[ Jezeraš @ 12.12.2007. 19:18 ] @
Šta uzeti, Yugo ili Z101 za hakanje po gradu, vikendom povremeno pecanje i vuča prikolice i čamca

Molio bih za savete.

Planiram uzeti auto oko 1989-91 godište, novac limit 800 eur

Pozdrav

[ RS TURBO @ 12.12.2007. 19:25 ] @
yugo ti je bolje auto (mislim isto je to sve) ali ako ti treba da vukljas nesto ili tako slicno Z101 ima vise prostora tj. gepeka pa ti vidi sta ti vise treba... ali ako hoces da se sprdas sa njim i hakas po gradu onda sebi uzmi Z101 jer je ona vise onako "cool" za sprdancije po gradu.


pozzz
[ Jezeraš @ 12.12.2007. 19:47 ] @
mislio sam ono, od kuće do posla, gradska vožnja za svaki dan, ne iživljavanje i jurcanje po gradu.
[ RS TURBO @ 12.12.2007. 19:55 ] @
yugo je po meni lijepsi,samo sto Z101 ima vise prostora oba su jeftina za odrzavanje i nisu skupi dijelovi za njih tako da samo od tebe zavisi sta ti treba... ako ti treba veci gepek onda Z101, a ako ti nije to bitno onda ti je bolji yugec :) ni yugo ni z101 nisu skupi za odrzavanje jer su im isti potpuno motori i razliciti su u unutrasnjosti (po meni lijepsi yugo unutra moderniji malo) pa vidi sta ti treba... ja bi ti preporucio Yugo 55


pozzz
[ BigFoot @ 12.12.2007. 20:01 ] @
Bitan ti je i broj vrata kod odluke. Jugo je prilično tesan za ulaženje na zadnje sedište, ako za tim imaš često potrebe, ali je generalno auto sa čvršćom konstrukcijom.
[ Jezeraš @ 12.12.2007. 20:03 ] @
to bi mi bio drugi auto za po gradu i za pecanje, jer dobar auto već imam.

ne znam šta da radim, meni lično više kec odgovrara zbog većeg gepeka i zbog četvoro vrata, ali po priči nekih majstora, kod Yuga je jača praćka i greda pozadi. Bolje su urađene šarke od vrata, čvršći je za loše terene (što meni i treba) Kažu, kec se uvija i non-stop nešto pucketa i krca u zadnjem delu vozila, kad ga digneš na dizalicu, nemožeš vrata otvoriti. Opet, Yugo ima mali gepek i imam utisak da će moja prikolica sa čamcem od 7 metara da mu podigne prednje točkove

Koji od tih dva auta manje troši goriva?
[ RS TURBO @ 12.12.2007. 20:21 ] @
pa tu su ti negdje gledajuci da su isti motori u oba, malo ce ti vise trositi Z101 jer je teza od yuge ne znam tacno koliko ali ako te zanima mogu ti pogledati i dati ti tacne podatke o tezini i tako tim stvarima.... ali sigurno ce ti Z101 trositi malo vise od yuge zbog tezine auta ali to je razlika mozda pola litre do litru najvise... a opvako ljeti yugo uzima oko 6-8 litara zavisi kako vozis a zimi hoce da uzme i 11 litara a tako slicno trosi i Z101. Moj komsija ima yugu i takva mu je potrosnja a ta mu potrosnja pise i u knjizici... takvi su oni potrosaci zimi jer im cesce mora biti cok povucen da bi mogli raditi pa trose puno a ljeti i nisu neki potrosaci mislim malo trose ljeti ali zimi trose malo vise...


