[ toplim @ 09.12.2007. 21:13 ] @
Jer znate vi koja je muka da se skine mali hladnjak za grejanje sa A4 ??? |
[ toplim @ 09.12.2007. 21:13 ] @
[ smfilip @ 09.12.2007. 21:18 ] @
da ti mozda ne pitas kako se skida,posto iz ovog tvog posta moze da se zakljuci da si ga skinuo,pa da zelis da nam kazes koliko je to tesko
[ RS TURBO @ 09.12.2007. 21:19 ] @
da veoma je tesko skinuti mali hladnjak sa A4. Trebas pola auta raskupusati da bi samo dosao do njega, a ja ne znam jesi li ga skinuo ili ne po tvom kako si napisao ti si ga izgleda vec skinuo...
pozzz [ toplim @ 09.12.2007. 21:29 ] @
Skinuo sam ga i zamenio. Ali da sada ponovo neko dodje sa tim problemom rekao bih: sta 100 e, sta 200...1000e hmmm...ma nema sanse teraj to kod drugog :)
[ RS TURBO @ 09.12.2007. 21:31 ] @
znam to je kod audia 80 zeznuto zamijenuti taj mali hladnjak, a kamoli u novijih auta kao audia A4 ili A3 boze sacuvaj posla koliko imas dok ga zamijenis...
pozzz [ toplim @ 09.12.2007. 21:41 ] @
Da. Ali cuo sam da recimo kod nove bube cela instrumentalka se drzi na 5 srafova. Pa 2 sa obe strane i jedan centralni. Kad odvijes njih izvuces celu tablu i jos samo skines JEDAN dzek kroz koji prolaze svi kablovi i sva struja. A volan takodje se skida sa konzolom. Znaci uradili su ga extra.
Ja sam pre skidao na nekim strarijim autima i znam da je zeznuto ali A4 je haos, pogotovu sto su svi kablovi kratki a ne mozes da im pridjes da ih raskopcas. Moras da skidas bukvalno postepeno, deo po deo i kad sve poskidas tek onda je muka. A tek da vratis. I tako...samo glasno razmisljam... [ sasa022 @ 09.12.2007. 23:16 ] @
@toplim
Svaka se skola placa.... Sad bar znas kako se radi :D :D :D [ vladd @ 10.12.2007. 00:28 ] @
Lako je skinuti tablu kod nove bube, ali tesko brisati staklo, kao da vozis naopako kola.
Mora i da se skine klema sa accu, da ne bi ispalio erbeg, pa dva srafa ispod, sa donje strane centralne konzole, i skine se srednji deo, dalje je prosto..to se radi za promenu polen filtera. Poz. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|