[ Dacha PN @ 01.02.2008. 21:51 ] @
Ljudi intresuju me vasi komentari za automobile marke Volvo konkretno me intresuje model S40 ili V40 recimo 97.god.??? Intresujeme pouzdanost, kvalitet, delovi, da li se kvari, odrzavanje...??? |
[ Dacha PN @ 01.02.2008. 21:51 ] @
[ audi80 1.8i @ 01.02.2008. 22:13 ] @
Prema statistikama ADAC-a, Volvo S40 osrednje kvalitete i pouzdanosti, posebice prve serije. Treba obratiti pozornost na propusnost ulja i crijeva rashladne tekućine, koji mogu izazvati veće oštećenje motora. Modeli do 2000. imali su problema s pumpom goriva, a kod serija do 1998. Zupčasti remen je osjetljiv, kao i kod Renaulta iz 90-ih, te ga je odmah nakon kupnje preporučljivo izmijeniti, zajedno s napinjačem. Mogu se očekivati problemi s alternatorom, relejem žmigavaca i elektroničkom blokadom motora. Mjenjač je solidan i potpuno pouzdan, a spojka u normalnim okolnostima izdrži više od 100.000 km. Problema nema ni s upravljačkim mehanizmom, koji ne bi smio imati ni najmanji zazor. Visoku ocjenu zaslužuje solidan i čvrst ovjes, koji se dobro nosi s opterećenjem na našim prometnicama.
Diskove ne bi trebalo mijenjati prije 150.000 km i ako su izbrazdani, to nije dobar znak. Ispušni sustav je izrađen od kvalitetnih materijala.Unutrašnjost je izrađena od izdržljivih, ali ne pretjerano skupocjenih materijala, a preciznost izrade je solidna. Tijekom probne vožnje ne bi se smjele javiti nikakve vibracije na armaturi i komandama. Preporučljiv dizelaš Pored solidnog Volvovog benzinca 1.8, u ponudi su dva Renaultova motora, benzinski obujma 1948 ccm i snage 137 KS (ugrađivao se u Lagunu) i klasični turbodizelski, obujma 1870 ccm i snage 90 KS. Solidnih je performansi i povoljne potrošnje, a dokazao se pouzdanošću i izdržljivošću te je uz dobro održavanje prelazio i više od 500.000 km. Zbog toga se isplati kupiti rabljene primjerke, ali ako nisu proizvedeni prije 1998. godine. Mana im je osjetljiv zupčasti remen i tlačni vod turbopunjača te je prije kupnje važan temeljit servis. Motor Vrsta benzinski, redni Obujam ccm 1731 Cilindri/Ventili 4/16 Snaga KS 116 @ 5500/min Moment Nm 165 @ 4100/min Mjenjač ručni, 5 brzina Performanse Najveća brzina Km/h 195 Ubrzanje 0-100 s 10,5 Potrošnja l/100km 6 do 10,5 Izdržljiv i štedljiv, ali ima osjetljiv alternator, pumpu goriva i zupčasti remen. Nakon kupnje preporučljivo ga je odmah izmijeniti, zajedno s napinjačem. (s neta) Moja ocjena je da su to pouzdana auta ipak je to Volvo. [ Zarko85 @ 01.02.2008. 22:26 ] @
Evo Dacho,ono sto ja znam: Limuzina nosi oznaku s40,a karavan v40.Postoje u verziji sa 7 motora-sest benzinaca i jedan dizelas.Najslabiji je 1.6 16v sa 105 ks,zatim 1.7 16v sa 116 ks,2.0 16v sa 140 ks,kao i 1.8 litarski motor preuzet iz micubisi karizme GDI(Gasoline Direct Injection) od 125 ks,i dva najsnaznija benzinca,oba 1.9 16v sa turbo punjacima,snage od 160 do 200 ks. Jedini dizel je 1,9 turbodizel od 90 ks. Cene rezervih delova su poprilicne(npr prednje plocice su 8000din,zadnje 6000,filter goriva 3200,a filter vazduha 2800,komplet svecica 3200). Imam podatke za v40 98-o godiste 1.7(1731cm3) 16v(koga njacesce vode kao 1.8).E sada,karakteristike za ovaj auto su sledece: 85kw(116ks) pri 5500 obrtaja i razvija 165Nm pri 4100 obrtaja.Do stotke mu treba 10.5 sekundi,maksimalna brzina 195.Potrosnja prosecno 8.8litara(fabricki podatak)mada kazu da se obicno krece 10-11litara. Moras da znas i to da s40 i v40 ne dolaze iz Svedske tj nisu se tamo sklapali.Serija "40" se sklapala zajedno sa micubisi karizmom u zajednickoj fabrici Nedkar u Holandiji i moras da znas da su korisceni neki zajednicki delovi :)
[ popovicvl @ 02.02.2008. 12:28 ] @
Moj drug privatno vozi V40 iz 2001 1.9 TD sa 115 KS.Kupljen je 2006 za 9500 E na 80 000 km.Do danas su presli 120 000 Km,auto se koristi za poslovna putvanja u privatnoj firmi.Nije to nista,ali auto je bio udaren (steta preko 3000 E),i stojao je 3 meseca,tu je stigao da se uradi prvi veci servis.Dakle za nekih 15-16 meseci 120 000 Km.Ne stizu da mu menjaju ulje,pa ga samo povremeno dolivaju.Skoro smo isli za Cacak,i mora se priznati da je udoban i konforan za putnike,ali po mom misljenju ne i za vozace.Vozio sam ga nazad,i jako mi je tezak za upravljanje,malo je tezak na volanu...ukusi,verovatno.Uz put se cuo tiho lezaj napred,i problem sa termostatom automatske klime.
[ milos23 @ 02.02.2008. 17:17 ] @
Covek koji drzi volvo servis mi rekao kako je v40 iz tog perioda jedan od najlosijih modela volvo-a koji se pojavio, previse kvarova......
no da ne tupim lovackim pricama, imaj na umu da je odrzavanje volvo-a poprilicno skupo, ima malo servisa u srbiji a delovi papreni (sto i nije cudno s obzirom da volvo u svetu drzi do statusnog simbola), a ovo naravno iz iskustva pricam jer je moj cale vlasnik jednog volvoovog dizelasa :D [ milos23 @ 06.02.2008. 00:20 ] @
Cini se da se nista ne menja ni sa novim verzijama :(
http://www.autoshowserbia.info...0opozvao%2082.000%20automobila Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|