smatch @ 04.12.2007. 17:14 ] @
Jos jednom, ne zelim da ulazim u taj veciti sukob nemci vs ostali. Nikoga ne favorizujem, ali ovo je moj izbor.
[ vladd @ 04.12.2007. 17:34 ] @
Gresis, silno gresis. Niko nije posebni ljubitelj, dobrovoljni, ovih marki. Ja sam konkretno ljubitelj bugatija, ferarija, ako ti nesto znaci.
A vozim ono sto mogu.

Samo si upozoren, da su vrhunske mahinacije oko prodaje i preprodaje prisutne kod ovih modela.

Ja se nisam upstao u analizu vozaca G4, a moglo bi...daleko da su ljubitelji...kao sto su vozaci R1 yamahe "bajkeri"

Te cene, koje si naveo(video "napolju"), pomnozi sa 1,7 do 2x, i "reci" ce ti cenu ovde.

Oni koji su ovde 8000, napolju nisu "prebacili" 5k€
I niko nije sretao, ovde, Toyote(ili neke druge, slicne po "mentalitetu") sastavljene iz dva slupana, a G4 jeste...

Da imas orijentaciju. Ne dovoze se nelupani, mala je zarada...

Poz.
[ smatch @ 04.12.2007. 19:52 ] @
Ne razumem te. Kazes pomnozi sa 1.7 do 2x. Pa to vazi za sva vozila iz inostranstva , a ne samo za nemce.

Ne brini za to sto su neki sastavljani iz dva slupana. Naime ne trazim sam, vec sa dobrim autolimarem (prijatelj). Sva vozila koja sam do sada gledao su bila lupana i tacno je covek pokazao koji deo.

Jos jednom Vladd, prevare u prodaji vozila su karakteristicne za sve modele. Sta reci za epidemiju belih sluzbenih francuza. Npr clio 1.5DCi, A3, Megane. Vecina su bili vanovi. Licno sam ih vidjao pri ulasku u zemlju. Fiat stilo takodje. Katastrofa je u kakvom stanju dovoze Stila iz Italije. Vidjao sam i maree iz italije koje su jos imale oznake italijanske policije.

Da ne ispadne da smo u nekom sukobu reci cu ti da se sa dosta toga sto si rekao slazem. Uostalom ako budem nailazio samo na astre u losem stanju i precenjene, normalno da cu uzeti drugi auto na koji naidjem. Uostalom kad kupujes auto najvaznije je da se ne zuri.
[ Doberman @ 04.12.2007. 22:44 ] @
Citat:
smatch:  Uostalom ako budem nailazio samo na astre u losem stanju i precenjene,
normalno da cu uzeti drugi auto na koji naidjem. Uostalom kad kupujes auto najvaznije je da se ne zuri.


Ovo je u stvari sustina, onaga sto sam ja rekao. Moj savet je da odredite koji tip automobila (klasu)
hocete da kupite, koliko para ste spremni da platite taj auto + 500 do 1000 evra za servis, i da onda kupite najbolji
konkretan primerak automobila (bez obzira na marku) koji se uklapa u vase uslove, pa makar to bila i Astra.
Pozz
[ vladd @ 04.12.2007. 23:25 ] @
Pa i jesu i nisu identicne. Mislim prevare.
Na svakom se radi zamazivanje ili zataskavanje. Samo sto to na Kliu il puntu "boli" mnogo manje.

No to je nevazno.

Pitao si za misljenje, i ono je da su losi komadi u opticaju, pride precenjeni, i mozes godinu dana posmatrati, situacija se ne menja. Malo pojeftine, za par stotki, posto su stariji, a pristizu i koju godinu mladji.

Neka vozila se mogu kupiti od ovdasnjih vlasnika, ovde kupljeni, ali to je retko kao udar groma.
Ili da se upoznas sa dovoziocima, za koju godinu, pa da te odvedu na "prvu ruku", za odabir.

Toliko o doticnim modelima. Obicno se krene od "najizvikanijih", pa se "zavrsi" sa nekom Lagunom ili Meganom, koji sa opremom, kvalitetom i izgledom "briju" oba spomenuta, naravno za slicne pare, ovde...


Poz.
[ bakara @ 05.12.2007. 08:39 ] @
@smatch

Koliko god neprijatno zvucali @vladd-ovi saveti, oni su vecinom istiniti..

Pre par meseci sam takodje trazio auto za sebe, na golfove 4 nisam ni hteo da gubim vreme trazeci, jednostavno su svi vec promenili previse vlasnika i presli prevelike kilometraze, onda sam se prebacio na astre, one imaju makar malo nizu cenu, ali opet sve su nekako izakane (mada su i ostali automobili iz uvoza) ako je neki u iole pristojnijem stanju za njega traze paprenu cenu bez obzira na godiste.

Opreme su obicno vrlo jadne (astra je sa tim dosta bolja), cesto se prodaju u poluispravnom stanju i sa skupim kvarovima.

Moj savet, ako vec trazis ove modele, onda gledaj benzince 1.6 oni su u sigurno boljem stanju od dizelasa.
[ StORM48 @ 05.12.2007. 11:22 ] @
@smatch
Ja lično ne znam kako bih Ti pomogao, jer Ti u startu iz izbora isključuješ tradicionalno najpouzdaniju grupu - Japance. I to zbog predrasuda, koje si ne-znam-gde pokupio.

Stavi na papir rezervne delove za G4 i Astru i za nekog Japanca istog godišta. Cene su slične, samo što su Japanci često jeftiniji od Golfa za servis (pričam iz ličnog iskustva sa VW-om, da ne bude zabune), a zaboravlja se samo jedna sitnica: vanredni servisni intervali su kod japanca duži jedno 3 puta.

Pa već je postalo opšte poznato da se nov (ili skoro nov) japanac prvo vozi 10 godina, pa se tek onda pojavljuju prvi kvarovi vredni pomena.

Stavi na papir, raspitaj se malo kod nekog ko ima iskustva sa japanskim vozilima, pa onda seci. Ovako, pričaš napamet i silno grešiš. Tvoje su pare. Meni (nama) ni iz džepa, ni u džep.

