Jutros na televiziji Pink u vestima je objavljenen novi TATA auto sa zapreminom motora od 650ccm koja ce trositi jedan litar goriva na 25km i kostace 1600eura.Slike ni auto jos nisu objavljeni na internetu ocekuju se ovih dana.Zamalo da zaboravim auto ima cetvoro vrata.Vise informacija narednih dana.
[Ovu poruku je menjao shomi276 dana 11.01.2008. u 16:35 GMT+1]
[ yu1ny @ 11.01.2008. 09:02 ] @
Nije Toyota nego indijska TATA...650 kubika, 30 KS, max 120 na sat, ali preporučeno do 70, "troše se točkovi, pa nije sigurno preko te brzine???", motor pozadi, napred gepek od 30 litara...
Ipak, bolje nego skuter, ne kisneš
[ rajco @ 11.01.2008. 09:08 ] @
Nema grejanje nema hladjenje:) i zar nije 2500e
[ shomi276 @ 11.01.2008. 09:15 ] @
Upravu ste nisam dobro cuo nije Toyota nego TATA.
[ shomi276 @ 11.01.2008. 09:17 ] @
I to sto kazes bolje to nego skuter,ja vozim skuter i sad planiram novi da kupim jutros kad sam na televiziji video taj auto pomislih njega da kupim ali nemam dovoljno godina da bi polagao za kola.?>Steta
[ yu1ny @ 11.01.2008. 09:18 ] @
Citat:
rajco: Nema grejanje nema hladjenje:) i zar nije 2500e
2500 USD.
[ RS TURBO @ 11.01.2008. 13:39 ] @
hehehe 2500 USD auto. Kod nas ne mozes da nadjes dobro auto za te pare, a ovamo dobijes cak jos novo auto za te pare hehehe ako je za toliko para onda se stvarno ispati za grada uzeti to auto, a ako nema grijanja i hladjenja isplati se nabaciti jos koji euric pa ugraditi i grijanje i hladjenje, a nije neki belaj da se i to ugradi. Opet sto svabo kaze novo je novo za hajke i grada to je auto super jedino ako sada nije ruzno i kockasto kao reno 4.
pozzz
[ shomi276 @ 11.01.2008. 14:28 ] @
Pa dobro sta bi se ocekivalo za auto od 1600 eura.
[Ovu poruku je menjao shomi276 dana 11.01.2008. u 16:32 GMT+1]
[ kuntalo @ 11.01.2008. 15:15 ] @
Preambiciozna fotografija i potcenjivačka priča o "neimanju hlađenja/grejanja".
Tata predstavila model za 1740 evra
Indijska kompanija Tata Motors na 9. salonu automobila u Nju Delhiju zvanično je promovisala svoj novi ultrajeftini model nazvan Nano.
Model Tata Nano u Indiji će u osnovnoj verziji koštati svega 2550 američkih dolara, odnosno oko 1740 evra!
Novi „mališan“ iz Tate isporučuje 30 KS iz 0,624 l zapremine. Maksimalna brzina modela Nano iznosi 96 km/h, menjač je četvorostepeni manuelni, kočnice su u vidu diskova napred i doboša nazad dok je unutrašnjost modela Nano predviđena za četiri odrasle osobe.
Servo upravljača nema, a instrumentacija je izuzetno siromašna - što se može i očekivati od automobila sa tako niskom cenom.
Predsednik kompanije Ratan Tata tvrdi da će automobil biti prilagođen strogim standardima očuvanja životne sredine i da će poštovati neophodne bezbedonosne standarde.
Tata motors planira da u početku proizvodi između 250.000 i 500.000 super-jeftinih automobila godišnje. Osnovni model prodavaće se po pomenutoj, veoma niskoj, ceni, ali u ponudi će se naći i dva skuplja modela sa dodatnom opremom, saopštila je kompanija.
He he he razmisljam razliku izmedju ovog TATA i yugica.Sta mislite sta je bolje?
[ momsab @ 11.01.2008. 15:39 ] @
vece tockove ima Fica :D
Yugo ili ovo... hm, pa ovo, odrasla osoba moze lakse da udje i izadje :)
[ vladd @ 11.01.2008. 16:15 ] @
Ovo je ruznije od peglice koja je udarila u zid.
Poz.
[ HoT_Steppa @ 11.01.2008. 16:27 ] @
Sta ce bolje siromasnoj ekonomiji kao sto je nasa od ovoga? Vecina i ovako vozi kola po gradu. Ako TATA bude kupila Zastavu moze i kod nas da se pravi. Cena, prava sitnica...
[ Miroslav Jeftić @ 11.01.2008. 16:35 ] @
Koliko sam razumeo, prodavaće se samo u Indiji u početku. Pitanje je kada će i da li će stići kod nas. Takođe, sumnjam da će mu cena ostati na istom nivou; poznavajući naše trgovce, sigurno će da se udupla.
