|
[ audi80 1.8i @ 01.02.2008. 22:22 ] @
| ADAC: Njemački automobili su najpouzdaniji
Njemački proizvođači automobila proizvode najsigurnija vozila s obzirom na kvarove. To je rezultat aktualne statistike kvarova prema ADAC-u za koju je analizirano 1,95 milijuna kvarova koji su prošle godine zahtijevali intervenciju ADAC-ovih "žutih anđela". Potvrđen je trend koji se vidljiv zadnje dvije godine. Osim segmenta monovolumena, na vrhu kojega su Mazda i Mitsubishi, sedam preostalih pobjednika iz te kategorije su Audijevi, Mercedesovi, BMW-ovi i Volkswagenovi modeli.
Poboljšanje kvalitete na manjim tržištima je isto tako posljedica trajnog rada ADAC-a u korist zaštite potrošača. Automobilski klub proizvođačima daje na uvid rezultate statisktike kvarova kako bi proizvođači mogli učiti na problemima vezanim za kvalitetu.
Akumulator je još jednom najveći uzrok kvarova (460.876 slučaja). Zbog prestanka rada motora ADAC su zvali u pomoć 135.645 puta. Promatrajući pojedine sklopove, više od pola kvarova uzrokovano je sustavom paljenja ili električnim sustavom. Slijede problemi s motorom (7,9 %), kotačima i gumama (6,7 %), sustavom ubrizgavanja (6,6 %), grijanjem i hlađenjem (6,0 %) i sustavom kruga napajanja gorivom (5,9 %). Evo rezultata za svaku kategoriju vozila :
Kategorija malih vozila – Nema nikakve promjene na prva dva mjesta u odnosu na prošlu godinu: Audi A2 je prvi ispred BMW-ovog modela Mini. Pomak u kvaliteti kod Renaulta je zapanjujući: Modus zauzima treće mjesto.
Niža srednja kategorija - BMW serija 1 je najbolji u svojoj kategoriji ispred Mazde 323, prošlogodišnjeg pobjednika, i Audija A3.
Srednja kategorija - pobjednička trojka zamijenila je mjesta. Raspored u 2006. je sljedeći : Audi A4, Mercedes Classe C i BMW serija 3.
Viša srednja kategorija / viša kategorija – Audi A6 ispred Mercedesa klasa E i BMW serija 5.
Sportska vozila / kabrioleti – u ovom malom segmentu u kojem su samo četiri vozila, predvodi Mercedes CLK. Zatim slijede BMW kabriolet serija 3, Mercedes SLK i Peugeot 206 CC.
Terenska vozila – BMW X3 i Mercedes ML pomaknuli su Toyotu RAV4 na treće mjesto.
Monovolumeni – zbog bolje usporedbe, ova je kategorija podijeljena na dva dijela, monovolumeni i kompaktni monovolumeni. Kompaktni monovolumeni, Mazda Premacy i Mitsubishi, koji se više ne prodaju, su ispred modela VW Touran čiji veliki brat, Sharan, zauzima prvo mjesto među monovolumenima.
Raspored statistike kvarova ADAC-a grupiraju vozila od jedne do šest godina starosti, koji su proizvedeni najmanje tijekom tri godine bez velikih promjena i koji su postigli 10.000 prvih registracija u jednoj godini.
|
[ momsab @ 01.02.2008. 22:32 ] @
izvor?
[ MyWay @ 01.02.2008. 22:33 ] @
Pozajmljujem komentar sa B92 na tu temu i temu da su im automobili pouzdaniji od japanskih: Citat: Nemci obavili istraživanje i otkrili da su nemački automobili pouzdaniji. Evropa uči nešto i od nas.
[ audi80 1.8i @ 01.02.2008. 22:35 ] @
[ glackop @ 01.02.2008. 23:06 ] @
Nemacki automobili sa manje kvarova od Japanskih? NIKADA-Do juce sam vozio BMW 525 tds oko 5 god i mozete me pitati sta mu sve nisam menjao za te godine,a kada sam imao Hondu akord kojoj za 40,000Km ni svecice nisam zamenio,onda ne mogu izdrzim a da se ne ubacim na ovu temu.
[ RS TURBO @ 01.02.2008. 23:17 ] @
Hehe kod mene stari vozi BMW-a 525i, a buraz BMW-a 320i i ja ne pamtim kad su zadnji put sta mijenjali na njima osim ulja spanera i remenja nisu dirnuli nista bar 6 godina. To je tebe neka krsina zapala od BMW-a koju je neko rasturio i ubio do kraja i onda je prodao cim se toliko kvario a inace ko god ima BMW-a niko se ne zali na kvarove kod njega pogotovo kod serija 5 BMW.
pozzz
[ glackop @ 01.02.2008. 23:44 ] @
Kao prvo bio je i ostao izuzetno ocuvan u prvoj boji a 94,to,ostavimo benzince ja govorim o dizelima na kojem svakom drugom je menjana bos pumpa/koja nije mogla da izgura vise od 4-5 god./,to je bila fabricka greska drajvaj sistema koja nije resena ni kod modela do 99 god-za novije ne znam.
