|
[ davla74 @ 03.02.2008. 11:52 ] @
| Postovani imam kadeta 1.4 i imam ugradjen plin na ovom minusu nece ili kada upali na plin gasi se ili lose rade(prpori) na benzin super, posle kada se zagreje motor odlicno radi na plin. Mada ponekad zeza me tako i na benzin.(svecice mi promenjene ganc nove) |
[ pesakms @ 03.02.2008. 15:18 ] @
Pa koliko ja znam, uglavnom svi i preporucuju paljenje na benzin dok s emalo voda u sistemu ne zagreje, pa onda prebacivanje na plin jer mu zagrejana voda sluzi da plin prelazi u gasovito stanje tj stanje u kakvom treba da bude da bi auto normalno radio na plin
[ RS TURBO @ 03.02.2008. 21:09 ] @
Pa ko ti je rekao da se auto pali na plin? auto se iskljucivo pali na benzin dok se malo ne ugrije ( a to je ako ti je ispravan termostat ne treba ti preko 5-10 km da predjes da digne na radnu temperaturu) i cim se malo ugrije prebacis na plin. Na plin se auto pali jedino ako imas nekih poteskoca pa ti nece da pali na benzin pa ti ne preostaje nista nego da palis privremeno na plin ali privremeno. Paljenjem na plin moze prouzrokovati eksploziju motora tj razbijanja glave motora. Pali auto na plin i ostavis ga par minuta da radi i onda ga prebaci na plin i neces imati nikakvih problema. Promijenio svijecice, onda kablovi ili nisu uredu, razvodna kapa, razvodna ruka ili moze biti da ti samo jedan kabl od svijecica ne valja pa onda pororadi.
pozzz
[ filipovic s @ 04.02.2008. 21:11 ] @
Automobili sa karburatorom se obično pale na plin. DA li se problem javljao i pre promena svećica ili ne?
[ RS TURBO @ 04.02.2008. 22:10 ] @
Kakvo paljenje na plin? pa znate li vi sta se desava u cilindrima kad se pali na plin? Znate li vi da je eksplozija plina duplo veca nego u benzina i tada moze da eksplodira motor tj da raznese glavu motora i klipove. Ja samo znam da se auta iskljucivo pale na benzin (jedino ako nemas nekih poteskoca sa paljenjem na benzin pa moras privremeni paliti na plin) pa kad se malo motor ugrije onda se prebace na plin. Ja ne preporucujem da se auta stalno pale na plin pogotovo po ledenom vremenu to nije pametno. Odi do ljudi koji ugradjuju plin pa ih pitaj dali se smije paliti na plin? pa ces vidjeti sta ce ti reci. Jer da se moze i paliti na plin zasto onda ostavljaju instalaciju i prekidac za benzin, ako se moze paliti izbaci skroz instalaciju za benzin i rezervuar izbaci i stavi tu plinski rezervuar. Ali oni ga ostavljaju sa razlogom da se pali na benzin pa da se onda prebaci na plin kad se motor malo ugrije. Ko ima plin nek auto pali na benzin i onda malo kad se ugrije auto onda prebaci na plin jer moze motor da eksplodira.
pozz
[ davla74 @ 05.02.2008. 14:15 ] @
Da to se javilo kad sam promenio svecice
[ vladd @ 05.02.2008. 15:27 ] @
Napisi koje si imao a koje si stavio, svecice.
Samo da ne bude "imao sam stare a stavio nove"
Poz.
[ hakinen @ 05.02.2008. 16:48 ] @
Ma daj molimte, nemoj da plasis ljude sa tim da ne sme ni slicajno da se pali na plin zimi, tj po hladnom vremenu, i da ce da im eksplodira motor tj glava zbog toga!?
To se naravno nece desiti! Mane paljenja na plin je sto nema toplote da se gas iz tecnog stanja pretvori u gasno stanje i da tako pomesan sa vazduhom ulazi u cilindre pa ulazi u obliku tecnog stanja, tako da se povecava potrosnja plina, i takodje je mana da se vremenom membrana u plinskom uredjaju stvrdne pa ne moze da vibrira onako kao nova...
Ali opet mebrana kosta 1200 kinte i svaki iole pismen majstor zna da je zameni....
Ja koga god znam da vozi na plin, pali auto uvek na plin, a benzin koristi samo u slucaju nuzdje ako nestane plina!