[ RS TURBO @ 11.01.2008. 16:43 ] @
pa to auto je super za tu cijenu stvarno bolje ne moze biti a super i izgleda stvarno za te pare ovako fino auto i unutrasnjost nije losa yugo ili ovaj hehehe pa normalno da je ovaj bolji za te pare bar nije presao pola miliona kilometara za 1800€ (a kod nas ce garant biti ako dodje oko 3.500-4000€) dobijes nov auto koji nije los po izgledu (kako kome) i jos ne trosi nista, a jos kad bi plin ugradio hehehe ovo je sala mala . Za grada dusu dao
pozzz
[ sasa022 @ 11.01.2008. 18:23 ] @
Model se zove NANO
I da - veoma je ruzan
[ kristi1 @ 11.01.2008. 18:47 ] @
Na sta vas podseca menjac....
[ etjen @ 11.01.2008. 18:48 ] @
Evo jos malo podataka:
Indijska kompanija "Tata" predstavila je u četvrtak u Nju Delhiju
nano, najjeftiniji autombil na svetu, koji će se od septembra
prodavati po ceni od oko 2.500 dolara.
"Narodni auto" nano, do sada najhrabija incijativa u koju se upustila
"Tata", skoro upola je jefitniji od svih modela koji se sada mogu naći
na indijskom tržistu, prenele su agencije.
Kompanija čija vrednost danas premašuje 7,8 milijardi dolara, pre samo
deset godina pokazala je svoj prvi auto s petoro vrata, čime je
dotadašnji proizvodjač kamiona postao i firma za izradu putničkih
automobila.
"Narodni auto" odrediće jasnu poziciju "Tate" na svetskoj mapi
proizvodjača automobila, koji se bore za što veće prisistvo na
tržištima u razvoju, kao što su Indija, Kina i Rusija.
Najnoviji model, izradjen od specijalne plastike, daleko je od
luksuznih robnih marki "Jagur" i "Land Rover", koje "Tata" pokušava da
kupi od američkog "Forda".
Ideja "Tate" da proizvede jeftin, mali auto nastala je posle analize
lokalnog tržišta, na kome milioni ljudi neretko prebacuju četoročlanu
familiju, plus prtljag, na motorciklima ili skuterima.
U Indiji je u poslovnoj 2006/07. godini prodato sedam miliona vozila
na dva točka i milion automobila.
Prelazak sa skutera na automobile, čime bi se unapredila bezbednost na
indijskim prezagušenim i ponekad haotičnim drumovima, glavni je razlog
zbog kojeg se krenulo u izradu "narodnog autmobila", izjavio je Ratan
Tata, sedamdestogodišnji predsednik kompanije.
"Proizvod je s pravom već pobudio medjunarodnu pažnju", izjavio je
Mohit Arora, izvršni direktor za Indiju u istraživačkoj kompaniji "J.D
Power Asia - Pacific", koji je ocenio da je u pitanju "dogadjaj koji
će ući u istoriju, bez obzira na uspeh".
"Folksvagen", "Tojota", "Honda" i "Fijat" takodje pokušavaju da izrade
jeftin automobil, dok udružene kompanije "Nisan" i "Reno", koje su
dobro prošle s njihovim jeftinim loganom, takodje razvijaju 3.000
dolara vredan auto s kompanijom "Bajaj", lokalnim rivalom "Tate."
Nano stiže na tržište u trenutku kada cena nafte dostiže skoro 100
dolara po barelu i kada raste potražnja za "zelenim" automobilima, dok
se vozači s nostalgijom vraćaju ponovo oživljenim modelima kao što su
fijat 500 i BMW-ov mini.
Pa ljudi sta bi vi Lamborghini Murchielago za 1800€ taj je auto za te pare fin pa golf 2 diesel kosta 2.500€ koja je presla bar 250 000 km i sva trese i drnda kad je upalis kao da si u traktoru lijepsi je od yuge kako god okrenes i unutra i vani i dosta je moderniji,manje trosi od njega i jos ima 5 vrata, a haman su ista cijena a ovaj je jos nov a yugo presao 150-200 000 km. Drugo je ko ima pare da uzme auto od 15000€ a ko nema para ovo bi sjelo kao kec na desetku.
pozzz
[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 11.01.2008. u 21:44 GMT+1]
[ drdrksa @ 11.01.2008. 21:36 ] @
Mnogo je ruzan!
[ vladd @ 12.01.2008. 01:19 ] @
Pa za Indiju mogu da razumem, donekle taj auto. Imaju bolje puteve, i nekako im stize kao zamena za "vespa" rikse. Za kod nas bi morali da budu bar veci tockovi, da nekako prevazidju rupetine.