Pozdrav
[ popovicvl @ 05.12.2007. 11:32 ] @
Evo sad cu da ti kazem koliko kosta Golf IV na autoplacu u Novom Sad-u.
Golf IV 1.9 TDI 130,2002,160 000 km,uredan...9800 Eura
Golf IV 1.4,2002,68 000 km,aljkav....7400 Eura

aj da vidimo kakva je Alfa 156 1.9 JTD 2002,za oko 8000,ali nismo uspeli da ga otkljucamo.
Mondeo K 2.0 tdci 115 oko 100 000 Km,2002....oko 9000,ali on je prevelik.
[ smatch @ 05.12.2007. 16:29 ] @
Hvala svima na odgovorima
[ StORM48 @ 05.12.2007. 22:17 ] @
Just for the record...

Citat:
„Japanci” najpouzdaniji
nebojsa - 3. decembar 2007.


Japanski automobili su se našli na prvih devet pozicija na listi najpouzdanijih polovnih vozila u istraživanju časopisa „Vot kar?” (What car) i osiguravajućeg društva „Vorenti dajrekt” (Warranty Direct). Na prvom mestu našla se „tojota korola” proizvedena od 2000. do 2002. godine kod koje su istraživači otkrili svega tri greške kontrolom 100 takvih modela, u poređenju sa pet kvarova na 100 vozila kod drugoplasirane „honde CR-V”. „Podaci pokazuju da visoka cena automobila ne govori istovremneo da su pouzdana,” ukazao je direktor „Vorentija”, Dankan Mekler Fišer.

Treće mesto ravnopravno dele modeli „honda HR-V (1999-2005) i ”tojota selika„ (2000-2006) sa po šest grešaka na 100 vozila.

Na petom mestu nalazi se ”Hondin„ sportski model S2000 sa sedam grešaka, a jedino nejapansko vozilo među prvih 10 je mali automobil BMW Serije-3 (1994-2001) sa devet uočenih kvarova.

Među deset najpouzdanijiv vozila nalaze se još ”Hondini„ modeli ”civik„ (1996-2001) i ”akord„ (199-2003) sa po devet geršaka i ”nisan mikra„ (1998-2202) s 11 kvarova.

”Alfa romeo GTV„ najnepouzdaniji

S druge strane, na listi deset najnepouzdanijih vozila na prvom mestu je ”alfa romeo GTV„ (1996-2003) s 97 grešaka na 100 vozila.

Slede ”reno ispejs„ (1997-2002) sa 77 kvarova, ”jaguar XK8 (1996-2006), „reno laguna” (2000-2007), „fijat multipla” (1999-2007), „volvo s80” (1998-2006), „land rover frilender” (2000-2006), kao i „audi olroud” (2000-2005) i „seat alhambra” (2000-2007).

„Vorenti” u izračunavanju indeksa pouzdanosti uzima u obzir, pored učestalosti kvarova i troškove servisiranja.

Među prvih pet tada su se našli „sitroen ksara”, „škoda oktavija” i „ford fokus.”

Direktor „Vorentija” Fišer izjavio je tim povodom da „Hondin” model „sivik” još od 1991. konstantno potvrđuje da je jedan od najpouzdanijih automobila koji se može naći na tržištu. (Tanjug)


IZVOR

Pozdrav
[ AstralPro @ 05.12.2007. 23:22 ] @
Golf 4 jeste dobar auto

TDI motori su vrlo verovatno najbolji dizeli u klasi. 200000-300000 km nisu neke kilometraze za taj motor.

Kvalitet VW je vise nego zadovoljavajuci ali jedini problem je kao sto su neki vec napisali to sto dobar auto
(ne lupan, ne prevrtan, koji nije dozivljavao izivljavanje od strane napaljenih klinaca, redovno odrzavan..) skup u nemackoj i italiji a kamoli tek kod nas. Znaci oko 10.000 evra za >2001 godiste. Moje misljenje je da je vredan tih para.

Moj VW je 25 godina star i svako jutro uvek upali iz prve, nema trunke dima, ne trosi ulje. Motor odlican a ko zna koliko je presao. Kocnice, limarija, sve ostalo u super stanju a star je cetvrt veka. Malo vise trosi po gradu ali tako treba,takav je model.
Da vidim jednog FIAT-a starog 25 godina da je u dobrom stanju?

Ako nemas 9000e a onda uzmi astru za 7500.

Moj drug je kupio stila starog mozda 2 godine za 10.000 evra(sportska verzija) i stvarno je kao nov ali...za 3 godine ce vredeti 6500-7000 evra. Znaci tu gubi bar 3000 evra a na golfu bi za to vreme izgubio dosta manje.




[ eee @ 06.12.2007. 03:03 ] @
Nema sanse da izgubi 3000 za 3 godine na sportskom stilu. Ne mozes da poredis cenu sportskog sa trenutnom cenom onih sto su sluzili kao sluzbena u italiji (cija je cena oko 7k za 2002 godiste).
[ StORM48 @ 06.12.2007. 08:44 ] @
Citat:
AstralPro: Golf 4 jeste dobar auto

...
...

Moj VW je 25 godina star i svako jutro uvek upali iz prve, nema trunke dima, ne trosi ulje. Motor odlican a ko zna koliko je presao. Kocnice, limarija, sve ostalo u super stanju a star je cetvrt veka. Malo vise trosi po gradu ali tako treba,takav je model.
Da vidim jednog FIAT-a starog 25 godina da je u dobrom stanju?


Samo da proverim... na čemu Ti baziraš svoje tvrdnje? Na iskustvu sa svojim, 25 godina starim autom, koji AMA-BAŠ-NIKAKVE dodirne tačke nema sa današnjim automobilima, osim što im je logotip sličan?

Sa tim "mladićima od 25.godina" se sazna koliko su "dobri" tek kada počnu da izlaze slike na naslovnim stranicama. Pogotovo kada su stari Golfovi u pitanju, budući da su vlasnici naklonjeni mahom turskim rezervnim delovima.

