[ cortan @ 31.01.2008. 10:20 ] @
| Pozdrav svima. Interesuje me koji se po vasem misljenju pokazao bolji motor 1.4 ili 1.6 (benzinac) na Fiatu Tipo i da li su bolji oni sa oznakom ie. U stvari kakava je razlika izmedju obicnog 1.4 ili 1.6 i onoga sa oznakom ie--- znaci varijanta 1.4ie ili 1.6ie. Koji je od ovoga dva modela dugovecniji... |
[ RS TURBO @ 31.01.2008. 10:36 ] @
Oba motora su dobra samo ja vidim vise ovih 1.4 ie i bio je jedan kod mene 10-ak dana i dobro je auto. Ne trosi po gradu puno oko 8l i dobro ide. Ja mislim da su ovi 1.4 ie 75 HP. A to "ie" je oznaka za anjspric ekonomok. I sto se tice obicnog ili "ie" radije uzmi anjspric jer kod anjsprica ti je manja potrosnja dosta a veca snaga tako da je bolji anjspirc nego karubrator. Ne uzimaj karburator nego uzmi anjspric sebi.
pozzz
[ cortan @ 31.01.2008. 10:56 ] @
@RS TURBO ---O.K. na sugestiji. Kako se inace pokazala varijanta-ie sa odrzavanjem, bas sa ajnspric-om. Da li se kvari, pravi probleme itd...
[ RS TURBO @ 31.01.2008. 11:16 ] @
Ja koliko sam vidio da nemaju bas nekih problema bas ovaj sto ga ja odrzavam nema problema nekih samo odrzavanje uz zamjenu filtera, ulja, spanera, remenja, lezajeva, krajnica i toga standardnog ali sto se tice elektronike u 4 godine ovom nije nista bilo. Sad mozda se dobar potrefio ili ne ja ne znam ali uglavnom je dobro auto i nije skup za odrzavanje i ne trosi puno goriva oko 8 L u prosjeku po gradu.
pozzz
[ Java Beograd @ 31.01.2008. 11:43 ] @
Evo ti iz prve ruke. Kupio sam pre 8 god 1.4 ie. Vozim ga redovno, neprekidno. svakodnevno. Sada ima oko 170.000 km pod točkovima, i blago meni skoro pa punoletan - '91 godište.
Ajnšpric je fenomenalan, maksimlno pouzdan. Ukupna radna elektronika ("kompjuter") je na najvišem nivou. Od elektronike mi se samo jednom pokvario davač temperature, sklop koji određuje koliko će se goriva ušpricati, u zavisnosti od temperature motora i okolnog vazduha. Zamenio sam za 20€. I to je sve ! Inače, ie ima i dinamičko određivanje GMT. Pali i leti i zimi bez problema, ne kašljuca, ne trese. Prima gas bez "knedle". Vozač "ne zna" dali je motor hladan ili nije. Sve je dinamički naštelovano. Auto palim tako što izbacim u ler i obe noge sklonim sa papučica. Ključ u desno, sačekam 2 sec. da pumpa nabije pritisak, dva okretaja radilice i upali. Nema "špricanja" gasom odmah nakon startovanja motora. Odmah radi stabilno i mirno. Sve u svemu - milina.
Ja svoj auto redovno održavam - ulje, svećice, filteri. Vozim umereno, nisam ni penzioner a ni napaljeni klinac. Sada mi troši oko 8 - 8.5 leti po gradu i oko 11 zimi po gradu. Na putu, na oko 120 km/h troši oko 6.5 - 7. Vremenom sam promenio gomilu delova koji se smatraju potrošnim ili "polupotrošnim" - kaiševe, ceo auspuh, dva amortizera, termostat, vodenu pumpu, kočione pločice, pakne. Delovi su realtivno jeftini, nije problem da se nađu, bar ne u Bgd. Servisa ima, nisu skupi.
Fiat Tipo je jedan od bisera iz Torina. Udoban, stabilan, konforan, pouzdan. Lep. Tih i miran. Karoserija je posle 17 godina besprekorna. Korozija ne "ide" čak ni tamo gde sam ogrebao lak. Ali, zadnji blatobran mu je mana. Tu krene korozija, obavezno.
Šteta što njegov naslednik Punto nije ni do kolena Tipu, pa se sjaj "bisera" polago gasi.
[ kuntalo @ 31.01.2008. 13:41 ] @
Citat:
Java Beograd: Šteta što njegov naslednik Punto nije ni do kolena Tipu, pa se sjaj "bisera" polago gasi.
Samo mala ispravka, Punto je nasledio Una, dok je zamena za Tipa stigla u vidu Brava/Brave...
Biseri ili ne, Fiatovi modeli od početka devedesetih na ovamo su više nego potcenjeni. Loša reputacija iz vremena Ritma i Argente i dan danas se održava kod Srba...
[ bakara @ 31.01.2008. 23:45 ] @
I jedna dopuna:
Tipo je nasledila brava/bravo a njih fiat stilo, pa posle opet bravo
Ali nikako se ne mogu sloziti sa ovim:
Citat:
kuntalo:
Biseri ili ne, Fiatovi modeli od početka devedesetih na ovamo su više nego potcenjeni. Loša reputacija iz vremena Ritma i Argente i dan danas se održava kod Srba...
Fiat punto je od prvog modela pa do grande punta mega hit, a fiat stilo veoma popularan i trazen polovnjak, o fiat pandi ne treba ni trositi reci (imamo mega popularnu top temu)...
[ kuntalo @ 01.02.2008. 07:08 ] @
Citat:
kuntalo: Loša reputacija iz vremena Ritma i Argente i dan danas se održava
kod Srba...
Mislim da je boldovani deo presudan. Prosečna Srbenda bi dan danas dala 3000.oo Eura za Golfa II, a Tipa, Punta I, Tempru ne bi pogledao, sve uz čuveni komentar- pfffft...
[ bakara @ 01.02.2008. 11:18 ] @
Onda si bas neupucen...
Punto je veoma cenjen na trzistu polovnjaka i trazen isto koliko golf i yugo...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.