[ salama @ 17.01.2008. 12:01 ] @
Kako se desilo da citroen saxo 1,1 pomiješa ulje i vodu tako da je ulje u hladnjaku , a nema vode u karteru motora |
[ salama @ 17.01.2008. 12:01 ] @
[ 101010 @ 17.01.2008. 18:39 ] @
Zato sto je pritisak ulja mnogo veci od pritiska vode, pa ulje iz uljnih kanala prelazi u kanale rashadnog sistema, kada npr. ode dihtung glave motora.
[ RS TURBO @ 17.01.2008. 21:19 ] @
To ti je najvjerovatnije otisao dihtung glave motora (onaj sto se nalazi izmedju bloka i glave motora) pa ti je poceo da mijesa ulje sa vodom... A to sto nema vode u ulju hmmm jer onda ako imas ulja u hladnjaku onda bi trebalo bar malo da bude vode i u motoru kad ode dihtung a i nemora ali je cohtung glave motora najvjerovatnije otisao pa zato mijesa ulje i vodu. Vidi kad upalis ili vozis auto ako ti nazad baca bijeli (bijelkast) dim (a vani je toplo vrijeme) onda ti je otisao dihtung glave motora. Ima li puno ulja u vodi kad izaspes iz sistema? jeli ti gubi ulje u motoru? provjeri jeli ti fali ulja nakon odredjeni broj km kad nadjes ulja u rashladnoj tecnosti.
pozzz [ salama @ 18.01.2008. 19:08 ] @
Gubi ulje i stalno ga nadosipam
[ RS TURBO @ 18.01.2008. 22:08 ] @
Da ali jeli ti pusi nazad kad ga ujutro upalis ( i u voznji na visim obrtajuima) plav dim? ili isto tako i na visim obrtajima u voznji kad je toplo vrijeme baca bijel dim? koliko ti ulja trosi na 1000 km? ako je plav dim ili su otisle uljne karike ili gumice na ventilima, a ako ne pusi plav dim a trosi ulje onda ti je najvjerovatnije otisao dihtung glave motora i onda mijesa ulje i vodu ( ali onda najcesce baca bijelkast ili sivkast dim). I jos nesto dali ti gubi vodu? Ako gubi i vodu iz sistema i ulje a u vodi nalazis ulja onda ti je dihtung glave motora otisao i glava mora van i novi dihtung da se stavi i vrati glava i ima da radi kao sat i da ne trosi ni ulje ni vodu.
pozzz [ Vlado Saxo @ 10.01.2009. 23:50 ] @
Tacno isto to se desilo i meni, a primjetio sam danas 10og Januara 2009te. Laknulo mi je zbog toga shto sam pronasao da nisam samo ja jedini na svetu kome se to desilo (kao shto su mi rekli u "ovlascenom" servisu ovdje u Skoplju. Ne vjerujem im da sam ja jedini na svetu, kako rekoshe. Hajde mi samo molim Vas, najlepse, odgovorite koji je bio razlog curenja ulja iz motora u razhladnu tecnost? - Jeste li stavljali mozda masku od papira da brze zagreje kad je vani recimo -10 ili hladnije (bash kao sada ovdje kod mene je -14) ? - to je jedino sto sam radio i to ove zime prvi put jer je stvarno hladno, a nisam siguran da je dobro za motor. Dok sam tako vozio nijednom se nije ukljucivaoo ventilator, dakle nije bilo pregrejavanja, a antifriz stalno proveravam (stavljam primerak u frizider za duboko na -16 stepeni i ne smrzne), tako da nije bilo ni smrzavanja...
Inace moj je sakso kupljen novi - 2002ge, i prosao je jedva 40 000 km. Imao sam i drugi auto kojeg sam prodao pre 3 godine, a njime sam bio prezadovoljan -Tiko-Daewoo, postao je pramalen za 4-clanu porodicu. Njime sam prosao 192000 km, za 12 godina. I to bez ijednog ni najmanjeg kvara, sa iskljuckom normalnih kvaorva, kao probusena guma i sl. Sad kad sam upoznao francuza, shashavog, veoma mi je shto sam ga prodao. Na primer samo 14 meseci nakon kupnje, otkazala je bobina, platio sam je 150 evra... Evo sad curi ulje... Ochajni kvalitet. Poshto se vama desilo ranije da Vas Saxo zezne, recite mi bar koji je bio razlog ovog uljanog unutrasneg "krvarenja"? - Ako je uopste ustanovljen ikakva razlog. Zahvalan i uz pozdrav, Vlado Skoplje, Makedonija. [ vidan kv @ 11.01.2009. 01:06 ] @
Odgovor je,nažalost,samo jedan-zamor materjala...........kako je sve polako odlazilo u qu**c(to se stručno naziva recesija) tako se i kvalitet izrade smanjivao.........ako ti je za utehu nije jedini Saxo sa tim problemom........pozdrav!
[ etjen @ 14.01.2009. 17:24 ] @
stvarno sramota. Ja sam imao tu cast da vozim dva AX-a (koji su imali neverovatno vizuelno slican motor(ako ne i isti) kao taj Saxo 1.1). Oba su me sluzila bez problema, jedan je na cajgeru imao 188.000 km kad sam ga prodao. Malo je bio trosio ulje i to je sve...
[ popovicneboja @ 04.10.2011. 20:23 ] @
meni je danas na seatu ibici pomesao ulje i vodu,ali na alspun nebaca beli dim niti crni!ulja nemogu nasmagati koliko odlazi u sistem za hladjenje!ne znam dali je diftung glave ili bi moglo nesto gore da se desi?
[ lnick @ 04.10.2011. 20:42 ] @
Sledeci put baci pogled na datum poslednjeg posta,ova je stara 3godine
[ vidan kv @ 04.10.2011. 20:58 ] @
..........šta će čovek pritisla ga muka pa i nem aveze što je prepiska stara 3 god.......elem,uvek može da bude gore.....ne pali i ne vozi auto nego pravac majstor.....pozzzz!
[ Vlado Saxo @ 07.10.2011. 23:14 ] @
Jos uvijek vozim isto Saxo. Zamjenili su samo dihtung, izbrusili (normalno) glavu cilindara i da kucnem u drvo nije bilo ama nikakvih problema evo do danas, mada je vec (kako neko gore prokometarisa) proslo tri godine od onda.
[ Vlado Saxo @ 07.10.2011. 23:18 ] @
Neka je post star tri godine, problem je resen bas tada svakako kod majstora (jer nije bilo druge). Zamenili mi dihtung na glavi i izbrusili glavu (mora uvek kad se menja dihtung) i tu u Skoplju, kod prijatelja kostalo me je oko 135 Evra. E koliko bi bilo sada nemam pojma.<br>Ali drzi vodu da nam strnaci prodaju auta u kojima, ne svi delovi, ali tu i tamo neki, su jadnog kvaliteta. Recimo kada su skinuli majstori dihtung nisu se mogli nacuditi kako je izgorio, a nikada nije ni zagrejao auto do tada, a kamo li da je prokuvao, ili da je iz haube izisla para i slicno... - nikada. A dihting se je bio 80% raspao... [Ovu poruku je menjao bakara dana 08.10.2011. u 09:23 GMT+1] Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|