[ audi80 1.8i @ 31.01.2008. 00:14 ] @
Koje su prednosti i nedostaci kod busenja kucista zracnog filtera?, za one koji ne stavljaju sportski zracni filter.
[ RS TURBO @ 31.01.2008. 00:16 ] @
Prednosti su bolji zvuk i jaci zvuk jer tada zvoni kutija, a nedostaci su malko se brze prlja zracni filter.



pozzz
[ audi80 1.8i @ 31.01.2008. 00:26 ] @
Moj kolega jedan izbusio kuciste na leru dobar zvuk, ali nije toliko dobar u voznji jer se stvara veca buka od brzine, pa izgleda glupo ko gleda s vana, postoji i mogucnost ulaska vode unutar kucista, i da li moze nastati viska zraka pa da sonda regulise to time da poveca ubrizgavanje benzina, znaci vecu potrosnju.
[ RS TURBO @ 31.01.2008. 00:34 ] @
a ovako da ti kazem moguce je da udje vode ali opet tu je filter da je sprijeci ako je pokoja kap ali ako malo vise to ode u cilindre a sto ne valja za motor to... Sto se tice vece potrosnje normalno da moze biti veca potrosnja jer kad vise uraka ulazi u motor onda mormalno da ECU preko sonde vidi vise zraka i onda mora dodati vise ogriva da bi smjesa bila dobra za motor. Ali ta potrosnja ne moze skociti vise od 2-4 deci uglavnom nebi trebao osjetiti na potrosnji vozac auta. Pa ako mu se ne svidja nek zacepi pola rupa pa nek vidi kako ce se cuti onda. To sto ti kazes da se nalazi vise zraka pa da skace potrosnja to ne moze jer sonda cita koliko zraka prodje kroz nju znaci koliko motor "uvuce" u sebe, a to sto je on rupa nabusio na kucistu i da vise zraka ulazi kako si rekao ne moze samo moze biti da vise zraka uvlaci motor jer ga sad dobiva pomocu ruba a to da zrak se nakupi pa da zeza sondu ne.mozes skroz skinuti kuciste filtera i filter i ostaviti samu onu cijev na kojoj se nalazi sonda ili protokomijer i on ce opet normalno da "ocitava" i salje tacne pod u ECU samo ce ti biti malo veca potrosnja zbog veceg dobitka zraka ali i zato ide i veci dobitak na HP ali to je u malim procentima sto se ne osjeti ni na HP ni na potrosnji Ona cita koliko zraka motor uvuce u sebe a ne koliko zraka puse vani.



pozzz

[Ovu poruku je menjao bakara dana 31.01.2008. u 11:56 GMT+1]
[ bakara @ 31.01.2008. 10:57 ] @
Ja vas ne razumem, zasto bi busili kuciste filtera?
[ RS TURBO @ 31.01.2008. 11:12 ] @
Ljudi buse kuciste od filtera jer tada dobiju jaci zvuk jer tada kutija pocne da bruji ili zvoni. Ja sam to uradio na svom scooteru i dobio sam zvuk da nije mogao bolji biti jedino sto je se brze filter prljao ali nema veze kad ima onakav zvuk Svak ziv mislio da je 90 kubika friziran zbog onog zvuka, a ono obicni 50 kubika nista nije bilo radjeno na vespici mojoj samo na kucistu izbiseno par rupa i zvuk bude pre pre predobar da ne moze biti bolji.



pozzz
[ bakara @ 31.01.2008. 12:42 ] @
hmm...nadam se da je to dovoljno "dobar" razlog...
[ vladd @ 31.01.2008. 13:39 ] @
Bas sam hreo da pitam zasto se to uopste radi??

Mislim da je ekonomicnije da se izbusi rezervoar, i parkira vozilo


Busenje filtera nema smisla, neko ko ce da se bavi protokom vazduha i zvukom, bavice se ozbiljnije, sracunatije. Ko hoce da "prodje" jeftino...neka preskace rucak.

Posebno kod dvotaktnih motora, busenje je veliki problem, za rad motora, remeti se protok vazduha, rad celog sistema, a zvuk moze da se "isteruje" na x nacina, najcesce na izduvu.
Mada, neko lepo rece "prdava cvaja"...tako da je zvuk najmanje vazan, vec je previse, nepopravlljivo smesan.

Za ostale "varijante", ostaje problem nekontrolisanog protoka vazduha, jos ako se otvor napravi posle filtera, eto probllema, ozbiljnih. Pre filtera, otvor ne menja zvuk.

Ako nekome treba da "zvoni", postoje razne konzerve, graska, piva...mogu se bezbedno kaciti na branike, da se lepo vuku po asfaltu...