Mogla bi komotno da se provuku kao kolica za golf, ili lake nabavke (cigarete i novine)
Poz.
P.S Sto se statistika oko prodaje tice, Indija ima preko milijardu stanovnika, da se ne zaboravi, uz "veliku" prodaju od milion vozila, bude skoro promil prema stanovnistvu..
[ kuntalo @ 12.01.2008. 01:55 ] @
Za te novce, nema nista bolje.
A sto se sigurnosti tice, bolje cetvoroclana indijska porodica u ovome, nego na nekom tomos-wannabe pokusaju od motocikla...
Ja bih ga po ovoj ceni kupio- dakako, kad se malcice uhodaju s proizvodnjom... :-)
[ shomi276 @ 12.01.2008. 03:04 ] @
Ali videce te ako kod nas bude izasao po tako niskoj ceni veruj te mi da ce ga ceo grad voziti.?>Zamislite koliko ce da ga prodaju kao polovnog?
[ SASA M. @ 12.01.2008. 03:49 ] @
Da, lep porodicni auto. Kada se sudari, cela porodica pogine.
[ shomi276 @ 12.01.2008. 08:24 ] @
Pod 1 nebi putavao sa tim autom ni za zivu glavu.Kupio bih ga da mi sluzi kao skuter sa krovom da se vozim po gradu.Mogu zamisliti kakva je limarija,osecam kad pada kisa ulubivam se krov ali dobro.
[ pantic68 @ 12.01.2008. 09:10 ] @
Kao da vas neko tera da se vozite time. Proizvodjac ima trziste a lepo je receno da jeb to bezbedonosni napredak u odnosu na motocikle koji se sada koriste. Pretpostavljam da mislite da svi treba da voze najmanje mercedese s klase ali u indiji kao i ovde vecina ljudi ih ne zaradi za ceo svoj vek.
[ vladd @ 12.01.2008. 12:10 ] @
Indija je puno razlicita od nas, i po standardu i po mentalitetu. Postoji veliki procenat srednje klase, i veliki procenat donje srednje klase, i kaste. To cini trziste od oko 200miliona ljudi. E sad, porodicno se voze, ili glava porodice vozi sama, ili neko radi nesto sa tim vozilom. U svakom slucaju, ne gube vreme, i u podne nema gungule po ulicama, kao kod nas. Mada toga nema skoro nigde, osim kod nas.
E sad, klima im je gadna, tako da bez hladjenja ne znam bas kako bi se koristilo vozilo, verovatno sa otvorenim prozorima ili skinutim vratima.
Poz.
[ pantic68 @ 12.01.2008. 21:16 ] @
Ne bih rekao da im je klima gora nego kod nas (-20/+40 svake godine, ne znam ko to nazva umerenom klimom) a i tesko da im je aircondition u autu najveci problem. Ono sto ja ocekujem je masovna proizvodnja tih jeftinih azijskih automobila jer u svetu postoji trziste a i cene mogu da idu dole pokazalo se na mnogo proizvoda. Naravno ne nadam se nekom kvalitetu ali ga i izvikane firme sve vise zapostavljaju. Pod kvalitetom mislim na zavrsnu obradu i dugotrajnost a ne na implementaciju sto vise novih tehnologija sa diskutabilnom upotrebljivoscu.
[ axone @ 12.01.2008. 21:36 ] @
Nano ima slican dizajn sa ovim francuskim(firma MDI) autom na kompresovani vazduh.
Tacnije tog francuza ce da proizvodi bas TATA motors.
A tu bi klima bila super "resena"(ako bi je ugradili) jer moze da se koristi hladan vazduh(-15C do 0C) koji je jedini "izduvni gas" ovog "vazdusnog automobila" http://www.theaircar.com/
[ boccio @ 14.01.2008. 16:23 ] @
Ja ne kapiram ove komentare o dizajnu i jadnosti auta... Mislim, koja je poenta postovati na temi o automobilu za $2K samo da bi se reklo "ruzan je"?!?
Za ciljnu grupu kojoj je namenjen, a koja je btw ogromna u apsolutnim ciframa, ovaj auto je premija... imaju prevozno sredstvo sa krovom - spas za periode letnjih/zimskih monsuna. Doduse, nesto nisam siguran da monsun ne bi oduvao ovaj auto :)
Btw, kamo lepe srece da je Zastava proteklih 15 godina radila na bilo cemu osim sto su gajili pecurke u halama i strajkovali protiv otpustanja radnika...
Citat:
pantic68: Ne bih rekao da im je klima gora nego kod nas (-20/+40 svake godine, ne znam ko to nazva umerenom klimom)
Khm, pricati uopsteno o klimi u Indiji je malo bzvz... nije to Madjarska :)
[ ~Vojvoda @ 14.01.2008. 18:47 ] @
Naravno da je i za male pare ruzan... Jednom ruzno-uvek ruzno.
