|
[ marcony86 @ 09.01.2008. 19:38 ] @
| Posto ComTrade-u (ovlascenom serviseru za moj laptop u garantnom roku) treba vec 40 dana (!) (cetrdeset dana) da zamene hard disk na mom kompu (3 shafa i 1 konektor), a negde ovde na forumu sam procitao da je po zakonu rok za popravku uredjaja 45 dana ili su u suprotnom duzni da mi obezbede novi uredjaj istih ili slicnih karakteristika, zanima me par stvari:
1) Da li rok od 45 dana vazi u apsolutno svim slucajevima ili postoji mogucnost da ga serviser nadje neku rupu u tome i rok produzi (tipa: praznici, neredovna isporuka od dobavljaca, bla bla...)
2) Kakav je postupak ukoliko oni i zaista probiju taj rok? (za sta je velika verovatnoca)
3) Ukoliko mi vrate popravljen laptop pre isteka tih 45 dana, da li dobijam produzenje garancije za onaj period koliko je racunar bio u servisu? Mada me iskreno produzenje garancije i ne zanima, jer kada racunar stoji u servisu prvih 20 dana a da ga niko pri tom ne pogleda, a rezervni deo stize iz inostranstva kao da ga peske nose, stvarno ce me mnogo manje kostati da jednostavnije stvari popravljam sam ili platim popravku iako mi je racunar u garanciji, nego da kidam zivce vise od mesec dana.
Skola za ubuduce: poucen iskustvima jos par ljudi namerno nisam kupio racunar u CT Shopu (misleci da necu imati nikakvog dodira sa njima). Zato od sada gledam i garantni list pre nego sto kupim!
EDIT: Ako nije za MZ, molim moderatore da premeste. |
[ Challenger @ 10.01.2008. 03:07 ] @
Ne produzava ti se garancija, a radi se o 45 radnih dana, tako da tu praznici nisu bitni uopste.... jbg, tako je po zakonu.
A ako probiju rok, lepo odes i trazis kesh nazad, ili eventualno novi laptop (isti, ili neki slicne cene), nemoj slucajno da uzimas taj...ako budu pravili probleme oko toga (a 99% da nece), onda obrnes trzisnu inspekciju, popricas s njima i sve reseno.
p.s. I to nema veze sa CT-om, tako je svuda kod nas (u svim prodavnicama, kod svih uvoznika).
Pozz
[ marcony86 @ 10.01.2008. 17:29 ] @
Znaci da imaju jos oko 3 nedelje da me vozaju... Prosto fenomenalno.
Hvala na odgovoru.
[ maliradojca @ 10.01.2008. 18:01 ] @
Koliko ja znam u pitanju je 45 dana, a ne radnih, neradnih, poluradnih,praznika itd. 99% sam siguran, tako je kod ostalih uvuznika.
[ marcony86 @ 11.01.2008. 20:45 ] @
Mozes li to 100% da potvrdis? Jer ako je tako znaci da mi dodju novi racunar za koji dan :).
Ja sam juce zvao firmu u kojoj sam kupio racunar (nije CT) i oni su mi rekli da je 45 radnih. Garantni list mi je ostao u torbi zajedno sa racunarom tako da ne mogu da proverim sta tu pise.
[ misaj @ 11.01.2008. 21:39 ] @
Mislim 45 radnih dana
[ maliradojca @ 12.01.2008. 04:37 ] @
Pazi ovako, kucaj u guglu "zakon o zastiti potrosaca", i skini .doc, jako je mali. I vidi, pa zovi ih i preti ako te zezaju.'ebiga. Samo ostro i na prvu.
[ marcony86 @ 12.01.2008. 11:40 ] @
Zvanje, smaranje i pretnje ne pomazu, to sam vec probao.
U garantnom listu pise:
Ako popravka traje duze od 10 dana sleduje produzenje garancije za period koji je racunar bio u servisu.
Ako ne poprave racunar za 45 dana (ne pise da li je radnih ili ne) duzni su da mi vrate novac u iznosu vrednosti mog racunara na dan kada taj novac budem trazio.
Zvao sam Trzisnu inspekciju i rekli su mi da ako pise 45 dana, odnosi se na 45 ukupno (ukljucujuci vikende), mada nisu zvucali preterano sigurno.
Cekam ponedeljak da vidim sta ce biti.
[ vladd @ 12.01.2008. 12:20 ] @
Ma u garantnom pismu moze da pise sta hoce, ti odlucujes da li ces da predas na servis ili da ti zamene robu. Nije bas njima sve po volji. Ako ne zele da postuju vazeci zakon, inspekcija trenutno reaguje, i ili vracaju pare ili drugi racunar.
Usao si u blef (app) pricu, kao oni su napisali dokument sa kojim si se ti kao slozio, sto nije tacno, dokument su oni napisali, posto moraju, a povlastice koje su sebi napisali, nisu tvoja stvar.
To sto se tice robnonovcanih odnosa.
A sta ti bi da kod komtrejda kupujes racunar...to je posebna prica
Poz
[ marcony86 @ 12.01.2008. 12:31 ] @
Citat: vladd:
A sta ti bi da kod komtrejda kupujes racunar...to je posebna prica
Nisam kupio kod njih, naravno, naslusao sam se (i nacitao) i ranije prica o njima. Oni su uvoznici i ovlasceni sreviser, a ja to nisam znao dok nisam video garantni list, kada je vec sve bilo gotovo.
[ trebinje @ 21.10.2010. 17:35 ] @
Moze li neko da mi kaze,imam li ja kakvo pravo a situacija je sledeca--uyeo sam laptop pre pola god.i crkne mi displej,i bio je na servisu u Beogradu,i popreve ga tek 43-'i dan,da bi nakon 7 dana,pojavile se strafte na LCD-u i ponovo sam ga odneo,i ko yna kada cebiti gotov,mozda opet budem cekao toliko vremena.Al sto je najgore od svega ne uracunavaju mi servisni rok u rok garancije.to je fakticki 3 meseca na servisu i nikom nista.
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|