[ vladd @ 02.02.2008. 00:48 ] @
Pa gde su tu u vrhu "VW" vozila, a navedena su kao da su u masovnom broju. Nije mi jasno zasto ih nisu uvrstili u "nemacka" vozila, ili da organizuju neke drugacije liste, pa da pokupe sva prva mesta po broju kvarova.
Poz.
[ sasa022 @ 02.02.2008. 09:07 ] @
Nemci se sve vise boje konkurencije sa istoka,tako da sve cine kako bi ubedili kupce da su domaci automobili najbolji....
@audi80 1.8i
Mogao si da objedinis teme
www.elitemadzone.org/t308907-I...KRE-pouzdanosti-auta-Evropi-za
[ StORM48 @ 02.02.2008. 13:11 ] @
Ta koska je bačena upravo od strane nemačkih proizvođača, tako da mi deluju komično ovi koji veruju ovakvim testovima. Isto mogu da urade i japanski, pa i naši proizvođači i, naravno, lukavo i posebno "NEZAVISNO" utvrde kako su baš njihovi automobili najpouzdaniji.
Ja nikad nisam mrzeo nemačke automobile (sem VW-a, ali ne i onih koji su grupaciji, kao što je Audi), ali i deca znaju da su baš japanski automobili najpouzdaniji.
Mada, to je teško i meriti tako na kantar, tako da sam pre sklon mišljenju da su ovakva nazovi istraživanja čista glupost i patetičan način da se nekakvom propagantom isprave problemi koji već duže potresaju nemačku (i evropsku uopšte) autoindustriju.
Pa kad su toliko pouzdani, kako to da im prodaja non-stop pada? Iz VW grupe je u prošloj godini jedino Audi uspeo da ostvari blagi rast proizvodnje. Svi ostali su zabeležili pad (ako je verovati časopisima, emisijama i medijima uopšte).
Ali, ubedljivo je najkomičnija patka kojom su oni sami sebe izabrali za najpouzdanije i to "kao" nepristrasno. Ko da smo ih mi učili zanatu. Glupsoni neopevani.
@RS TURBO
Tipična priča napamet. BMW-ova petica 525d (period od 97-2001) je najšugaviji motor iz BMW-a otkad ova fabrika postoji. Servis mu je više nekakva primarna garaža. 520d i 530d su mnogo bolji dizelaši. Toliko o tome da se "BMW ne kvari". To su lovačke priče. Audi mnogo bolje prolazi po srpskim putevima od bilo kog BMW-a.
Pozdrav
[ vladd @ 02.02.2008. 14:01 ] @
Meni vise lici na potez ocjnika koji se za slamku hvata. Ili pokusaj da se izrekne neverovatna laz, koja bi u cudu mogla i da se proguta.
Osim realnih pokazatelja, i sir oliverovskim mahanjem izvestaja ADAC, problemi sa "gumama"???, i histericne stednje i proglasavanje da su podizaci stakala "dodatna" oprema(ako ih "ustede" na zadnjim vratima, smanjice se broj kvarova:)), ovaj izvestaj samo dokazuje u kakvoj su dubiozi, koju ni vreme nije uspelo da zaleci, a pojavila se nova, "teska" bolast, zvana Kina, odnosno njihova masprodukcija vozila..
Poz.
[ milos23 @ 02.02.2008. 17:12 ] @
Nista novo, kad uzmete nemacke casopise uvek na uporednim testovima pobedjuju nemci ispred japanaca, svedjana i francuza i ostalih....... kad uzmete italijanske casopise uvek pobedjuju italijani... i tako u krug
[ cozmo_im @ 02.02.2008. 20:14 ] @
Klasicna ADAC-ova sarena laza. To je kao kad bi AMS rekao da je Yugo najpouzdaniji.
P.S. Teca mi bio pocasni clan u, da nazovem po naski, upravnom odbrou ADAC-a i uvek su frizirali i favorizovali rezultate Nemackih automobila.
[ audi80 1.8i @ 02.02.2008. 21:21 ] @
Nije to samo ADAC objavio, vec i DEKRA, slicno pa sam bas zato stavio u 2 teme, pa malo je vjerovatno da je lazirano bas na toliki broj vozila, samo ne znam cija je DEKRA kome pripada jeli nezavisna, za one koje ne znaju da je na Americkom trzistu prije 3mj povuceno pola milijona Tojoti sa nekim jacim motorima, problem oko dovoda goriva i mogucnost zapaljenja, i jos 2 neke katastrofalne greske su imale.