Samo jedva cekam da ga "testiraju" u Top Gear-u. Yushu su gazili tenkom, Gwiz su razbucali eksplozivom, zaboli ga u sto....
Bas me interesuje sta ce sledece onaj blesavi Clarkson da smisli?
[ sasa022 @ 15.01.2008. 05:36 ] @
Citat:
boccio: Ja ne kapiram ove komentare o dizajnu i jadnosti auta... Mislim, koja je poenta postovati na temi o automobilu za $2K samo da bi se reklo "ruzan je"?!?
@boccio
Poenta je u tome da je Nano mogao ako nista drugo bar lepse da izgleda ,a uz male izmene i dodatke da bude i funkcionalniji autic.
Kompanija Tata je imala i ima lepse prototipove
[ HoT_Steppa @ 15.01.2008. 07:56 ] @
Citat:
~Vojvoda: Naravno da je i za male pare ruzan...:) Jednom ruzno-uvek ruzno.
Samo jedva cekam da ga "testiraju" u Top Gear-u. Yushu su gazili tenkom, Gwiz su razbucali eksplozivom, zaboli ga u sto....
Bas me interesuje sta ce sledece onaj blesavi Clarkson da smisli? :)
Sto nisu dizali u vazduh promasaje svoje industrije? Clakson je obican bahati snob kome se moze. Na njega gledam kao na novinare AutoBilda, totalno subjektivne, a njegovo misljenje me interesuje kao i lanjski sneg. Jeftina zabava sa siroke narodne mase.
Auto koji treba da obavlja ovu funkciju, a to je AUTOMATIZACIJA nacije ne mora da bude lep, brz, treba da bude u startu jeftin i jeftin za odrzavanje, sto on i jeste, znaci ispunio je zahtev pod kojim je napravljen. Kad se Evropa automatizovala ko je gledao da li je auto ruzan ili lep, nego si ga kupovao i vozio iz potrebe. A svi su postali idoli, jer sada podsecaju na vremena kupovine prvog automobila, sto ne moze da se kaze za nove automobile. Pokusaji pravljenja re-izadnja tih ikona je udaranje na nostalgiju, sto je veoma nisko, mislim na novu Bubu, Mini i Fiat 500. Takve automobile nikad ne bih kupio jer realno ne nude onoliko koliko kostaju, osim laznog osecaja da vozis neko reizdanje ikone.
[ Doberman @ 15.01.2008. 13:07 ] @
Sto se tice Clarksona covek zivi u nekoj drugoj zemlji i ima ocigledno izuzetno velika primanja, tako da moze sebi da priusti takve komentare i omalovazavanja, automobila za siroke narodne mase. Volim da gledam TopGear zato sto me uvek nasmeju ali ih ni u kom slucaju ne smatram za objektivne. Recimo kad bi kod nas bili uslovi kao u Londonu (sto se tice saobracaja) ja bi prvi kupio Gwiz iako smatram da je debelo precenjen. Ali u uslovima Londona gde parking i putarina (koje ne placas ako vozis Gwiz) kostaju oko 250 funti mesecno i taj preskupi Gwiz ispadne dzabe za 3 godine. Ovo sto prave Indijci (a prave i Gwiz fabrika Reva) za 1700 evrica ne verujem da ce moci da se bez nekih, ne tako jeftinih, izmena uvozi i registruje u nekoj Evropskoj zemlji pa samim tim ni kod nas. Ali realno gledano ako uspeju da ga prilagode Evropskim bezbednosnim standardima (i ekoloskim) i ako uspeju da cena ne predje 3000 evra prodace prilicno veliki broj ovih zezalica na 4 tocka , ja bi ga kupio za po gradu.
Pozz
[ HoT_Steppa @ 15.01.2008. 13:11 ] @
U Engleskoj samo da pomenem cene 2 popularna modela iz ove sobe:
Fiat Panda 50 funti
VW Golf 2 130 funti
google je cudo.
[ bukovski @ 15.01.2008. 18:03 ] @
jes da je jeftin al ne da je ruzan uhhhh mnooogo.
Ko bi mogao da zivi sa tim i uzasnom izradom sigurno za tu cenu nikakvom servisnom mrezom kod nas i ko zna kakvim kvalitetom mogao bi da leako zameni neki skuter za zezanje po gradu. NEgo ja bi sacekao cresh testove obavezno deluje mi krh !
[ pantic68 @ 16.01.2008. 18:56 ] @
Sta svi o ruznoci pricaju, kad je funkcija primara osobina. Posle ford ka za mene je svaki auto lep. I kakvi krash testovi kad ovo nema ispred kabine nista. Ko hoce lep auto sa dugackom haubom da moze da pobije ljude u yugu a da mu ne bude nista ima, samo ne za te pare.