Poz.
[ RS TURBO @ 31.01.2008. 14:42 ] @
Da kod dvotaktnih nekih motora, a kod nekih cak dobijes sve u + krenuvsi od snage motora,obrtaja,krajnje brzine i starta sto sam ja upravo dobio. To sto ti kazes da se prije filtera ne mijenja zvuk kad se izbuse rupe tu se gadno varas. Ja sam to na scooteru svome uradio i povecali su se obrtaji (kad se stisne gas u pod) za haman 1000 RPM, krajnja brzina se povecala za 5 km/h ( sto je za scooter-a puno i dosta ) pojacao se start i nema onog kad sjedne dvojica da se osjeti da se gusi motor i normalno povecala se za 3 deci potrosnja goriva ali kao sto sam i prije govorio ja na tome ne zalim samo nek bolje ide i zivahnije Uglavnom busenje kutije filtera znaci dovod vise zraka isto tako je i kad stavi sportski filter znaci dolazi vise zraka u motor. Sto se tice piaggio scootera oni s tim nemaju problema. Eto kod mene je to na vespi uradjeno prije 6 godina i dan danas skuter pali normalno, ide kao sto je isao, potrosnja je ravnomjerna uvijek, i nema nikakvih problema sa radom motora, a presla je moja Vespa 70 000 km i dan danas pali na kick (anlaser) i normalno ide. Na autima smo to radili cak je i jaci i lijepsi zvuk dobio sa tim nego sa sportskim filterom a radjeno je na Vectra 97 godina 2.5 V6 24V i veoma ima ljepsi i jaci zvuk sa 4 rupe na kucistu prije filtera. Znaci rupe pa filter pa tek onda u motor ide. Ako imas neko ovako auto koje ima 16V pri ruci kao npr bravo 1.2 16V samo otvori kuciste filtera i stavi filter na njega nek stoji na njemu nema veze pa ces vidjeti razlike zvuka, a ti vlad to ocigledno nisi probao cim govoris da se ne mijenja zvuk. MI smo to radili i probavali xxxxx puta na razlicitim autima i na svima ima se bolji zvuk kad se stavi sport filter ili kad se probiju rupe na kucistu filtera ne da ide zrak direkt u motor nego kroz filter pa u motor.



pozzz

[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 31.01.2008. u 15:59 GMT+1]
[ AstralPro @ 31.01.2008. 17:26 ] @
@RS
Kod mene je na skuteru sasvim drugacije delovalo raskopavanje filtera za vazduh a isto je piaggio samo free 50. Od kad sam slomio unutrasnju pregradu filtera ne moze da ide tj gusi se i nema dobar odnos vazduh/benzin a ne moze se regulisati preko srafa koji za to sluzi tako da cu ipak staviti K&N sportski filter vazduha i vece dizne pa ce se lepse cuti i bolje ici.

a kad busite rupe na filteru vazduha na kolima, koliki je precnik te rupe?
[ RS TURBO @ 31.01.2008. 17:46 ] @
Precnik moze biti 1 cm i stavis ih manje pa vidis kakav je pa ako nisi zadovoljan onda stavis jo kojuali bolje ti je kupiti sportski filter koji sada nisu skupi oko 15-ak €. Ja sam sebi uzeo prije 2 mjeseca sportski filter PILOT i platio sam ga 15€ i prezadovoljan sam s njim dobar je zvuk i fino izgleda. A to sve zavisi koji je agregat u scootera opet sam rekao da u nekih ima efekta u nekih nema. npr. Peugeot speed fight 2 kad se samo malo otvori poklopac scooter ne moze ni raditi a kamoli ici, a kod mene je dobio i vise nego sto je imao. Ovako na ovim modelima nismo imali problema s tim: Aprilia anjspric, VESPA ET2, gilera runner 50 kubika, aprilia sr 98 godina proizvodnje itd. jos smo radili na par ali se ne sjecam na kojima jer smo to davno radili ali uglavnom na ovim navedenim nije bilo problema. Sto se tice dizne kad odvrnes poklopac gdje ide gas sajla (na kojoj se nalazi klipic i igla na sredini klipa koja ulazi u diznu) imas dole diznu i iglicu koja ide u diznu i kad to rastavis na toj iglici mozes podesavati da ti ulazi vise goriva ili manje u karburator i mozes sam stelati to a ne moras mijenjati diznu nego samo preko toga mozes podesavati a mozes je i skroz skinuti ako je potrebno ali nece biti potrebno samo podesis na njo da dobiva vise goriva ako mu je malo goriva.