To za BMW zavisi kako ga je prije vlasnik odrzavao, i koje je vozilo godiste, jer auta sa prvim godistima prizvodnje znaju imati nekih grescica, pa se one u zadnjim kasnijim tipama poprave.
A u vezi Yuge pa to je proglaseno najgore vozilo u Americi ako ne u svijetu, pa Ameri su snimili film u kojem su sva vozila Yuge, ako je tko gledao, i na pocetku pise da je to najgore vozilo.
StORM48 kako to da W opada prodaja???
Malo se informisi prije neko sto nesto napises, prema najnovijim vijestima W obara sve rekorde prodaje u Evropi, a izuzetno trazena marka u Kini je sada Audi i W.Ako nadem link gdje sam to procitao postavicu ga.Evo jednog www.automagazin.co.yu/vesti.
Volkswagen je najuspješnija marka u Europi, a njemački je proizvođač automobila tijekom 2007. godine prodao 1,607.750 vozila. To ga stavlja ispred Opela (koji je prodaju povećao za 0,1% na 1,323.076 vozila) te Forda (povećanje od 1,1% na 1,287.182 vozila). Najboljih pet kompletiraju Renault i Peugeot.Vise o tome na http://www.autoklub.hr/aktualn...BILA-U-EUROPI-U-2007,2724.auto
[Ovu poruku je menjao audi80 1.8i dana 02.02.2008. u 22:36 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao audi80 1.8i dana 02.02.2008. u 22:45 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao audi80 1.8i dana 02.02.2008. u 22:52 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao audi80 1.8i dana 02.02.2008. u 23:50 GMT+1]
[ vladd @ 02.02.2008. 21:44 ] @
I sta sad, da li su nas ubedili kako eto nesto sto su testirali je bolje od cega?
Podatak za Toyotu ne postoji nigde, na netu, tako da je verovatno nastao u nekim krugovima...interesnim..
To sto pisu i ADAC i Dekra, malo se nas dotice. Pri tome, praksa ih demantuje, visestruko. Zasto ne napisu da ne postoji ni jedno VW vozilo koje nije imalo intervenciju servisa u prve dve godine (ne racunajuci redovan servis).
Ali taj podatak lose zvuci, protivi se kampanji, u kojoj se uracunavaju i defekti guma???
Moze puno da se pise, ali slaba vajda, suzbijaju se utisci korisnika (osim u USA), a forsiraju se "strucne" ekipe, da pojacavaju kojekakve, zeljene, price.
Mene vise zanima sta kaze, na primer, Vortex forum, od ekipe "placenika"....
Poz.
[ audi80 1.8i @ 02.02.2008. 21:48 ] @
To za Tojotu sam procitao u nekom casopisu, cim pronadem koji i koji broj znaces, detaljnije.
[ sasa022 @ 02.02.2008. 22:08 ] @
@audi80 1.8i
Sto mesas trzista - SAD i EU ?
I kakve veze povecanje prodaje ima sa kvalitetom vozila ?
[ audi80 1.8i @ 02.02.2008. 22:49 ] @
Nema veze sto se tice kvaliteta, nego to je odgovor onome tko je napisao da im prodaja opada sto nije tacno, ne volim kad neko samo izbaci informaciju a da je ne provjeri.Ne mijesam trzista vec samo navodim, da i Tojoti nepogresivoj, se mogu desiti propusti, Kvarovi u Americi su se odnosili ne na Avensis,(moja greska) vec na model Crown, Sienta i bB zbog ucestalih problema sa upravljackim sistemom i curenjem goriva. Objavljeno u Auto Shop magazin, broj 12, 15.12.2007.
Ne postoji proizvođač koji proda milione automobila a da ne povuče neke na doradu.
[ srki @ 02.02.2008. 23:02 ] @
Citat: StORM48: Ta koska je bačena upravo od strane nemačkih proizvođača, tako da mi deluju komično ovi koji veruju ovakvim testovima.
Ovo nije tacno jer su imali izvestaje i kada su japanci bili bolji. Ne mogu oni tek tako da lazu jer mogu da budu tuzeni samo tako. Nisi uopste procitao kako se radi istrazivanje. Ne gledaju se svi automobili od pocetka covecanstva vec samo automobili koji imaju izmedju jedne i sest godina starosti.
Citat: Tipična priča napamet. BMW-ova petica 525d (period od 97-2001) je najšugaviji motor iz BMW-a otkad ova fabrika postoji.