[ sasa022 @ 17.01.2008. 00:14 ] @
Citat:
pantic68: Sta svi o ruznoci pricaju, kad je funkcija primara osobina.
Nano jeste napredak u odnosu na motocikle i rikse,ali jednostavno moglo je to i bolje i lepse za
koji $ vise ( tacnije 100-200 $ )
Sto se funkcionalnosti tice trebali su da stave jace i stabilnije podvozje ( "auto" moze da postigne 120 km/h ali nije preporucljivo vise od 70 ) i obavezno osmisle dobar sistem ventilacije kabine ( zbog "nezgodne" klime )
[ MatezYU @ 17.01.2008. 08:06 ] @
90km/h je max brzina..
Dva cilindra, 650 kubika...
Nesto su mi male gume. Mada ovako za voznju po gradu je ok..
[ square pusher @ 21.01.2008. 18:00 ] @
Ma ovo je genijalan auto....treba videti kolko je funkcionalan i sve je OK
Ako bi me pitali hocesh nov suzuki maruti ili ovo...pa mislim da je ovo zakon....nije ruzan uopste...znate sta je ruzno...lada bilo koja...ovo je svemir (bre)
[ stewuss je @ 21.01.2008. 20:45 ] @
Dajte ljudi, da li je ruzan ili lep... Subjektivno. Ono sto je bitno je za koje je trziste stvaran i verovatno da je po njihovim merilima lep i atraktivan. Ne cudi me sto ga navode kao porodican auto, azijati imaju drugacije poglede od nas po pitanju komfora, koliko sam mogao da vidim. A i nov je auto u svakom smislu (uporedite sa yugom, skoro 30 godina se pravi i to ne mnogo razlicit od danasnjeg (tehnoloski) nabacali malo plastike i novi yugo!) ma daj.. Da li bih ga kupio i vozio - ne verujem, nemam poverenja u tako mala vozila po pitanju sigurnosti.. Pogotovu zbog laznog osecaja vece sigurnosti (u autu si) u odnosu na motor bilo koji, o5 samo moje misljenje..
[ shomi276 @ 23.01.2008. 22:25 ] @
U auto TATA Nano i sami vidite da je auto stvarno komforan mogu opusteno da stanu 4 odrasle i visoke osobe.
[ shomi276 @ 25.01.2008. 17:19 ] @
Imate u novom SAT-u plus pise da kosta TATA Nano 1700e.Povecali za 100e.I ima detaljan opis automobila
[ ~Vojvoda @ 26.01.2008. 15:37 ] @
Citat:
HoT_Steppa: Sto nisu dizali u vazduh promasaje svoje industrije?
A sto mislis da nisu? I otkuda ti uopste taj zakljucak?
Citat:
HoT_Steppa: Clakson je obican bahati snob kome se moze.
Da i sta s tim?
Citat:
HoT_Steppa: Na njega gledam kao na novinare AutoBilda, totalno subjektivne, a njegovo misljenje me interesuje kao i lanjski sneg. Jeftina zabava sa siroke narodne mase.
Ne najbolje da bude smarac... to ce pomoci gledanosti...
Citat:
HoT_Steppa: Auto koji treba da obavlja ovu funkciju, a to je AUTOMATIZACIJA nacije ne mora da bude lep, brz, treba da bude u startu jeftin i jeftin za odrzavanje, sto on i jeste, znaci ispunio je zahtev pod kojim je napravljen. Kad se Evropa automatizovala ko je gledao da li je auto ruzan ili lep, nego si ga kupovao i vozio iz potrebe. A svi su postali idoli, jer sada podsecaju na vremena kupovine prvog automobila, sto ne moze da se kaze za nove automobile. Pokusaji pravljenja re-izadnja tih ikona je udaranje na nostalgiju, sto je veoma nisko, mislim na novu Bubu, Mini i Fiat 500. Takve automobile nikad ne bih kupio jer realno ne nude onoliko koliko kostaju, osim laznog osecaja da vozis neko reizdanje ikone.
ova krasna beseda, me neodoljivo podseca na jedan politicki sistem...svi znamo kako se to zavrsilo...
[ shomi276 @ 27.01.2008. 19:06 ] @
Jer zna neko kad ovaj auto izlazi na trziste?
[ Miroslav Jeftić @ 27.01.2008. 19:50 ] @
Mislim da bar što se našeg tržišta tiče, nema još nikakvih informacija niti se zna kada će ih biti.
[ Zeleni zub @ 27.01.2008. 20:18 ] @
Osim carine i PDV nakarikace nasi jos nesto - cisto da bude skuplji od zastave Sve im... ono...
