[ deki59 @ 28.01.2008. 15:07 ] @
| Vec je na forumu bila slicna tema-kako registrovati van(teretno) vozilo u putnicko.
Vozilo koje vozim je izuzetno skupo za registraciju oko 530 € godisnje, zbog kubikaze i poreza. S druge strane, teretno vozilo istih karakteristika moglo bi da se registruje za mnogo manje novca. Godisnja razlika je vise od 300 €.
Radi se o kratkom Isuzu Trooper 2,8 TDi.
Oko postupka i papirologije postupak je identican kao i u napred navedenoj temi, bar ja to mislim.
Kako zivim u mestu gde vozilo nije registrovano smatram da ce biti potreban uput SUP-a gde je vozilo registrovano. Da li sam u pravu i da li je uput SUP-a uopste potreban?
Medjutim, da li neko zna da mi objasni koje bih prepravke (osim izbacivanja zadnje klupe) trebalo da uradim na ovom terencu da bih ga "prepravio" u teretno(dostavno) vozilo nosivosti do 500 kg?
Sto se tice same nosivosti on moze da se natovari i vise(probao sam ga vukuci materijal za vikendicu).
Unapred se zahvaljujem.
Mnogo pozdrava iz Kosovske Mitrovice |
[ pantic68 @ 28.01.2008. 15:18 ] @
Potrebno je da na tehnickom pregledu trazis promenu namene vozila. Oni ce znati da li je dovoljno da u karton upisu i tu stavku ili je potreban dodatni atest.
[ deki59 @ 01.02.2008. 16:02 ] @
Potrebno je da na tehnickom pregledu trazis promenu namene vozila. Oni ce znati da li je dovoljno da u karton upisu i tu stavku ili je potreban dodatni atest.[/quote]
Potreban je atest.
Zanima me koje prepravke treba da odradim (znam za mrezu izmedju prednjih sedista i zadnjeg dela, ali ne znam da li je potrebna zastita stakala na "tovarnom prostoru", da li tepih moze da ostane i sl.
[ deki59 @ 12.02.2008. 14:01 ] @
Na putu sam da zavrsim ovaj komplikovani postupak. Dosta toga radim preko reda (zavrsio sam atest,ali jos nisam uzeo uput SUP...),ali cu da vas obavestim o svemu i koliko sta kosta, kada postupak zavrsim.
[ millko @ 12.02.2008. 16:50 ] @
za prepravku vozila sa putnickog u teretno potrebno je tovarni prostor malo korigovati.ja sam to radio sa wv caravelom.bocna stakla u tovarnom prostoru moraju biti zatvorena (zatamljena i osigurana mrezom sa unutrasnje strane).moras napaviti fizicku pregradu izmedju putnickog i tovarnog prostora.nakon ovoga ides na vagu i tacna tezina vozila se upisuje i tako se izdaje atest!poz
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.