pozzz
[ nebule @ 12.12.2007. 22:06 ] @
Jugo je limarijski mnogo kvalitetniji od Z101.Za te pare verovatno su oba motora već poprilično pohabana ali je (ono što auto i čini autom)limarija bolja na jugu.Sve ostale prednosti su na strani Z101.
[ Java Beograd @ 13.12.2007. 10:05 ] @
Ako nećeš redovno da voziš četvoro ljudi - uzmi Yugo. Na kraju krajeva, kad zatreba oboriš zadnji naslon sedišta pa imaš veliki prtljažni prostor.
[ Srdjan Marinkov @ 13.12.2007. 17:06 ] @
Za max. 800 €, mozes da kupiš nekog već izakanog truleksa sa dotrajalim motorom. Računaj odmah i po 100tinak € na svakih par meseci na krpljenja i popravke (ako neznaš ništa sam da radiš oko auta). Pošto ne verujem da ćeš za 800 € naći Stojadina ili Yuga sa plinom, a kao što je neko već napisao, motor od 1100 cm3 hoće da potroši i preko 10l benzina, pa još ako budeš vukao i čamac ili ga budeš vozio samo po gradu... ne znam koliko će ti se isplatiti investicija u takav auto. Moj bi ti savet bio da, ako kao što kažeš, već imaš bolji auto, voziš njega (jer koja je svrha posedovanja auta ako će se voziti samo u "svečanim prilikama") ili da ako ti baš treba još jedan auto (ili ti je baš žao svog boljeg auta ;) ) da dodaš još para da da kupiš nešto pristojnije od Zastave.
[ Jezeraš @ 13.12.2007. 18:52 ] @
razumem šta si hteo da kažeš, ali zadnji put kad nisam otkinuo auspuh na Opel Astri kad sam naseo na jedan panj. Onda, kad sa vratim sa pecanja na krovu nalazim blato, žao mi je da njokam dobar auto, zbog toga mi treba neki jeftin za te potrebe.

Šta mislite za Reno 4, pobednik vremena. Četvoro vrata, za offroad boli glava, jedino je auto ružan ko lopov. A i kažu da malo troši
[ Srdjan Marinkov @ 13.12.2007. 20:16 ] @
Za te potrebe, mislim da bi ti dobro služio Golf I. Nisam baš neki ljubitelj Golfova, ali za 800-1000 € se može naći diezel '83-'84-'85 godište i sigurno bi te bolje služio od Zastave (manja potrošnja, veća kubikaža, bolja limarija).
[ AstralPro @ 13.12.2007. 21:27 ] @
Bolje golf 1 '82-'85 nego jugo/stojadin '90.

Jugo i stojadin jedva vuku sami sebe a kamoli tek prikolicu i camac :)

Naravno za pecanje najbolja varijanta citroen spacek ili reno 4
[ Jezeraš @ 14.12.2007. 08:34 ] @
sve više mi je u glavi varijanta da uzmem Reno 4, ali kažu da ima slabiji motor od Zastave, ne po pitanju izdržljivosti već po pitanju snage, ima manje konja.

Gledao sam Golfa 1, i nemogu nigde da nadjem to godište za te pare, uglavnom stance nalazim za 600-800 eur. Isto tako treba mi četvoro vrata, pa bi uzeo ili keca, Reno 4 ili Golfa sa četvoro vrata.


pozz

[Ovu poruku je menjao bakara dana 14.12.2007. u 10:12 GMT+1]
[ Srdjan Marinkov @ 14.12.2007. 10:08 ] @
Pogledaj na ovom linku u dnu prve strane, kao i na drugoj. Ima nekoliko komada...
[ StORM48 @ 14.12.2007. 10:50 ] @
@Jezeraš
Da je slabiji od Juga, u to se možeš kladiti.
Reno 4 ima 29KS, a "jača verzija" (koliko to smešno zvuči) ima "čak" 34!

Jugo je k'o Ferrari za četvorku, kada su performanse u pitanju. Ume opterećeni Reno i da se muči na malo većem ivičnjaku, nezgodnoj rupi. Nedaj Bože da ga jače opteretiš.

Kec je 5 puta udobniji od Juga. Eto još jednog argumenta za 101.

Pozdrav
[ Jezeraš @ 15.12.2007. 10:02 ] @
malo mi je bez veze, da dam 800-900 eur za auto 25 godina star, bez obzira što je to Golf
[ Jezeraš @ 15.12.2007. 10:38 ] @
šta je bolje, Ford Escort 84, 1300 ccm za 900 EUR ili neki Golf I za iste pare. Ovaj Ford tip prodaje, navodno motor dobar ali vidim da na rubovima ispod farbe izbija korozija i kod donje šarke na vratima sa unutrašnje strane ima rupa i iz te rupe izbija vlaga. Inače opšte stanje nije loše, enterijer je ok. Neznam koliko su skupi delovi za Escorta to godište i koliko je to pametnije uzeti nego Zastavu

[Ovu poruku je menjao Jezeraš dana 15.12.2007. u 13:34 GMT+1]
[ salico @ 15.12.2007. 13:00 ] @
Nekako mislim da su Golfovi i Fordovi za te novce, prilicno izakani...

