[ zex24 @ 29.01.2008. 13:23 ] @
| Megane II 120dCi, kraj 2003., na satu bilo 80 000 (trenutno 90 000) ali mislim da je presao vise. Godinu dana je kod mene i nosen je na veliki servis 2 meseca posle kupovine. Mislim da mi se ovo pre nije desavalo, a moguce da sam tek nedavno primetio, naime kad upalim motor ponekad trese malo vise nego obicno (na leru) ali posle odredjenog vremena to tresenje prestaje. Nekoliko puta sam video da se u tom prelaznom momentu broj obrtaja promeni ali jako malo. Nema nekog pravila kada se motor pri paljenju trese, doduse u zimskom periodu je skoro redovno da se ujutru trese i onda posle izvesnog vremena prestane tj ne oseti se rad motora. Da li neko moze da mi kaze sta je u pitanju? Mozda nosaci motora? |
[ etjen @ 29.01.2008. 13:39 ] @
Trese se jer je hladan, dakle radi malo neravnomernije. Ako kad je topao (kad prestane da se trese) osetis vibracije prilikom laganog dodavanja gasa, tipa za 100-200 obrtaja vise od normalnog rada na leru i zadrzi malo gas na tim obrtajima (drugim recima oponasaj saug drzi gas na istom brojem obrtaja kao sto to on sam radi kad je hladan). Ako tada osetis vibracije u kabini onda su nosaci popustili, a ako ne, onda treba pogledati filtere goriva i sam sistem ubrizgavanja(nastelovati ga ili vec slicno)
[ zex24 @ 29.01.2008. 15:08 ] @
Obrtaji dok radi u leru kad je hladan i kad je "zagrejan" se razlikuju jako malo mozda 30-40 obrtaja (obrtaji jedva nesto iznad 800). Kad se zagreje obrtaji padnu tacno na 800. Kad dam mali gas, sto ti kazes 100-200 obrtaja na satu, vibracije prestanu... Ne znam, vozicu ga u servis pa cemo videti...
[ popvladimir @ 15.02.2008. 08:22 ] @
To ti se desava zato sto je motor hladan. I meni trese malo jace i na kraju krajeva se i cuje malo glasnije kada je hladan motor, sto nije samo kod dizela vec i kod benzinaca. I naravno isto kao i kod tebe, kada se motor ugreje cuje se normalan zvuk rada motora i osete se normalne vibracije motora.
Ne moram da ti govorim koji auto imam, vec znas i sam
[ vladd @ 15.02.2008. 11:56 ] @
EGR ventil, ili grejaci(eventualno jedan da nije dobar), narocito onaj izlazni za dopunsko sagorevanje izduvnih gasova. To proveri.
Poz.
[ popvladimir @ 15.02.2008. 12:43 ] @
Al cek malo, zar u tom slucaju ne bi imao ono svetlo ENGINE TROUBLE da mu je otisao grejac ili nesto drugo? Koliko znam nije rekao da ima bilo kakvu indikaciju kvara ili greske...
Hmmmmm.....
[ palomas @ 15.02.2008. 12:59 ] @
ENGINE TROUBLE indikator ne može "osjetiti" dali na hladnom dizelašu svi cilindri rade ravnomjerno, ili ponekom cilindru treba koja minuta duže da počne raditi normalno. Vibracije hladnog motora mogu se pojaviti i na benzincu, a kod dizelaša, koji "ovisi" o visokim kompresijama i dobrom raspršivanju goriva to je sasvim normalna pojava, ukoliko sve nije savršeno u redu!
[ vladd @ 15.02.2008. 14:32 ] @
Racunarska detekcija se zasniva na binarnom principu, radi- ne radi. Ako lose radi, svrstava se pod "radi".
Ili se vrsi staticka, kontaktna, odnosno provodna provera. I ne postoji informacija o kvalitetu, niti se stalno kontrolise, najcesce u prelaznim rezimima, definisanim temperaturom, neki moduli se ne proveravaju..odnosno, postoje programirani rezimi rada motora, za vreme kojih se ne testiraju senzori. Ili pre ili posle...
Poz.
[ zex24 @ 20.02.2008. 13:15 ] @
Sad kad sam malo vise obratio paznju na vibracije primetio sam da nekada motor skoro da ne trese vec posle 10ak minuta a nekada trese u leru cak i posle voznje od 2-3 sata. Jednostavno nema pravila pa me to navodi na sumnju da nesto mozda ne radi kako treba tj nekad radi a nekad ne (mozda je i ovo sto je vladd rekao). Probacu ovih dana da odem do servisa i da vidim sta ce mi oni reci. Danas sam se vozio u meganu 1.5dci 2005. i vibracije su minimalne. Verovatno ima veze sto je ipak to slabiji motor. U svakom slucaju ne skodi zameniti nosace, zar ne? Ima li neko predstavu koliko to moze da kosta?
[ ppejic @ 20.02.2008. 20:57 ] @
Proveri nosace motora.
[ vladagrujic @ 20.02.2008. 22:29 ] @
Izvini, znaš li koliko koštaju nosači motora (pričam o dizelu). Bilo bi ti vrlo skupo nagađanje. Vlad je verovatno u pravu, mada i prljavština u filteru ili u pumpi zna da pravi takve probleme. Probaj da ga izvezeš na auto put i onda da ga provozaš nekih 100 do 150 km brzinom većom od 130 km/h i to konstantno. Tada će izbaciti sve naslage gareži iz motora. Ukoliko ti ne proradi bolje posle toga, možeš pokušati i sa aditivom za čišćenje sistema za ubrizgavanje goriva. Preporučujem ti da tek posle toga odeš u servis.
