[ bobanex @ 02.01.2008. 18:11 ] @
Koja je razlika izmedju tdi, tdi, tdi i tdi za passat b5 ???

[Ovu poruku je menjao bobanex dana 02.01.2008. u 19:21 GMT+1]
[ icobh @ 02.01.2008. 19:21 ] @
Razlika je u godini proizvodnje i max. snazi motora.
[ zolitas @ 03.01.2008. 20:38 ] @
66,74,77,81,85 i 96kw...crveno i moze biti 74,77 ili 81kw zavisi od godista i tipa motora.
[ vladd @ 03.01.2008. 20:50 ] @
I dopunska oprema, digitalna klima, i neki dugmici, posto su nemci skrti po tom pitanju. Mogu da zakinu i na podizacima stakala

Poz.
[ icobh @ 04.01.2008. 10:51 ] @
Svašta može da bude. Mene samo zanima kako je kod mene TDI, 2003 god., 74kW, motor PD i oprema Trendline!? Kad sam jednom kupovao neke dijelove, tačnije filter goriva, niko nije znao koji odgovara jer su bila 2 koja odgovaraju ovom autu ali su različiti. Ima valjda neki što se navrće i ovaj što je bio kod mene, sa 2 izvoda i još nekim većim priključkom... Znači ludnica... Niko više ništa ne može zaključiti sa TDI...
[ StORM48 @ 04.01.2008. 12:19 ] @
@icobh
Nažalost, ni drugi nisu ništa bolji po tom pitanju. Kladim se da kad bih kupio dva identična, potpuno nova automobila, neki delovi ne bi bili isti. Ono kao - nisu imali trenutno u podrumu onaj koji treba, pa su stavili neki drugi.

A tek kad se dva dijametralno različita dela hvataju na isti auto (!)... ludnica.

Viđao sam takve slučajeve. Smejurija.
Sreća, te postoje servisi koji sami nabavljaju sve... da nije tako, bio bi zaista zanimljiv život, svaki put kad nešto trebaš da popraviš.

Pozdrav
[ RS TURBO @ 04.01.2008. 12:49 ] @
Razlika je haman u svemu ali najvise godina proizvodnje je vazna za dijelove (i normalno koji je motor) jer TDI (DI crveno) 99-00 godina npr. golf 4 ima 115 HP a 2003 godina ima 130 HP hehehe sto je veoma glupo (da se niko ne uvrijedi). Ovo sada sa novim passatima i golfovima su dobro uradili samo 2.0 TDI stoji nazad i zivio samo godiste i motor i dobijes dio... Ali opet ovi novi passati i golfovi bas nemaju ponuda motora kao sto ovi stariji imaju ( do 2003 godine ) samo SDI (75HP),1.9TDI(105HP),2.0TDI (140HP) (ne znam imaju li jaci motor) dok kod starih 90,101,110,115,130,150,180 HP... (ovo gledam i passat i golf u snazi motora) ponuda kao u prici :) hehehe bolje sto je manje ponuda manje dijelova i rijesen problem. Ovi noviji su haman pa isti motori svi tako da su isti i rezervni dijelovi.
Kod ovih modela do 2003 godine TDI oznaka (DI crveno,I crveno,TDI crveno) igra u svemu ulogu klima koja je,motor koji je (snaga),oprema,podizaci,grijanje u sicevima,esp,odvojene klime,xenon light i bla,bla,bla da ne nabrajam, a sad razlika u snazi motora je do godista auta.Jedino ako je sada neko na TDI 90 HP narucio brdo opreme a nazad samo stoji TDI.To je jedna velika misterija.


pozzz
[ sasa022 @ 04.01.2008. 16:15 ] @


A da li ste se zapitali na koliko polovnjaka je naknadno zalepljena neka TDI kombinacija ( narocito full crvena ) kupljena na pijaci ?
[ login @ 05.01.2008. 21:40 ] @
Za Passat b5.5 (to je onaj redizajnirani b5 prethodnik b6)

tdi - nisam video
tdi - ni ovog čini mi se nisam video
tdi - najčešća oznaka na tim Passatim
tdi - nisam video

Znači tdi može biti i od 105hp i od 135hp, nema puno veze sa opremom, pošto ima brdo Passata sa tom oznakom, a kod nekih čak nema ni onaj naslon za ruku kod menjača, da ne priča o ostalom.
Znači boja slova nema nikakve veze sa dodatnom opremom. Konkretno tdi znači da motor nema jednu pumpu visokog pritiska (poznatija kao bosch pumpa) nego ima četiri pumpe visokog pritiska
za svaki cilindar po jedna. Ovo je naravno u slučaju motora sa četiri cilindra.