Za 900 evra mozes uzeti Reno 4 90-91 godiste i uz to da bude kao nov.. + sto je jeftiniji za odrzavanje, kvalitetniji od zastave, mozes ga tovariti vise od jugica + manje trosi a ako volis da majstorises, mozes mu nabudziti i elektronsko palenje od prvih generacija twinga
Imao sam slabiju verziju rendze. 850 ccm i 32 ks valjda... Subjektivni osecaj je da je startniji od jugica 45 a treba uzeti u obzir da ima manje od 700 kg. 690 + koji kg ako me secanje ne vara...
[ Jezeraš @ 17.12.2007. 08:39 ] @
Dali ima neko iskustva sa Ladom Samarom 1.3. To mi deluje kao bolja solucija od Zastave, komfornija je,dosta je visoka za loš teren, motor od 1300 ccm dovoljno jak da povuče moju prikolicu, četvroro vrata i za 800 eur može da se nađe 90 godište.

Jedino ne znam koliko troši u odnosu na Zastavu i koliko je skupo održavanje

[Ovu poruku je menjao Jezeraš dana 17.12.2007. u 14:19 GMT+1]
[ Zeleni zub @ 17.12.2007. 12:12 ] @
Moje reci hvale u svakom pogledu za Samaru (u odnosu na juga a bogami i sire ;) )
Imao sam jednu 1.3, kupio je 2003. kao nevidjen krs za 450E, ofarbao je, namestio plin, gume, poradio na enterijeru pa je izasla na 1400E. Vozio i odrzavao je dve-tri godine i proletos je prodao za 1250E. Cuo sam se sa vlasnikom pre par nedelja da odradimo prenos, sve sljaka samo je kazaljka na plinskoj boci otkazala.
Trosio je hm... ne znam koliko benzina posto sam retko i palio na njega a kamoli vozio, a plina je trosio 8-10l van grada zavisno od kvaliteta plina, rezima voznje i slicno
[ Srdjan Marinkov @ 18.12.2007. 00:48 ] @
Citat:
Jezeraš: Dali ima neko iskustva sa Ladom Samarom 1.3

Ja sam imao 6 godina Samaru dok je nisam slupao pre 2 godine (baš negde u ovo vreme, pred novu godinu). Služila je dobro, ćale i ja smo prešli sa njom 80.000 km bez većih problema. Na oko 120.000 km smo radili generalnu i mislim da toliko otprilike i može da pređe prosečno održavan motor. Trošila je oko 8l benzina, a nekad je znala da potroši i "malo više". Limarija je solidna, moja nije bila trula, ali sam zato video i primerke iz koji nisu imali patos! Delovi nisu skupi (npr. komplet delova za generalnu je izasao oko 200E), a ako ti bude trebala rezervna Samara za delove, imam ja jednu slupanu na prodaju ;) Mislim da nećeš pogrešiti ako kupiš Samaru umesto Yuga, posebno za to za šta tebi treba, a onda ti verovatno i neće smetati to što je Samara auto ružan za medalju! :)
[ pudar @ 21.12.2007. 03:19 ] @
Batali Yuga,prevrnuces se sa sve camcem! Uzmi Golfa 1 i izvlaci sa njim armaturu,ako hoces. Ma moze i Kec,a Samara je nekad bila solidan auto,ali mislim da ih nema vise sa pristojnom limarijom. Cetvorka je izdrzljiva,kad bi nasao neku ocuvanu - al' ne znam kakva je za prikolicu?! A ako hoces probleme u zivotu,onda uzmi Eskort-a.
[ Srdjan Marinkov @ 21.12.2007. 15:01 ] @
Citat:
pudarA ako hoces probleme u zivotu,onda uzmi Eskort-a.