Pozdrav
[ vladd @ 06.12.2007. 10:18 ] @
Ja bih licno zabranio da se registruju i voze krsevi stariji od 20 godina, a za stare od 10-20 posebni porezi i tehnicki na tri meseca.
Da ne bi, kao u zadnjih mesec dana, najvise zrtava bilo u vozilima koja "ne pustaju ni kap ulja", ali iznenadno predju na drugu stranu....
Cudo jedno, kako su to G2, Lade, Yugici i Kadeti...sada s pravom nazvani "suze"


Poz

P.S. A o visprenom razmisljanju "koliko se gubi", ne bih da raspravljam, besmislenije je nego pre pola godine. Mozete da kalkulisete koliko hocete, ali 2009 je tacka, do tog roka, tesite se s minimalnim razlogom...
[ RS TURBO @ 06.12.2007. 10:42 ] @
to sto se auto ne odrzava to je drugo a staro auto nije krs da te ispravim vladd.. ko odrzava auto to je auto a novo auto isto je krs kad ga ne odrzavas divljas ne odrzavas ode letva volana odose diskovi pokrivi potrga itd tako da ne govoris staro auto ovo ono ja cu ti sad naci auta koja imaju preko 20 godina a u boljem su stanju nego ova auta sto se uvoze polovna i prodaju te je prevrtan te je slupan te je totalna bila te crkaju senzori abs-a te rice turbo te zariba motor te potrgani drzaci motora,usukan zadnji trap itd... jedan momak nedavno je kupio sav sretan golfa 4 TDI (DI crveno) i ima "super" auto malo je zadnji trap usukan ali dobro ide i sa tim autom na 160 glavu izgubiti a GOLF 4 je tako da nije staro vamo tamo... u mene je 20 godina star a redovono odrzavan isto ima dosta elektronike u njemu kao i u novom auto krenuvsi od ubrizgavanja na motoru i njegove elektronike el podizaca abs serva central brave daljinskog zakljuvcavanja tako da ne bjezi daleko a u boljem je stanju od ovih sto se prodaju... a sto se tice izduvnih gasova %CO je 0,9 kod mene pa ti pogledaj jeli to za euro trziste ili ne a auto je staro kako ti kazes kad odrzavas auto to je auto a kad ne odrzavas auto ti mozes i novo da unistis za 3-4 godina kad ga dobijes iz salona novog taze! tako da ti to staro ne igra ulogu ko odrzava i cuva auto taj ima auto a ko ne odrzava taj nece ga dugo imati kakv on da bio... a vecina najskupljih auta na svijetu su ti 30+ godina stara pa ti vidi sta je sta...opet kako ko voli neko starije neko novije neko nikakvo neko motor et pozzz

[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 06.12.2007. u 11:55 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 06.12.2007. u 12:00 GMT+1]
[ vladd @ 06.12.2007. 11:06 ] @
Globalno si u pravu, ali kod nas ima recimo 2 rolsa iz 67-e godine, i da ne nabrajam.

Mozda nisu krsevi, globalno, i postoje pozitivni slucajevi odrzavanja kola.

Medjutim, situacija na terenu je realna, ne globalna i ne teoretska. Sa jedne strane, korisnicke, ucesnika u saobracaju.

Sa druge strane, ne vidim opravdanje u sociopatologiji da se "odrzava jedna Lada, ili G2 u "perfektnom" stanju, sa nekih 60% zamenjenih delova.

Legitimno je igranje u pesku, sa koficama, za decu, ne i za odrasle. Oni mogu da igraju fudbal, drugacija ali i dalje "igra u pesku".

Ako neko drustvo pretenduje civilizacijskom razvoju, u zelji da avanzuje ponovo u kapitalizam, zivi u "vecitim" bunkerima i vozi "vecne" automobile, gleda vecite televizore, pere ves u vecitotrajnim ves masinama i..da ne nabrajam.

A pri tome, ne nose dedine opanke(kao lep deo tradicije), nabavljaju gadgete cesto skuplje od nekih vozila u saobracaju..i pri tome, sa svojim npr telefonom, ne ugrozavaju zivot nekome iz okoline.

Siromastvo, kao razlog..na bih prihvatio. Kao sto vecina nas nema jahtu, ne mora ni automobil. Tako siromasan, da ne moze da vozi "pristojan" automobil, ne mora da se pojavljuje u saobracaju. Kao sto ne moze bez kravate da udje u neki pristojan prostor.

Sa druge strane, izgledi slava, veselja i boravaka po kafanama i uopste mestima za bacanje para, ucestalost pojave, pokazuje, da bi samo usteda na alkoholu mogla da obezbedi auto za dve godine. Znaci ima para, ali je nekako "licni prijatelj", kucni mezimac, neophodno sredstvo zivota, postalo "zona" najvece ustede i zakidanja na ulaganju.

Da li je neki 20-ogodisnji auto "dobar", "kao casa", i u sjajnom stanju, tu dilemu mi razbija statistika i situacija u hronici....troje dnevno u proseku, u zadnja tri meseca dve porodice nestale sa lica zemlje......veliki je rizik, jeziva je cena, da bih se "globalno" ili racionalno slozio sa tvrdnjom, i da bih "tehnicki" razmisljao i pravio izuzetke ili varijante.

Pogibija porodica, sitne dece, daje mi za pravo da kazem KRS, ili jos bolje, KRS BRE...

Poz.
[ RS TURBO @ 06.12.2007. 11:16 ] @
kako ti kazes to sto ljudi govore ma moze taj drzac motora jos jedno par mjeseci ici ma moze ta guma rasjecena sa strane ici joss uhuhuuu da se ne mijenja moze taj amortizer koji je propisao ici nece njemu nista biti i tako to to ja nazivam krsevima i ljudima koji nisu normalni sto se tice odrzavanja auta ali opet ja na hrvatskim cestama kad gledam tv nigdje ne vidim kadeta yuge audia starog ili opcenito starija auta nego vidim poginuli u golf 4 pogunuli u tuareg-u teske posljedice u saobracajnoj nesreci a vozili astru ili teska nesreca zbog neprilagodjene voznje napravio vozac audia A6 itd ja vidim samo novija auta a nigdje starija kao sto ti kazes krs... tako da je to samo ne paznja i ne postivanje znakova i ne prilagodjena voznja na cestama i osoba koje voze auta e to je razlog zbog cega ljudi gube zivot i normalno ne odrzavana i tehnicki ne ispravna vozila sto ima i auta koja su 99 ili 2000 godina proizvodnje pozzz
[ wht @ 06.12.2007. 11:35 ] @
Dobar golf 4 1.9tdi 2002-2003 godiste od oko 100.000 km (+-15.000) kosta izmedju 11.000,00 -11.700,00 eura.
I odlican je motor za chipovanje.
[ vladd @ 06.12.2007. 14:49 ] @
Pa u izboru ova dva modela, mada im je malo toga zajednicko, mora se uzeti u obzir da je G4, odnosno njegov naslednik u klasi i ceni G5, auto od 25000€, za razliku od astre, koja doseze i malo prebacuje 15000. Razlika cene novog, u srazmernoj opremi je 9-10k€.