Ti si taj koji prica napamet. Tada su japanci bili pobednici po pouzdanosti ali ovaj BMW koji si pomenuo se ne uzima vise u obzir jer je to bilo pre 7-11 godina. Sigurno nece u istrazivanju uzimati u obzir sve automobile ikada nego samo one koji su sada aktuelni jer jedino to ima smisla. Ako je BMW pre 10 godina imao losiji kvalitet ne mora da znaci da nisu nesto poboljsali.
Inace po ADAC-ovom istrazivanju za 2005. godinu tada su na 9 od 10 mesta bili japanski automobili tako da uopste nije tacno to sto pricas da su statistike namestene. Stvarno mi je smesno kada ljudi pricaju kako su statistike flawed zbog njihovih iskustava sa automobilma starih jednu deceniju i vise (glackopov primer i njegovi problemi sa BMW-om iz '94. i '99.). Mogu je da se zalim na neku Toyotu iz '85. ali to je potpuno irelevantno.
[Ovu poruku je menjao srki dana 03.02.2008. u 00:22 GMT+1]
[ audi80 1.8i @ 02.02.2008. 23:15 ] @
Ne vrijedi "srki" to nekima objasnjavati, koliko to kod detaljno opises, objasnis, dokazes izvor, "neki" samo citaju izmedu redova i tvrde samo "svoje", normalno da se to ne moze lazirati samo tako, ipak je to velika organizacija, slazem se s tobom pa onda bi oni davno lazirali izvjestaje, kad su Japanci vodili.
Znaci po "nekima" Njemci nemaju prvo da poboljsaju kvalitet u odnosu na vodecu konkurenciju, pa to je cilj svake marke.
[ glackop @ 02.02.2008. 23:25 ] @
Najbolje je drzati se prakse,pored honde imao sam i toyotu seliku i mazdu 626,i sve skoro nemacke marke osim Varburga,i nisam odusevljen cak ni Mercedesom,moj zakljucak bi bio da ako bi trebao poci na put oko sveta tobi samo smeo sa Japanskim autom,tako da ma sta lose govorili o njima ne moze biti istina.
[ srki @ 02.02.2008. 23:29 ] @
I kako su tvoja iskustva sa nemackim automobilima starih nekoliko godina (decenija) u korelaciji sa proizvodnjom danasnjih nemackih automobila? Na osnovu cega mislis da Nemci nisu poboljsali kvalitet?
[ glackop @ 02.02.2008. 23:41 ] @
Nekoliko decenija?Vrlo zanimljivo-a zar treba da donosimo zakljucke na osnovu auta starosti od 2-3 godine?Tad su svi dobri pa cak i Yugo i o kojem nemam lose misljenje.
[ audi80 1.8i @ 03.02.2008. 00:44 ] @
Nema sta govoriti lose o njima, statistika pokazuje i dokazuje, kako prije, tako i ubuduce, bilo za jednu ili drugu stranu. Po ovoj statistici zasad vode njemci, do godine tko zna, ne mogu pojedinacna misljenja i iskustava promjeniti navedene podatke preko milijun vozila.Npr ja sam s audijem prezadovoljan i mogao bi sa njim poci bilo gdje, ali isto tako ga puno ne razlikujem od mazde, tojote, nisana.... i ta auta su jako pouzdana i kvalitetna, uostalom svako auto ima neke svoje mane.
Zatim stvar je ukusa, kao i sto neko voli jednu boju a drugi ne,o tome ne treba raspravljati.
[ StORM48 @ 03.02.2008. 01:00 ] @
@srki
A kako se statistika izvlači iz tih, realno novih, automobila, molim Te?
Ja sam vozio Pežo 307 HDI 2.0 do pre nekoliko meseci i dobro znam da je bio relativno pouzdan dok nije napunio 3 i po godine, a nakon toga... dobro je da mi nije eksplodirao. Ja bre nisam čuo da neko s Passatom može da pređe neku normalnu kilometražu bez kvara oko točkova i vešanja. Ovo su iskustva ljudi koji to voze, a ne nekakvog glupavog istraživanja.
Znači, da su statistike na mom pređašnjem (hvala Bogu, sada samo "pređašnjem") autu uzete do 2004.godine, ispao bi najbolji auto. Međutim, taj auto se ne baca u đubre posle 3 godine, poput smrdljivih čarapa, nego se vozi i dalje. Nebitno da li je vlasnik drugi, treći, peti, četrnaesti. Pouzdanost je nešto što ili postoji ili ne postoji.
Dobro se nisu setili da mere pouzdanost u prvih 4 dana eksploatacije.
Takođe, ne bi bilo loše da čitaš šta neko piše, pre nego što repliciraš. Ja sam BMW 525 naveo kao dokaz o netačnosti mita da su nemačka vozila najpouzdanija uopšte, van prostora i vremena, što je u Srbiji posebna priča.
@audi80 1.8i
Dekra je TAKOĐE nemačka, tako da verodostojnost uopšte "nije" pod znakom pitanja.