Nemora da znači. Moj drugar ima Escorta matorog 25 godina i ne znam da je imao neke probleme sa njim, a vozi ga već par godina. Takav auo isto ne bi trebalo da je skuplji od 700-800 €.
[ Jezeraš @ 04.01.2008. 17:07 ] @
Hvala Vam na odgovorima

Ja bi najviše voleo da uzmem Ladu Nivu, ali brate, cene su za taj auto da uši otpadaju, kao da je od zlata, recimo iskopao sam najjeftiniju nivu 83 godište u fazi raspada, izakana do jaja za 1000 eur. Sve što iole vredi od Nive nije ispod 3000 evra, ali je preko mog budžeta za pomoćni auto za akanje i pecanje.


Neznam, najverovatnije da ću izeti nekog Yuga ili ako naleti dobar Reno GTL, drugo mi ništa ne preostaje

[ HoT_Steppa @ 04.01.2008. 18:51 ] @
Citat:
pudar: A ako hoces probleme u zivotu,onda uzmi Eskort-a.



Jedom kad sam bio u servisu dolazi metalik zeleni Ford Escort I iz 1968. kaze covek nesto mu stuca pa se gasi. Ja odmah pridjem vozacu i pocnem da ga ispitujem, vidim redak star auto u odlicnom stanju. Pitam ga opsta pitanja koji je vlasnik koliko je presao, sta je menjao na autu itd. Kaze, prvi je vlasnik, radi na VMA i koristi ga svaki dan da ide sa njim na posao, presao oko 200 000 ako se dobro secam. Sta ste radili na autu, je li farban? Ne, nije farban i nista nije radjeno na limariji, samo je zasticen pod pre 20-ak godina, wtf? Nista nije radjeno ni na motoru od 1990. godine kad je ciscen rezervoar, pumpa za gorivo i karburator i stelovani ventili i paljenje. Nije bio poslednjih 17 godina kod mehanicara, sam covek menjao ulje i filtere. Ja stao, ne verujem. Majstor mu malo isturira masinu, ocisti mu razvodnu kapu i auto proradi lepo.


(who drives a FORD live like a Lord)
[ Jezeraš @ 05.01.2008. 11:45 ] @
zmolio bih nekog da postavi podatke o Yugu 45/55 i Zastavi 101, specifikaciju za oba auta, znači dužina širina,težina, ukratko sve karakteristike ta dva modela

[ kristi1 @ 05.01.2008. 12:55 ] @
Jezeraš najbolje dodaj jos malo para pa uzmi Fiat Uno, malo trosi, imas delove za njega da kupis, ne kvari se mnogo, kabina komotna, za ribe prva liga. Za ova dva ima da okapas kod majstora i jos toliko ima da potrosis. Razmisli jos malo nemoj da se zaletis za Yugo ili Zastavu. To ti je moj savet. Imas Uno po oglasima na netu pogledaj malo, odlican auto.
[ M-84 AB1 @ 06.01.2008. 13:51 ] @
101
http://yugofanclub.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=45

Yugo
http://yugofanclub.com/forum/viewtopic.php?f=19&t=42

Mada informacije su dosta rastrkane, evo ti link celog podforuma
http://yugofanclub.com/forum/viewforum.php?f=19


Pozdrav!
[ Jezeraš @ 08.01.2008. 08:31 ] @
M-84 AB1@
Hvala na linkovima !


kristi@
Gledao sam ja Fian Uno, palo je meni na pamet d aje to bolja kupovina, međutim, jako ih malo ima u oglasima i to sve što sam našao, su limarije već bile u jadnom stanju.

Interesuje me koje je razlika u motorima od 1100 ccm, između Fiat Uno i Zastave ili Yuga. Dali su to isti motori. Koji delovi od Zastave odgovaraju za Una. Dali je trap isti kao kod Yuga. Vidim da i Uno ima gredu kao Yugo pa tu mora opet jako da se pazi prilikom kupovine

Ako imate neke informacije bi bih zahvalan

Pozz
[ M-84 AB1 @ 08.01.2008. 12:57 ] @
Dacu uopsten odgovor.
Vrlo su slicni, mozemo slobodno reci da je Uno Yugov mladji brat.
Mnogi Yugo-tuneri mahom prebacuju sto vise Una-Turba (1.3 kao Yugov ali sa 105KS) mogu u svoje Yugice, jer to ispada najoptimalniji vid tuninga. (znaci motor, menjac, zadnje-prednji ventilirajuci diskovi i jos mnooogo toga...)
Opet kazem na YFC-u imas dosta takvih primera, ali ne mogu da ti nadjem konkretne sada...

