[ senser @ 03.01.2008. 11:29 ] @
Dakle auto nece ni da zavergla. Jutros probam da ga upalim , bio je na plinu - zavergla dva puta i naravno ne upali. Prebacim na konzoli na benzin , desi se neki klik kod prvog verglanja i posle toga nista, nece ni da zavergla. Proverio sam akumulator sa unimerom, ima 12.6-12.8 V. Nemam ideju sta bi moglo da bude? ( auto ima elektronsko paljenje )
[ vladd @ 03.01.2008. 12:12 ] @
Sta da ti kazemo, "suza", pa "na plinu", pojam vecitog i stedljivog prijatelja. Kada si menjao filtere, akumulator, ulje svecice..
Neka ti neko pomogne , da izmeris napon na akumulatoru dok vergla, verovatno je izgubio previse kapaciteta, odnosno, kao da je stariji od 5 godina

Ovaj minus napolju, prava je selekcija za vozila, a koliko vidim, forum se "puni" kako opelima tako i fordovima, koji "nesto ne mogu" ovih dana

Poz.
[ Java Beograd @ 03.01.2008. 12:20 ] @
Akumulator, 99%.

Tip: akumulator skoro uvek ima napon od bar 12.5. Čak i kad je skoro potpuno prazan. Zato se i ne meri napon na akumulatoru unimerom. Uzgred, napon pune ćelije je oko 2.4 V, pa kad se pomnođi sa 6 izađe oko 14.4. Napunjenost akumulatora se meri takozvanim Bometrom, a to je zapravo merač gustine kiseline. Ali novi akumulatori ni nemaju kiselinu, već želatinastu masu. Dakle i ovo pada u vodu. Ostaje samo meriti napon na klemama pod opterećenjem, tj. dok vergla, kako je već vladd napisao. Kad je pun akumulator, ne sme da padne mnogo ispod 12 V. Ako je prazan - srozaće se.
[ tweeester @ 03.01.2008. 15:25 ] @
Mala korekcija za napon, svaka celija ima napon od 2.1 V priblizno, tako da ceo akumulator ima oko 12.6 V

Inace slazem se, accu izgledao kao da je gotov ...
[ zolitas @ 03.01.2008. 20:00 ] @
Moze da bude i do samog anlasera...cetkice ili automat a mozda nema dobru masu....probaj nesto od potrosaca da ukljucis kako bi video dali je do akumulatora.
[ RS TURBO @ 03.01.2008. 21:37 ] @
Daj kantak i kad krenes verglati ako ti se lampice od ulja i akumulatora haman pa ugase ili skroz se ugase akumulator ti ne valja, ako se malo stisaju a i dalje dobro svijetle a ne anlasuje onda su ti ili cetkice ili na rotoru anlasera otpojila se jedna od onih debelih zica (sto hoce da bude ako je stariji anlaser). Da je do automata (da ne izbacuje) cuo bi anlaser kako vrti, ako nista ne cujes a dobar ti akumulator onda pogledaj spojeve na anlaseru i pobudu na anlaseru ako su uredu onda pregldaj cetkice i rotor. Ako ti je lako da skines anlaser skini ga i direktno spoji na akumulator (stani nogom na njega jer zna jako da se okrene :) hehe :) i ako vrti i izbacuje automat on je ok onda spojevi ili prazan akumulator.



pozzz
[ zolitas @ 04.01.2008. 19:52 ] @
U pitanju je suza 1,3.......kako da vrti ako automat ne odradi.??
[ RS TURBO @ 04.01.2008. 20:45 ] @
automar sto "izbacuje" anlaser da zavergla. ode ti automat on ce da vrt ali nece da automat ga "izbaci i cuces samo ono bzzzzzzzzzzz kako vrti u prazno... ako ti ode automat anlaser ce da radi ali nece ga izbaciti sto znaci da nece moci auto da pali samo ce vriti u prazno i nema koristi.Ako ti je do automata...



pozzz

[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 04.01.2008. u 22:57 GMT+1]
[ zolitas @ 04.01.2008. 21:32 ] @
Druze,ja tebe nista ne razumem.........oces da kazes, da anlaser moze da vrti, ako automat ne zalepi........GRESIS,razmisli malo....nemoj coveka da zbunjujes

[Ovu poruku je menjao zolitas dana 05.01.2008. u 18:28 GMT+1]
[ RS TURBO @ 04.01.2008. 22:05 ] @
prije svega stavi akumulator 10 min da se napuni ne treba vise ako nije do akumulatora skines anlaser rastavis ga pa vidis sta mu je... mogu biti cetkice moze biti rotor a moze biti cak i stator da je otisao pa pogledaj ali prije toga pogledaj pobudu sto ide na starter,moze cak biti brava u autu da ne valja i sve ostale kablove sto idu na njega pa tek onda kasnije skini starter pa njega pogledaj.Prvo kableove i sve to pa tek onda skidanje...



pozzz

[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 05.01.2008. u 11:17 GMT+1]