Opet kad odgovorim preko maila jave se ove karakuke
[Ovu poruku je menjao Zeleni zub dana 27.01.2008. u 21:59 GMT+1]
[ audi80 1.8i @ 27.01.2008. 20:51 ] @
U Evropu nece doci u skorije vrijeme, jer ne zadovoljava evropske standarde, mislim na crash-test, i mozda na emisiju stetnih cestica, a Indiji je nizi standard, sigurno ce evropska verzija biti skuplja jer ce se morati doraditi pogotovo u sigurnosti putnika, naravno da ce ga Evropa pod mikroskopom pregledati, jer prema svemu to je opasna konkurencija evropskom trzistu automobila, domacih prizvodaca, pa njemci su i Daciu Logan prevrnuli na testu, da dokazu da nije sigurna jer cijenom im jr taj rumunski prizvodac opasan, a ugraduje se reno motori u nju.Cak se sumnja da su Njemci to lazirali i poslali u javnost, s ciljem da se nanese steta rumunskom prizvodacu, a isto su radili i Kinezima.
[ audi80 1.8i @ 27.01.2008. 21:02 ] @
Ista kompanija Tata ce mozda otkupiti Jaguar i Land Rover, a TaTa je jedini prizvodac koji je napravio auto kojemu je gorivo odnosno pogonska sirovina ZRAK-Kisik, rezervoar tih vozila se napuni zrakom za 5min, na obicnom kompresoru za gume koji ima na svakoj ben postaji, i kaze da moze preci 100km, i max brzina 110km, a motor ima 3cilindra, jako je mali i zrak ulazi pod pritiskom i pokrece cilindre, iako to auto ne lici na nasa uobicajena, ali moze posluziti za prevoz lakih stvari po gradu jer nema zagadenja jer zrak opet izlaz na auspuh, idealno za pekare i dostavljace, prije 3mj gledao sam na RTL,i cijena mu je niska, ali prvih 5000komada je za Indiju, za ostale se ne zna kad.
[Ovu poruku je menjao audi80 1.8i dana 27.01.2008. u 22:45 GMT+1]
[ Darko Selakovic @ 27.01.2008. 22:46 ] @
Da bi se prodavao u Evropi treba da dobije homologaciju + transport + carina... biće skuplji od 4.500 €.
onda je najjbolje dodati jos 1000e i kupiti Daciju Logan
[ sasa022 @ 28.01.2008. 03:43 ] @
@shomi276
Kinezi su trebali da stignu pa nisu,pa nece stici ni TATA u skorije vreme,a najjeftinija Dacija Logan je oko 7500€
( kad se uracuna carina i PDV )
[ shomi276 @ 30.01.2008. 14:53 ] @
Ali sve jedno ne isplati se kupovati TATA Nano ako ce toliko da kosta
[ velikimrmot @ 02.02.2008. 22:04 ] @
Objektivnost i ukus su dve zaboravljene stvari u nasoj maloj i napacenoj zemlji!Gledajuci ovu temu dolazim do zakljucka da su neki ljudi vrlo brzo zaboravili cemu sluze grejaci zadnjeg stakla na Yugu,zbog cega se iskuvavaju PET boce koje su visile pored puta,zbog cega su bili prebaceni pistolji na benzinskim pumpama.....Uvek sam se divio nasoj auto industriji kojoj je vrhunac dizajna odbaceni Fiatov degenerik kome je nasa Zastava nabacila preko 500 kg plastike i koji i dan danas ima isti coskas dizajn koji nanosi teze telesne povrede cak i kad auto stoji na parkingu! Sto se tice ruznoce Nano-a,mislim da dizajneri nisu imali taj detalj kao osnovni prioritet prilikom dizajniranja vec potrosnju,ekonomicnost,jeftino odrzavanje,male dimenzije....Neko je pomenuo crash-testove i neke specijalizovane auto emisije i casopise koji testiraju vozila na ovaj ili onaj nacin....pa ko je od njih testirao Yuga i kada (ja koliko znam nikada),a on se vozi i ljudi ginu u njemu,gube nevinost,radjaju se....Sto se bezbednosti tice,na svojoj kozi sam osetio da bezbednost u automobilu (pojas,air-bag) ima jako malu,skoro nikakvu presudnu tacku u momentu udesa....ljudi su ginuli i u Peglici i i Maybahu,tako da prezivljavanje udesa najvise zavisi od specificnosti situacije i spleta okolnosti...tacnije,sudbine!!!Skoro da su se izjednacile sanse da se sacuva ziva glava i u super luxuznom autu i u malom gradskom autu,iz prostog razloga sto je brzina ta koja najvise utice da se dobije zguzvana gomila lima na putu!Poslednji primer koji mi pada na pamet je Tose Proeski koji je nazalost stradao u naveliko i nasiroko hvaljenom Tuaregu koji vrvi od pasivne i aktivne bezbednosti,ali Toseta vise nema....Vece su sanse ostati ziv u Tata Nano-u pri maximalnoj brzini od 90 km/h nego u Tuaregu!Jos ako uzmemo u obzir da je Nano ISKLJUCIVO gradski automobil koji sluzi da se preveze od tacke A do tacke B ikome je eksterijer totalno nebitna stvar,cela ova prica dobija na tezini!Ja cu verovatno biti jedan od potencijalnih kupaca kad se pojavi na nasem trzistu,posto mi je takav auto dovoljan i potreban...nepatim za statusnim simbolima tipa Mercedes,BMW,Audi...jednostavan sam covek sa jednostavnim potrebama i ne sramotim se da vozim mali gradski auto pogotovo sto sam visok 208 cm i imam 100 kg!Nadam se da nikog nisam uvredio ovim svojim izlaganjem,jednostavno sam osetio potrebu da nekim ljudima ukazem na razliku izmedju malog gradskog auta i luksuznih vozila sa kojima prave komparacije....Pozdrav svima
[ yu1ny @ 02.02.2008. 22:24 ] @
Samo kad ne bi mešao politiku u tehniku....
