[ popvladimir @ 17.12.2007. 07:10 ] @
Pozdrav ljudi,

hteo bih da cujem vase misljenje o sledecem: nameravam da iz Nemacke uvezem jedan od ova dva automobila pa me znaima da li neko ima iskustva sa bilo kojim od njih. Naravno, prilozite svoja misljenja i ako nemate iskustva. U principu, hteo bih da uzmem SUV sa V6 motorom i snagom vecom od 200KS a da ne kosta milijardu oira sa svim dazbinama. Ovi automobili, po onom sto sam video, se mogu uvesti i voziti na nasim tablama za oko 25000-28000 oira, sve sa carinom i porezom, godiste 2004-2005.

Fala unapred.

Vladimir.
[ RS TURBO @ 17.12.2007. 12:21 ] @
Jeep Grand Cerokee Laredo 3.7L po meni je bolji... iskustva slabo sa suv ali koliko sam zadnji put vidio na TV Grand Cerokee je uzeo prvo mjesto za SUV vozila ako se ne varam.


Pozzz
[ popvladimir @ 18.12.2007. 08:33 ] @
Hvala cika Turbu na odgovoru .

Nije valjda da niko vise ne zna nista o ovim automobilima , ajte ljudi napisite malo nesto!

Hvala.
[ Miroslav Jeftić @ 18.12.2007. 08:35 ] @
Je l' ti treba za offroad ili onroad vožnju?
[ StORM48 @ 18.12.2007. 10:24 ] @
Infiniti FX35/45.
To je isto Nissan (Infiniti posluje u okviru Nissana), samo ekskluzivan, a otprilike ga možeš naći za sličnu cenu (ona u inostranstvu, naravno, varira u zavisnosti od kilometraže).

Murano mi izgleda... blago rečeno - čudno. Grand Cheerokee je već klasik.

Mada, svi oni ne mogu Tojoti ni pod prozor da pljunu... kada su u pitanju prave SUV osobine.

Pozdrav
[ popvladimir @ 18.12.2007. 10:50 ] @
Slazem se za Tojotu, ali mislim da je bez vaza to sto prave velike SUV-ove sa malom snagom. Za jedan Land Cruiser motor sa 4 cilindra i 171KS je malo (3.0L D-4D). Bas sam se zakacio za Nissan-a i Jeep-a zato sto imaju V6 motore ioko 240KS oba. Mislim da automobili takvih gabarita trebaju da imaju ozbiljnije motore.

Nisam ni gledao Infiniti, verovatno je dobar, samo sto ne znam da li se moze uvesti kod nas, odnosno da li zadovoljava EURO 3 norme.

Da mogu da biram uzeo bih neki bruka SUV za americko trziste, ali takve ne pustaju kodnas u drzavu, zato sto nisu OIRO 3.

[ Miroslav Jeftić @ 18.12.2007. 10:56 ] @
Mislim da je Jeep bolji sa dizel agregatom. Ako baš hoćeš benzinca, bolje uzmi Murana. E da, ako si već spreman da "pljuneš" 28.000€, onda pogledaj Mazdu CX7, ima turbo benzinski motor (2.3T, 260KS) koji sigurno ide "ko blesav", dobru opremu i košta nova sa svim dažbinama od 33.000€ i sigurno ima i solidnu garanciju. Nije velika razlika u ceni, a novo je ipak novo.

[Ovu poruku je menjao Miroslav Jeftić dana 18.12.2007. u 12:08 GMT+1]
[ StORM48 @ 18.12.2007. 15:03 ] @
Citat:
popvladimir: Slazem se za Tojotu, ali mislim da je bez vaza to sto prave velike SUV-ove sa malom snagom. Za jedan Land Cruiser motor sa 4 cilindra i 171KS je malo (3.0L D-4D).


Ne bih da zvučim nepristojno, ali - jesi li Ti uopšte probao neku Tojotu sa 171KS?
Pošto ja jesam i nisam stekao utisak da je to slaba mašina za taj auto (Hylux 3.0 D-4D upravo namenjen da glumi magarca, tako da nešto ne pije vodu ta priča da je "slab"). Nosivost 1T i vučno opterećenje 2T.

