[ salama @ 19.01.2008. 16:03 ] @
Svakih 700-800 km pasat izbaci vodu na bocu.Mijenjao sam čep na boci , ali se opet to isto dešava .Šta bi trebalo još provjeriti? Auto dobro pali i vuče |
[ salama @ 19.01.2008. 16:03 ] @
[ RS TURBO @ 19.01.2008. 16:15 ] @
Koliko vode izbaci? oko pola litre oko litru ili samo poneku kap? ako je u velikim kolicinama onda ne valja ako je u malim to nije neki problem. Ako je u velikim kolicinama to ne valja zato sto se stvara veliki pritisak u sistemu za hladjelje sto ne smije biti sto moze prouzrokovati pucanju hladnjaka ili nekih od crijeva ili same boce... Dali svu vodu izgubljenu izbaci na cep ili je pored izbacivanja na cep jos negdje gubi? Kad je ugrijan motor provjeri dali su crijeva za rashladnu tekucinu (crijeva koja idu sa glave motora na hladnjak i sa hladnjaka) tvrda i nabreknuta ili se osjeti pritisak na crijevima u granicama normalne. Ako su nabreknuta i tvrda to znaci da je velik pritisak u sistemu sto znaci da je malo progorio dihtug glave i mora da se mijenja.
pozzz [Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 19.01.2008. u 18:50 GMT+1] [ bakara @ 19.01.2008. 17:58 ] @
Ako duva u posudu sa vodom imas verovatno problem sa glavom.
Pokusaj da se setis da li je hladnjakcurkao, bio krpljen ili probijen ili je doslo do pregrevanja motora (to u opste ne mora biti od skoro) [ zolitas @ 19.01.2008. 18:47 ] @
Koliko ti vode izbaci na tih 800km....dali se auto greje......licno mislim da ti negde sa neke racve ili creva curi.....to se cesto desava kod njih....ali se jako tesko primecuje posto je nepristupacan......posto je ostao bez dovoljno vode pocinje da se greje i tada izbacuje visak pritiska iz boce.....da je probio dihtung,tesko bi ti presao 800km.......pozdrav
[ salama @ 23.01.2008. 08:46 ] @
Izgubi oko 0,5l vode a crijeva nisu nabreknuta.Vodu gubi sigurno na odušku boce hladnjaka.
[ RS TURBO @ 23.01.2008. 14:43 ] @
Ovako probaj da vidis dali ti stvara velik pritisak u sistemu za hladjenje... Provjera se može učiniti na slijedeći način. Upali hladan motor. Skines čep hladnjaka i zatvori dlanom otvor. Skines crijevo oduška ispod čepa ili crijevo povrata u ekspanzionu posudu te otvor začepi prstom. Drži zatvorene otvore tridesetak sekundi i odmakni dlan. Odmicanjem dlana ili prsta, ne smijete osjetiti ni najmanji tlak (pritisak) iz hladnjaka. Ukoliko postoji i najmanji tlak (pritisak) to nije uredi i onda ce se morati skidati glava motora jer je mozda doslo do progaranja dihtunga glave motora mada tada bi ti teperatura najvjerovatnije otisla u crveno polje ( a i ne mora). Uglavnom taj pritisak nije dobar u sistemu za haldjenje a najlakse ti je provjeriti ovako a nista te ne kosta ako je to uredu i nebude imao nikakvog pritiska kad smaknes dlan onda cemo vidjeti sta dalje.
pozzz [ vladd @ 24.01.2008. 15:04 ] @
Mozda ne moze da u kratkotrajnom radu postigne pritisak(osim ako nije prozvizdao dihtung glave). Moguce je neko zacepljeje, i pojava vrucih mesta, koje izazivaju kuvanje vode i nabijanje pritiska.
Trebao bi da proveri da li pumpa slobodno vrti i kakva je cirkulacija vode, pa ako je u redu, sledi sumnja na glavu motora. Ali "do glave" ima nekoliko mesta za testiranje. Poz [ RS TURBO @ 24.01.2008. 16:18 ] @
Pa da nisam ja to ni rekao ali mu je ovo najlaksi test da bi provjerio dali je uredu dihtung glave motora i dali se ne stvara nikakav pritisak u sistemu za hladjenje to je dosta dobar test a ne kosta te nista.
pozzz Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|