|
[ Jezeraš @ 14.01.2008. 10:52 ] @
| Zamolio bih cenjene automehaničare, da mi ukratko prokomentarišu ovaj auto.
Našao sam jedan polovnjak 1990 godište u solidnom stanju, pa me interesuje koliko taj auto troši benzina u gradskim uslovima kao i na otovrenom. Kako su se pokazali ti agregati od 1300 kubika, i kakva je limarija na tom automobilu. Dali taj auto ima neke veze sa volkswagenom?
Pozdrav
|
[ RS TURBO @ 14.01.2008. 12:59 ] @
To auto ima onako osrednju limariju (ni najbolju ni najlosiju) sto se tice agregata njegovog dobar je u tih skoda ali nij sada nesto posebno... Potrosnja gradska je u tih skoda krece se od 8l do 11 litara, a otvorena je oko 7 litara (ko ne vjeruje nek je provoza pa nek se uvjeri ja jesam). Sto se tice motora ti motori 1300 kubika su dosta "lijeni" na gasu a dosta su dobri potrosaci cak i felicija koja je dosta novija i ima slican taj agregat od 1300 kubika trosi gradske nevjerovatnih 11 litara tako isto je i za fabia 1.2 htp i 1.4 motore. Ja znam dosta ljudi koji imaju fabie 1.2 htp i kojima auto trosi gradske 10-11l i dosta ih se zali na te motore jer su lijeni a puno troste tako da ni taj motor od skode favorit nije nesto manji potrosac da odmah znas ona ce ti da trosi od 8 do 11l gradske.
pozzz
[ Jezeraš @ 14.01.2008. 13:29 ] @
Hvala puno što si se javio. Ovo je korisna informacija, jer sam upravo u pregovorima za jednu Škodu Favorit ali ću dobor razmisliti, jer ti modeli nose češke motore, i da su oni bili dobri, nebi oni kasnije ubacivali VW-ove motore
Pozdrav
[ kuntalo @ 14.01.2008. 14:31 ] @
Ukoliko smem da pitam, posto je ta dobra ponuda i naravno, ako neces Ti, ima ko 'oce...
Inace, Ti Skodini 1.3 motori uopste nisu losi, koliko ja znam, ugradjivali su se i u Felicije, a najbolji pokazatelj kvaliteta Favorita uopste govoreci je stanje u kojima se nalazi primerci koje se mogu videti po gradu. Gori od Juzhina tog godista sigurno nisu, kostaju otprilike isto, a koliko sam cuo od vlasnika koji ga je kupio te 1990/1991., nov Favorit je kostao manje nego nov Jugic. Kakva sala...
Solidan autic za "do 1300 eura" varijantu... Vise nego solidan, ukoliko se naleti na kvalitetan polovnjak, a uglavnom su svi prva ili druga ruka...
Pozdrav!
[ sdurut @ 14.01.2008. 16:52 ] @
Imao sam Škodu Feliciju sa 1,3 motorom iz Favoritke. Motor ima donji razvod kao Yugo 45. Obavezno štelovanje ventila na 10000km inače se auto dosta ulenji. Motor je jednostavan za odrzavanje i veoma zahvalan. Od većih servisa je zamena lanca i lančanika na 60000km. Meni je recimo termostat otkazao na 50000km. Ti modeli su imali lošu seriju ruka pa su motori štucali pri naglijem dodavanju gasa. Sve u svemu ko nema neke preterane zahteve auto je za preporuku. Uz redovno održavanje ti motori prelaze i po 300000km do generalne.
[ Jezeraš @ 14.01.2008. 17:37 ] @
slika govori više od reči, ali slika neki put može i da prevari. Ipak mora da se pogleda na licu mesta. Ovo je ta Škoda Favorit. Tip traži 1250 eur. 1990 godište, registrovan do 10. 2008 Auto je farban, jer je rađena limarija.
