[ hecnet81 @ 03.12.2007. 20:35 ] @
| imam 19-icu dizela,prešao je 160000km,dimi u granicama normale tek pri ful gasu,ulje troši zbog lošeg dihtunga na karteru,filter nafte je nov,novi su grijači,motor je u fazi.Kad odleži jedan do dva dana treba mu dosta verglanja da upali, u sistemu za dovod goriva nema zraka,anlaser ia akumulator su dobri-živo vrti.sumnjam u forkomore u glavi motora da nisu ispucale,ventili nisu štelani 40000km .Auto uopće ne trokira,kad je hladan čuje se malo lupkanje.
što da radim,jeli potrebno izmjeriti kompresiju i test propuštanja cilindra? |
[ vlada01us @ 03.12.2007. 21:11 ] @
Dizne?
[ hecnet81 @ 03.12.2007. 21:20 ] @
njih ću vidjeti kad budem mjerio kompresiju,al čisto sumnjam
[ vidan kv @ 03.12.2007. 21:49 ] @
Meni miriše na otvaranje motora....a koliko si siguran da je baš prešao tu kilometražu,uz redovno servisiranje umeju da pređu MNOOOGO više pa tek onda da se otvara motor..pozz!
[ vlada01us @ 03.12.2007. 22:05 ] @
Iskreno, meni najvise lici na to da negde postoji neka sitna rupica i vuce vazduh. Kako si ustanovio da nema vazduha?
[ hecnet81 @ 03.12.2007. 23:25 ] @
ja sam mu treći vlasnik,odozgo nije bio zasran od ulja,a i po alternatoru se vidi kilometraža otprilike.bit će ga red otvarat,imam osjećaj da je glava sjebana,odnosno dihtung glave.nakon mjerenja kompresije vidit ću kako stvari stoje,onda nakon toga dize,boš pumpa i sređivanje glave.zraka nema jer počinje odmah dimiti i nakon tri dana kod palenja
[ vladagrujic @ 04.12.2007. 22:20 ] @
Ja sam imao sličan problem pre par godina kada sam kupio auto. Ispostavilo se da ventili nisu naštelovani i da je pumpa bila malo pomerena od ugla paljenja. Tako je i ovaj moj verglao kada je hladan a kada je zagrejan je palio. Sada je sve ok ipali i posle stajanja 5 dana na mrazu kao benzinac. Ako ovo ne upali ne gine ti merenje kompresije (vrlo je bitno da znaš kako da se izmeri da ne bi dobijao neke blesave podatke - jednom jedna vrednost a posle nekog vremena druga). Pozdrav.
[ hecnet81 @ 05.12.2007. 07:09 ] @
I meni se to čini da bi moglo biti.Kako to da mi dimi na odušak a ne troši ulja,imaš li ti takvih iskustava.Koliko ti juve troši na stoćak.
[ vladagrujic @ 05.12.2007. 23:22 ] @
Svaki dizel starog tipa mora po malo da duva na odušak kada je zagrejan. Ipak je tu kompresija preko 20 bari, za razliku od benzinca gde se kreće između 8 i 10 bari. Što se tiče potrošnje ulja, ukoliko auto ima turbinu, sve do 3 litre na 10000 km. se smatra normalnim. Meni auto toška oko 1 do 2l. na 10000 km. ulja u zavisnosti gde ga vozim više (otvoreni put - manje, grad više). Ukoliko motor nema turbinu onda bi potrošnja trebala da bude između 1 i 2l. Ipak, sve ovo treba da se uzme sa rezervom, pošto su to podaci koji osciluju od prizvođača do proizvođača. Ja vozim Mitsubishi sa turbinom i interkulerom i znam podatke za njega. Za Reno nisam baš siguran. Jedan moj kolega ga ima pa ću ga paš pitati o tome. Pozdrav.
[ hecnet81 @ 06.12.2007. 11:37 ] @
ovaj moj je dizelaš obični,čudno je to što mu oznaka motora f8q744 a to je oznaka po svim katalozima za turbo motor,izgleda da su turci kemijali s onim što su imali na lageru.
potrošnja goriva je zimi 7,5-8l/100km,a ljeti je 5,5-6,5l/100km.vlado ajd upitaj kolegu pa mi prenesi njegova iskustva.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|