Drugo, namena im je malo drugacija, a i golf ima specificnu notu, koju nosi sa sobom, da je auto za "beskompromisne", pa sad ili momke ili sitne biznismene..

Nevezano za "duh", posmatramo dva razlicita vozila, po ceni najdramaticnije, tako da bi neka logika, korisnicka, isla u smeru mladje astre, nego starijeg golfa.

Ali imidz je na strani golfa, pa ne znam sta da "presudim", to ipak zavisi od afiniteta nosioca novcanika sa 8000 evra.

Poz.
[ vladd @ 06.12.2007. 14:57 ] @
@RS TURBO

To da li je neko zaginuo u G4 ili G5 ili A6 ili tuaregu, to samo znaci da nije dovoljno imati nekoliko desetina kila evra, i biti, postati, dobar vozac. To znanje se ne kupuje. I nesrece su zbog prevazilazenja mogucnosti vozaca.

I logicno da ih razlikujem od "naglog skretanja", pucanja trapa, gume ili otpadanja grede.

I ne povezujem to, sa pijanim ili drogiranim vozacem, koji moze da sedne iza bilo kakvog volana.

Znaci, posmatram situaciju, gde je jedini "ekstrem" vera u vozilo koje izneveri, skupo, vozaca, koji pri tome zivi normalno, pazi na alkohol i ne preteruje sa brzinom, sto bi svako normalan radio.
Uz sav oprez, izdaja nastaje, i tragedija, zbog nekoliko hiljada evra vise. U tome posmatram "poentu".

A neko ako hoce da se ubije, ne treba mu vozilo...


Poz.
[ milos23 @ 06.12.2007. 19:08 ] @
drzte se teme :)

ako mozes da izdvojis pare za golf 1.9tdi i ako mozes dovoljno dobro da ga obezbedis od kradje onda nema sta da razmisljas (posebno obrati paznju na ovo "da ga obezbedis" - veoma popularna marka za kradju).... u svakom slucaju, i astra je dobro resenje, ali izbegavaj astru sa 1.7 DTI motorom (dosta ljudi je imalo katastrofalne kvarove sa njim)

inache, starije modele od 2001. ne mozes da uvezes zbog euro3 standarda (otprilike svi modeli od te godine obavezno imaju euro3)

i konacno, moje licno misljenje, malo je glupo kupovati polovni auto na kredit jer svaki polovni auto je potencijalno macka u dzaku

pozdrav
[ popovicvl @ 07.12.2007. 08:13 ] @
Ne mogu da se setim za sta treba dati 10 000 E za auto godista 2001-2?Pritom nije Mercedes,Bmw,a ima samo nekoliko dodirnih tacaka sa Audijem.
Nije sportski,nije luksuzan,prosecno pouzdan,prosecno prostran,van serijski po pitanju "pozajmljivanja" sa parkinga.Imam utisak da kad bih stavio VW logo na Yuga,
maznu li bi ga za 2 h.

Kad su mi rekli 9800 E,za auto 2002 sa 160 000 km (oh,sigurno),zamalo nisam seo na dupe...
Za te pare ako se vec dvoumis oko Golfa ili Astre,mozes naci Astru iz zadnje serije,1.7 100 ks,bord,nav,alu,struja,metalik,
4 zimse gume,da je presao 50 000,+ opran dubinskim pranjem,niko da je ne krade.Pritom motor je pojam nauke za TDI koji je iz proslog veka.

Mislim da BMW 520 2001 <100 000 km,moze da se kupi za 10 000 - 11 000 E.Limuzina...ma kakva limuzina to je avion.
Mada 520 se stidi Golfa,komsija ne bi zavideo,a krave bi mu bile zive.
[ StORM48 @ 07.12.2007. 09:10 ] @
^^^Jao, k`o da sam ja pisao!

Pozdrav
[ vladd @ 07.12.2007. 09:48 ] @
Jeste, ali nisi baja da vozis golfa...nemas snage..da ne kazem pijacne ...


Poz.
[ StORM48 @ 07.12.2007. 11:01 ] @
Vozio sam "dvojku" 1.6D i "trojku" 1.9TDi, ali sam shvatio da to nije za mene. Veliki je to pritisak "prestiža & luksuza" za mene. Navikao sam na manje superiorne automobile.

Pozdrav
[ popovicvl @ 07.12.2007. 11:06 ] @
...jbg,nisam covek koji mrzi sve tudje.Naprotiv nisam ni ja zadovoljan svojim,pa uvek tezim da dobijem sve sto mogu dobiti za moj novac.

U pitanju je mentalitet naroda.Prost primer:
Uzmite vunicu,recimo plave boje.Zamolite babu da vam ostrika dzemper.Pokusajte da ga prodate za 200 dinara napijaci,bicete seljak,a ne daj boze da izadjete u grad u takvom demperu.Dakle,pokusajte da prodate takav dzemper za 4000 dinara,svi ce ga kupiti,pa to je rucni rad,remek delo,u gradu cice prilaze,one znaju da imas smeka,da imas para.
Dok sam bio student jedno vreme sam ziveo u samackom domu na Novom Beogradu.Jedna rec rupa,ali sta da se radi,koliko para toliko muzike,svi koji su studirali u BGu znaju o cemu pricam.E tu jedan baja,koji tu zivi,ee covek tu zivi,kupio Golfa 4,za koje pare ne znam,jer mislim da su mu platili da takav krs iznese iz dvorista ko zna koga.Ali on je baja,nosi sunjalice,sedi u kaficima,mota izlizani kljuc.Odnos "zaklane" pacetine je 3:1 u njegovu korist,ali zato kvalitet pacetine je 3:1 u moju korist.E to je mentalitet.Naravno da sam mogao da ponovim njegov uspeh,tako svo bih kupio neki krs sa VW logom,operem djuntu i odem u picarenje.Bio bih isti on,a to nisam ja.Meni pasu dinamicnija auta,zato vozim Focusa.Sutra cu mozda traziti udobnija,pa cu kupiti Megana,ali uvek cu gledati da udovoljim svojoj guzici prvo.