Motor kaže da je dobar, a koliko je stvarno dobar, treba proveriti
Šta mislite o ovom autu?
[ RS TURBO @ 14.01.2008. 18:08 ] @
Lako ti je provjeriti jeli motor dobar. Npr. da vidis uljne karike kakve su samo pogledaj filter za zrak jeli masan od ulja ako jeste onda su oslabile uljne karike ( i obavezno provjeri dali trosi ulje), normalno pod 2 ide mjerenje kompresije, pod 3 dali je rodovno mijenjano ulje i filteri, isto tako koliko je motor presao (mada to ninajednom satu ne vjerujem da je tacna kilometraza)... sve u svemu to je malo i skupo 1250 € racunaj da ces sad u 10 mjesecu jos riknuti bar 200 € za registraciju i da ces bar dok promijenis ulje,filtere,lanac (ili remena) i spaner da ce i tu otici dosta eurica pa izracunaj koliko ce te kostati oko 1500-1600€ ce te kostati skoda favorit, a za te pare mozes naci i bolje i lijepse i modernije auto bar ovdje kod nas se moze naci... Kod nas se ta skoda favorit u izvrsnom stanju i sa super motorom krece oko 750-800€. Jedino ako nisi veliki ljubitelj skode favorit pa ti nije bitno samo kazem da je to malo puno para za takav auto jer se kod nas moze naci fiat uno ocuvan isto 1.3,1.6 za 800€,yugici su po 600-700€ (nisu vise para), BMW 320i koja je veoma ocuvana i sa dobrim motorom i limarijom za 1500-2000€ itd da ne napbrajam sada pa vidi jedino ako si ljubitelj te skode onda je to ok. Et toliko.
pozzz
[ kuntalo @ 14.01.2008. 18:18 ] @
Ala ga je ulickao... :-)
Sve zavisi. Bar je čovek bio iskren pa reče da ga je farbao zbog limarije. Pitanje je zbog čega je limarija rađena i kako je odrađena. Ukoliko je udes bio u pitanju, ne treba ništa ni da Ti pričam, a ako je zbog truleža, onda i nek' prođe. U svakom slučaju, najjednostavniji i najsigurniji je odlazak kod proverenog (izumiruća vrsta) ili ovlašćenog majstora. Makar platio 30-ak Ojra, nećeš dati još 1030 na raznorazna krpljenja i "prelazna rešenja", a mi ovde možemo i 5 dana da Ti pričamo priče...
Takođe, ukoliko si isti "Jezeraš" koji odbija DDR čudo :-) zbog fame i pesme koja ga prati, preporučujem Ti, iz iskustva, da ne formiraš konačnu cenu automobila koji nameravaš da kupiš po ukupnoj količini raspoloživih sredstava (posebno s tvojim (rekao bih NAŠIM) budžetom), već da ideš i na dreš-astiju varijantu, ali iz pozdanih (koliko god je to u Srbiji moguće) izvora koju ćeš dovesti u potpuno ispravno stanje ostatkom od kupovine.
Puno sreće!
[ Jezeraš @ 14.01.2008. 19:12 ] @
ja sam taj jezeraš, sa slamenim šeširom i wartburgom
Mučim se već oko mesec dana da nađem sebi auto za pecanje, a i za gradsku vožnju, zabunio sam ceo forum, ko da kupujem Boing 747 a ne lominu za 900 eur
ja sam ustvari ljubitelj Renoa 4 GTL vozio sam to ranije i vuče me da to uzmem ponovo jer je neprikosnoven za loš teren, malo troši, delovi su kao kod Yuga, čak su neki delovi i jeftiniji, četvoro vrata, gepek sa ravnim podom, ali mi se ovo sa Škodom učinilo kao primamljivo, dosta je visoka, ima više prostora u kabini od Renoa 4, i malo jači motor.
[nemoj ostavljati linkove
hvala!]