Nije sve u snazi, ima nečeg i u menjaču/obrtnom momentu.

Infiniti FX je inicijalno namenjen američkom tržištu, ali je kasnije počeo da se prodaje i u Evropi. Da može da se vozi kod nas, možeš utvrditi desetominutnim posmatranjem ulice u BG-u. Proći će ih više nego što ima Fića.

A inače se slažem sa kolegom Jeftićem - za nešto veće pare možeš da kupiš i nešto novo.

Pozdrav
[ popvladimir @ 19.12.2007. 03:51 ] @
Istina, nisam probao 3.0 D-4D motor ni na jednom tojotinom modelu, ali jesam probao 2005 GMC Suburban, Ford F150 i Toyota Tundra 5.7L sa V8 motorima i mislim da su takvi motori prava stvar za tolika vozila. Land Cruiser jeste manji i laksi auto od gore pomenutih, ali opet na 2.2T automobil ide 170KS, da je to negde oko 230-250KS bilo bi lepse. Obrtni momenta od 410Nm je stvarno za pohvalu, to stoji. Ono sto nije za pohvalu je cena naravno, kosta ko sam djavo, nov i polovan.

Toyota pocinje sa prodajom Land Cruiser-a V8 sa 4.5L dizel motorom (i nekim benzinskim V, koji ce biti prava stvar, ali ce naravno biti BEZOBRAZNO skup (oko 75000 oira). To je nekih 100000 dolara, a za te pare mozete kupiti DVA kompletno opremljena SUVa ili truck-a u USA sa apsolutno svom opremom, i jos da birate marku i model. To je jedna stvar koja me uzasava, al ajd sad....... Steta sto se ne mogu uvoziti kola iz Amerike, ne bih razmisljao ni sekunda, odmah bi to uradio.
[ StORM48 @ 19.12.2007. 08:55 ] @
A ko kaže da ne mogu?
Ne mogu svaka, to da, ali generalno mogu svi automobili koji se voze u Evropi.

Pozdrav
[ popvladimir @ 19.12.2007. 11:47 ] @
Kako mogu?

Da uvezem auto, posaljem ga u TUV u Nemacku, platim milijardu oira za homologaciju, platim carinu i porez i vozim auto za 50000 evra ovde koji tamo kosta 30000 dolara?

Ako imas informacije o tome kako moze, molim te reci. Citao sam na sve strane o tome ali nikako nesto konkretno da nadjem, i tacno.

Pozdrav.
[ StORM48 @ 19.12.2007. 18:10 ] @
Uvozi se kao i svaki drugi auto. Uslov je da je to (npr) evropski Euro3 auto kupljen u USA, ili američki auto koji se prodaje i na evropskom tržištu, a takođe zadovoljava Euro3 i ima homologaciju u EU.

Tada je jasno da je bitno da auto bude najmanje Euro3 i to je to. Nema homologacije za auto koji je ovde već prošao istu. To znači da ne možeš da voziš neki čisto američki auto (neki Buick na primer), jer on nije prošao homologaciju.

Procedura uvoza je potpuno ista, osim što ne možeš da ga dovezeš sam (nema put, je l' te...), nego mora brodom. To ume da bude skupo (i moraš da nađeš nekog ko će to da završi), ali uz sve dažbine, većina automobila ispadne jeftinija nego ovde. Viša klasa je posebno zanimljiva, pošto su jeftiniji a (gotovo uvek) full opremljeni.

Pozdrav

P.S. Koliko mi je poznato, uslovi se nisu menjali od polovine 2005. godine, a za tad sam APSOLUTNO SIGURAN da je uvoz bio moguć.
[ Miroslav Jeftić @ 19.12.2007. 18:28 ] @
Btw, jesi li pogledao Mazdu CX-8?
[ StORM48 @ 19.12.2007. 19:45 ] @
Zar se to ne zove CX-7?

Pozdrav
[ Miroslav Jeftić @ 19.12.2007. 19:55 ] @
Da, moja greška, CX-7 je u pitanju. Pomešah sa RX-8 verovatno.