Kakav god da je ovaj "Indijac", treba sačekati da dođe u Evropu.
A zašto se slabo potencira da je u Priboju pravljen naš mali plastični autić, koji se, sećam se, dobro prodavao, moj komšija nekad uzeo jedan za po gradu?
[ HoT_Steppa @ 02.02.2008. 22:25 ] @
Citat:
A sto mislis da nisu? I otkuda ti uopste taj zakljucak?
Dizali su i druge automobile, ali ne i britanske. Top Gear biblioteka po sezonama moze da se skine sa torrenata.
Citat:
Da i sta s tim?
Nista. Ne razumem kako neko ovde moze da se prima na njega.
Citat:
Ne najbolje da bude smarac... to ce pomoci gledanosti...
A kakve veze ima gledanost za onim sto oni rade? Oni su auto novinari, i kao i svi novinari treba da teze objektivnosti, a ne da prodaju show.
Citat:
ova krasna beseda, me neodoljivo podseca na jedan politicki sistem...svi znamo kako se to zavrsilo...
Koji? Moraces da budes precizniji. Ako mislis na nazi sistem, zasto je Buba ostala u proizvodnji i posle WW2? I zasto su sve vaznije fabrike imale u svom programu "narodni auto" kao osnovu svog drustva? Mislis da bi Nemacka opstala posle WW2 da je prodavala samo ekskluzivne modele BMW-a i Mercedesa?
[ sasa022 @ 02.02.2008. 22:37 ] @
@yu1ny
Citat:
Mališa iz Priboja je bio zasnovan na francuskom dizajnu, licencno je preuzet know-how od tvornice mikro-automobila ERAD, a motor koji je bio ugrađen na početku bio je Lombardini, ali se govorilo da će se ugrađivati i japanski Kubota motori. Iako je u francuskoj bio prodavan kao automobil za mlade, koji još nemaju vozačku dozvolu, naši socijalistički oci su ga promovirali kao automobil budućnosti radničke klase. No, za par godina i Mališa i radnička klasa otići će u povijest bez da se ozbiljnije krenulo u projekt mikro automobila. Evo malo fotografija originalnog modela ERAD, pljunuti naš nesuđeni Mališa, zar ne?
E takav nekakav Znam da je nekako došao do njega, da li ga je kupio ili dobio i jedno godinu dana je "brektao" ovde po blokovima u NBgd.
[ velikimrmot @ 02.02.2008. 23:02 ] @
Bravo...taj autic iz Priboja je pravljen od poliestera,domaca verzija Trabanta...jedan sam do skoro svako jutro kad idem na posao vidjao po Zrenjaninu...zut ,neverovatno bucan,brz....i covek je ocigledno zadovoljan onim sto taj auto nudi...da ga odveze i vrati tamo gde je naumio!
[ shomi276 @ 08.02.2008. 10:31 ] @
Taj gore navedeni mali crveni auto,da li ce mi neko reci koliko ima kubika.Ja sam nasao slican auto evo informacije Marka: Ligier Prima
Pojemność silnika: 49,9 cm3
Prędkość max: 40 km/h
Silnik: firmy SACHS
Skrzynia biegów: automatyczna, 2 biegi
Zużycie paliwa: 3,5-4,5 L
Dodatkowe informacje: Zarejestrowany na motorower! Ubezpieczony OC. Dopuszczony do jazdy po publicznych drogach!!
Do prowadzenia wystarczy:Dorośli: dowód osobisty
Dzieci od 13 roku życia: karta motorowerowa.