pozzz

[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 31.01.2008. u 19:04 GMT+1]
[ audi80 1.8i @ 31.01.2008. 21:16 ] @
U pravu si Rs turbo, normalno da ce busiti kuciste kome je skup sportski filter poput K&N, pa glavna razlika izmedu obicnog i sportskog zracnog filtera je da sportski pusta vise zraka od obicnog i od kvalitetnijeg je materijala, neki se mogu i prati sto znaci da dugo mogu biti, ali im je cijena npr za mog audija od 100-130KM, kako gdje.
Izvadis katalizator performanse ce biti malo bolje, ali povecace se potrosnja goriva. :)
[ AstralPro @ 01.02.2008. 12:00 ] @
@RS - kod mene je dvotaktni free50. Probacu bas sad za vikend da cackam oko dizni i to ali ovaj stari filter vazduha moze u djubre ;)
[ RS TURBO @ 01.02.2008. 12:06 ] @
Pa znam ali evo imas sad po bihacu sprtskih filtera po 28 km (15€) u camcu ih imas tako da ne moras busiti kuciste A skidanjem katalizatora se povecava potrosnja a zasto? Zato st ECU vise "ne vidi" koliko je gasova uslo u katalizator preko sonde tj. koliki je %CO (jer se vise gasovi ne zaustavljaju nego brzo prolaze kroz cijev) i on "ne zna" onda i tada ECU pocinje da malo vise liva goriva nego sto treba. Npr Alfa romeo 164 3.0 V6 24V kad joj je bio otisao katalizator covjer nije htio da uzima novi nego je samo iz njega sve izbio i ostalo je samo kuciste njegovo i sta je radila alfa tada povecala se potrosnja za 2l po gradu i ujutro je znala da presalga jer ECU jer puno goriva ujutra livao u motor bespotrebno jer nije mogao preko sonde da "vidi" gasove u katalizatoru... A onaj ko je rastavljao tu alfu 164 3.0 zna kako je tesko do svijecica doci da se ociste. Pa je on morao fino da kupi novi katalizator i rijesio taj problem. A kod nekih auta se to i ne osjeti nista opet sve zavisi do auta i koji je ECU u njega i sve ostalo. Sto se tice filtera obicnih oni dodju po cijeni haman koliko su sad i spotrski ( Sve zavisi koje auto) npr za moje auto dodje obicni filter 9€ a sportski 15€ pa bolje je uzeti taj spotrski i staviti onda si miran moze se prati i cistiti.



pozzz
[ audi80 1.8i @ 01.02.2008. 21:01 ] @
De mi Rs Turbo, reci koje su marke ti zracni sportski filteri, uvijek sam ugradivao Boschove standardne 10KM u ASD-eu, cesto tamo dolazim pa da kupim.Kad sam izvadio katalizator na potrosnji nista ne primjetim, ali na startu da, kad dode i kod nas zakon za obavezan katalizator tad cu ga morati staviti, zasad jos necu.Ili su ti filteri kao polusportski, oni su se prodavali samo za Opela, nije bilo za Audije.
[ RS TURBO @ 01.02.2008. 21:19 ] @
Nema ti polusportskog filtera imas samo filter normalni sto ide u kutiju i sportski sto je otvoren. Marka filtera je PILOT i kosta 15€ imas u camcu manji dodu 28 KM (15€) i veci malo 34 km (17€) i oni su univerzalani sportski filteri i mogu se stavlajti na sva auta. Oni se mogu i oprati kad se isprljaju i njihov rok trajanja je oko 4-5 godina. Znaci nemas polusportske filtere i sportske imas samo obicne i otvorene, obicni su u kutiji standardni, a otvoreni su sportski filteri i da naglasim oni ne daju nista na snazi motora samo mozes dobiti fin izgled kad dignes haubu i na zvuku motora.



pozzz



[ audi80 1.8i @ 01.02.2008. 21:46 ] @
Hvala rs na informaciji.Mislim da ti nece univerzalni moci na audija, jer je u njega zracni filter ispod ajnsprica, jedino ako je kockasti i dugacak kao standardni, onda ce se moci ugraditi, ako su oni univerzalni otvoreni ti ne, gledao sam u Hrvatskoj za mog filter K&N orginalni za moj motor je preko 100KM.Kolega kad je za opela kupovao filter bio je kako kaze prodavac "polusportski" malo drugacije raden i malo skuplji od standardnog.
[ RS TURBO @ 01.02.2008. 21:56 ] @
Ne znam ja prvi put cujem za polusportski filter znam ja kakav je u tebe anjspric takav je i u mene na fordu bio samo je izbacen i stavljen drugi pa sad imam protokomijer pa je na protokomijeru ulaz okrugao a na filteru imas one redukcije dobijes gumene pa sebi stavis koju trebas i ja sam stavio i super mi je i prezadovoljan sam zvukom i izgledom (pecurke) sportskog filtera. Uglavnom dalo bi se to namudati nekako jer sam gledao na golfu dvici 1.8 16V ista je takva glava anjsprica i on je pregradio dole i stavio sportski filter na takav anjspric.



pozzz