Evo odma...
Baš me zanima, kako to da niko drugi na planeti nije došao do ovog zaključka, osim njih?
Britanci su relativno nepristrasni po ovom pitanju, pa ni od njih nisam čuo ovako nešto.
Kako to? Možda su i nemački merni instrumenti najpouzdaniji, pa brže dolaze do rezultata?
Pozdrav
[ srki @ 03.02.2008. 01:40 ] @
Citat: StORM48: @srki
A kako se statistika izvlači iz tih, realno novih, automobila, molim Te?
Ja sam vozio Pežo 307 HDI 2.0 do pre nekoliko meseci i dobro znam da je bio relativno pouzdan dok nije napunio 3 i po godine, a nakon toga... dobro je da mi nije eksplodirao.
To sto je tebi trajao 3 godine ne znaci da je i drugima toliko trajao. Nekima je mozda trajao mesec dana do tog kvara a nekima 10 godina i to je ono sto pokusavam da ti kazem, ne mozes na osnovu individualnih primera dolaziti do zakljucka. Postoji distribucija verovatnoce koja bi ti rekla aproksimativno koliko automobila ce da se pokvari za 3 godine pa bi mozda video da postoji velika sansa da imas probleme sa tim Pezoom. Ta distribucija verovatnoce je najbliza Puasonovoj raspodeli.
Citat: Ja bre nisam čuo da neko s Passatom može da pređe neku normalnu kilometražu bez kvara oko točkova i vešanja. Ovo su iskustva ljudi koji to voze, a ne nekakvog glupavog istraživanja. Istrazivanje uopste nije glupavo nego ga ne razumes. U tim statistikama ranije Passat ni nije zauzimao neko dobro mesto. To ne znaci da posle kvalitet nije poboljsan.
Citat: Znači, da su statistike na mom pređašnjem (hvala Bogu, sada samo "pređašnjem") autu uzete do 2004.godine, ispao bi najbolji auto.
Ako ti je uzorak samo tvoj auto to ja ne bih nazvao statistikom. Da taj auto ima problema moglo je da se vidi i do 2004. godine (kao sto se i videlo po tim listama koje ti ne razumes) ali ne na osnovu jednoj automobila (tvog) nego na osnovu hiljada drugih. Uzmi malo iscitaj o verovatnoci i statistici i kako ona moze da se koristi u procenjivanju radnog veka.
Citat: Međutim, taj auto se ne baca u đubre posle 3 godine, poput smrdljivih čarapa, nego se vozi i dalje. Nebitno da li je vlasnik drugi, treći, peti, četrnaesti. Pouzdanost je nešto što ili postoji ili ne postoji.
Slazem se. Ali ono sto pokusavam da ti kazem je da nemacki automobili novije generacije su mnogo pouzdaniji nego oni iz 90-tih godina i da je velika sansa da ce da ti traje mnogo duze nego te 3 godine. Problem je sto ne razumes kako statistika radi i da ne mora da se ceka 3 godine da bi se videlo kolika je sansa da imas kvar na tom automobilu.
Sta mislis kako na novim monitorima ili harddiskovima mogu da kazu da je recimo prosecan radni vek 100.000 sati? Da li zaista mislis da su oni cekali 100.000 sati da bi to videli? Nisu nego su cekali mozda nedelju dana sa milion monitora i za to vreme pratili kako se pojavljuju kvarovi i mrtvi pikseli i na osnovu Puasonove raspodele izracunali da je prosecan radni vek 100.000 sati.
Citat: Dobro se nisu setili da mere pouzdanost u prvih 4 dana eksploatacije.
Ako bi imao dovoljno veliki uzorak (npr. milijarde) onda bi i to mogao da uradis. Ali ako ti mislis da u obzir treba uzimati automobile koji su stari deceniju i vise i ako mislis da se kvalitet od tada nije poboljsao onda te necu dalje ubedjivati ni u sta.
Citat: Takođe, ne bi bilo loše da čitaš šta neko piše, pre nego što repliciraš. Ja sam BMW 525 naveo kao dokaz o netačnosti mita da su nemačka vozila najpouzdanija uopšte, van prostora i vremena, što je u Srbiji posebna priča.
Izvinjavam se. Samo sam hteo da kazem da individualna iskustva nemaju veze sa stvarnoscu. Eto ti si imao losa iskustva sa BMW 525 a RS TURBO je imao odlicna iskustva. Nijedno iskustvo nije relevantno vec statistike.
Citat: Dekra je TAKOĐE nemačka, tako da verodostojnost uopšte "nije" pod znakom pitanja.
Evo odma... ;)
A kako objasnjavas to da su pre Japanci zauzimali prva mesta na njihovim listama. Nije to neka banana republika pa da mogu bez posledica da lazu o statistikama. Uzmi procitaj ceo izvestaj da vidis kako su dosli do rezultata.