[Ovu poruku je menjao bakara dana 14.01.2008. u 21:50 GMT+1]
[ bakara @ 14.01.2008. 20:54 ] @
@jezeras
Favorit je daleko najbolji izbor od svih automobila koje si do sad uzimao u razmatranje.
Problemi kod nje su samo losa antikorozivna zastita pa ukoliko nije ofarbana do sada izgleda dosta zapusteno.
najcesce su rdjava krila, rubovi i sajtne...
Motori su uglavnom dobri, ali zahtevaju redovno stelovanje ventila i paljenja na 10kkm.
Sve imaju automatski sauh, sa kojim ponekad ume da bude problema.
Isti ceski motor 1.3 se koristio i u feliciji i sa malo povecanom kubikazom (1.4 obican) u fabiji, koristi lanac i ima malo bucniji rad.
[ RS TURBO @ 14.01.2008. 21:57 ] @
Ako je za toga onda je to auto Ok mada je veci dosta potrosac od reno 4 ali opet komotnija je i ljepsa od njega i jaca...
pozzz
[ bakara @ 14.01.2008. 22:55 ] @
Citat: RS TURBO: Sto se tice motora ti motori 1300 kubika su dosta "lijeni" na gasu a dosta su dobri potrosaci cak i felicija koja je dosta novija i ima slican taj agregat od 1300 kubika trosi gradske nevjerovatnih 11 litara tako isto je i za fabia 1.2 htp i 1.4 motore. Ja znam dosta ljudi koji imaju fabie 1.2 htp i kojima auto trosi gradske 10-11l i dosta ih se zali na te motore jer su lijeni a puno troste tako da ni taj motor od skode favorit nije nesto manji potrosac da odmah znas ona ce ti da trosi od 8 do 11l gradske.
Sto se tice potrosnje (gradske naravno)...
Favorit sam imao pre 14-15 godina, ali sam dobro upamtio da je trosila 9l i da ima rezervoar od 47l, trosila je manje od prethodnog yuga a nikako je ne bih zvao lenjim autom mada ja sam imao model 136l koji je imao 63-4ks (ako se dobro secam)
Posle nje sam kupio novu feliciju i secam se da sma bio blago razocaran kada sam video da je to jednostavno isti auto sa skoro identicnim motorom i drugom karoserijom. Potrosnja je takodje bila ista (9l) ali je felicia imala malko slabiji motor (mislim oko 58-9ks).
Posle felicie sam imao i fabiu sa 1.4 16v (101ks) motorom i tek to je bio sasvim drugi i mnogo moderniji automobil, trosila je 8l u gradskoj voznji.
Skoda favorit je mnogo bolji i moderniji auto od R4 to je bez diskusije!
[ RS TURBO @ 14.01.2008. 23:03 ] @
Da to su noviji motori 16V ali ove starije fabie 2000 godiste pa gore do 2003 ove starije sa 1.2 8V i 1.4 8V one trose oko 10 litara gradske sto smo i testirali (od kolege fabia 1.4 8V) normalnom voznjom 9.9 malo zivljom 10.5-11 i divljanjem onda 12l sto je puno za takav motor koji ide za 14-15 sekundi do 100 km/h. a favorit ja mislim da je i ona tu negdje (ta sa 60 ps) 14-15 sekundi sto je bar za mene malo lijeno na startu a krajnja brzina ne ide preko 160 sigurno sto jeste lijeno za tu potrosnju.
pozzz
[ bakara @ 14.01.2008. 23:18 ] @
Citat: RS TURBO: Da to su noviji motori 16V ali ove starije fabie 2000 godiste pa gore do 2003 ove starije sa 1.2 8V i 1.4 8V
khm...noviji?
Nisu noviji vec su se proizvodili istovremeno.
Konkretno moja fabija 16v je bila bas januar 2000 godiste.
