[ milnen @ 02.02.2008. 14:42 ] @
Razmatram kupovinu Astre Classic II, pa gledam dodatnu opremu i nesto mi nije jasno.
Da li neko zna kako izgleda, sta radi i da li vredi doplatiti 200 evra za
"Multi info displej (Board computer + check control) (UV5)"
[ popovicvl @ 02.02.2008. 15:28 ] @
Treba,ali je malo velika doplata.Kod drugih je punti racunar ne vise od 150 E.Ali sta je tu je.Cak ce ti auto trositi manje,jer ces non stop buljiti u njega i gledati kako da spustis potrosnju.To je cak i naucno potvrdjena cinjenica,da auti sa putnim racunarom manje trose od istih modela bez,iz subjektivnih razloga vozaca.
Doplati...
[ RS TURBO @ 02.02.2008. 15:30 ] @
Isplati se uzeti tj doplatiti za Board computer jer je to dobra stvarcica kad je imas u autu.



pozzz
[ milnen @ 16.02.2008. 19:00 ] @
Nema nista od Board computera. Prodavac kaze da se to ugradjuje samo ako je ugradjena i elektronska klima (koilko sam ga razumeo, koristi displej od nje), a elektronske klima se ne ugradjuje u 1.4 modele.
[ sasa022 @ 16.02.2008. 19:32 ] @
Pogledaj i
Hyundai Accent
www.hyundai-auto.co.yu/cms/view.php?id=330
Kia Rio
www.kia.co.yu/cenik.php?ca=rio
[ cozmo_im @ 18.02.2008. 11:27 ] @
Board computer kod Astre Classic II je nezavisan od elektronske klime, niti prikazuje informacije na displeju klime... ne znam koji ti je to prodavac rekao, ali ja ga ne bih smatrao prodavcem... verovatno je hteo da ti uzme jos para (da uzmes 1.6 sa el. klimom recimo)...

Board comp prikazuje podatke na onom displeju na tabli...
[ RS TURBO @ 18.02.2008. 12:34 ] @
Pa da kako i kaze @cozmo_im on pokazuje na ono malom displeju na instrument tabli a klima nema veze sa njim. Oni su potpuno odvojene stvari. Ja ne znam da i jedan board komputer pokazuje preko displeja od klime nego pokazuje preko glavnog velikog displeja ili displeja na instrument tabli, a to sa klimom ja ne znam da ima ikakve veze.



pozzz
[ milnen @ 18.02.2008. 13:53 ] @
To su mi rekli u Nisautu. Malopre sam zvao i Autopromet i rekli su mi da board computer i elektronska klima ne idu na 1.4 model. Nisu pominjali da je elektronska klima potrebna za BC, vec da se na 1.4 ne ugradjuje ni jedno ni drugo.
Izgleda da Opel to ne ugradjuje. Ne znam da li moze naknadno da se ugradi?
[ cozmo_im @ 18.02.2008. 14:46 ] @
Ja licno vozio Astru Classic II 1.4 twinport sa board computerom... kupljen u Circom, ZR. Pitaj njih... sve moze uz doplatu....
[ milnen @ 19.02.2008. 09:33 ] @
Sad sam zvao i Circom. BC ne ide u 1.4 :(
Mozda je moglo ranije kada su Astre bile sa carinom. Kada je kupljena ta koju si ti vozio?
[ cozmo_im @ 19.02.2008. 13:18 ] @
Ja sam vozio tu koja se prodavala dok je bila carina... to sam i hteo danas da ti napisem... koja glupost. Pa njima je u cilju da zarade.

I imala je komande za muziku na volanu!
[ milnen @ 19.02.2008. 14:50 ] @
Ovde je volan obican - bez ikakvih komandi. Moze eventulano da se bira kozni za 75 evra (ako i on nije uslovljen necim).
Interesantno je da u Opelovom cenovniku jasno stoji da elektronska klima ide samo u 1.6. Nikakva druga ogranicenja nisu napisana.
Izgleda da Opelci nece vise da gube vreme sa starim modelima :)
[ micky @ 26.02.2008. 08:17 ] @
Ja sam pazario astru i cekam je vec mesec dana .... poludeo sam.Rekli su mi kao da ce danas stici.,mada im ja nista ne verujem.
Inace uzeo sam 1.7 CDTI 80ks sa 4 vrata.Sto se tice board komp. vozio sam automobile sa njim ,interesantno je par dana posle me bas briga koliko trosi kad znas i sam otprilike.
Poz
[ milnen @ 26.02.2008. 08:25 ] @
Meni su rekli da se ceka 60-70 dana... (mada u ugovoru pise 45-60)
[ Zarko Silic @ 26.02.2008. 18:18 ] @
Citat:
micky: Inace uzeo sam 1.7 CDTI 80ks sa 4 vrata.Sto se tice board komp. vozio sam automobile sa njim ,interesantno je par dana posle me bas briga koliko trosi kad znas i sam otprilike.
Poz


Cestitam na kupovini i na odabiru. Odlican motor. Isuzu sa Bosch ubrizgavanjem u CR verziji. Znatno elasticniji, sa boljim performansama (vise nego sto su podaci na papiru) od starijeg brata sa Delco sistemom i 75 PS.

Odlicno se tunuje na 110 PSa i tada postaje jaci od svog mladjeg brata sa EDC16 sistemom i 100 PSa.

Sto se borda tice, potpuno si u pravu. Interesantno samo prva 2 meseca. Posle ne da nije interesantan, vec ume i da nervira to permanentno obracanje paznje na potrosnju pa ga je najpametnije iskljuciti.

Samo jos da napomenem da su ove poljske verzije Astre dobre, ali sto se tice opreme znatno zaostaju za izvornim verzijama; cak i ako sadrze sve po papiru, ipak nisu iste. Mnostvo stvari ne mozete dobiti ni kao dodatnu opremu. Na prmer otvor na zadnjoj klupi za skije i sl.
[ micky @ 27.02.2008. 20:18 ] @
Sutra stize :) cetvrtak hehe nadam se :) inace cu ubiti nekoga.
Hvala ti za savet sto se tice motora.Nisam bio bas za dizelasa posto sam do sada sve vozio benzince ali usteda je usteda :)Samo me plasi onih 80ks da li je dovoljno za neku normalnu voznju(preticanje i tako to).Pre toga sam vozio swifta sa 70 ks ali je imao 700kg a ovaj 80 ks a 1150kg ....
Nadam se iskreno da ce se japanski motor dobro pokazati posto su mi Japanski automobili bas prirasli za srce(imao a ne kvare se ).

Daj ako ti nije problem daj mi vise podataka o tjuniranju.Pretpostavljao sam da moze ali bas na 100 i kusur konja :) eh to bi bilo lepo heheh
Imas neki sajt ili tako nesto ja nisam uspeo da nadjem.

unapred zahvalan
[ Zarko Silic @ 27.02.2008. 20:50 ] @
Nov auto je nov auto. Bar si siguran da kilomertaza nije vracana.

Nakon predjenih bar 10.000 km se moze razgovarati o tuningu. Ne zbog tuninga, vec zbog toga sto postoji realna (mada vrlo mala) verovatnoca da ce se u garantnom roku pojaviti neka nepravilnost.
Zato treba preci bar tih 10K km.

Prvog Kadeta sa "ovim" motorom sam kupio 1989.g. (mislim da je bio prvi u Jugi) i sa njim presao 450.000 km bez bilo kakve servisne intervencije u smislu kvara.
[ micky @ 27.02.2008. 20:58 ] @
Zato sam i kupio nov a ne da razmisljam presao 90 000 majke mi a ona 190 000 na fabrickom kompu...
strasno....
Hvala na informacijama.
Poz Miki
[ Zarko Silic @ 29.02.2008. 12:53 ] @
@micky

Prodje cetvrtak.
Da se nisi uvozo?
Ili spavas u autu?
[ micky @ 29.02.2008. 21:43 ] @
Uzeo ga danas posle nnnnnn problema .... sa papirima ovim onim... ide kao zmaj .
Sad idem na spavanje a organizovao sam pozarna dezurstva menjamo se na 2 sata i cuvamo ga :)
[ micky @ 03.03.2008. 20:00 ] @
Vozio sam se ovih dana i super ide ali me buni jedna stvar :( Kada vozim i usporavam motorom u bilo kojoj brini 3,4,5 cuje mi se neko brujanje tacno izmedju 2000-2200 obrtaja. Brujanje bih opisao kao npr. kada rikne lezaj na tocku pa se cuje onako sa prekidima ,vrum vrum vrum ...(nemojte da se smejete )
Da li je to mozda turbina? u 3 brzini mislim da je najjaci zvuk...
Bas me izludjuje :(Inace kada dajem gas nema tog zvuka u kad prolazi tu zonu obrtaja samo kad usporava.
Ovo sam primetio jer jos nemam muziku pa cujem svaki detalj :) inace sam velika picajzla mrzim kad nesto tandrce.

