[ SmilieBG @ 26.12.2007. 11:17 ] @
Pozdrav,

Zna li iko, gde u Beogradu ugradjuju mobilne u kola (handsfree).
Kola imaju pripremu za mobilni (antena i microfon sprovedeni), tako da verujem da su i kablovi 'iza' radija takodje prisutni. Takodje ima vec i drzac za mobilni.

Trebalo bi dakle da se samo uzme jos drzac za sam mobilni aparat + kablovi da se spoji (napajanje + zvuk) na radio.

Ko to radi u Beogradu i kome najbolje da se obratim.

Poz,
Sale
[ vladd @ 26.12.2007. 22:06 ] @
Treba ti i radio, koji podrzava tu funkciju. Iako imaju solidnu cenu, ispasce jeftinija varijanta, nego da ti neko doradjuje "mute" i transfer signala na pojacalo..

Poz.
[ SmilieBG @ 27.12.2007. 08:07 ] @
Verujem da mute ima vec u radiju, sa obzirom da je prethodni vlasnik ostavio sve od ostalih dodatnih kablova (antena, mikrofon i slicno).
Cak je i drzac dakle tu, treba mi samo kabl i drzac za sam telefon :)

Ali sam totalni laik sa strujom / audio opremom, pa radije ne bi to sam cackao :)

Poz,
Sale
[ vladd @ 27.12.2007. 10:03 ] @
Pa onda verujem da ces uspeti:)

Poz.
[ SmilieBG @ 27.12.2007. 16:20 ] @
Nasao sam u YUBC centru jednu prodavnicu, gde mi rekose da ce posle novaka moci to da mi urade (trenutno su u 'pregovorima' sa nekim auto elektricarima), pa cemo videti :)

Poz,
Sale
[ Portir Velja @ 27.12.2007. 20:47 ] @

@SmilieBG

Imas u PP telefon pa nazovi i vidi da li rade i ugradnju
[ corel @ 02.01.2008. 03:41 ] @
Bez petljanja,izbaciti tu "kramu" van iz auta,i ako mob ima bluethot kupiti nesto od SONY-a npr BEX seriju imas sve,od hands frre paketa bez ikakvih dodatnih instalacija.Mislim da najslabiji model SONY-a dode oko 110E.
Imam ga skoro godinu dana pa govorim iz iskustva
[ SmilieBG @ 03.01.2008. 17:56 ] @
Pa pazi kablovski sistem mi je drazi / bolji od BT-a. A posto vec postoji, zasto rastavljati sve i vaditi :)

Pored toga, BT ne puni bateriju po default-u, vec se to mora 'extra' budziti, dok ovde sve to vec postoji :-)

BT mi je apsolutno poslednja opcija.

Poz,
Sale