Da ne filozofiram puno,a krenuo sam daleko,preporuka i samo preporuka jeste:
Pogledaj sta ti zivot pruza za tvoju kolicinu para.Pogledaj Golfa,Astru,Megana,Focusa,Stila,Corolu,Civika,Mazdu 3,Pezo 307.Sedi u svaki od njih i kazi:E ovaj mi se svidja.Za ovo vredi dati pare,ovo ce podmiriti moje potrebe.Ako ti se svidi Golf.Onda ga kupi,jer si ti to tako rekao.Po kvalitetu svi su oni isti,mozda neki od njih trazi "nezniju" upotrebu,ali njihov kraj je na istom kilometru na satu.
[ vladd @ 07.12.2007. 11:11 ] @
S obzirom na stanje i na situaciju, golf je duplo vece breme od astre. I bas tako, cena nekog cudnog imidza se placa, ne samo prostom nabavkom, vec i odrzavanjem.
U sustni, globalno gledano, prosecan auto sa natprosecnom cenom. Mislim na vozila cene 20-25000 evra.
kada se tome doda asortiman opreme, i zakidanje na sitnicama, pri tome pogleda pezo ili toyota, honda, nisam vise siguran da "imidz" ima nekih osnova. Vise ima osobina "kajle" nego automobila.
To sto postoje GTI ili model 32, to je druga prica, ili sto "izgleda obicno a zver ispod haube".. te "zabave" su dosta skuplje od 20k€, a kod nas tek.....

Od kada se pojavo i30...bice smeha...

Poz.
[ smatch @ 07.12.2007. 18:01 ] @
Skoro da sam odustao od golfa. Prvo skoro da nema primerka sa 5 vrata, sto ja trazim. Svaki na koji sam do sada naisao je teze havarisan.
Nasao sam astru kaja nije bila havarisana, sem par zaflekovanih ogrebotina. Prva od desetak koliko sam detaljnije gledao. Sada treba da ga proverim na dijagnostici i slicno.
Vidim da se dosta prica o komadima sa skrivenim manama. Ne morate da mi verujete ali imam prijatelje kojima nijedna limarska i farbarska intervencija ne promaknu.
[ vladd @ 07.12.2007. 19:51 ] @
Ma super je sto imas iskusnog frenda. Samo sam(smo) ti rekli da je posao zamasan, a tome nisu bas krivi sami modeli, ogroman je uticaj lokacije i mentaliteta.

Zato je i preporuka da se fokusiras ili na Astru ili na neki "laksi" model.

Skrivene mane su skrivene mane. Nekada ni prodavci ne znaju bas sve..ipak su polovna kola u pitanju..

Poz.
[ AstralPro @ 07.12.2007. 21:18 ] @
Citat:
Samo da proverim... na čemu Ti baziraš svoje tvrdnje? Na iskustvu sa svojim, 25 godina starim autom, koji AMA-BAŠ-NIKAKVE dodirne tačke nema sa današnjim automobilima, osim što im je logotip sličan?

Sa tim "mladićima od 25.godina" se sazna koliko su "dobri" tek kada počnu da izlaze slike na naslovnim stranicama. Pogotovo kada su stari Golfovi u pitanju, budući da su vlasnici naklonjeni mahom turskim rezervnim delovima.

Pozdrav


Na tome sto sam vozio ko zna kolko golfova, pasata,dzeti i ostalih vw-ova i starih i najnovijih . I na osnovu iskustava njihovih vlasnika. Sad, to za turske delove stoji.(verovatno si mislio na golfa 2).

Naravno da moj auto nema nikakve veze sa ovim novim iz naslova teme, nisam ni rekao da ima - vec sam napravio poredjenje sa 25 godina starim Fiat-ima i slicnim autima u toj ceni/godistu.

U nasoj zemlji je stvar prestiza voziti golfa 4 ili 5, ne znam zasto ali cinjenica je da je tako iako mozda ima boljih kola za te pare.


[ eee @ 07.12.2007. 22:30 ] @
Al iz tvoje price proizilazi da tvrdis da ce golf IV biti u mnogo boljem stanju nego npr fiat bravo kad i jedan i drugi navrse 25 godina.

Ovde covek nije pitao za automobile stare 25+ godina vec za nesto mladje, 6-7 godina stare automobile. Cini mi se da je auto industrija malo napredovala od tada i da su i ostali uspeli da otklone nedostatke iz vremena kad je golf2 bio "neprikosnovena" masina na ovim putevima.

A i to sto se kaze - "drzi cenu". Mislim auto koji je sad 10000 a koji je u vreme kad je proizveden vredeo 25000 i koji je za 6 godina izgubio 15000 u vrednosti, ja to ne bi nazvao drzanjem cene vec prevelikom pocetnom cenom.

O 3000e za golfa 90 godiste necu ni da pricam. To je vec stvar mentaliteta na ovim prostorima.
Mada, ako je neko spreman da plati tu cifru onda je valjda i cena realna?
[ StORM48 @ 08.12.2007. 11:19 ] @
Citat:
AstralPro: Na tome sto sam vozio ko zna kolko golfova, pasata,dzeti i ostalih vw-ova i starih i najnovijih . I na osnovu iskustava njihovih vlasnika.


"Vozio"?
"Provozao"?

Na isti način sam i ja "vozio" Korvetu, Poršea, Hamera H2, pa opet ne tvrdim da imam iskustva sa tim automobilima. Da bismo se bolje razumeli, reći ću samo da iskustva moraš i lično da nakupiš (posebno kada su posete servisu u pitanju) i tek tako utvrdiš stanje na terenu.