Da se vratimo temi, ako ti se to desava od kad si stavio nove svecice, vracaj stare ako ih nisi bacio! Svecice kao i ulje je najbolje menjati kad krenu topliji dani u aprilu maju, jel niske temperature nepogoduju ulju!
[ davla74 @ 07.02.2008. 20:20 ] @
Pa bile su bosh zelene a sad mi majsto stavio neke od 900 din od kad mi ih je promenio dok je hladana radi kao da mu jedan klip ne radi, tako se ponasa i na benzin i na plin a kad se zagreje sve je super.
[ vladd @ 08.02.2008. 11:00 ] @
Aaa..uspeo si da ne das odgovor.
Te prosle, zelene , da li su bile F65, F70 ili sta vec, a ove nove, ne vezano za cenu, da li su mozda NGK, da li su 6 ili 7, koja im je oznaka, sta pise na kutijama, koji je zazor (kupuju se podesene)....
Mozda bi trebao kondenzator na platinama da promenis, ili mozda kablove...
Poz
[ filipovic s @ 11.02.2008. 14:45 ] @
Najverovatnije da su stavljene neke falš svećice, ili da je oštećen kabal prilikom zamene svećica,
Uglavnom, ja original bosh svećice nisam video pitaj boga koliko. Za mene je pravilo da ih ne kupujem nikako, što i savetujem svima. Moj otac jedino nije hteo da me sluša, pa je kupio "original" od uvoznika, sa kojim je prijatelj itd... E kad bi vi znali kako puca BMW 520 sa tim svećicama... Uglavnom kupio je NGK i sve je bilo ok.
Majstori kod mene preporučuju BERU svećice, kažu da ih turci i kinezi još uvek ne kopiraju.
Za kadeta su jeftini i kablovi i kapa i ruka, najbolje je da sve to zameniš, i sigurno će auto da ti bolje i radi i manje da troši.
Citat: RS TURBO: Kakvo paljenje na plin? pa znate li vi sta se desava u cilindrima kad se pali na plin? Znate li vi da je eksplozija plina duplo veca nego u benzina i tada moze da eksplodira motor tj da raznese glavu motora i klipove. ...
u jee, od ovog može da se rikne...
[ WuTang @ 11.02.2008. 14:56 ] @
Citat: RS TURBO: Kakvo paljenje na plin? pa znate li vi sta se desava u cilindrima kad se pali na plin? Znate li vi da je eksplozija plina duplo veca nego u benzina i tada moze da eksplodira motor tj da raznese glavu motora i klipove. Ja samo znam da se auta iskljucivo pale na benzin (jedino ako nemas nekih poteskoca sa paljenjem na benzin pa moras privremeni paliti na plin) pa kad se malo motor ugrije onda se prebace na plin. Ja ne preporucujem da se auta stalno pale na plin pogotovo po ledenom vremenu to nije pametno. Odi do ljudi koji ugradjuju plin pa ih pitaj dali se smije paliti na plin? pa ces vidjeti sta ce ti reci. Jer da se moze i paliti na plin zasto onda ostavljaju instalaciju i prekidac za benzin, ako se moze paliti izbaci skroz instalaciju za benzin i rezervuar izbaci i stavi tu plinski rezervuar. Ali oni ga ostavljaju sa razlogom da se pali na benzin pa da se onda prebaci na plin kad se motor malo ugrije. Ko ima plin nek auto pali na benzin i onda malo kad se ugrije auto onda prebaci na plin jer moze motor da eksplodira.
pozz
auto se ne pali na plin????ha ha!!!Imam plin oko 4 god i naglasavam da NIKAD ALI NIKAD nisam palio na benzin za ove 4 godine ups lazem jesam jednom kad mi nestao pkin pa sam morao nekako da se odvezem do pumpe....inace imam dinosaurusa od auta golf 2 1300 kubika i da ja tebe pitam kako mi to meni nikad nije puko motor???Ponavljas se turbo ko papagaj al stvarno!!
[ dalibor277 @ 11.02.2008. 15:27 ] @
Druze, to se meni isto desavalo i radio sam sve i svasta dok nisam otkrio sta je u pitanju. Moje misljenje je da su u pitanju kablovi...
Najbolje bi bilo da pozajmis kablove i da probas.
Kod mene je u pitanju bio prekid kod jednog kabla. U pocetku je samo tesko palio, medjutim vremenom je poceo i da stuca i da pravi detonacije u toku voznje.
