[ JAsko_79 @ 02.02.2008. 16:25 ] @
| POZDRAV !
Kupio sam Opel Corsu 2000 godište 1.2B 16V, uvoz iz Njemačke, kod čovjeka kojeg prvi put vidim. S obzirom da se ne razumijem u auta tu sam i pogriješio jer sam uložio još jedno 2000 na popravke, al eto što je bilo bilo.
Međutim jedan problem nikako da riješim, dakle
Auto kad se tek upali tj. dok je motor još hladan sasvim normalno radi, međutim ako stoji malo duže u mjestu i motor se zagrije na preko 90 stepeni, onda prilikom polaska motor ne prima gas odnosno trza. Ovo me stvarno nervira, šta više nemoguće je voziti, a tek kad toplije vrijeme dođe. Išao sam kod nekih majstora koji ni sami neznaju šta bi moglo biti, standardna priča zamjeni ovo , ovo a ostao sam bez para da bi tek tako sve mijenjao redom.
Bio bih jako zahvalan kad bi mi neko dao neki savjet da rješim ovaj problem,
Hvala svima Pozdrav ! |
[ RS TURBO @ 02.02.2008. 21:39 ] @
To sto ti prelazi preko 90 stepeni znaci da ti ne valja termostat ili ti ne pali ventilator. Sto trza trokira i ne vuce moze biti da ti ne valja filter goriva, filter zraka, kablovi svijecica, svijecice, paljenje nije na svome mjestu, neustelanost smjese goriva i zraka, dizne, izgorio katalizator itd... Ovo sve sto je nabrojano mogu biti uzroci trzanja auta i gubljenja snage motora i neravnomijernog rada motora i rada auta na leru. Sve ovo ti moze biti uzrok toga sto ti se desava.
pozzz
[ JAsko_79 @ 03.02.2008. 22:02 ] @
nije do termosta on se pali tek na 100 stepeni i navodno je to ok, ventilator odnosno hladnjak radi. Filtere sam mjenjao nije ni do njih.
dakle ostaje još ovo ostalo.
predpostavljam da je do nekog termostata jer se reakcije javljaju nakon zagrijavanja tj. promjene temperature, pa se pitam dali postoji još neki termostat koji
možda reguliše rad motora, gas itd.
nijedan mi majstor nije konkretno rekao šta je uzrok a da sada mjenjam sve redom dok ne riješim problem ?!
Hvala na odgovoru,
pozdrav !
[ JAsko_79 @ 03.02.2008. 22:04 ] @
kad smo već kod ovog katalizatora
dali se to ikako provjeriti ?
[ RS TURBO @ 03.02.2008. 22:11 ] @
Ovako termostat ti samo otvara da voda moze proci u hladnjak nista drugo ako je npr neispravan on ce ili da otvara prekasno ili da otvara prerano ili da bude stalno otvoren. Ako ti temperatura prelazi preko pola tj. 90 stepeni to ne valja. Jer temeratura ne smije prelaziti preko pola tj radne temperature koja je 90 stepeni kod benzinca. Termostat znaci ne moze regulisati rad motora i gasa on samo sluzi da pusta vodu u hladnjak i da se tako hladi motor. I da te pitam dali ti svijetli ona narancasta lampica u cosku? Jer moguce je isto da je lambda sonda.
pozzz
[ JAsko_79 @ 04.02.2008. 16:48 ] @
ne svijetli ništa odnosno kompjuter ne javlja nikakav problem.
međutim gledao sam nan njemačkoj internet stranici ovaj problem i navodno je neki senzor "kurbenwinkelsensor", sada mi ostaje samo još da skontam šta to na našem znači i kako izgleda. odprilike kaže da je to isti slučaj kao kod mene sve radi kako treba dok je motor hladan čim se ugrije onda se dešava taj problem a kad se ponovo ohladi opet je sve ok.
POZDRAV !
[ ~Vojvoda @ 04.02.2008. 16:52 ] @
grrrrrr, jos mi skrgucu zubi od pomisli na iste....u jednom momentu bilo mi je doslo da ceo motor olupam cekicem, tako da ja tipujem na kablove...
[ RS TURBO @ 04.02.2008. 18:34 ] @
haahahahahaa @Vojvoda u jednom momentu bilo mi je doslo da ceo motor olupam cekicem, tako da ja tipujem na kablove hehehe a sto to? sta je bilo tebi.
pozzz
[ rugievithus @ 17.03.2008. 22:21 ] @
Jesi li ikako rijesio problem jer ja imam indentican.
Mijenjao sam i pumpu goriva jer mi je jedan majstor rekao da bi to moglo biti, medjutim, problem se nastavio desavati.
Ako si ikako uspio rijesiti, javi sta je uzrok trzanja, da i ja rijesim problem. Nadam se da si uspio i da nije puno para.
Hvala
[ RAMBRAKER @ 18.03.2008. 16:24 ] @
Mozda pumpa ne pumpa kako treba, mozda treba da se iscisti posto nam je gorivo bas kako treba....
[ rugievithus @ 18.03.2008. 18:36 ] @
Nemam pojma... Pokusavam naZamjenio pumpuve nacine da odgonetnem kada se tacno desi... Sta treba da uradim da se to trzanje desi, al`` ne ide mi. Uvjek je za nijansu drugacije.
Spajao sam ga na kompjutersku dijagnostiku i pokazao je 0 gresaka.
Jedan majstor kaze da je protokomjer zraka iako ga ne pokazuje na racunaru ( a ni lampica ne svjetli ) a drugi da je pumpa goriva. Izmjeren pritisak, i stvarno pumpa je bila losa, 3 bara.
Svjecice i struja, sve dobro...
Zamjenio pumpu, desi se opet isto.
Pretrazivao po netu, neki kazu da je moguce da je neki EGR filter ili tako nesto.
KOrsa je stajala jedno 2 mjeseca prije nego sto je nastavljena da se vozi u nekom kontinuitetu. Svi filteri novi i to se desi. Ne svjetli ni jedna lampica na tabi..
Znaci, pocinje polako da me iritira.
Da li je postavljac ove teme uspio rijestiti svoj problem? 99,99% da je ista stvar u pitanju.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|