Golf 4 će biti odavno ispresovan sa 25 godina, jer neće biti servisa koji su u stanju da se bakću sa tim i nalaze delove za tako nešto. Iskustva sa sadašnjim matorcima od 25 godina slobodno zaboravi, jer takav auto moža da popravi i kum Pera, i komšija Mića i majstor Žika. Sa novijim vozilima, to ide malo mnogo teže.

A inače, raspitaj se malo o "kvalitetu" Passat-a... ima štošta da se priča. Menjaš kugle, ramena, amortizere i spone češće nego čarape, čak i kada kupiš "kao" kvalitetne, originalne delove. Za Passata je Golf avion, što se izdržljivosti tiče. Iz ličnog iskustva.

Pozdrav
[ vladd @ 08.12.2007. 11:36 ] @
Samo da dodam, nema vise "sedenja na lovorikama" iskustva. Auto industrija se vrtoglavo menja, ponegde deluje i da se razvija, ali modeli od pre nekoliko godina, solidno su izmenjeni u sledecih par godina.

Jedino ne znam kako je novinarima, "lazovima", kojima su i prosli i novi, poboljsani modeli, "izvanredni"..

Ceo novi sistem se uvodi, forsira se ucestala zamena, pa je prica "sta i kako za 25god" blago receno smesna. Najverovatnije su zabrane voznje "dinosaurusa", ili teske okolnosti nenormalnih taksi, koje ce da "zagade" posedovanje metuzalema.
I vec sada dozivljavamo da se placa velika pocetna cena, da bi se uslo u "kolo" imanja i odrzavanja vozila. Sve je teze ispred garaze ili zgrade, odrzavati ispravnost vozila, i sve skuplje opste odrzavanje...

Poz.
[ popovicvl @ 10.12.2007. 07:55 ] @
jeb.na cista ekonomija.Ne znam licno coveka,ali pouzdano znam,jer ga vidim svaki dan u Mercedesu E iz 1999 ili 2000 godista.
A ko bi rekao da on drzi ovlascen servis za Mercedes u Martincima.Na banalno pitanje sto ne vozi bolji auto,tj. noviji,dobijamo prost odgovor:
Jes,pa da mi se kvari!Kaze da nije ni pribliznog kvaliteta proslih generacija.Hoce svaka fabrika da ti proda tri puta isti auto,ali ovog puta u delovima.
Svi mogu da ugradjuju kvalitetnije delove,pitanje je:A zasto bi to radili?Nije tajna ko ima kvalitetniju proizvodnju,vec ko diktira specifikaciju i kvalitet.

Po mom misljenju Astra je jednostavniji auto.Golf je zeleo da ide ispred vremena,a to je mac sa dve ostrice.Mislim da sve dizne,kugle,sarafi i ostali delovi
koji nisu prosli ostro oko Audija,trpaju se VW.A svi delovi kostaju isto.Audi je jeb.no kvalitetan auto.Kad sam video pre neki dan u mojoj ulici Audi 80,
morao sam da zastanem.Dovukao je neki gastabajter od preko.NOV NOV NOV auto.Takav auto u perfektnom stanju kosta 1000 E+papiri 1000+mega ulaganje od 500,
i eto auta za jos minimum 5 godina.Ima i ABS,klimu,aerodinamika odlicna...
[ AstralPro @ 11.12.2007. 12:04 ] @
Smatch sta si odlucio na kraju?

Znaci zakljucili smo da astra nudi (skoro) isti kvalitet za manje pare ali je manje atraktivna(i vozacima a i lopovima)

Ovakve teme treba cesce otvarati jer je dosta ljudi u slicnoj dilemi sta kupiti za te pare.

[ smatch @ 12.12.2007. 20:51 ] @
Nije vazno šta sam odlučio, jer ne mogu da nadjem polovan auto koji nije bio havarisan. Pre svega mislim na astru. Proširio sam izbor i na neke jeftinije modele. Fiat bravo i punto, i golf 3.
[ smatch @ 12.12.2007. 20:56 ] @
Samo da dodam da na autoplacevima nisam naišao na dobar auto od ovih koje trazim. Svi se kunu da je auto neudaran, iako je ochigledno da jeste. Na kraju kad popizdim navešću tačna imena placeva.
[ bakara @ 12.12.2007. 21:15 ] @
Pa lepo je receno jos na pocetku:

http://www.elitemadzone.org/p1783457

Salim se, znam ti muku
[ popovicvl @ 12.12.2007. 22:17 ] @
...malo da zagrejem..
Danas sam se vozio u Astri Clasik 1.4 TwinPort 90 KS.
Klima,podizaci,CD,Alu,CB,i ekstra su mi se svideli satovi sa hromiranim prstenovima.Malo je stof mogao biti bolji.
Kompletan auto.Pozeleo bih eventualno 1.6 sa 105 KS.Presla je 65 000,i jos uvek je utegnuta preko rupa.
Auto se vozi Srbijom od prvog kilometra.
[ BigFoot @ 12.12.2007. 23:09 ] @
Citat:
smatch: Samo da dodam da na autoplacevima nisam naišao na dobar auto od ovih koje trazim.

A zašto tražiš na auto-placevima? Potraži po oglasima od vlasnika. Kada sam kupovao Stila, zamalo nisam odustao kad sam probao prvog na auto-placu. Posle sam kupio od vlasnika.
[ vladd @ 13.12.2007. 15:23 ] @
Nema pravila. I kod "pojedinaca" postoji detaljan "tretman" polovnjaka, a vlasnik je svaki 10000-ti. Placevi daju i nekakav ugovor, a moze da se i ponesto dogovori, i kao najvaznije, po meni, ne vozikaju kola do prodaje. Ako su vec skinuli, bar ne nabijaju nove hiljade km.

Posao je zapoceo, i trajace, samo strpljenje i otvoreno bar cetvoro ociju.

Sto se tice lupkanja i udaraca, mozda bi trebalo zazmuriti na sitnije, estetske udarce, koji nisu menjali unutrasnju strukturu karoserije. Tesko je naci 100% neudaran, posto su i "napolju" neudarani sa ozbiljnom cenom, pa je zarada minimalna.