Mozes i sam da proveris jedan po je jedan kabl. Upali auto i skini jedan kabl i kada ga budes vracao polako ga priblizi svecici i cuces pucketanje... Tako probaj sa svakim kablom i naici ces na neki koji ne baca isti broj varnica na svecicu...
A i najbolje ti je da krenes od pocetne tacke... Po meni bi trebao da pogledas prvo kablove, pa svecice, pa tek tada da ides dalje...
Javi sta si uradio!!!
Pozdrav i srecno!
[ Mbit @ 02.01.2009. 10:41 ] @
hm, i prošle i ove zime mi se desilo da ne mogu da upalim auto na gas, a gorivo ne može da povuče kada ga verglam jedino kada prebacim u vožnji, dovoljno je samo dva metra da me neko šlepa.
i to se dešava isključivo kada ostavim auto više od 24h a da ga ne palim, a da je napolju ispod 0, neko mi reče da ni ne pokušavam da ga palim na plin ako preko toga ne polijem izmenjivač vrelom vodom.
Juče sam krenuo negde i trt, a nisam polio vrelom vodom jer to nikada ni ne radim, šta sada, kako da ga upalim a da nikoga ne zovem. Postoji li neki benzin (zapaljiviji) za brzo startovanje da ga sipam u karburator direktno i kako se zove.
[ vladd @ 02.01.2009. 12:24 ] @
Auto start sprej, Cold start spray, nazivaju ih na razne nacine, i spadaju u auto-kozmetiku, i prodaju se na svim mestima koja prodaju tu vrstu robe..
Poz
[Ovu poruku je menjao vladd dana 02.01.2009. u 18:01 GMT+1]
[ misterno2008 @ 03.01.2009. 11:02 ] @
Citat: WuTang: auto se ne pali na plin????ha ha!!!Imam plin oko 4 god i naglasavam da NIKAD ALI NIKAD nisam palio na benzin za ove 4 godine ups lazem jesam jednom kad mi nestao pkin pa sam morao nekako da se odvezem do pumpe....inace imam dinosaurusa od auta golf 2 1300 kubika i da ja tebe pitam kako mi to meni nikad nije puko motor???Ponavljas se turbo ko papagaj al stvarno!!
Pozdrav,
Da se ukljucim u ovu diskusiju.I sam vozim na gas vec pet godina,samo sam se prve pridrzavao pravila da po hladnom vremenu palim na benzin.Naime,sigurno je da je paljenje na benzin lakse i brze nego na gas,akumulator se manje trosi tj. manje se vergla.E sad,skoro sam menjao glavu motora,auto nisam pregrejao,u to sam siguran,medjutim,simptomi tj. posledice po glavu motora i dihtung glave su bili takvi kao da jesam.I sam sam bio u cudu,al eto.Vozacko iskustvo(pa i profesionalno) od preko 20 god. i prilicno poznavanje materije,nikako mi ne daju za pravo da budem siguran i da iskljucim mogucnost da ipak ima smisla da je upravo to paljenje na gas uzrokovalo gore navedeno.Mozda to i nije tacno,ali,ako se nekom do sada nije desilo sto i meni,ne znaci da sutra i nece.
Ipak je preporuka da se automobil prvo startuje na benzin,e sad,cisto sumnjam da je to receno samo zbog duzeg veka akumulatora?!
Inace,za zimsko paljenje se menja ugao paljenja tj. prilagodjava se temperaturi,kao i zbog cinjenice da je sastav(mesavina) propana i butana u TNG drugaciji leti i zimi.Mala sugestija,zimi malo obogatiti smesu,jeste da ce biti malo povecana potrosnja,ali dosta olaksano paljenje i ravnomerniji rad motora.
[ Mbit @ 03.01.2009. 13:09 ] @
topla voda mi je pomogla, samo ne trenutno, već kada sam polio izmenjivač tačno se čulo "odmrzavanje" gasa i počeo je da isparava i popunjava creva prema karburatoru, nakon 15min pokušao sam da startujem i upalio je sasvim normalno, sada ga ostavljam na benzinu preko noći.
znači ipak savet sa toplom vodom pomaže, sprejevi za brzo startovanje su mi bili krajnja nužda, hvala vladd. (dok sam vozio bubu ponekada sam koristio -22 jedne zime benzin za upaljače ZIP, mada je buba palila i bez toga ali čisto da budem siguran, jer tako piše u njenom uputstvu iz 1968)
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|