Mozda neko zna o cemu se radii ?

Unapred zahvalan
[ Zarko Silic @ 03.03.2008. 21:31 ] @
Da si blize, pomogao bih ti. Rad tog motora znam napamet

Ne bi trebalo nista da se cuje. Ovako kako si opisao mogao bi biti i zvuk sa tockova:odnos guma-podloga.

Primetio sam jos nesto. Poljske verzije su oskudnije u zvucnoj izolaciji pa je i to mozda jedan od razloga.
Najbolje da pronadjes jos jednu istu takvu pa da uporedis.
[ micky @ 03.03.2008. 21:44 ] @
Ma nije guma-podloga... bilo po kojoj podlozi da vozim uvek kad smanjujem brzinu vozila ali ne kocnicom nego motorom izmedju 2000 i 2200 cuje se :(
Kad budem isao na prvi servis reci cu im... mada ne verujem da ce mi nesto pametno reci... jedino da nadjem istu pa da uporedim .
Rece mi jedan sa drugog foruma da nije dobro po motor koji ima turbinu kociti motorom....ima li tu istine ?
[ Zarko Silic @ 03.03.2008. 22:12 ] @
Neka pogledaju flexi na auspuhu. Taj zvuk moze da bude rezonanca na tom broju okretaja.
Ne verujem da je bilo sta sa turbinom.

"Rece mi jedan sa drugog foruma da nije dobro po motor koji ima turbinu kociti motorom....ima li tu istine ?"

Veruj mi druze, svasta sam procitao na forumima. Neka obrazlozi zasto. Obicno su obrazlozenja nikakva.
Vidjao sam propale turbine na 50.000 a nije koceno motorom, a vidjo sam netaknute turbine sa 400.000 km koje su sigurno na takvoj kilometrazi silazile niz brdo.

Pa kako ces ici niz brdo bez kocenja motorom? Kocices kocnicama?
To bi bio pravi biser.
Samo odgovarajuce ulje i nece biti brige sa turbinom.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 03.03.2008. u 23:29 GMT+1]
[ micky @ 03.03.2008. 22:37 ] @
hmm ma nije taj zvuk.... kao npr. tocak kad zaglavi kamencic u gumi pa se cuje onako nejednako ... ma resice se valjda...samo me mnogo nervira
[ Zarko Silic @ 03.03.2008. 22:47 ] @
Rezonanca sa auspuna je brum i moze da bude to sto si opisao.
Imao sam takve slucajeve. Na primer na Vectri 5v sa tim motorom ga je bilo, a na Vectri 4v nije. Razlika u duzini auspuha je samo dvadesetak cm. Medjutim, dovoljno da ne dodje do rezonance.

Neko to i ne primeti, ali picajzle primete.

p.s. Neka pregledaju i nosace motora.
[ micky @ 04.03.2008. 08:19 ] @
hmmm ocigledno se nisam dobro izrazio ... zvuk nije jednolican nego podseca na zvuk kao kad se nesto sto se okrece hvata ubrzanje... (najpriblizniji slican zvuk sto svi znaju tome je kad ti rikne lezaj na tocku pa se cuje onako ne jednolican zvuk nego kako ubrzavas sve se brze cuje a kako usporavas sve se sporije cuje tj. prekidi ) i to se cuje samo u zoni 2000-2200 kako padne skazaljka ispod sve je ok zvuka nema.Nahvatacu majstora u servisu da sedne samnom i da ga provozam .Mozda i nestane zvuk kad prodje period razrade...ali sumnjam :(
Mozda ima veze i sa mojom navikom da vozim benzince ali vozio sam i druge turbo disele nove i nisam cuo nikad taj zvuk :(

Izvinjavam se svima na smaranju a posebno zarsilic ali morao sam da se izjadam .
[ milnen @ 04.03.2008. 09:37 ] @
A da ti snimis taj zvuk, pa da ga okacis ovde?
[ Zarko Silic @ 04.03.2008. 10:49 ] @
Mislim da nece pomoci; tj. nece se mnogo cuti. Radi se o relativno niskim frekvecijama sto ce tesko preneti na medij.

(Osim ako nema studijsku opremu za snimanje
ili bar ovako nesto http://www.elitesecurity.org/t...1-Koji-bi-bio-bestbuy-diktafon)
[ micky @ 04.03.2008. 17:04 ] @
Ma tesko da se moze snimiti u pravu je .Necu da vas davim vise dok ne vidim sta je ,idem u cetvrtak do servisa da mi nabace i muziku koju mi duguju pa cu pogledati sa njihovim majstorima.
[ Zarko Silic @ 04.03.2008. 17:09 ] @
Pa zar nisi dobio original muziku? Astra ima svoj dislpey koji komunicira sa originalnom muzikom.
Koji paket Astre si kupio?
[ micky @ 04.03.2008. 17:18 ] @
Citat:
zarsilic: Pa zar nisi dobio original muziku? Astra ima svoj dislpey koji komunicira sa originalnom muzikom.
Koji paket Astre si kupio?



Pa razlicite pakete ukombinovao ... a muzika je neka vrsta dogovora ;)

sto se tice displaya u pravu si a video sam da danasnji pioneerovi a i ostali CD mogu da komuniciraju sa displayom :)
[ Zarko Silic @ 04.03.2008. 17:33 ] @
Kazi im da pripaze na konekciju i da K liniju ostave slobodnu (na autoradio-konektoru za displey). Neka Techom provere da nije prekinuta komunikacija sa ECUom nakon ugradnje. Ponekad se dogodi da je spoje, ili na masu, ili ka plus remote. Najbolje da ostane slobodna ("u vazduhu").
[ Zarko Silic @ 13.03.2008. 23:52 ] @
@micky,

ostali smo uskraceni za informaciju o misterioznom brumu nakon druzenja sa majstorima?
[ micky @ 14.03.2008. 07:10 ] @
Dobro jutro... Bruum je i dalje ostao kao sve je u redu kacili su ga na comp (bice sve u redu dok ne prodje garancija)ali sam se sinoc toliko iznervirao da sam hteo da ubijem nekog...Zamislite vozim ka Pancevu i skrecem sa Pancevackog mosta nailazim na radarsku kontrolu murije polako vozim i cujem boooooooooom stanem na pumpu da pogledam sta je nisam video...Stignem u PA i pogledam gadjali me kamenom sa strane u toku voznje.Odvalili mi iznad vrata farbu i ulubili metal.Stvarno ne znam sta da kazem vise mi nije ni do cega....Neverovatno sta sve covek moze da ocekuje vozeci auto.
[ cozmo_im @ 14.03.2008. 08:43 ] @
Gadjali te kamenom? Boze...

Pazite sta se meni desilo... idemo u ZR starim putem, ispred nas neka svadba (krivudaju, voze pijani vidim ja). Usporim ja da se odmaknem malo dok ne dobijem cistinu za preticanje 3 vozila u nizu... kad odjednom izlece pivska flasa iz auta ispred mene - na svu srecu sto sam drzao rastojanje i nekako sam uspeo da je milimetarski izbegnem a da ne ugrozim saobracaj - prosisala je par milimetara od haube!! Posle toga sam uspeo da ih preteknem i u retrovizoru video kako im ispada zastava na sred puta!!!
[ Zarko Silic @ 14.03.2008. 10:10 ] @
Citat:
micky: gadjali me kamenom sa strane u toku voznje.


Isto mi se dogodili prosle godine oko ponoci na raskrsnici za Nevesinje. Grupa giliptera sedi na nekom betonu pa se zabavlja. Okrenuo sam auto da im j. majku pa sam krenuo sa dugim svetlima pravac na nih. Bezanija u sekundi.

E, zbog toga i zbog slicnih stvari, demokradiju bih preskocio na trenutak.

Treba poneke "vaspitno-popravne" zakone iz komunistickog vremana vratiti, a policiji povecati ovlascenja. Inace odosmo u ma******.