Eventualno moze, lakse, da se nadje neki specifican a neudaran model, ali to ispada iz price o Astra-Golf varijanti.

Poz.
[ grabik @ 14.12.2007. 08:46 ] @
Ne bih puno da filozofiram ali nedavno sam se isto dvoumio izmedju nove astre benzinca 1,4 i polovnog g4 TDI. Uzeo sam nedavno polovnog TDI-a 2003 godiste 100ks ,2 vrata uvoz. Kola su bila sluzbena i izgrebani su joj i prednji i zadnji branik ostalo je ok. Bila servisirana vani ima knjizicu. Placena 11300E.
Nisam iz SCG tako da ne znam stanje cjena polovnih. Ovdje nemozes naci nista od TDI za 8000E a da valja ili je staro ili i laik vidi da je u raspadu.
Stanje na satu je oko 125000km ali mislim da je pravo stanje oko 180000.
Zadnji servis je bio na 118000 ali mislim od onda je proslo 8mjeseci i da je natuko mozda jos 50000km i da su vraceni na 123000 sa kojima je poslije prodavan.
Motor radi i vuce jako dobro. Probao i ubrzava za 11s do 100km kako i pise. Motor se cini ok. Diskovi mislim da su mjenjani jer su potroseni mozda samo 0.5mm
jer mi se cini malo za tu kilometrazu.
Za sada mi se cini ok, recimo obicni kamion koji ide 80km pocnem pretjecati i kad ga preteknem nadere 120km/h golfic sto mi se cini ok.

U biti svaka polovna kola koja se kupuju su macka u vreci pa cak i nova, ovdije se zale na opele iz poljske neki su zaribali i poslije 30000km a kako je proslo 2godine firma ne mora da izvrsi zamjenu motora.

Ulje promjenjeno i motor se nije promjenio, navodno stavljaju aditive da prikriju los motor.
Na eko testu mi je prosao( ha bilo bi cudno da 4 godine star auto padne) od 25 puta do 17 puta manjim vrjednostima od dozvoljenih.

Evo neka iskustva.

[ smatch @ 10.07.2008. 21:29 ] @
Pozdrav posle dugo vremena. Ostao sam Vam duzan za odgovor sta sam uzeo i kakva su mi iskustva.

Na kraju je izbor pao na astru 1.7DTI-75KS (iako sam trazio benzinca) 5V 2000g. Od opreme ima: klima, 4 airbag-a, maglenke, matalik, muzika, multifunkcionalni volan, ABS, servo, nasloni, i puno sitnica (el. podizaci i el. retrovizori sa grejacima...)... cena sitnica 7500e. Mozda u startu deluje da je cena jaca za to godiste, ali sobzirom na stanje auta mogu reci da vredi toliko.

Auto 100% nije havarasin, uvoz iz Nemacke sa servisnom knjizicom. Na satu je pisalo oko 120k km, ali posto je toliko presao po servisnoj knjizici + 2godina u Srbiji. Realno je da je presao do 150k km. Dakle u Srbiji vracena km.

Vozim ga vec 6 meseci i presao sam oko 7000km. Auto je zaista u odlicnom stanju, motor odlican (150.000km-Isuzu). Od vanrednih intervencija do sada lezaj tocka, plocice kocnica i intervencija na starteru.
Sa astrom sam zadovoljan, veoma je prostrana, puno prostora na zadnjoj klupi, veliki prtljaznik (medju vecim u klasi 370l).
Toliko za sada. javicu Vam sta se dalje desava.

[ Laki024 @ 12.07.2008. 13:33 ] @
pa dobro svako ima svoj izbor, po meni si osrenje dobor odabrao znaci ni dobro ni lose...

E sada sto se tice ovih vanrednih intervencija, kazes presao si 7000km za 6 meseci i menjao plocice na kocnicama i lezaj tocka a da je auto presao 150.000

Pa nmalo da uporedimo kvalitet.... Moj otac je 1991. godine kupio NOV Hyundai pony sada hje presao 145000km od 100.000 ima gas....

Motor je i dalje kao nov u besporekornom stanju, limarija malo losija u solidnom stanju za to god, e sada ovako. Ove intervencije o cemu ti pricas, na oko 130.000-135.000 km sam prvi put menjao lezaj tocka, prvo jedan prenji , pa drugi prednji na 140.000 km. Sto se tice pakni mislim da sam menjao 3 puta do sada prednje i jednom zadnje na oko 125.000km zadnje su inace dobos.... Od ostalih vanrednih intervencija izmedju 100.000 i 120.000 km sam promenio dve prednje spone, i kugle na prednjim tockovima i na ovoj killometrazi sam menjao i amortizere koji su inace original bile monroe fabricki ugradjeni. na oko 80.000km mi je otisao comutator u razvodniku paljenja neka elektronika mali deo platio sam ga cini mi se u to vreme 50 eur, i mislim da sam jednom imao problenma sa svetlima otisao mi je relej, menjani su simenrizi, na oko 120.000 sam menjao lamelu i mislim da od ostalog nisam nista menjao osim naravno guma....Sto se tice ostalog zamena ulja, filtera , kajisa.

Samo sam ovo hteo da napisem ako neko sumnja u kvalitet Japanaca /Korejanaca.

Inace skoro svi delovi su identicni kao za Mitsubishi Lancer/ Colt , a cene delova nisu mnogo skuplje u odnosu na nemacke , cak mislim da su iste cene ako bi se uzimali original delovi za nemacke aute a ne oni made in Turkey
[ smatch @ 12.07.2008. 18:44 ] @
ok laki024. Mislim da nije lose za auto iz 91.

Samo da dodam da Ja stavljam kvalitetne delove, a ne turske. Ugradio sam SKF ležaj, nemačke pločice i originalne opelove četkice.
[ vladd @ 13.07.2008. 12:58 ] @
Najvaznije je da si ti zadovoljan i da te auto lepo sluzi.

Sve ostalo je, od trenutka kada si kupio auto, prazno naglabanje.

U zdravlju se vozili..

Poz
[ RobertoKish @ 13.07.2008. 22:23 ] @
Citat:
smatch: ok laki024. Mislim da nije lose za auto iz 91.