Citat: Baš me zanima, kako to da niko drugi na planeti nije došao do ovog zaključka, osim njih?
Britanci su relativno nepristrasni po ovom pitanju, pa ni od njih nisam čuo ovako nešto.
Zato sto Britanci uzimaju u obzir i automobile od pre 15 godine. Prosle godine je na listi bio i Toyota Rav4 iz '94. Tada su Nemci bili gori ali od tada su poboljsali proizvodnju i ako hocu sada da kupim auto sigurno necu kupiti neki koji je star 10 i vise godina.
U Srbiji je mozda relevantnije gledati te starije automobile jer vecina njih kupuje polovne koji su 7-8 (i vise) godina stari.
[Ovu poruku je menjao srki dana 03.02.2008. u 20:07 GMT+1]
[ grabik @ 03.02.2008. 19:32 ] @
Najsmesnije mi je kada neko na osnovu uvezenih njemackih automobila koji su presli 300000do 500000km i vise donosi zakljucke kako njihovi automobili ne valjaju nista, a kojima se kilometraza spusta na 60000 do 150000km i sve je kao vozila baba:).
Pa koji se to polovni japanski automobili iz europske unije uvoze u srbiju, hrvatsku ili bosnu a da ne spominjemo ostali balkan:) ja bih rekao nema ih, jer su zavrsili odavno u presi sa takvom kilometrazom:)
Ovdje kod nas kada pogledas polovne automobile iz EU nije vazno da li je star 2 ili 10 godina uvjek su prosli oko 120000km:)
Recimo kad sam kupovao svog golfa koji ima 4 godine i imao je na satu 120000km bio je isto jedan polovan 2 godine sa istom kilometrazom i jedan 8 godina star sa isto oko 120000km, vjerojatno je to neka magicna brojka:) za prodavce koji prodaju polovne automobile.
Postoji i jedna grupa domacih kupaca koji recimo kupuju VW vozila cim kupe stave presvlake u kola i ne daju servisnu knjizicu na ovjeru u servisu i kada naprave za 4-5 godina 300000km onda plate nekom u servisu da im istambilja servisnu na recimo do 60000km skinu stare navlake sa upravljaca i sjedista i auto je ocuvan;) i kod novog gazde prjedje 50000km i motor rokne jer je zreo za generalku i kola nisu dobra.
Recimo jedan moj prijatelj je kupio kola iz uvoza "izvana gladac a iznutra jadac" presao 20000km i motor ne vuce, gotov, otkazuje stalno nesto ,ode u ovlasteni servis te firme i u servisu mu pokazu na njihovom kompu 400000km:) koliko je auto stvarno prosao a na satu ni 90000km, prodao ga je, nije ga ni pokusavao vise popravljati.
Ovo gore vazi sve za dizele iz uvoza, za benzince nisam upucen, moguce su manje kilometraze.
[ MyWay @ 03.02.2008. 20:20 ] @
Citat: Izvještaj TÜV-a objavljuje se jednom godišnje u najtiražnijem njemačkom automobilskom magazinu Auto Bild-u. U ovom svježe objavljenom izvještaju obuhvaćeno je više od sedam milijuna tehničkih pregleda na 194 različita modela automobila. Izvještaj uzima u obzir gotovo 160 različita kriterija, između ostalog svjetla, kočni sustav, podvozje, ispušni sustav, gubitak ulja itd.
Zaključci izvještaja TÜV značajna su smjernica za kupce rabljenih vozila, kako u Njemačkoj, tako i u ostatku Europe. Pri tome modeli njemačkih i japanskih proizvođača jasno predvode: u kategoriji automobila starih 2 do 3 godine gledajući najmanji postotak kvarova, Mazda3 je sa samo 1,2 posto izbila na prvo mjesto. Slijede ju Mazda2 sa 1,4 posto, VW Golf i Ford Fusion (2,2 posto) i Honda Jazz (2,3 posto). http://www.autoklub.hr/aktualn...-T%C3%9CV-a-za-Mazdu,2734.auto
[ StORM48 @ 03.02.2008. 21:01 ] @
Izgleda da TÜV nema pojma.
@grabik
Japanska vozila pod presom?
Ma da, sigurno...
Pozdrav
[ audi80 1.8i @ 03.02.2008. 21:03 ] @
Sto se tice Pezoa, sto ti je motor zamalo ekspodirao ne mora znaciti da su drugi imali takvih problema, Dok su se BiH vecina poznatih proizvodaca prodavali svoja auta Peugot to jos nije radio, s ARGUMENTOM da je u BiH i na Balkanu jako lose gorivo, puno sumpora i vode, da bi njihovi motori mogli biti jako osteceni, kao sto je bilo s Alfama novima JTD, Kad je u jednom mjesecu zabiljezeno 15 kvarova motora na tim Alfama, nakon strucne provjere uzrok je BIO NEKVALITETNO GORIVO to je samo jedan primjer.