Ima jos jedan slucaj:
Pre par meseci setam se gradom (NS) u sred bela dana. Ide pijani cigancic i sve redom parkirane automobile grebe nekim metalnim predmetom onako do korena. Samo sto ih ne probusi.
Uhvatis ga i sta. Smeje ti se u lice. Poznaje zakon i zna da mu ne smes nista. Ako ga izlomis odgovaras krivicno. On prekrsajno, ili ni to.



Citat:
micky: Odvalili mi iznad vrata farbu i ulubili metal.


Ako je za utehu, prvi dan (jos sa probama) parkiram svog Kadeta 15TD interculer ispred komsijske kuce (kod mene se nesto gradjevinski radilo). Komsija farba prozore pa skinuo terasne vrata i naslonio na zid. Verar dune i srusi ih na Kadeta. Padnu tako da sarkama udare stub iznad prednjih levih vrata i naprave udubljenje (svaki put kad ulazim u auto ga vidim).
Nije komsijska zavist, da ne pomisli neko. Vise se siroma sekirao od mene.
Nisam popravljao. Ostavio sam tako.
Medjutim, to je bila jedina ogrebotina u nerednih 450.000 km na ovom autu, pa sam dogadjaj prepisao razbijanju uroka.

Malo je lajmerski, ali je istinito.
[ boccio @ 14.03.2008. 16:37 ] @
Citat:
micky: Stignem u PA i pogledam gadjali me kamenom sa strane u toku voznje.Odvalili mi iznad vrata farbu i ulubili metal.Stvarno ne znam sta da kazem vise mi nije ni do cega....Neverovatno sta sve covek moze da ocekuje vozeci auto.

Pa imas kasko zar ne? To i jeste valjda lepota toga... ne znam sto se nerviras :)
[ micky @ 14.03.2008. 17:24 ] @
Mene je vise iznervirala situacija kako se to desilo nego steta na autu...na prvom servisu ide na farbanje :) bas je to super zar ne?Ipak ovoj zemlji treba discipline i rada...Znaci sada kada idemo peske pored zgrade treba staviti slem na glavu jer raznim budalama mogu pasti svakave gluposti.Inace ni na pamet mi nije paalo da me je neko gadjao na otvorenom putu tek mi je posle sinulo...inace ostavio bih kola i peske se vratio da im j... m ....
Sta da neko tako vozi dete na zadnjem sedistu roknu kamen razbiju staklo i srca odleti na sve strane....

Stvarno ne znam sta reci na takve postupke pojedinih klinaca koji grebu ,razbijaju i unistavaju tudje ...samo znam ako ikad uhvatim jednog....
[ cozmo_im @ 15.03.2008. 11:25 ] @
Nego, micky, posto ja planiram da pazarim Astru Classic II (doduse 1.6 16v Ecotec, ja sam veran benzincima), reci mi kako si zadovoljan prostorom i komforom Astre? Ja sam je par puta probao (doduse G verziju, ne u Classic II varijanti), ali niti sam je vozio dugo (malo samo probao), ne znam kakva je nazad za klince i koliko mesta ima (moja Corolla je bas komforna pozadi, moz' se zavalis ko covek i da ne osetis put od 1000km recimo, samo star auto pa je vreme za zamenu).

I menjac mi je malo "grub", ne znam da li su to korigovali malo od pre 9 godina kada sam probao Astru G (1.6 obican sam probao i 1.4). Da li si uzeo volan oblozen kozom (kazu da je dosta trajniji od obicnog)?

Ja bih uzeo sa 4 air bag-a (dva napred, dva bocna), Familly paketom, estetskim paketom, podizacima, board kompjuterom, ustvari planiram da od opreme ne uzmem samo alu felne i radio CD, ostalo sve od dodatne opreme cu nagurati (izadje oko 13300e) sve sto moze (doduse manuelnu klimu, 500e doplata je previse za automatsku).

Da li su sredili tupkanje na rupe? To me najvise interesuje, ova 1.6 G koju sam vozio malo po gradu (nova je bila, 2000km) malo mi je tupkala... sto ne bih bas da slusam kod novog auta...
[ Zarko Silic @ 15.03.2008. 12:29 ] @
Astra G je sjajan auto. Posebno je odlicna za pedantne vlasnike koji vole svoje vozilo (mislim da si ti bas takav). Svi motori namenjeni Clasiku su na visini zadatka. Zivahna je sa svim agregatima. Relativno lako vozilo uspesno nosi i 1,4 litarski motor.
Ako ti ne smeta sto nije hit vozilo, slobodno ga mozes pazariti.
Mesta ima i na zadnjoj klupi. Nesto je uza od konkurenata sto jednim delom narusava konfor dok drugim olaksava voznju. Narocito u gradskim uslovima.
Nisi napisao koji oblik karoseri uzimas. Karavan ima mesta na pretek.
U nasem kraju ima ih veoma mnogo. Po mojoj pausalnoj proceni, najvise medju „stranim“ vozilima. Servisi su solidni i ima ih dovoljno. Isto vazi i za delove (bilo sta da se desi, u roku od 48h je naputu).

Mozda sam malo konzervativan, ali je Astra G, izuzimajuci novu Corsu, jedini novi Opel koji mi se dopada.




Citat:
cozmo_im: Da li su sredili tupkanje na rupe? To me najvise interesuje, ova 1.6 G koju sam vozio malo po gradu (nova je bila, 2000km) malo mi je tupkala... sto ne bih bas da slusam kod novog auta...


To sto ti trazis je BadRoad package i mogao je da se kupi u Astri G. U Clasiku ne: neam tupkanja i nema vibracija.
Podesavanjem pritiska u pneumaticima, a i prilikom odabira novih (ako poznajes gume) ovo moze znatno da se ublazi.
VW je to resavao na drugi nacin (Passat, A4 pa na gore) stavljajuci posebne vibro blokere (kompenzatore) na ogibljenje. Neko to zove silent blok. Ima ih na svim autima, ali je VW ovo napravio malo drugacije (da ne sirim temu): guzi je lepo, a danak je cena koju platis svakih sezdesetak hiljada kada ih moras promenuti.
[ cozmo_im @ 15.03.2008. 13:02 ] @
Meni je recim Astra G lepsa od nove (od H)... stvar ukusa mozda. Ma to za tupkanje mi bilo cudno jer sam vozio glanc novu Astru 1.6 F i bila je bas tiha. Verovatno preduvane gume ili nesto drugo. Vozio sam se i u jednom karavanu 2.0 (Astra G) i OK je bilo.

Uzeo bih karoseriju sa 5 vrata, karavan mi je velik, sedan mi dosadio (iako sam naviko na "dupe" s Corollom):

Beauty paket (ODE)
- Hrom ručice iznutra, retrovizori u boji vozila
Comfort&elektro paket (XZAD)
- Elektro pomični prednji prozori
- Električno pomeranje retrovizora
Porodični paket (XZAE)
- W61 - Natpis "Riviera" na boku
- Manuelni klima uređaj
- Vozačevo sedište podesivo po visini
- Podešavanje volana po visini
- Centralno zaključavanje
- Bočni vazdušni jastuci (AP0)
- Kožni volan (NP5)
- Multi info displej (Board computer + check control) (UV5)
- Prednje maglenke (T96)
- Alarmni sistem (UA6)

To je 13275e...

Mada - dvoumim se, tu je i Hyndai Accent - 1.6 Leader 5+ je 14300 (metalik) ili TOP 1.5 crdi 15300 (metalik). Crdi mi je vec preskup... ali benzinac ulazi u pricu... 1000e je skuplji a ima i automatsku klimu i jos neku opremu viska... Tako da je i on u opciji (plus 5 god. garancija).
[ Zarko Silic @ 15.03.2008. 13:37 ] @
Sa 5 vrata ima mali problem kod visokih osoba (190). Glavom dodiruju plafon. Karavan nema taj nedostatak.

Verovatno su gume prepumpane. Auto treba da je tih i bez badroda.

Kozni volan je odlicna stvar. Ne znoje se dlanovi i pruza bolji ugodjaj u voznji. Bez klime bih pre uzeo nego bez koznog volana . Kod Svabe je kozni volan podrazumevao i koznu rucicu menjaca. Ovde ne znam.

Sa ovim drugim spomenutim nisam imao bliski kontakt.
Ovaj 15 crdi je sigurno dobar . Zna se zasto . Bosch je Bosch.



