[ suzamen @ 31.12.2007. 16:05 ] @
Molio bih sve one koji su u mogucnosti da mi pomognu oko problema koji imam na mom autu.
Radi se o tome da on nekada hoce ,a nekada nece da upali...Raznim ispitivanjima sam dosao do zakljucka da u trenutku verglanja ,anlasovanja ,dizna ne dobija struju i ne ubrizgava gorivo u karburator ...Kako da trajnije resim ovaj problem ?Sta utice na dovod struje ...?do dizne ?
[ RS TURBO @ 01.01.2008. 01:07 ] @
hmmm... ja koliko znam da je kadett-ima mana pred paljenje (pogotovo GSI) ono ne ode ali nece da pali ujutro i kad upali jedva puca trokira dok se ne ugrije, a kad se ugrije "zmaj" je onda. Sad to moze biti,a ne mora :) jer ja znam jednog lika koji je imao GSI-a i prodao ga je zbog toga jer mu se nije dalo svako jutro dizati haubu i mudati... nekad mu je htio paliti i ici normalno, a nekada je znao po pola sata da ga pali nece pa nece i jedva sastavi pa se gasi pa jedva i onda mora da ga vozi pod vecim gasom inace trokira. I ode kupi drugo pred paljenje i stavi ga i ujutro sav sretan upali iz prve i radi normalno i kad se ugrije hehehehe nece da vuce i trza i onda vazda staltaj hahaha i zbog toga ga je prodao (nije imao zivaca), a sve je izmjenjao od svijecica,kablova,paljenja,predpaljenja,kape,bubine,ma sve i dzaba isto sve samo ta dva pred paljenja jedno kad je vruc super radi a drugo kad je leden super radi. Sad ja ne znam jeli i kod tebe tako ili nije. A sto se tice toga sto dizna ne dobije struju moze biti puno toga... Ja znam da je kod kadett-a 1.4 i 1.6 polu anjsprica isto tako zna da zeza racunar auta (pogotovo ljeti) nece da pali bio on vruc ili leden i onda ga ostavis 1-2-3 sata i kad dodjes upali iz prve i ja mu stavim svoje ove sto imam (racunar auta), nastelamo auto i onda radi kao doksa ali sam primjetio da imaju problena ovi polu anjsprici (sa karburatorom i jednom diznom) dok anjsprici ( 4 dizne ) nemaju tolikih problema oko toga. Ovako na pamet se ne moze reci jer ima milion stvari koje mogu biti ali ovo su neke od cestih pojava zbog cega nece da pale...

SRETNA NOVA GODINA



pozzz



[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 01.01.2008. u 02:31 GMT+1]
[ tweeester @ 03.01.2008. 07:17 ] @
Problem je ocigledno elektricne prirode, dakle proveri sve kontakte, da nisu oksidirali, kod dizne, na kompjuteru, ispod bobine ... na akumulatoru, na alternatoru ... sta god ti padne na pamet.

Naravno, ako imas prilike mozes i da zamenis kompjuter tudjim za neko vreme pa da vidis da li to resava problem.
[ zolitas @ 03.01.2008. 20:17 ] @
Prvo proveri relej pumpe.....cest problem kod monopojnta.
[ suzamen @ 07.01.2008. 21:27 ] @
Nije ,rele...jer kad nece da upali ili kad mnogo trza i sa plinom ,onda tacno znam da ga necu moci upaliti ili voziti na benzin ...tada sa plus kleme dovedem struju na zicu koja ide iz razvodnika i kratkim pipanjem proradi rele i prekidanjem pa brzim pipkanjem dizna dobija struju i ubrizgava gorivo u karburator pa ga tako upalim i onda on prebaci na plin i ne gasi se ...Ali ja bih da otkrijem trajno i resim problem ...
[ RS TURBO @ 07.01.2008. 21:43 ] @
Probaj da nadjes drugi racunar od auta pa ga stavi kod sebe. Nadjes kod nekog elektricara ispravan auto racunar i stavi ga i probaj ako ti onda bude radio normalno to je to. Jer bas kod tih polu anjsprica (kadett 1.4, 1.6) zna da zeza racunar auta.



pozzz