Sto se tice potrosnje:
fabie 1.2 (40kw):
Potrošnja [l/100km]
Grad 7,9
Kombinirano 6,0
Otvorena cesta 4,8
Obujam spremnika [l] 45
Brzina
Max.brzina [km/h] 151
Ubrzanje 0-100 [s] 18,5
+
Škoda Fabia 1.4 (50kW) 8v
Potrošnja [l/100km]
Grad 9,6
Kombinirano 7,0
Otvorena cesta 5,5
Obujam spremnika [l] 45
Brzina
Max.brzina [km/h] 167
Ubrzanje 0-100 [s] 13,8
+
Škoda Fabia 1.4 (50kW) 16v
Potrošnja [l/100km]
Grad 9,6
Kombinirano 7,0
Otvorena cesta 5,5
Obujam spremnika [l] 45
[ RS TURBO @ 15.01.2008. 14:27 ] @
Pusti ti fabricke podatke to stavi na stranu... Najbolji test moguci je slijedeci: naspes pun rezervuar (do cepa) i vozas se lagano 100 km po gradu i onda kad predjes 100 km odes na benzinsku i naspes do cepa opet i onda koliko stane toliko ti trosi po gradu. 1.4 8V fabija je potorsila lagane voznje kroz grad 10 litara i onda smo isli malo zescom voznjom i tad je uzela oko 11-11,5l (opet sa punim pa 100 km pa na benzinsku) a to sto pise fabrika o potrosnji goriva to objesi macku o rep... U mene kum ima Chevrolet Kalos 1.1 motor sve mi se cini 53kw da je ali ne bitno i u knjizici njegovoj pise da gradske trosi 7,5l sa klimom 8,6l a znas koliko trosi? 8.5l bez klime i 10l sa klimom pa ti vidi jel tacno to u papirima sto pise... i to je provjereno 100 puta jer kum ga ima 3 godine i nikad mu jos nije spustio potrosnju bez klime ispod 8-8,5l... Kranja brzina,ubrzanje,kocenje i to je tacno u svih auta ali potorsnja goriva ja ne znam da je i u jednog auta onako kako je fabrika izjavila i napisala. Testirano,provjereno za fabiu 1.4 8V i kalosa 1.1 8V i nije onako kako pise (za potrosnju goriva) u knjizici i na netu.
pozzz
[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 15.01.2008. u 16:13 GMT+1]
[ bakara @ 15.01.2008. 17:38 ] @
Citat: RS TURBO: Pusti ti fabricke podatke to stavi na stranu...
Pa ja gore napisah da sam licno imao i favorit i feliciu i fabiu i napisao sam njihovu potrosnju koju sam ja licno merio po tvom gore opisanom principu (do cepa) a i po board compjuteru i rezultati se slazu.
Oni koji me poznaju znaju da ja nemam bas laganu nogu...
Podaci o potrosnji jesu fabricki ali ne odstupaju znatno od realnih.
Cinjenica je da ti ne opisujes licno vec kolegino iskustvo.
@RS TURBO
Molim te da procitas ovu temu:
http://www.elitesecurity.org/t...om-ali-ne-original-slika-molim
[ kuntalo @ 15.01.2008. 17:52 ] @
Ukoliko smem da pitam, čemu brisanje mog post-a o 305-ici? Da, 305 nema baš puno veze sa Favoritom, ali nema ni R4, kojeg se "dosetio" i postavljač teme, jer, ipak je priča o automobilu koji bi autor koristio u sledeće svrhe:
Citat: Jezeraš: ...da nađem sebi auto za pecanje, a i za gradsku vožnju, zabunio sam ceo forum, ko da kupujem Boing 747 a ne lominu za 900 eur
Na "donjoj" temi o dvojbi između Jugića i Stojadina su ovakvi "upadi" dozvoljavani, a ako sam ipak pogrešio, izvinjavam se...
PS: Pišem ovo ovako, javno, jer ne znam kom moderatoru da se obratim.
Pozdrav!
[ bakara @ 15.01.2008. 17:58 ] @
Citat: kuntalo:
PS: Pišem ovo ovako, javno, jer ne znam kom moderatoru da se obratim.
