[ MirzaSila @ 03.02.2008. 18:14 ] @
| Interesuje me dali postoji razlika u izvedbi vw vozila za americko i za europsko trziste. Recimo vw bora tdi, dali ima nekih razlika u izvedbi motora? Ovo pitam iz razloga sto bi mozda mogao da nabavim americku boru(jettu) pa ne zelim da mi se desi da dijelove moram cekati da mi dodju iz amerike hehhe :) |
[ vidan kv @ 03.02.2008. 21:45 ] @
A jel postoji razlika između Coca-Cole u Americi i Evropi?......što se tiče vozila trebalo bi da je sve šraf na šraf...mada ume da bude razlike u zavisnosti gde je vozilo proizvedeno i za koje tržište....pozz!
[ audi80 1.8i @ 03.02.2008. 22:35 ] @
Volkswagen će kroz godinu dana na američkom tržištu ponuditi dizelski model koji zahvaljujući BlueTec tehnologiji udovoljava najrigoroznijim ekološkim standardima ispušnih plinova.
Pet američkih oaza ekologije (Kalifornija, Massachusetts, New York, Vermont i Maine) uskoro bi mogle biti preplavljene dizelskim čistuncima iz Europe. Nakon Mercedesa i njegove linije Bluetec, na tržištu SAD-a će se pojaviti bar još jedan model s Volkswagenim logom i istovjetnom tehnologijom redukcije dušičnih oksida iz plinova izgaranja. Jetta izložena u Detroitu je zasigurno najozbiljniji kandidat za probijanje leda. Ipak se radi o najpopularnijem europskom modelu na tržištu SAD-a.
Iza "Clean TDI" oznake krije se poznati 2.0 TDI motor kakav se ugrađuje u sve veće modele iz VW koncerna, ali i u brojne američke modele namijenjene europskom tržištu (Dodge, Chrysler). Glavna razlika je u sustavu obrade ispušnih plinova, iz kojih se prije izlaska u okolinu odvodi veći dio dušičnih oksida. Time se omogućuje da dotični motor udovolji rigoroznom Tier2/Bin5 standardu koji dopušta do 70 mg NOx po milji.
Pionir u ponudi dizelskih modela na američkom tržištu do sada je plasirao preko 800.000 vozila s dizelskim motorom.
Ipak Americko trziste ima strozije kriterije sto se tice ispusnih plinova i sigurnosti pri sudaru, i zna biti mala razlika sto se tice zadnjih svjetala, da budu sva crvena.
[ momsab @ 03.02.2008. 22:58 ] @
tvoj tekst ili clanak? :)
ako je clana (lici mi), ne bi bilo lose da se navede izvor
p.s. Nju Jork i Kalifornija oaza ekologije?
[ popovicvl @ 03.02.2008. 23:52 ] @
Samo znam da evropski Focus i americki imaju sraf na sraf sve delove,jedino je kvalitet americkog Focusa mizeran.To govori i garancija koju je proizvodjac davao na vozila.Za evropski je bila 2 god ili 100 000,a za americki 1 god ili 36 000 milja.Nadam se da nije isti slucaj i sa VW.Za mecku znam da je ista,osim naravno satova i gabaritnih svetla koja su obavezna za voznju po americi...
[ pudar @ 07.02.2008. 19:27 ] @
Svojevremeno sam imao Passat-a '91 za americko trziste i ,generalno,sve pasuje sraf na sraf.Problem moze da se javi pri nabavci delova za remont nekih sklopova(konkretno,imao sam problem sa remontom letve volana-niko nije imao delove za to,pa sam morao da kupim EVROPSKU letvu i teraj dalje).
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.