[ vladd @ 15.03.2008. 13:44 ] @
Mada je i Hyundai koncept sedana star nekoliko godina, po meni je bolji izbor od Astre, koja je sinonim stednje i besmislene "opreme"(drzaci za case, kao vazna stavka).
Realno gledano, kao kupac vozila, garancija 5 godina je odlicna stvar, ozbiljnija oprema i konfor, a pri tome, Hyundai ne boluje od starinskih opel boljki, pojave natrulih zona na karoseriji, jeftina koncepcija trapa sklonog lupkanjima..
To bi bili detalji koji na koje bih ja obracao paznju..
Inace su mi limuzine, sedani jeftine kategorije, omiljeni dizajn.

Poz.
[ micky @ 15.03.2008. 15:25 ] @
Ja sam astrom mojom prezadovoljan :) a vozio sam i novu mesec dana 1.4 benzinac ide odlicno sa 80ks onda pretpostavljam kako tek ide sa 100ks 1.6.
Sto se tice mesta ja sam ga i uzeo da mi bude porodican auto posto sam se skoro ozenio :)valjda ce doci i jos clanova tako da sam to uzeo u obzir prilikom kupovine.Inace auto je skroz odlican osim eto jedne sitnice koju sam vec ranije opisao i koja me maximalno nervira.kada budem otisao na servis na 2500km dacu im da se pozabave malo problemom.Inace ja sam uzeo disela i veoma sam zadovoljan 5l okvirno kombinovano trosi.Inace vise se diseli ne uvoze jer su uvezli kolicinu kolika je bila dogovorena bez carine sad dok drzava ne potpise opet ugovor novi nema nista od disela a posto nam je drzava takva kakva je nece to skoro verovatno.Uzeo sam sa 4 vrata... bila je skuplja ali ja vise volim nego sa 5 :) gepek ogroman
Auto je malo tvrdji ,sedista,vesanje meni to ne smeta posto volim tvrdje makine,oprema je skroz ok cekam toplije dane da probam i klimu.
E da sto se tice potrosnje,ja sam vozio novu 1,4 i bas mi se nije nesto uklopila za tih mesec dana u one njihove specifikacije doduse bio je februar ali cini mi se po BG da bije 9l ako ne i malo vise...
Zato se nisam prevario sto sam uzeooo disela manje je osetna razlika u potrosnji grad otvoreni put nego na benzincu.
hmmm sta jos da kazem... ne znam za sada eto odlican je ali dok ne predjem 100k km i tada budem rekao menjao sam samo ulje i filtere tek cu tada biti zadovoljan extra.Ovo kazem zato sto sam vozio japance i nove i polovne i samo sam to i radio :)

ah da dobijes 2 god opel assitance tipa ako ti se pokvati bilo gde u zemlji slepaju te i servis dzabbe ...kuc kuc ne zatrebalo
Pogodi se i da dobijes neki poklon muzika itd itd....
poz
[ vladd @ 15.03.2008. 16:37 ] @
Pa i problem je sto nema vise tih dizelcica, a kada se naruce, nisu vise povoljni sa cenom.

Mislim da je sramota "pogadjati se" za sugavi radio, za vozilo od 12k€..pogotovo sto spravu koji oni daju, mozes da kupis (i bolju) za 50€.
Za 200€ vec mogu da se kupe sa 2,5" displejom na kome mozes da gledas DVD..

Tu su cicije najstrasnije, a 12k nije mala para..bar za balkan, ko nije politicar

Poz.
[ cozmo_im @ 15.03.2008. 17:11 ] @
Ne brinem se ja za pogadjanje;)

Moj cilj je da smanjim cifru za 300e (doplata za metalik boju), dakle da idem na 13000 max sa metalik bojom + da mi daju jos nesto, necu CD jer za 150-200e imas navigaciju sa mp3/mp4 video plejerom... recimo da dobijem podizace pozadi... a kako sam svugde poznat kao manijak za cenkanje ne izlazim iz "radnje" dok ne dobijem nesto za dz:) Uvek postoji konkurencija koja daje nesto za dz, a kad stavis cash lovu na sto... eto dodatne opreme za istu cenu, xexe...;)

U svakom slucaju Astra Classic II ili Accent... tu se lomim, na Astri ipak mogu da pristedim vise od 1000e... sto nije tako malo...

(ja bi najradije C'eed ili Auris, ali cijena - prava sitnica...)

Steta sto je Corolla matora - sluzi extra, sve je kao prvog dana, utegnuta, ide lepo, ne cuje se... ali nema nista - ni ABS, ni air-bagove, nema klime, nema servo... polako to sve pocinje da smeta u savremenom saobracaju, iako je za voznju i dalje prijatna...
[ Miroslav Jeftić @ 15.03.2008. 17:22 ] @
Citat:
cozmo_im:
To je 13275e...

Mada - dvoumim se, tu je i Hyndai Accent - 1.6 Leader 5+ je 14300 (metalik) ili TOP 1.5 crdi 15300 (metalik). Crdi mi je vec preskup... ali benzinac ulazi u pricu... 1000e je skuplji a ima i automatsku klimu i jos neku opremu viska... Tako da je i on u opciji (plus 5 god. garancija).


Što Accent? Tu je i30 za 13 990, a slična oprema kao ta Astra: http://i30.hyundai-auto.co.yu/...cument/05__cenovnik_09_i30.pdf
[ cozmo_im @ 15.03.2008. 17:51 ] @
Da, ali mene ne interesuju motori ispod 1600 kubika, dakle potreban mi je motor 1.6 benzinac ili dizel. I30 najjeftiniji sa slicnom opremom i motorom 1.6 nije ispod 17300e... + doplata za metalik.

Iako 1.4 kod Hyundaia (kao i Kia Ceed) ima slicno konja kao 1.6 kod astre, ipak mu je obrtni momenat manji, treba mu vise obrtaja, zatim tu je i opterecenje od klime (ne utice toliko ali sigurno je lakse motoru 1.6). Uz pravilnu voznju, 1.6 motor je dugotrajniji, a uz ukljucenu klimu ima bolje performanse i manju potrosnju goriva.

Nemojte zaboraviti da na duzim putevima ja uvek vozim 4 osobe i puno stvari, i zelim zalihu snage uvek na raspolaganju. Najradije bih uzeo Accent 1.5 Crdi, taj motor fantasticno vuce i ima ludacka medjuubrzanja - ako nategnem kintu, mozda... (ili ako bude neka akcija).

Mojoj Corolli je bilo relativno OK sa 1.3 i 75 konja (105 Nm), jer auto ima 900kg... pa zato i moze da odradi fino (mada se ipak oseti manjak snage kad je auto natrpan), ali recimo probao sam Corollu 1.4 vvt-i skroz pun (nas petoro) plus ukljucena klima i podosta slabije je isao od Golfa V 1.6 sa slicnim opterecenjem i klimom, oseti se to... mislim ide OK, ali oseca se da mu treba jos... pogotovo na serpentinama, na uzbrdicama...
[ Miroslav Jeftić @ 15.03.2008. 18:04 ] @
Ipak bih ja bacio pogled na njega, a možda i pokušao da vidim da li može neka probna vožnja. Ne rastaje se čovek svaki dan od 13-14k€, a na osnovu osobina "na papiru" ne bih nikog unapred otpisao.
[ micky @ 15.03.2008. 18:24 ] @
To to probna voznja kod mene je to odlucilo... Gledao sam SEat CORDOBU iste pare ali kad sam se vozio i video i osetio kakva je unutra bljakkkk
onda suzuki swift pa SX4 .... SX4 totalno razocarenje kod mene....
DOsao u salon i cim sam seo u ASTRU znao sam to je to :)
[ vladd @ 15.03.2008. 18:49 ] @
A kako si se snasao da dobijes dizela? Zanima me posto nisu bili dostupni svakome
[ nmaric @ 15.03.2008. 18:56 ] @

Posto sam potencijalni kupac Astre Classic II, imam pitanje u vezi zadnje klupe.
Da li se prostor za noge i glavu, i nagib naslona razlikuje kod modela sa cetvoro, petoro vrata i kod karavana?
Kakva je udobnost na zadnjim sedistima u zavisnosti od modela?
[ micky @ 15.03.2008. 18:58 ] @
Veruj mi ali se nisam "snasao" dosao ponudili mi i to je to... ali vise nema.izgleda da sam uhvatio zadnji voz...
[ madamov @ 15.03.2008. 19:26 ] @
Citat:
Moj cilj je da smanjim cifru za 300e (doplata za metalik boju), dakle da idem na 13000 max sa metalik bojom + da mi daju jos nesto

Nemoj da ne uzimaš metalik, ja sam baš danas na sajmu pričao i kombinovao oko rate za Astru sa jednom od firmi na Opelovom štandu, čovek mi je rekao da metalik boja ujedno znači i 12 godina garancije na šasiju. Pri tome bez metalik boje imaš samo izbor između bele i neke plave boje.
[ cozmo_im @ 15.03.2008. 19:42 ] @
Ne ne, nisam mislio da skinem metalik, nego da je dobijem za dz;) Tj. da mi daju metalik kao "poklon"...:) Svasta se moze izdogovarati (eto pre 18 godina dobismo original Toyotin radio u Corolli, retko ko se setio da se malo "cenjka", isli smo na fazon "Ali u Lancer-u ima..." i dobismo, xexe).