Pozdrav.
[ zex24 @ 20.02.2008. 23:25 ] @
Vozio sam ga evo pre nedelju dana dva puta po 200 km brzinom od oko 140-150km/h (isao sam do Kopaonika i nazad autoputem).
Koliko sam ja razumeo ti nosaci motora su gumeni, zar ne? Sta bi tu moglo da bude toliko skupo?
[ vladd @ 21.02.2008. 01:01 ] @
Verovatno nije dramaticno skupo, ionako se to menja na ne krace od 20kkm. Jedino bi mogao da pogledas uzrok vibracija, da ne skratis vek nosacima.
Poz.
[ ppejic @ 22.02.2008. 07:46 ] @
Mislis na ne krace od 100kkm. 20kkm je smesan interval za dizelasa.
[ vladd @ 22.02.2008. 10:51 ] @
Mislim realno. Kada je nov auto, mogu da potraju preko 100-150kkm, ali kada krenu zamene..obicno postoji vise problema
Realno, malo ljudi kupi novog megana, pa nakon toga postavlja pitanja po forumu. Obicno su za kompjuterom vlasnici polovnjaka :D
Poz
[ vladagrujic @ 22.02.2008. 21:57 ] @
Vladd je u pravu sa konstatacijom da pojačane vibracije mogu bitno da utiču na vek nosača motora (pogotovo kod dizela). Ukoliko je stradao jedan od nosača obavezno ga treba zameniti što pre, zato što po pravilu vrlo brzo propadnu i drugi zbog pojačanog opterećenja.
Što se tiče cene, ja sam za moj auto, originalni nosač platio 100 eura (po dimenzijama je bio najmanji od 4 komada koliko ih imam na autu). Ima tu i raznih zamena, ali tu ti u suštini važi pravilo, koliko para toliko muzike, ili pređenih km.
Pozdrav.
[ ppejic @ 23.02.2008. 08:08 ] @
a plivajuci zamajac?
[ zex24 @ 28.02.2008. 23:35 ] @
Bio danas u ovlascenom servisu i kazu da mi jedan nosac motora nije u redu. Nosac je narucen i trebao bi biti montiran u ponedeljak ili utorak kako oni kazu. Cena jednog nosaca je 168 eur i iskreno se nadam nadam se da taj nosac pravi problem. :) Javljam kako se ponasa auto kad ugrade novi nosac...
[ palomas @ 29.02.2008. 07:00 ] @
Motor ne trese zbog lošeg nosača, nego zbog toga što na nižim okretajima svi cilindri ne rade jednako i ravnomjerno. Zamjena nosača po tom pitanju neće riješiti ništa, možda će se samo malo smanjiti buka.
[ Zarko Silic @ 29.02.2008. 12:56 ] @
Neka pokusaju u servisu da ti prekodiraju dizne (dijagnostikom). Prvu na cetvto mesto i tako redom.
Ako ne uspeju. Javi se pa cu ti ja uraditi.
[ zex24 @ 29.04.2008. 09:48 ] @
Zamenjen nosac motora, problem resen.
[ bakara @ 29.04.2008. 10:05 ] @
Koliko te je kostala zamena nosaca?
[ vladagrujic @ 29.04.2008. 13:51 ] @
Sama zamena nosača je relativno prost i jednostavan postupak (barem je to tako na mom autu), pa kao takav i ne treba da bude skup. Ja sam kod mene sam zamenio nosač za nekih 20 min vremena. Cena samog rezervnog dela je nešto drugo. Kvalitet i originalnost se moraju ipak i platiti. Ipak, to je deo koji se približno menja na 200 000 km.
poz..
[ ppejic @ 29.04.2008. 21:42 ] @
ncncnc a vi me napljuvaste na pocetku...
[ zex24 @ 30.04.2008. 00:13 ] @
Popravka izasla oko 15 000 dinara u renoovom servisu...
[ vladagrujic @ 30.04.2008. 21:55 ] @
Ako su u tu cenu uračunali i vrednost rezervnog dela, onda je ok.
[ zex24 @ 01.05.2008. 09:52 ] @
Deo je ukljucen u cenu, znaci na kraju me je sve izaslo oko 15 000.
[ pantic68 @ 01.05.2008. 11:03 ] @
Leb ti jebem posto je parcekanja gume i metala. Ja se pitam zasto nemam para a nikad takve musterije nisam uspeo da nahvatam. Drugar je neke cudne nosace nosio negde da mu naliju gumu - vulkaniziraju, u odnosu na ovo mizerna cena. Za kvalitet ne znam, pre je bacio auto nego sto je ponovo pukao a ni taj fabricki nije nesto cim ga menjas.
[ zex24 @ 01.05.2008. 13:55 ] @
Tacno je da je to parce gume i metala (dobio sam stari nosac) i nikoga ne pravdam za cenu ali posto sam imao iskustva sa svakakvim majstorima kod kojih je popravka jednog kvara uvek prouzrokovala neki drugi (prethodna kola), skontao sam da mi je mnogo sigurnije ovako (s obzirom da ne znam sam da zamenim). Ne gubim zivce ni vreme vijajuci deo i majstore kojima treba nekoliko puta vise vremena da zavrse tvoj auto jer, kako oni kazu imaju posla preko glave. Tako kola ostanu obavezno jos koji dan posle dogovorenog u servisu i eto ode cela nedelja. Neka hvala, dokle god mogu sebi da priustim popravljacu ga u ovlascenom servisu...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|