Meni kuntalo...
ne zameri na brisanju, i slobodno iskopiraj post u novu temu, da ne razvodnjavamo ovu...
Poz.
bakara
[ RS TURBO @ 15.01.2008. 18:09 ] @
@Baraka
Molim te da procitas ovu temu:
http://www.elitesecurity.org/t...om-ali-ne-original-slika-molim
Ok nikakvih problema ja sliku necu nikakvu stavljati. Izvinjavam se mada mi je to "glupo" sa slikama bez uvrede ali ok ako je tako necu je vise stavljati.
pozzz
[ minesweeper @ 16.01.2008. 13:45 ] @
Postovanje svima!
Imam Skodu Favorit 135L, 1991. god, prvi vlasnik. Tacnije, automobil je pripadao mome ocu, a sada pripada meni. Pre par meseci sam odlucio da kupim sebi automobil, ali sam poucen neprijatnim iskustvima nekih poznanika, kod kupovine polovnjaka u rasponu cena od 3500-4500eur odlucio da zadrzim Skodu, s kojom nisam imao svo ovo vreme nikakvih ozbiljnih problema. Da odmah budem jasan, automobil je bio garaziran veci deo radnog veka, i malo je vozen - presao 55.000km za ovo vreme, ali u njega gotovo da nista nije ulagano. Jednom je doslo do otkaza termostata na hladnjaku (prilicno cest problem na Favoritu, ali sitan) i dihtunzi na kocionim cilindrima jednom su zamenjeni. U zadnjih 5 meseci prelazim njome po jedno 1.500km mesecno, potrosnju nisam merio, ali je u granicama normale (po gradu tu negde - oko 9-10l otprilike). Motor je prilicno pouzdan, malo lenj, ali za uobicajene potrebe sasvim je OK, nikakve nevolje nismo imali s njime svih ovih 17 godina, ne trosi ulje, a proslog mesca sam na auto-putu njim postigao 150km/h sto je i fabricki propisana max. brzina za taj model. Limarija je osrednja. Dok je bio garaziran, nije imao nikako korozije, iako je karoserija na par mesta ogrebana. Posto je zadnjih 6 meseci napolju u zimskim uslovima, na tim ogrebanim mestima je poceo malo da rdja, sto i nije neuobicajeno za ogrebana mesta. Enterijer je skroman - jeftina plastika, osnovne stvari, nista posebno, ali opet - ima sve sto druga vozila u toj klasi iz tog vremena. Menjac je odlican, precizan, mekan i lak za saltanje, kvacilo je takodje mekano. Vozio sam mnoga novija vozila i svuda mi je problem bio da se naviknem na to njihovo tvrdo kvacilo. Opet ponavljam - motor je najbolja strana ovog auta. Nije snazan, nije mali, ali nije ni veliki potrosac, ali je pouzdan i zahteva minimalno odrzavanje.
Sve u svemu, mislim da je jako potcenjen auto. Otprilike, to je automobil u rangu Floride ili Lada Samare, bolji od bilo kog Yuga.
Odlucio sam da ulozim jos jedno 500eur-a u njega, sredim limariju, neke sitnice u enterijeru, obavim pregled i eventualan servis motora i mehanike, i da ga vozim jos par godina, jer zaista pruza mnogo vise nego sto vredi na trzistu. Ona zelena Skoda izgleda super. Da nemam auto i znam ovo sto znam o tom autu, nebih se dvoumio.
[ kuntalo @ 16.01.2008. 15:13 ] @
Citat: minesweeper:
Sve u svemu, mislim da je jako potcenjen auto. Otprilike, to je automobil u rangu Floride ili Lada Samare, bolji od bilo kog Yuga.
Ne daju se ni porediti.