Sto se tice probnih voznji i motora 1.4. Vozio sam Corollu 1.4 vvt-i, to je dosta solidan i zivahan motor, ali kad sednes u isti auto sa 1.6 motorom, to je potpuno druga prica... isto i kod Astre (probao sam 1.6 i 1.4).

Inace, imam prijatelje koji su probali Ceed (ja nikako da svratim a na 2 minuta je od mene) 1.4 i 1.6 (to su motori koji idu i u Hyndai i30) i razlika je isto nebo i zemlja, OK je 1.4, ali kad vozis 1.6 prosto si opusteniji nekako i vise prija samom autu... a posto na otvorenom putu mi je uvek auto dupke pun (cela porodica, stvari, prenosni krevetic, ovo, ono)... jasno vam je zasto mi treba motor veceg "volumena".

Ah, da vozio sam ganc novu Ibizu 1.4 i bogami oseti se klima a sam auto nista specijalno bolje ne ide (mislim na snagu, ubrzanje i to) od moje Corolle, cak mi nekako Corollica zivahnija u nekim momentima (druga brzina recimo).

Najverovatnije ce mi glavna bitka biti izmedju Accenta i Astre...
[ Zarko Silic @ 15.03.2008. 19:47 ] @
Citat:
nmaric: Posto sam potencijalni kupac Astre Classic II, imam pitanje u vezi zadnje klupe.
Da li se prostor za noge i glavu, i nagib naslona razlikuje kod modela sa cetvoro, petoro vrata i kod karavana?
Kakva je udobnost na zadnjim sedistima u zavisnosti od modela?


4 i 5 vrata su na zadnjem sedistu isti. Malo kacis glavom ako si visok. Karavan je ok.
Konfor je isti kod svih.

Citat:
madamov: .čovek mi je rekao da metalik boja ujedno znači i 12 godina garancije na šasiju. Pri tome bez metalik boje imaš samo izbor između bele i neke plave boje.


Pogresno ti je rekao. 12g vazi bez obzira na boju. Ali ovo treba uzeti sa rezervom. Ima sitnih slova.
[ micky @ 23.03.2008. 18:24 ] @
Posle ovoliko saveta odgovora i ostalog jel neko od vas kupio astru?Da ne ispadne da smo dzabe kuckali ;)
[ milnen @ 24.03.2008. 16:04 ] @
Ja cekam da stigne. Krajem aprila. 1.4
Tek sam ovde procitao da mozes da se pogadjas za cenu, kao u Turskoj (zbog toga u Turskoj nisam nista kupio). Mislio sam da je kao u svakoj prodavnici: kol'ko kosta? - tol'ko kosta... Tako da se nisam cenjkao :(
[ vladd @ 24.03.2008. 16:48 ] @
Ne mozes da se pogadjas za cenu, ali diler moze da se odrekne dela marze, ako hoce, kao usluga kupcu.

Ako ne postoji razlog za snizenje, nema cenkanja, odakle ti takav zakljucak.

Poz.
[ micky @ 24.03.2008. 17:09 ] @
Tesko da mozes da se cenjkas ovde.... Fixna je cena,mozda eventualno dobijes gratis nesto.poz
[ cozmo_im @ 26.03.2008. 15:59 ] @
Ja cekam da se stanje u drzavi malo sredi pa cu onda da vagam - Astra ili Accent....
[ Zarko Silic @ 26.03.2008. 19:01 ] @
Tesko da ce se stanje srediti.

Bolji zivot se nama obecava jos od XIV veka.
[ micky @ 26.03.2008. 19:20 ] @
to sam i ja razmisljao ali posto je stanje isto vec n godina prelomio i uzeo pa kako bude.ceo zivot nesto cekamo....
[ cozmo_im @ 27.03.2008. 08:45 ] @
Pa nije bas tako. Posto imam solidan i dobar auto trenutno (iako je 1990 godiste), nije mi hitno toliko a razgovarajuci sa nekim ljudima iz bankarskog sektora koji su na visokim pozicijama nije bas sjajna kreditna perspektiva do juna meseca, a ocekuje se i rast rata i u evrima zbog lose kamatne politike.

Nije meni problem i sad, prodam Corollu zacas, ali slusam savete ljudi koji su bolje upuceni (ustvari retko kad nesto ne isplaniram do detalja).
[ vladd @ 27.03.2008. 17:28 ] @
Nikada nije dobra situacija sa kreditima, bila, osim u vreme hiper-inflacije, za povlascene. Samo je pitanje da li uzeti kraci ili duzi kredit.
U sustini, podizanje kredita je vestina koju nas narod upraznjava kao skok u vodu, pa sta bude. Ako je plicak, moze da se desi i da se ispliva.

Kreditna politika jeste poostrena, ali uslovi kredita su slicni ili bolji od ostalih zemalja slicnog razvoja.
Elem, kredit ne moze da promeni standard, ali moze da olaksa kupovinu vozila.
Tu mozda lezi problem.

Za sada jos mozemo da se provlacimo sa dobrim modelima iz '90-ih. Ali za koju godinu, bice to avantura.:)

Poz.
[ milnen @ 27.03.2008. 18:44 ] @
Zato sam ja odlucio da sam sebe kreditiram unapred, odnosno da skupljam pare dok ne skupim dovoljno. Sve sto preskoci od osnovnih zivotnih potreba, ide u ratu za kredit ;)
[ Zarko Silic @ 27.03.2008. 22:16 ] @
Kupovina na kredit ima i jednu pozitivnu komponentu:

uci narod da stedi.
[ cozmo_im @ 28.03.2008. 08:26 ] @
Kod nas su jos losi uslovi. U Grckoj recimo Toyotu dobijas sa 0% ucesca a kamata je nesto 5-7% (efektivna) na 6-7 godina bez problema. Verovatno je tako i za ostale marke automobila.

Ja u principu ne volim kredite, uvek stedim i kupim, ali mi cisto sumnjam da ce cak i moja Corolla (iako u odlicnom stanju) sacekati jos 4-5 godina da pristedim, tako da mi ne gine kredit (naravno uz malo vece ucesce).

Razmisljam i o kupovini na ime firme, medjutim registracija i ostalo je skuplje, doduse minus PDV...

[ vladd @ 28.03.2008. 09:56 ] @
0% ucesca, mamac za alave.
[ micky @ 08.05.2008. 21:48 ] @
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee pa moram da se pohvalim :)

Bio danas u servisu ovlascenom..ostavim auto ujutru ...zovu me kasnije kao sve je ok cuje se turbina tralallala pali se pa se cuje.Kazem ja kako se pali kad kocim motorom? valjda se gasi ? i iznerviram se pokupim i odem u servis.oni sve fino ali non stop sve je ok kazem ja dajte majstora da se provozam sa njim i pokazem mu da cuje.SAcekajte... dodju 2vojica shef i jos jedan i kao sta j eproblem a vidim ja po facama da znaju o cemu se radi... odose da ga provozaju vracaju se za 3 min... i pap na dizalicu .kazem ja aha bio sam u pravu .. oni cute kao... i domundjavaju sse kao... :) kaze ovom drugom da da to .. kad ovaj skinu neki deo izgleda kao okrugao iz dva dela tj dve polovine skinuo ga negde kod tocka ima dva srafa...veliko kao da neka cev prolazi kroz to.To je skinuo a ja kazem opa visak delova :)

E sad ja mislim da su zeznuli pa nisu to skinuli prilikom dekonzervacije...

kaze on meni vozi i uzivaj nema sansse da lupa opet :) i eto ne lupaaaaaaaaaaa radi kao sat :))

ehhhh moje zadovoljstvo posle 4000km lupanja :)

nadam se da nije nesto zeznulo

Poz
[ milnen @ 09.05.2008. 07:38 ] @
Ja jos cekam na moju Astru. Jel neko zna sta se desava kada istekne rok za isporuku iz ugovora? Verovatno bih morao da ih tuzim, ali ne znam sta bih eventualno mogao da dobijem kao odstetu. Pise samo da se obavezuju da isporuce kola u roku od 60 radnih dana i na kraju ono standardno da je u slucaju spora nadlezan neki sud. Jel svako na svoj nacin racuna radne dane ili je to standardizovano?
[ cozmo_im @ 09.05.2008. 17:09 ] @
Radni dani samo, ne racunas u radne dane praznike. Bio je 1. i 2. maj i uskrs... i ne znam jel jos nesto bilo. Naravno i subotu i nedelju ne racunas.