Hvala na informaciji kome pripada DEKRA, nisam znao.
I slazem se sa "grabikom" da njemacka auta tamo prolaze ogromnu km, to nije kao ovdje, a na nasa podrucja se ona najvise uvoze sa smanjenom km, prilagodeno za nase trziste.
Pa kad neko kaze crko mi motor u npr golfa, a presao samo 100000km, a on mozda napravio 5 puta toliko, dok se Japanci manje uvoze.
I pitanje zasto onda rade testove auta prije pocetka prodaje, na Sjeveru Svedske na -40, i u pustinjama Sahare u najgorim uslovima, kad prelaze ogromnu km, i tu nastali kvarovi se sumiraju i popravljaju na slijedecim, dok se ne doce do optimalnog rezultata, pa tek onda pustanje u prodaju, pa sada "ispada" Balkan gori od Sahare i S. Pola, a bas te testove sam gledao na TV, u pitanju su bili WV Taureg, Audi Q7, i najnovija Reno Laguna.
Zasto u WV i Audija ode prije prednji ovjes, pitao sam u servisu kazu zbog polozaja motora, da bi postigao bolje rezultate u upravljanju u stabilnosti, a onda trpi prednji ovjes + los put.
Tako za mog Audija kad sam kupovao kazu mana prednji ovjes (solje amortizera, piksne itd) U pravu su ali kad se kupuju Najjeftiniji dijelovi loseg kvaliteta, solje amortizera Sachove, kao najkvalitetnije platio sam jednu 15 eura, vec 4 godine mi nisu otisle, za razliku od onih od 6 eura, koje su mi bile oko 3-4mj.
[ grabik @ 03.02.2008. 22:16 ] @
Citat: StORM48: Izgleda da TÜV nema pojma. ;)
@grabik
Japanska vozila pod presom?
Ma da, sigurno...
Pozdrav
Radio sam u britaniji oko 7godina, u firmi u kojoj sam radio recimo svi dobro placeni englezi (visokokvalifikovani) su kupovali iskljucivo audije, jedan je u to vrjeme kupio audi TT koji se onda pojavio, jbg. putuje autom od 300ks od kuce do posla nekoliko km ,kod nas bi rekli "ima se, moze se" . Kad sam istog pitao zasto ne kupuje engleske ili japanske automobile isti me bukvalno ismijao.
Inace sto je zanimljivo u engleskoj pakistanci iskljucivo voze nisane i to vecinom micru ako je neki veci nisan onda je u pitanju pakistanac taksista:)
Recimo u isto vrjeme sam gledao emisiju na BBC-u , Top Gear koju vodi Jeremy Clarkson sa Richard Hammond i James May, recimo Clarkson se ismijavao o voznim i ostalim karakteristikama japanaca a koreance nije ni stavljao u grupu sa automobilima, u jednoj emisiji je napravio racunicu za jedan manji koreanac i kad je odbio porez i carinu , marzu trgovaca dobio je da djelovi kostaju oko 350E i postavio je pitanje, da li biste se vozili u autu koje kosta 350E i odgovorio ako vrjednost svog zivota cjenite samo na 350E kupujte ista kola i vozite ih, a kao primjer su iz cetiri ves masine sastavili vozilo a tockove su napravili od bubnja ves masine i za "takvo" vozilo su rekli da je sigurnije i ima bolje vozne karakteristike od vecine koreanaca a to je i ista vrjednost materijala od 350E, sjecam se jednu emisiju je cak izjavio da ko hoce da izvrsi samoubistvo kupi koreanca i sigurno ide na groblje, a sportske verzije japanaca je proglasavao za automobile za pickice.
Recimo u ono vrjeme je za jednu skodu rekao da spada po voznim karakteristikama u grupu poljoprivrednih vozila:)
Inace istog tamo zovu i mister ferari jer samo ferari koliko sa ja sjecam nije kritikovao:)
[ bakara @ 04.02.2008. 16:18 ] @
Citat: grabik: Radio sam u britaniji oko 7godina, u firmi u kojoj sam radio recimo svi dobro placeni englezi (visokokvalifikovani) su kupovali iskljucivo audije, jedan je u to vrjeme kupio audi TT koji se onda pojavio, jbg. putuje autom od 300ks od kuce do posla nekoliko km ,kod nas bi rekli "ima se, moze se" . Kad sam istog pitao zasto ne kupuje engleske ili japanske automobile isti me bukvalno ismijao.