Citat: minesweeper: Odlucio sam da ulozim jos jedno 500eur-a u njega, sredim limariju, neke sitnice u enterijeru, obavim pregled i eventualan servis motora i mehanike, i da ga vozim jos par godina, jer zaista pruza mnogo vise nego sto vredi na trzistu.
To je to. U zdravlju da Te sluzi jos 17-ak godina!
Pitanje za Bakaru: Da li se dobro secam (ipak bejah previse mlad, da ne kazem- balav) da je glavni uvoznik za Skode bio "Balkan" (ako obrises ime firme, hint: uopsteni naziv za poluostrvo na kome se nalazi i mila nam majcica Srbija)? I zna li neko zasto tako nagli presek u uvozu? Nema trika da se nadje Favorit iz '92., prva registracija u Srbiji... Samo (!) rat?
[ minesweeper @ 16.01.2008. 16:30 ] @
Citat: Ne daju se ni porediti.
Ne znam sta ti znas i kakva su tvoja iskustva s jednim i drugima autima. Ladu sam vozio, u Floridi sam se vozio, Skodu imam. To je to, nema neke razlike, ni u kvalitetu ni u ceni. Ista klasa, pojavile se otprilike u isto vreme, bile i ostale slicnih cena. Inace, Favorit se kupovao 1990/1991. preko uvoznika iz Hrvatske, jer se nije placala carina (tako su Hrvati izbacili Zastavu sa svog trzista - gotovo ukinuli carinu na strana vozila), pa je kostao otprilike kao i Yugo. Bez carine je bio jedno 2500DEM jeftiniji (bez carine oko 7500DEM ako me secanje dobro sluzi).
Inace, da je motor los, nebi ga sve do pred kraj 90-tih koristili na Felicijama. Kao sto neko pomenu, Felicija je gotovo pa isti auto, samo s novom karoserijom. A pravila se kad je Skoda odavno (ako se ne varam, bas od 1991.) usla u saradnju sa VW-om. Inace, Favorit se pravio pod imenom Forman i par godina dok je Skoda bila pod VW-om. Sve u svemu - Favorit nije nista sto zavredjuje veliku paznju, ali ako se zeli solidan auto za male pare - bolji je od bilo kog Yuga mladjeg i za 6-7 godina, pod uslovom da je prethodni vlasnik nije urnisao.
Citat: To je to. U zdravlju da Te sluzi jos 17-ak godina!
Cemu sarkazam? Moji prohtevi su mozda malo skromniji od prosecnih, ali auto koristim svakodnevno i nadprosecno. Vazno mi je da ide, a ne da se sluzi za pokazivanje i u tom smislu, iskustvo mi govori da je solidan i pouzdan. I posluzice jos koju godinu, bilo meni ili nekom drugom, ali ostaje u krugu porodice.
[ Jezeraš @ 16.01.2008. 17:51 ] @
Čini mi se da ti sa tvojom Škodom uživaš zahvaljujući tvom ocu koji je auto sačuvao u tako doborm stanju. Tako očuvani automobili se teško nalaze, i kao takvi i nisu za prodaju (kako si i sam rekao).
Ti si prvi vlasnik a ovu zelenu prodaje treći vlasnik i farbana je (pitanje kako je odrađena)
Dosta oglasa sam u poslednjih mesec dana okrenuo. Kod nas umesto da farban auto bude jeftiniji, jer nije prva boja, obavezno je skuplji i to se navodi kao razlog, kaže prodavac; Eee, ja sam uložio u auto uradio sam limariju, ofarbao.