HoT_Steppa: Dizali su i druge automobile, ali ne i britanske. Top Gear biblioteka po sezonama moze da se skine sa torrenata.
Da moze da se preuzme, jesi li je ti pogledao? Fakat, nisu dizali u vazduh, ali bilo je olajavanja i ostalih sprdanja, secam se, seda na krilo od MGB-ja iz 70-i neke i "shatro" auto se raspada. Serijal 10e07, testautomobila iz Leyland grupacije, komplet proslo u sprdanju sa njihovim kolima. Ima jos toga...
Citat:
HoT_Steppa: Nista. Ne razumem kako neko ovde moze da se prima na njega.
Isto tako, ni ja ne razumem kako neko moze da se prima ne te tvoje ostale "objektivne" novinare. Sta? znaci sada ne valja niko ko ne misli kao ti? Najbolje da se ti lepo proglasis za nekog vodju pa nam lepo uredjuj i TV program, i automobilzam i sve ostalo, motorizuj naciju sa Tata kantom, happy now?
I na kraju, da, Klarkson jeste bahati engleski snob, i da, objektivnost mu je nula, ali od svih emisija iz auto-sfere najbolja je njihova, jer ja ne gledam TopGear, radi "sensible consumer advices", jer su sanse da cu imati neko od onih vozila sa vrha table skoro 0, isto tako i 90% Engleske populacije, nema para za vecinu automobila, ali su opet gledani. I ja sam licno smatram da je TopGear vise zabavni nego auto program. A ti ako ne mislis isto-ne gledaj...
Gledaj TopGear pa ces cuti kako etiketiraju takve, koji zele da ti nareduju, sta ces da radis, sta ces da vozis...
Tata je najobicnija glupost i s*****, Srbija nit je gusto naseljena kao Indija, niti ima toliki problem sa saobracajem. Umesto da se polako krecemo ka razumnom i razvijenom svetu, gde se voze normalna kola, najbolje da se ugledamo na ostale visoko-razvijene zemlje gde ce se Tata najbolje prodavati: Vijetnam,Banglades,Iran,Zanzibar,Mozambik,Kazahstan itd...
[ shomi276 @ 26.02.2008. 18:43 ] @
Jer ima TATA euro3 motor...
[ deki111 @ 01.02.2014. 13:24 ] @
Jeste stara tema, ali nula zvezdica je nula zvezdica.
[ Nemanja @ 01.02.2014. 13:47 ] @
Napravljeno za zemlje sa previse stanovnika :)
[ Lavlja_Jazbina @ 01.02.2014. 15:42 ] @
Bezbednije od skutera 50 ccm.
[ Zarko Silic @ 01.02.2014. 21:34 ] @
Ni jedan od testiranih ne poseduje vazdusni jastuk sto je preduslov za bilo kakvu pricu o bezbednosti. Nejasno je samo kako je nekom uopste palo na pamet da radi ovakve testove.
Degradiranje modela.Jeftin i opasan za bilo koje trziste.
[ deedee6 @ 01.02.2014. 23:00 ] @
Citat:
Nemanja:
Napravljeno za zemlje sa previse stanovnika :)
Dobrovoljni davaoci organa :)
[ cika dacha @ 02.02.2014. 10:28 ] @
kako ovde razviti brzinu od 64km/h???
[ vladd @ 02.02.2014. 10:38 ] @
Otprilike tako, s tim sto je "rush our" jos gori nego na slici. Jos ako se izvali neko tele na sred puta, i 6km/h je odlican prosek
Mnogi ne razumeju Indiju i stanje u kojem je sada, obicno se posmatraju ekstremi, ili nejteza sirotinja, ili Maharadze, ili sa trece strane IT sektor.
Ukolicini od milijardu ljudi, sa visokim procentom srednje klase, niza srednja klasa (ona sto vozi svoju mini porodicu na mopedu, kako cesto mozemo da vidimo) ima potrebu za jeftinim vozilom, koje ce biti minijatturno, zameniti rikse ili vespe, vespe tricikle, koje cesto sluze kao taxi..
Jednostavno, u tolikom broju prosto postoji trziste, a ja i dalje ne razumem mentalitet koji forsira izreku "nije zvaka za seljeka"..ne, nego bas mora da bude expert da bi kupio nesto sto mu treba.
Postoji trziste, postoji proizvod..u cemu je problem..u birokratskom NCAP-u, birokratskoj fori kako oni nesto mere ili ocenjuju...?
Ma da, otkada oni rade, ne gine se u limenim sanducima...
Ja sve bih iz ncapa spakovao u najskuplji mercedes i sa 200 zakucao u zid..pa da se pohvale za ocene...i da smanjim birokratiju.
Jos samo fali da se otkrije kako su malo "namestali" rezultate...ipak, ostvarili su uticaj u skupoj inustriji, red je da se inkasira...