Inace sto je zanimljivo u engleskoj pakistanci iskljucivo voze nisane i to vecinom micru ako je neki veci nisan onda je u pitanju pakistanac taksista:)
Recimo u isto vrjeme sam gledao emisiju na BBC-u , Top Gear koju vodi Jeremy Clarkson sa Richard Hammond i James May, recimo Clarkson se ismijavao o voznim i ostalim karakteristikama japanaca a koreance nije ni stavljao u grupu sa automobilima, u jednoj emisiji je napravio racunicu za jedan manji koreanac i kad je odbio porez i carinu , marzu trgovaca dobio je da djelovi kostaju oko 350E i postavio je pitanje, da li biste se vozili u autu koje kosta 350E i odgovorio ako vrjednost svog zivota cjenite samo na 350E kupujte ista kola i vozite ih, a kao primjer su iz cetiri ves masine sastavili vozilo a tockove su napravili od bubnja ves masine i za "takvo" vozilo su rekli da je sigurnije i ima bolje vozne karakteristike od vecine koreanaca a to je i ista vrjednost materijala od 350E, sjecam se jednu emisiju je cak izjavio da ko hoce da izvrsi samoubistvo kupi koreanca i sigurno ide na groblje, a sportske verzije japanaca je proglasavao za automobile za pickice.
Recimo u ono vrjeme je za jednu skodu rekao da spada po voznim karakteristikama u grupu poljoprivrednih vozila:)
Inace istog tamo zovu i mister ferari jer samo ferari koliko sa ja sjecam nije kritikovao:)
Kakav post...nisam ga obrisao samo zato sto skoro nisam video toliko gluposti na jednom mestu.
Respect...
[ Ivan Dimkovic @ 04.02.2008. 16:58 ] @
Ljudi, imajte u vidu par stvari pre nego sto ospete drvlje po ADAC testovima:
- Prvo, nije tacno da ADAC/Nemci popularisu Nemce - bilo je dosta slucajeva da su npr. Japanci jako dobro ocenjivani. Eto, MyWay je postovao - Mazda je dobila zlatnu plaketu TUV-a
- Testove koje rade ljudi iz ADAC-a prati citava industrija - malo sutra bi oni mogli da ih laziraju, pa odrali bi ih od tuzbi
- U zemlji gde ADAC vrsi testove se kola menjaju posle 3-5 godina, pa su takvi testovi irelevantni za uslove u zemlji gde je Auto iz 1992-ge godine OK. Kako se ponasa "Nemac" ili "Japanac" posle 8 godina i 400-500 hiljada km ADAC verovatno ne proverava - posto takav auto tamo niko ne bi ni kupio osim za neku sporednu svrhu ili ako nema bas para
Ja bih ipak njihovim testovima verovao - jer oslikavaju trenutnu ponudu i ono sto dobijate od novog auta ili, u slucaju nekih TUV testova - auta starog par godina.
Sto se Audi-ja i Engleza tice, u UK je Audi poznat kao "bankarski auto" i stvar nekog prestiza u toj odredjenoj grupi ljudi - pa je jasno sto se ljudi lepe za njih.
[ grabik @ 04.02.2008. 17:47 ] @
Citat: bakara: Kakav post...nisam ga obrisao samo zato sto skoro nisam video toliko gluposti na jednom mestu.
Respect...
Slobodno obrisi.
PS. supermoderatoru da li ima neka tvoja poruka na ovom forumu koja je duza od dvije prosto prosirene recenice:)
regards
[ bakara @ 04.02.2008. 20:32 ] @
@grabik
Koristi pretragu pa sam izvuci zakljucak.
[ StORM48 @ 06.02.2008. 13:25 ] @
Sve je to tačno za Audija, samo... Audi čini možda 15% nemačkih automobila, što se ne može predstaviti kao neki prosek.
Inače, vozio sam A6 do pre neku godinu i dobro mi je poznata njegova pouzdanost (u pozitivnom smislu, jer se na njemu retko šta menja, osim filtera/ulja, sa pređenih 230.000km). Održavanje jeste skuplje nego za neke druge automobile, ali je DOSLOVNO tri puta jeftinije na godišnjem nivou od održavanja jedne 307-ice, tako da u ukupnom skoru, to vam dođe na isto, samo što uštedite i koji živac.
Ipak, najprodavaniji nemački auto je VW Golf (koliko je meni poznato), a on je sve samo ne pouzdan i dugotrajan (opet kažem, zaboravite na stare "dvojke").
Ventura ima novu peticu i kad njega čujem (i njegovih iskustava), odmah se setim i drugih poznanika i prijatelja koji imaju slična iskustva sa VW "čudima" (Passat, Golf, Polo i nekoliko Caddy-ja). Iz nekog čudnog razloga, ne znam nikog ko takva iskustva ima sa Borom, iako je to faktički Golf sedan.
Pozdrav
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|