Mislim se...pa da je bio dobar nebi ni morao da je farbaš
[ minesweeper @ 16.01.2008. 18:17 ] @
Da upravu si - najbitnije je od koga kupujes i kako ju je prijasnji vlasnik odrzavao/vozio. Ova moja i nije bas nesto odrzavana - ni jedan redovan servis nije uradjen prema tehnickoj knjizici, mislim da jos ima svecice iz 1991, ventili nisu stimovani od kada je kupljena, itd. ali ja je vozim vec 6 meseci i dobro ide. Ali, malo je presla. Znam da nece tako dugo, tako da sam vec odvojio neki novac da zamenim sve ove potrosne delove - svecice, filtere, kocione cilindre i paknove na zadnjim tockovima, lanac na radilici i tsl. Proslog meseca menjao sam ulje u Zemunu kod jednog mehanicara koji radi samo Favorite i Felicije s ovim 1.3 motorima. Ima privatnu Feliciju s tim istim motorom, presla 120.000km, kaze bez kvara - samo redovno odrzavanje i nema brige. Jedina stvar koja me iritira kod tog auta je enterijer od jeftine plastike, koja kad se rastima zvrci, pa je potrebno dotezati srafice na instrument tabli npr. kako kazu - koliko para toliko muzike. Ovde ipak mozes da ocekujes dobar auto za cca 1250eur. Za tebe pare bolje ces tesko naci. Alternativa je Yugo. Kako am imao i iskustvo sa Yugom 55, i to onim iz kvalitetnijih serija (1991.god), opet dajem glas Skodi. U njoj se osecas kao u pravom autu. U Yugishi kao na trotinetu. A nije ni tako ruzan auto, za te pare i te godine.
[ kuntalo @ 16.01.2008. 20:07 ] @
Citat: minesweeper: Cemu sarkazam? Moji prohtevi su mozda malo skromniji od prosecnih, ali auto koristim svakodnevno i nadprosecno. Vazno mi je da ide, a ne da se sluzi za pokazivanje i u tom smislu, iskustvo mi govori da je solidan i pouzdan. I posluzice jos koju godinu, bilo meni ili nekom drugom, ali ostaje u krugu porodice.
Ne, nisam ja od tih- sarkastičnih. Eto, čovek dole pita za Peglicu, a u kakvoj sam situaciji, nije isključeno da ću i ja preći na istu, tako da bi Favorit, za koga sam inače koliko na prethodnoj stranici napisao da je više nego solidan izbor za uloženo (u Srbiji, dakako), bio čista premija.
Pozdrav!
[ minesweeper @ 17.01.2008. 06:11 ] @
Pozdrav,
pazi, ja sam vec odvojio novac, preko 3 puta veci od vrednosti ovakve Skode da kupim auto (polovan), ali onda sam razmislio i zakljucio da mi je bolje da te pare sacuvem i mozda kroz koju godinu kupim nov auto, jer i ovaj radi posao i nemam problema s njim za sada, a ako malo bolje povedem racuna o odrzavanju - tako ce biti i dalje. Svaki dan prelazim samo do posla i nazad po 50-ak km njime, bar pola kroz centar Beograda (znaci - prva/druga) plus ako idem negde sa strane. Kako sam vec i rekao - to je stari automobil, cista mehanika bez ikakavih danas uobicajenih elektronskih spravica, jako jednostavan, skromnih preformansi, ali ne zahteva neku veliku paznju, solidan je u smislu potrosnje, malo kosta i ne privlaci lopove. Ima nekie karakteristicne boljke, ali nista ozbiljno i nista sto ako se na vreme predvidi, ne moze da dovede do neke velike havarije. Delovi su jeftini i dostupni, ima servisa koji samo njih rade. Ja sada trenutno razmisljam o ugradnji plinskog uredjaja.
[ ninaub @ 11.11.2010. 19:07 ] @
Sta da mislim o favoritu 1990 god.Pa sama ti godina govori.Meni da je daju dzaba ja je nebi drzao u avliji,sta ce mi beda za vratom
[ etjen @ 11.11.2010. 20:37 ] @
vaskrsnuće!
do sada mu je već propala, ako je kupio.
[ ninaub @ 13.11.2010. 20:24 ] @
KAKVA JE POTROSNJA FABIA 1.2 47 KW
[ skodafavorit135 @ 23.11.2010. 09:49 ] @
Tema je malo zastarela ali sigurno ce je neko citati ponovo.