Samo da dodam da Ja stavljam kvalitetne delove, a ne turske. Ugradio sam SKF ležaj, nemačke pločice i originalne opelove četkice.

ne bih da nekog ubijam u pojam,ali ko tebi garantuje da je to bas SKF lezaj sto si stavio?
[ smatch @ 14.07.2008. 08:04 ] @
Garantuje mi moj servis koji nabavlja iskljucivo originalne delove. Necu reci koji servis je u pitanju, nije mu potrebna reklama.

A odakle ti ideja da nije originalni deo?
[ vladd @ 14.07.2008. 11:36 ] @
Ulazite u diskusiju, koja je zasnovana na majstorsko-trgovackim uproscavanjima predstave o kvalitetu.

Ne postoje "originalni" delovi.

Delovi se dele na nekoliko kategorija, vazne su kategorije za prvu ugradnju, i kategorija za drugu ugradnju, odnosno servis.

Delove prve ugradnje poseduje samo fabrika, oni su u predispoziciji da budu veoma kvalitetni, osim ako se ne potkrade neka greska (fabrike).

Drugi, vazni delovi za nas korisnike, su sertifikovani delovi, od raznih proizvodjaca, koji dostizu nivo kvaliteta, prihvatljiv od strane proizvodjaca, da sluze za zamenu.

Postoje aftermarket delovi, koji po nekim detaljima mogu biti znatno kvalitetniji, cak i od delova prve ugradnje.

I postoje jeftine kopije, nesertifkovanih delova, koji su zanimljivi za nemoralne trgovce, zeljne zarade..takozvani "neoriginali", takodje su zanimljivi i za nemoralne majstore, i poneke korisnike vozila, sa patoloskom zeljom za stednjom..

Sto se tice lezajeva, samam tehnologija proizvodnje je takva, da ne postoji fabrika na svetu, koja proizvodi los lezaj. Postoje dobri,jos bolji, i specijalni.

Kod specijalnih se prave razlike u kvalitetu.

Za auto industriju, uglavnom su lezajevi najnizeg kvaliteta.

Poz
[ goggyfalcon @ 12.08.2008. 15:05 ] @
Ajd da i ja ako mogu pomognem.
Imao sam Golfa 1 i 2, burazer četvorku. Vozio sam taj NAVELIKO HVALJENI Golf 4 i pokvario podizač stakla jer nisam na vreme pustio dugme. I zamisli slučaja, iz inata sam sebi odabrao(jer sam se isto dvoumio) ASTRU 1,6 16V 98g sa pola "full-a" tj. 4xairbag,servo volan električni sa regulacijom snage u zavisnosti od brzine kretanja,ABS+EBD, klima ali manuelna, 4 x podizači stakala koji automatski stanu ako gurnem ruku kroz prozor dok se podižu ili kad dođu do kraja s tim što nemoram da držim dugme kao na golfu, samo zadržim 1 sekund i pustim i sama se podignu ili spuste do kraja. Zatim original fabričke petokrake alu felne sa sigurnosnim šerafima protiv krađe, podešavanje kožnog volana i svim pravcima, sedište i po visini, električni retrovizori sa grejačima (ne mora se zimi žuljati led i sneg sa ogledala,dovoljno je pritisnuti dugme), komande za muziku i na volanu,metalik boja,5 vrata, hečbek, ugrađen Lovato autogas sa ubrizgavanjem u jednu tačku (450E, multipoint 4 dizne bi koštao 900E) toroidna boca umesto rez.točka od 40lit. i još štošta sitnica. Sam auto sam platio 6500E bez gasa (pre 2 god) od poznate osobe pa znam kako je održavan i vožen, a prešao 119.000km. Mogu da kažem da sam extra zadovoljan i da ga ne menjam dok ne skupim para za novu istu takvu iz zastave.

Ako sam ti pomogao, drago mi je, u svakom slučaju pazi, prevara je uvek prisutna!!!
[ vladd @ 12.08.2008. 15:41 ] @
Kakvi su danasnji izvestaji, Zastava ce u sledecem periodu proizvoditi samo Koral, Skalu, Floridu i Z10...
[ goggyfalcon @ 13.08.2008. 07:36 ] @
Pa možda i bolje, onda ću kupiti novu za iste pare ali made in Poland dok se šumadijci ne zalakte. U svakom slučaju ok auto, puno toga za te relativno male pare.
[ vladd @ 13.08.2008. 10:56 ] @
Nece bas biti tako veselo, pojavice se dazbine, kojih je trenutno proizvod iz KG oslobodjen, tako da nece biti "puno" kutijica za "male" pare:)
Poz.
[ i-design @ 14.08.2008. 13:36 ] @
Citam sad ovu temu, pa da iznesem svoja iskustva:

Uzeh pre par nedelja Alfu 156, 1.8TS sa ugradjenim sekventom, 7. mesec 2002.god. Presla je pravih 74000km, od kojih samo 8000 od ugradnje plina.
Od opreme ima dvozonsku klimu, elektropodizace, board computer, da'l 6 ili 8 air bagova, nisam siguran. Naravno, ABS i kontrolu stabilnosti.

Sve ovo za 8200eur - mozda sam ja dobio povoljnu cenu ali hocu da kazem da je recimo ovaj model Alfe kod nas prilicno podcenjen! Upravo zbog tradicionalno progermanskih teznji domacih kupaca, ovakvi automobili imaju sasvim prihvatljivu cenu.

Eto toliko, cisto da malo prosirim izbor u ovoj cenovnoj klasi.

Inace, tema je malo matora, ali svakako aktuelna.

[ goggyfalcon @ 14.08.2008. 13:40 ] @
Pa kojiko ja znam još uvek se može kupiti po ceni bez carine oko 11.000E sa klimom i ostalim dodacima. Ako su započeli montažu pogona za proizvodnju Astre, ne vidim zašto bi odustali pošto je potpisan sporazum-ugovor.
[ milanares @ 08.11.2009. 15:48 ] @
e ljudi ima li sta o toj saradnji nasih sa opel-om? inace planiram da uzmem astru pa me zanimaju pojedinosti oko motora od smatch-a, ili konkretno vozaca astri. hvala