Opremu najlakše raspoznaješ po felnama, ako ima one fabričke alu felne, znači da je highline oprema i da bukvalno ima sve što je u to vreme postojalo, osim možda navigacije. To je ono kad u oglasu napišu
full oprema, a ja ih pitam kako je full kad nema navigaciju?

Nego ima li neko uputstvo za upotrebu ovog Passata?
[ vladd @ 05.01.2008. 21:47 ] @
Nisu felne "oprema", nego tip motora, klime i menjaca, opcije su koza i felne, s tim sto mogu da se "kriju" u nekim "paketima", mada ja nisam video dva sta automobila, sa istim stidljivim znacima, pogotovo kupljeni s konca i konopca..

Baska serije za istocnu evropu, baska prema bogatim krajolicima..

A ekstra dolepljivanje "crvenih" slova..ni manje posla, ni vise stotina evara za dijabole...

Poz.
[ login @ 05.01.2008. 22:04 ] @
Gde sam napisao da su felne oprema?
Pokušaj da razdvajaš rečenicu na više delova, ovako se zadišem dok je pročitam, a i malo je komplikovano za razumeti.
Zbog dijabola se i lepe dodatna crvena slova, ko se iole razume, neće auto ceniti po broju crvenih slova.
[ sasa022 @ 05.01.2008. 22:25 ] @
@login
www.volkswagen.msk.ru
[ login @ 05.01.2008. 22:51 ] @
Hvala sasa022.
[ Miroslav Jeftić @ 05.01.2008. 23:47 ] @
Kod prve generacije Pasata (97-98-99) TDI je bio motor sa 90KS (tu negde, matori dizel), TD crveno I je bio sa 115KS i direktnim ubrizgavanjem (novi dizel), T crveno DI sa 130KS, crveno TDI sa 150KS, tako nekako. Isključivo se odnosilo na različite verzije motora, nikako na opremu.
Posle 2000. i posle restilizacije, mislim da je to izgubilo prvobitno značenje. Naravno, ovo se odnosi na one koji su imali fabrički te oznake, a ne lepljeno. Ko ima npr. stare brojeve Vrelih Guma, odnosno njihovih kataloga koji su izlazili pre 2000-te može da baci pogled, mislim da je bilo objašnjeno.
[ icobh @ 06.01.2008. 00:07 ] @
Kod verzije B5.5 mislim da ima čak bitne razlike u motorima iako je 1.9 u pitanju. Moj Passat krči, kao i ovi novi VW-ovi, dok ima npr. TDI, isto '03 g.p. i isto 74kW ali se drugačije čuje. I naravno razlika je u jednom crvenom slovu.
[ login @ 06.01.2008. 00:41 ] @
@icobh

Pretpostavljam da je tvoj TDI 2003?

Kao što sam već napisao, crveno DI znači da ima za svaki cilindar pumpu visokog pritiska i sigurno još neke bitne detalje za razliku od onog sa samo crvenim I.

Miroslav je ovo lepo objasnio, ranije je broj crvenih slova pokazivao uglavnom snagu motora, posle 2000. pokazuje nešto drugo, naravno ni ovde ne pokazuje opremu.
[ icobh @ 06.01.2008. 00:47 ] @
Pa da, moj Passat je u fazonu pumpe-duse, čini mi se da se tako zove. Nego, proizvodili se ovakav motor još? Kad planira VW prelazak na Common rail?! Ili je prešao, nisam baš u toku.
[ codeNO @ 23.06.2008. 11:04 ] @
Po pravilu kada je izasao B5 glavne boje za TDI su bile po jacini motora (90, 110, 130-kasniji modeli su podignute snage za oko 10/15KS i bogatom opremom). Npr obican TDI sa 90KS (97-99) ima belu kozu, klimu... po pravilu oprema nikad nije vezana za vrstu i velicinu motora dokle god imas para

Na trenutak se samo pojavio sve crveno TDI i to je ogranicena serija, tako da ko to ima ili je poseban ili je vest sa bojicama

Za icobh-od ove godine VW je potpuno presao na common rail diesel, samo se ceka da takvi motori stignu kod nas