Po zakonu treba ti vrate novac ako to zatrazis ili na neki nacin obestete ako se dogovorite da ipak sacekas isporuku. Ili ako imaju neko vozilo na lageru a nije isporuceno a isto je kao tvoj model Astre, moraju ti isporuce taj.

Tako nekako.

Sve me ovo odvraca od kupovine Astre, ima se stisnem, pozajmim kintu i dodam za Accenta 1.5 crdi koji se ceka nesto smesno (7-15 dana max.)... Jeste u pitanju vise od 2000e, ali ako cu da cekam auto 3 meseca, ne fala...
[ Zarko Silic @ 09.05.2008. 20:05 ] @
Citat:
cozmo_im:  Jeste u pitanju vise od 2000e, ali ...


A kombinacija Astrica i jedan Nikoncic?
[ micky @ 09.05.2008. 22:52 ] @
rekoh vec ranije...rok 2 nedelje istekao...trazio sam zamenski auto da mi daju...dobio auto moj posle mesec i kusuir...vratio zamensko vozilo i to je to..... Nacekaces se posto ,mnogo astri uvoze pa taj uvoznik ne moze da postigne.poz
[ milnen @ 09.06.2008. 18:11 ] @
Sigla Astra, konacno. Nisam ih tuzio... Medjutim, zbog toga sto sam mnogo cekao, odlucili su da mi daju besplatno CD MP3 :) Ne bi to bilo lose, da vec nisam kupio CD plejer. Sad cu da imam dva, pa rekoh da pitam za koliko ovaj Opelov moze da se proda i da li je kodiran ili moze da se ugradi u bilo koje auto?
[ micky @ 09.06.2008. 18:28 ] @
Pa jesi dobio original ili ne ? tj. fabricki...
[ milnen @ 09.06.2008. 20:08 ] @
Sad kad si me to pitao, pade mi na pamet da mozda nije original. Onaj koji je bio u ponudi kao dodatna oprema je bio neki "CD 413", koji ne reprodukuje MP3. Videcu sta su mi stavili. Inace, kola sam platio, sutra treba da odnesem papire u SUP, a prekosutra da uzmem tablice. Nisam hteo da uzimam probne tablice, pa kola jos nisam preuzeo. Javicu sta je bilo...
[ micky @ 09.06.2008. 21:43 ] @
i koliko si ukupno cekao?

[Message truncated. Tap Edit->Mark for Download to get remaining portion.]
[ milnen @ 10.06.2008. 06:28 ] @
Cekao sam nesto malo manje od 4 meseca. Narucio sam kola 16. februara.
[ cozmo_im @ 10.06.2008. 09:16 ] @
4 meseca!!!?? Pa toliko se ne cekaju ni neki retki modeli kod nas na trzistu a ne jedan auto za nas obicne smrtnike!

Da li si mozda narucivao nesto od dodatne opreme sto retko neko narucuje?

Jel ako ja budem kupio Classic a budem ceko duze od 30 radnih dana mislim da ce nesto da leti u vazduh...
[ milnen @ 10.06.2008. 09:38 ] @
Nisam narucio nista specijalno:
1.4 5-vrata
Metalik boja
Beauty paket (ODE)
Bad road - paket (XL4)
Comfort&elektro paket (XZAD)
Porodični paket (XZAE)
Alarmni sistem (UA6)
11.900 evra

U ugovoru je pisalo 60 radnih dana za isporuku.
[ cozmo_im @ 10.06.2008. 11:02 ] @
Moguce zato sto je 1.4 koji se najvise trazi... ja tempiram 1.6 valjda ce to brze da "sastave" Poljaci...

60 radnih dana je manje od 3 meseca, to je bilo bas debelo kasnjenje u isporuci...
[ milnen @ 10.06.2008. 11:20 ] @
Ovo ovoliko kasnjenje je samo mene zakacilo. U nekoj fazi su im javili Poljaci da ima nekih problema i da ce isporuka da kasni. Recimo, kada su preko weba proveravali u kom statusu je moje vozilo, vise od mesec dana je bilo na putu iz Poljske za Madjarsku.
Kada sam narucio kola, prodavac je rekao da ocekuje da ce da stignu za 60-70 dana (ne radnih, nego obicnih)
[ milnen @ 12.06.2008. 11:16 ] @
Uzeh kola. Nije fabricki CD. Kazu da to oni uopste nemaju jer ga niko ne narucuje.
Dobio sam Panasonic CQ-C1325N. Kosta oko 5000 u prodavnici. Nije los, samo nema rupu za USB flash.
[ milinaj @ 26.07.2008. 08:25 ] @
Imam isti problem sa mojom astro kao i ti Micky. Isti zvuk na 2200 obrtaja, majstor kaze sve je OK ali mene jako nervira. Posto si ti resio svoj problem da li mozes da mi malo detaljnije kazes sta su ti radili na srvisu kako bih mom majstoru rekao sta treba da uradi, posto on ocito nema pojma.
[ micky @ 27.07.2008. 14:03 ] @
Citat:
milinaj: Imam isti problem sa mojom astro kao i ti Micky. Isti zvuk na 2200 obrtaja, majstor kaze sve je OK ali mene jako nervira. Posto si ti resio svoj problem da li mozes da mi malo detaljnije kazes sta su ti radili na srvisu kako bih mom majstoru rekao sta treba da uradi, posto on ocito nema pojma.


Vidi ovako tog trenutka kad su deo skinuli nisam video gde je majstor petljao ,gledao sam u drugu stranu ali deo se nalazi ,posto je auto bio podignut na dizalicu,
otprilike na sredini izmedju dva tocka ali vise na desnu stranu pa onda gledano ka vrhu tj ka haubi (nadam se da si me razumeo ), imam osecaj da je to neki vid zastite oko auspuha tj izduvne grane pa kad motor zatrese malo jace bas na tim obrtajima auspuh zajenod sa tim delom zavibrira jace i pocne da udara u metal i sve se to dalje prenosi u vidu zvuka koga cujes.
Deo izgleda kao prsten crn gumen ogroman sa rupom u sredini kroz sta prolazi verovatno izduvna grana ima dva srafa tako da kad se odviju prsten se prepolovi na dva dela. Prepoznao bih ga da ga vidim na atri nekoj garant ali eto nadam se da sam ti pomogao.
To je ocigledno ili visak delova pri dekonzervaciji ili zastita od vibracija koja nije dobro isprojektovana.Ocigledno je to serijska greska.

Inace pricao sam o disel modelu ne znam kako je kod benzinaca.Sto se tice ubedjivanja sa majstorima ja sam tu bio i malo fino-bezobrazan jer drugacije ne moze.
Radi se o originalanom ovlascenom servisu gde su mi i prodali auto.Koliko sam shvatio po njihovoj prici znaju o cemu se radi samo ili izbegavaju to da skinu ili ih mrzi ili ne znam sta vec.


Definitvno je problem izmedju 2000 i 2200 obrtaja a najjace se cuje kad kocis motorom.