Posle Yuga 45,55 i Z101 uzeli smo favorita.
Ovo su moja zapazanja:
1.Limarija:
Limarija je tipicna za automobile iz tog vremena.Nije losa, bolja od bilo koje zastave samo ako nije auto udaran.Patos je veoma dugotrajan, na mojoj skodi iz 92 jos nije nigde truo.
2.Trap je odlican za nase puteve, za 6 godina nikakvog problema
3.Motor je veoma pouzdan(moj je imao 376000km do generalne), zahteva samo redovnu zamenu ulja i povremeno ciscenje karburatora(sve to izadje 30E a radi se na 10.000)
4.Enterijer je najveca zamerka, tj samo tabla.Mnogo je losa plastika ali je veoma pregledna.Sedista su iznenadjujuce udobna
5.menjac je veoma kvalitetan, precizan i kvacilo je veoma meko(zamena ulja na 30.000 km)
6.upravljanje je veoma dobro volan je precizan i lako se okrece.i sa njim nema problema osim sa manzetnama(originalne su dobre al zato kineske i turske nisu za nista)
7.Performanse nisu lose kao sto neki kazu
Moja merenja su:
0-100 km/h za 15s (1289ccm, 43kW, karburator) sto je oko 3-4 s bolje od juga 65 EFI
kocenje sa 100 km/h oko 55m
veoma stabilan(300% stabilniji od juga)
vuce 750 kg prikolicu bez problema
veoma dobro vuce(punta suri i na ravno a kamo li uzbrdo), brdo od 12% i ne oseti 2. i 3.
trosi po gradu oko 10l, otvoren put 5. brzina 80 km/h oko 6.5 L
gepek solidan, mesta pozadi i napred ima sasvim dovoljno
motorni prostor je povelik a motor mali pa se svaki servis radi bez problema
motor cista mehanika i veoma jednostavan
lose stane su termostat(treba mu mnogo vremena da nabije radnnu temeperaturu) kosta 450din. i sijalice rikverc svetla
u svoj klasi je odma iz fiat una a jos malo pa duplo jeftiniji.
odrzavanje veoma jeftino a auto pruza mnogo.Ko god ga uzme nece se pokajati.
auto po meni ima veoma lapu liniju mada je to vec stvar ukusa.
sto je veoma bitno ima veoma dobra svetla(jos kad mu stavite halogene sijalice :) )
ja sam uspeo da razvijem oko 145 km/h mada mislim da je mogo i do 150 km/h
sve u svemu veoma dobar auto, bez fensi opreme(el podizaci, klima bla bla)
[ MatezYU @ 23.11.2010. 15:52 ] @
Citat: skodafavorit135:
Moja merenja su:
0-100 km/h za 15s (1289ccm, 43kW, karburator) sto je oko 3-4 s bolje od juga 65 EFI
veoma dobro vuce(punta suri i na ravno a kamo li uzbrdo), brdo od 12% i ne oseti 2. i 3.
Ne znam kakvog si ti terao yuga 65 EFI?!
Ali taj motor ide kao zver.
Isto tako, cisto sumnjam da skodin motor suri punta. Malo si ga preterao :)
[ etjen @ 23.11.2010. 15:57 ] @
verovatno Punta I dizela bez turbine :)
[ bakara @ 23.11.2010. 19:56 ] @
Citat: MatezYU: Ne znam kakvog si ti terao yuga 65 EFI?!
Ali taj motor ide kao zver.
Isto tako, cisto sumnjam da skodin motor suri punta. Malo si ga preterao :)
U tim skodama je bio i motor od 1300ccm sa 65 konja i ne vidim sto ne bio bio startniji od nekog punta sa 55ks...
[ MatezYU @ 24.11.2010. 07:20 ] @
Zato sto je covek lepo rekao:
1289ccm, 43kW, karburator
A to ne moze biti nikako 65 konja.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|