Pozdrav
[ kuntalo @ 08.01.2008. 19:05 ] @
Fix
Or
Repair
Daily

ili:

Found
On
Road
Dead

Toliko sto se FORD-a tice, sorry na off-u, sala mala...

Hint za postavljaca topika, a moglo bi se uzeti i kao univerzalan savet svima koje muci pitanje "ili- ili": Sta god da valja za te pare, kojeg god godista, marke ili modela bilo.

Ko je rekao Wartburg 1.3?

[ pantic68 @ 08.01.2008. 21:14 ] @
Sta imate vi protiv eskorta iz osmdesetih? Necije lose iskustvo predstavljate kao pravilo. Nije ni bolji ni gori od drugih, rubovi trule manje nego na opel kadetu, grede sasije pozadi kod opruga takodje trule ali golf kec je u tome sampion. Motor zahteva malo cesce menjanje ulja i kaisa, sve u svemu prosek.
Zaboravih da dodam karburator im je beda pa kad pocne da pravi probleme treba ugraditi od zastave 101. To vazi i za druge modele automobila iz tog vremena. Neko je zakljucio da taj karburator na svakom automobilu radi dobro osim na Z101.
[ Jezeraš @ 09.01.2008. 09:55 ] @
@kuntalo
Ko je rakao Wartburg 1.3?

još da kupim slameni šešir , zalepim brkove i da budem kompletan
[ vladd @ 09.01.2008. 10:07 ] @
Taman kao i sa fordom iz osamdesetih. Mozda i poneki opanak ili caksire iz pretproslog veka.
Davno se zaboravio naslov teme.

Pocela je safga o fordu, valjda u jedinoj zemlji u kojoj ima "obozavaoce"..:)


Poz.
[ kuntalo @ 09.01.2008. 13:53 ] @
Citat:
Jezeraš:Šta uzeti, Yugo ili Z101 za hakanje po gradu, vikendom povremeno pecanje i vuča prikolice i čamca

Molio bih za savete.

Planiram uzeti auto oko 1989-91 godište, novac limit 800 eur

Pozdrav


Citat:
Jezeraš: @kuntalo
Ko je rakao Wartburg 1.3?

još da kupim slameni šešir , zalepim brkove i da budem kompletan :)


Ako ozbiljno misliš da je Yužina ili Stojadin bolji od Wartburga istog godišta (89-91, baš period u kome se u Wartburga ugrađivao ovaj motor), u redu, nemam ništa protiv, ali ipak mi se čini da je moj predlog više udario na ego osobi koju bi "blam iz'eo" da se vozi u automobilu koji se pravio u DDR-u, a po, izgleda uvreženom mišljenju srpskog auditorijuma, vredi samo osobama najnižih društvenih kasti koje, kao glavno odličje svoje nepripadnosti urbanom svetu, nose brkove i slamnate šešire... Upravo si opisao 80 procenata muške populacije arabijskog poluostrva i Levanta...

Da je za grad- baš i nije, ali ako pitaš iole normalnu osobu, a kod nas se to, priznaćete, najmanje računa...
[ etjen @ 09.01.2008. 14:00 ] @
Za oko 800 Eura ne moze nista da se kupi sto moze smisleno da sluzi a kamoli da vuce prikolicu.
Na zalost, ali tako je...
Ja ne vidim razlog zasto bi bilo ko, bilo koji dobar auto, bilo koje godiste, davao za ispod 1000 Eura
[ Jezeraš @ 11.01.2008. 18:59 ] @
da se pitam u vezi Wartburga, onda bi pre uzeo Ladu Samaru, doduše i uz nju bi trebao slamnati šešir, ali bar nemora dvotaktol



P.S, ljudi koji vozite Samaru...oprostite, ovo je samo zezanje
[ Srdjan Marinkov @ 14.09.2008. 16:17 ] @
i šta bi na kraju? šta si kupio? yuga, stojadina ili warburg limuzinu? :)