Pozdrav i nadam se da sam pomogao jer sam ja izludeo dok to nisam sredio,sad makina ide kao zmaj :)
[ micky @ 05.10.2008. 21:11 ] @
Citat:
milinaj: Imam isti problem sa mojom astro kao i ti Micky. Isti zvuk na 2200 obrtaja, majstor kaze sve je OK ali mene jako nervira. Posto si ti resio svoj problem da li mozes da mi malo detaljnije kazes sta su ti radili na srvisu kako bih mom majstoru rekao sta treba da uradi, posto on ocito nema pojma.




i jesi resio problem?
[ milinaj @ 05.10.2008. 21:49 ] @
Cao,

bas lepo sto si se setio sapatnika,
nisam ni pokusao da ga resim,
imam fobiju od majstora
odes da resis sitan problem a naprave ti jos deset drugih.Takvi su nasi
majstori, sta da ti pricam.
Da si mi mogao reci konkretno sta je bilo u pitanju onda bih imao hrabrosti,
a ovako mi je frka da idem jer ce me ismejati i reci kako je sve crklo na
autu itd itd, znas i sam.
[ micky @ 05.10.2008. 21:55 ] @
Ma idi u njihov servis ,veruj mi znaju oni o cemu se radi samo ih malo nagazi :)
to je serijska falinka :)pa ko se zali zali ,ko ne vozi misko...
a sto se tice majstora i ja sam tog misljenja :)
[ milinaj @ 05.10.2008. 22:05 ] @
Micky, da li ti je problem posto znas broj tog servisa, a verujem da te i
oni nisu zaboravili, da mi nekako ipak iskamcis naziv tog famoznog dela koji
su ti skinuli u servisu. Sa tom pricom bih odleteo kod majstora. Eto, ako
mozes ok, a ako ne mozes opet je ok.
[ simeon @ 14.10.2008. 14:27 ] @
Imam, možda, problem sa Astrom Classic II 1.4 Twinport 66kw, nova je BTW.
Elem, tokom vožnje kad šaltam iz druge u treću recimo (dešava se i na ostalim prenosima), prilikom pritiska na kvačilo oseti se kao da sam dodatno pritisnuo-dodao gas za još 100-200 obrtaja ako merazumete, iako u tom momentu ne diram papučicu gasa!?

To otprilike zvuči kao međugas kad prebacujem u veći stepen i kao da ne znam da vozim :) Vozač sam intezivno 12 godina i ovo me baš nervira. Verujem takođe da moram da se naviknem na nov auto i da možda tripujem ali eto da pitam i ovde da li mislite da li je neki tehničko/elektrosnki problem pa da reklamiram u servisu dok je sve pod garancijom.
[ milnen @ 14.10.2008. 15:05 ] @
I meni se to desava, ali izgleda da je tako napravljeno. Da se ne bi desavalo, prilikom menjanja brzina prvo skroz pusti gas, pa onda pritisni kvacilo. Kod istovremenog pustanja gasa i pritiskanja kvacila se desava ono sto si napisao. Ja sam u procesu navikavanja na novi sistem rada
[ simeon @ 14.10.2008. 15:46 ] @
Hvala kolega!
Shvatam da moram da se naviknem, ali mirniji sam kad čujem da je još neko to primetio. Osetljiv sam na te sitnice šta da radim. Neko ne bi ni primetio, ali opet... motor radi k'o sat inače i tih je neviđeno. Rekli su mi u servisu da nema štelovnja kvačila i da je sve OK, jutros sam navratio onako informativno. Majstor je provozao krug i rekao da je sve savršeno ;)

Da li se tebi dešava da je motor malo bučniji kad krećeš u prvoj sa manjim gasom ... recimo čuje se kao da je dizel u pitanju?
[ milnen @ 14.10.2008. 16:04 ] @
Citat:
simeona li se tebi dešava da je motor malo bučniji kad krećeš u prvoj sa manjim gasom ... recimo čuje se kao da je dizel u pitanju?

Da. Verovatno je to zbog toga sto mu malo fali da se ugasi
[ tdusko @ 14.10.2008. 18:18 ] @
Citat:

Shvatam da moram da se naviknem, ali mirniji sam kad čujem da je još neko to primetio...


Sad ces biti jos miriniji :) . Elem moj kolega iz firme je pre par meseci kupio takav identican auto. Ja se cesto vozim sa njim i primetio sam da se desava to sto si ti opisao. Hteo sam da mu kazem da treba da pusti gas pre kvacila ali me je bilo sramota :). Stariji je od mene 6 godina pa bi se mozda uvredio. Sad kontam da je to uobicajeno kod tih modela
[ tweeester @ 14.10.2008. 18:54 ] @
Yup, da potvrdim da je isto i kod mene, lepse i mirnije krene sa malo vecim brojem obrtaja (u odnosu ne prethodni auto). A razlog za "medjugas" je verovatno taj sto papucica gasa vise nije fizicki vezana za motor vec za ECU, pa on mozda blago kasni .. ili sta vec... nije strasno u svakom slucaju.
[ simeon @ 15.10.2008. 08:32 ] @
Hvala na odgovorima! Da, ni gas ni kvačilo nisu vezani za motor klasično sajlama ili polugama za motor nego elektronika i "prekidači" rade posao pa je potrebno da se čovek navikne, pogotovo ako je vozio stari auto kao ja. U svakom slučaju veoma sam zadovoljan komforom koji pruža Astra Classic II, a ovo su samo sitnice koje bih verujem i na drugim novim autima slično ili isto izgledale.
[ vladd @ 15.10.2008. 10:07 ] @
Osim sto ste smislili utehu, treba da se pozabavite pojacavacima vakuuma i uopste, vakuumskom instalacijom.

Takvo ponasanje nema veze sa racunarom i nije normalno ponasanje, u pitanju je greska u sistemu.

Poz.
[ tweeester @ 15.10.2008. 10:14 ] @
Citat:
vladd: Osim sto ste smislili utehu, treba da se pozabavite pojacavacima vakuuma i uopste, vakuumskom instalacijom.

Takvo ponasanje nema veze sa racunarom i nije normalno ponasanje, u pitanju je greska u sistemu.

Poz.


Ih bre vladd, ispadose sve nove astre na nasem trzistu falsh (i to 3 godine unazad) ... eh da sam znao ... :)
[ vladd @ 15.10.2008. 15:07 ] @
A garancija da neke nisu fals, u cemu se sastoji??
Zar mislis da se tom autu posvecuje neka posebna paznja, pogotovo za "B" zonu balkanskog trzista, i da li su nasi dobavljaci skloni da uzmu jeftinije, ili skuplje a dobro? Poznajuci situaciju, ne bih bio bas toliko opusten...

A onda gresku u vakuumu da proglasimo da tako treba, i ne samo to, vec se treba prilagoditi da svaki put raste gas kada se stisne kvacilo... ili kocnica.

Btw, vozio sam par astri koje nemaju taj sindrom, tako da se postavlja pitanje sta je to "sve" i koje su to "sve Astre"...osim ovih par spomenutih na forumu. Ispravne se "ne javljaju"..

Poz.
[ cozmo_im @ 15.10.2008. 15:10 ] @
@vladd

Da li si vozio bas Astre Classic II sa 1.4 Twinport Ecotec motorom ili druge? Mozda se tako ponasaju sa ovim motorom, odnosno mozda jeste tako napravljeno.

A vezano za jaci gas pri kretanju, normalno je to kod 16 ventilskih opelovih motora (a i ostalih proizvodjaca) manje kubikaze - bude se na vecim obrtajima a u prvoj je najbitnija snaga pa kod njih mora malo da se pritisne.
[ milnen @ 15.10.2008. 15:20 ] @
Ne javlja se ovo samo kod Astre. Vozio sam Corsu staru 10 godina i isto se ponasa. Nije kvar, ali se malo drugacije ponasa od, recimo, Stojadina. Treba vremena da se covek navikne na ova malo modernija kola, nakon Lada, Stojadina i slicnih stvari.
Samo da vladd ne razume pogresno, ne raste gas kada se stisne kvacilo, nego raste gas kada se na isti nacin menjaju brzine kao kod Stojadina. Ako se kvacilo malo kasnije stisne, u odnosu na ono kako sam navikao, nema nikakvog porasta gasa.
[ vladd @ 15.10.2008. 15:30 ] @
Pojasni mi proceduru. Znam za razne nacine voznji, ali ne znam kako se to posebno voze stojadini a kako astre. Mada ne vidim veliku razliku, hajde da bar razjasnimo tehniku voznje.

Inace gas raste zbog poremecaja u radu vakuuma, nevezano samo za opele, desava se i od Audija, VW-a ili BMW-a.. i narocito vozila koja se bakcu sa ekologijom i recirkulacijom SAI, ali zamena ponekog creva, prikljucka ili regulatora resava problem.

Poz.
[ micky @ 15.10.2008. 18:37 ] @
Citat:
vladd: Pojasni mi proceduru. Znam za razne nacine voznji, ali ne znam kako se to posebno voze stojadini a kako astre. Mada ne vidim veliku razliku, hajde da bar razjasnimo tehniku voznje.

Inace gas raste zbog poremecaja u radu vakuuma, nevezano samo za opele, desava se i od Audija, VW-a ili BMW-a.. i narocito vozila koja se bakcu sa ekologijom i recirkulacijom SAI, ali zamena ponekog creva, prikljucka ili regulatora resava problem.

Poz.



hehe nasmejalo me ovo nema velike razlike izmedju stojadina i astre :) sto se tice greske i poremecaja ,ako je greska verovatno bi je registrovao computer.Vozio sam razne modele automobila i na svima je razlicito stanje ponasanja motora pri razlicitom opterecenju i koriscenju doticnih automobila.Na nekim vozilima mozes da krenes i bez gasa pustajuci samo kvacilo i auto se nece ugasiti (najvise disel motori).drugi imaju cvrsto kvacilo mekan gas ,neka imaju extra tvrd gas.Sve je to do modela i marke automobila.
Ja ne mislim licno da je to greska motora pogotovo ne serijska.

vozio sam i tu 1.4 i ne secam se bas da se to desavalo kao sto navode korisnici ,ali se secam da mi se desavalo na drugim automobilima.

a sto se tice razlike izmedju stojadina i astre ima i to velike.
Ja sam veoma zadovoljan mojom astrom.


p.s. a stil voznje naravno od vozaca do vozaca je razlicit.Neko nikad nece nauciti "klackalicu"
poz
[ Zarko Silic @ 15.10.2008. 19:05 ] @
O kom motoru vi diskutujete:
o 1.4 ili 1.7 ???
[ micky @ 15.10.2008. 21:37 ] @
Cini mi se o 1.4 :) a ja vozim 1.7 :) ali ovo gore sam pricao za 1.4 .Zarko da li ti mozda znas o cemu se radi kod doticnog problema ?
[ Zarko Silic @ 15.10.2008. 22:25 ] @
Pretpostavljam da su svi ulagaci zalbe prethodno vozili karburatorske motore i sa njih "naglo" presli na savremen benzinski odnosno common rail dizel. I pretpostavljam da su vozila ispravna.
Savremeni motori rade na "malo" drugaciji nacin. Naime vreme reakcije ili kako to neko voli da se posluzi komputerskom terminologiom, lagovi kod novijih agregata su izrazeniji od onih iz prethodnih generacija. Ovo generalno vazi za sva vozila i sve proizvodjace i nije karakteristicno samo za Astru klasic, stim sto je kod pojedinih tipova ono svedeno na minimalnu, prihvatljivu meru (npr kod BMWa i VWovih FSI motora) te se "neiskusnom" vozacu cini da ono ne postoji.

Za razliku od karburatorskih motora gde se pritiskom na papucicu gasa ostvaruje direktna veza "mozak-stopalo-papucica-sajla-leptir", kod savremenih agregata ovaj put je nesto slozeniji. Osim veze "mozak-papucica" sve ostalo je razlicito. Pre nego sto "leptir" dobije naredbu da se otvori i spricne gorivo (smesu) u prostor za sagorevanje, obavi se na desetine (stotine) raznih operacija za koje vozac i nije svestan. Od kontrole pojedinih senzora pa zatim detekcije pojedinih pozicija i da ne ulazimo u detalje, pa sve do izvrsne funkcije: "leptiru otvori se i spricni gorivo".
Na "nesrecu" slicno se dogadja i prilikom pustanja papucice gasa. Nesrecu pod navodnicima jer je to samo prividno nesreca. U citavu pricu, pored efikasnosti rada motora, neizbezno se mora spomenuti i ekologija koja danas predstavlja jedan od najvaznijih faktora u odredjivanju rezima rada jednog motora sa unutrasnjim sagorevanjem.
Pored ekologije, u savremenim agregatima postoje i zastitni mehanizmi (programi) koji sprecavaju nepozeljna i po misljenju proizvodjaca nedozvoljena, naprezanja cijim angazovanjem, takodje nastaju "rupe" (lagovi) prilikom pokretanja vozila. Na konstruktorima je da u sukobu kompromisa pronadju najbolje resenje za odredjeni tip vozila i to plasiraju na trziste. Nekima to uspeva bolje a poneki uvek po malo kasne.
Motor koji se ugradjuje u Astru klasik je najsavremeniji ECO tek, ali za godinu 2000. Trenutno je 2008. i postoje savremenija, ekoliski ispravnija, snaznija, sa manje mana itd., resenja sto nikako ne znaci da je 1,4 litarski motor los. Pogotovo ne znaci da je los za nas (Srbiju i Balkan uopste). Naprotiv, moze da se pokaze kao primerenije resenje ako se uzme u obzir u kakvim uslovima zivimo.
[ vladd @ 15.10.2008. 23:18 ] @
Citat:
micky: hehe nasmejalo me ovo nema velike razlike izmedju stojadina i astre sto se tice greske i poremecaja ,ako je greska verovatno bi je registrovao computer.


Ja sam veoma zadovoljan mojom astrom.


p.s. a stil voznje naravno od vozaca do vozaca je razlicit.Neko nikad nece nauciti "klackalicu"
poz




Shvatam da si zadovoljan ali ne shvatam u cemu je to razlika u voznji, imas automatski menjac, tiptronik, leva noga ti se zalece na kocnicu??

Stil voznje "zavisi" samo kod vozaca koji ne zna da vozi, odnosno zna na samo jedan nacin da upravlja vozilom. Onim vozacima koji se "stapaju" sa vozilom, potpuno je svejedno da li su u autu sa 50 ili 250 ks.
Koliko sam shvatio(a poznajem i Astru), kvacilo i menjac su prisutni, i ono, zna se, brzine idu u Ha


Kompjuter ne prijavljuje sve greske, i tu se ponajvise pokazuje nepoznavanje vozila sa kojim je neko zadovoljan...zasto...ko zna, vasno je da se smeje i da je zadovoljan.

Ocigledno auto je ispravan, i moji komentari o pregledu vozila su u tom slucaju promaseni, osoba za upravljacem je potencijalan problem, u saobracaju.


Poz.
[ milnen @ 16.10.2008. 06:15 ] @
U vezi razlike izmedju stojadina i astre. Kod astre se gas ponasa kao da ima neku inerciju. Recimo, kada kod stojadina pustim gas, broj obrtaja pocne odmah da pada, dok se kod astre to desava nakon jedne sekunde ili nesto manje. Zbog toga broj obrtaja skoci, ako se kvacilo malo ranije stisne.
[ vladd @ 16.10.2008. 10:09 ] @
Tako sam i shvatio da se ponasa.

Postoji jos jedan, da kazem trik, mada nije pravi izraz.

Sekundarna memorija osle nekog vremena zapamti uobicajene rezime voznje. Zato je problem i primetan vlasnicima nakon nekog vremena.

Ako se jedan period vozi relativno lagano, a onda odluci da se malo podigne broj obrtaja i pojaca rezim voznje, pocne da se desava "zaostajanje" obrtaja u primetnom vremenskom periodu(jedna sekunda).
Problem nestaje kada se obrise sekundarna memorija, skidanjem kleme na desetak ili vise minuta, i vraca se na fabricko podesavanje rezima rada, i krece ponovno pamcenje rezima voznje.

Poz
[ Zarko Silic @ 16.10.2008. 10:09 ] @
Ne vidim zasto bi to predstavljalo problem. Svakom, iole iskusnijem vozacu, proces prilagodjavanja takvom nacinu voznje ne sme potrajati duze od par minuta. Nakon toga sve ide kao podmazano. Nit ima povratnog "spricanja", niti se kuplung odvaja u nezeljenom trenutku.
[ micky @ 16.10.2008. 10:35 ] @
Citat:
zarsilic: Ne vidim zasto bi to predstavljalo problem. Svakom, iole iskusnijem vozacu, proces prilagodjavanja takvom nacinu voznje ne sme potrajati duze od par minuta. Nakon toga sve ide kao podmazano. Nit ima povratnog "spricanja", niti se kuplung odvaja u nezeljenom trenutku.



Potpuno se slazem :)


[ cozmo_im @ 16.10.2008. 12:38 ] @
I ja se slazem.

Seo sam iz Corolle stare (moje) u Accent CRDi da probam i kao da sam ga vozio sto godina. Ako si iskusan vozac, svako vozilo i njegovo ponasanje vezano sa motorom ces savladati u prvih par minuta voznje.

Rece mi covek "Ala ti prede pod nogom Accent":)))

Mozda je i vreme da ga kupujem:)))

Ajd da sacekamo pad carina prvo:)

Inace vidim da Classic II sad ide sa nekim debelim popustom i navigacijom. Zasitilo se trziste ili noviji modeli su sve vise na popustu.
[ vladd @ 16.10.2008. 15:20 ] @
Znaci sve je ok, srecni vlasnik se navikava na gas, trziste obara cene, vazno je( u stvari najvaznije) da je pokretac teme zadovoljan.

Poz.