[ vladegm @ 06.02.2008. 17:01 ] @
kakva je razlika izmedju ova dva motora i koja bi verziju bila bolja za kupovinu? |
[ vladegm @ 06.02.2008. 17:01 ] @
[ SmilieBG @ 06.02.2008. 18:25 ] @
Mislim da je dti stariji model, dok je dci noviji (common rail).
Oba su (po meni) odlicna i veoma izdrzljiva, mada bi ja pre isao na noviji. Malo je slabiji ali za clio sasvim dovoljan. Ja sam vozio megana sa tim motorom i tu mu vec malkice nedostaje snage, ali nista strasno. Poz, Sale [ RS TURBO @ 06.02.2008. 21:49 ] @
Po meni je bolji 1.5 DCI jer je manji potrosac a bolji je motor i noviji.
pozzz [ Miroslav Jeftić @ 06.02.2008. 22:18 ] @
dci je živahniji, ali su i eventualne popravke skuplje zbog naprednije tehnologije, treba i to napomenuti za svaki slučaj.
[ audi80 1.8i @ 06.02.2008. 22:23 ] @
Obnovljeni Clio je u tržišnu borbu krenuo sa paketom od 5 benzinskih i 2 dizelska agregata. U ponudi su slijedeći motori : 1.2 (60KS), 1.2 16V (75KS), 1.4 16V (98KS), 1.6 16V (110KS) i 2.0 16V (172KS), te dizelski, Common Rail agregati 1.5 dCi (65 KS) i 1.5 dCi (82 KS).
Clio sa dizelskim, 1.5 dCi motorom snage 82 konja pri 4000 okretaja a najveći okretni moment od 185 Nm razvija pri 2000 okretaja. Clio 1.5 dCi u verziji sa 5 vrata teži 980 kg a u verziji sa 3 vrata 20 kg manje. Tako lagan automobil motor potjera do 100 km/h za 12.2sekunde što je za mali gradski automobil jako dobro, a konačna brzina je 175 km/h iako na satu zna pokazivati i do 190. Verzija od 65 ks ima poprilično slabije ubrzanje, čak 15 sekundi do 100 km/h. Ono što oduševljava je naravno potrošnja. Tvornica navodi prosječnu potrošnju od 4,2 litre, a u praksi ona se kreće od 5 do 5.5 sa upaljenom klimom i nježnijom nogom. Malo žešća vožnja natjera ovog mališana na još uvijek jako prihvatljivih 6-6.5 litara. Potrošnja na otvorenom je oko 4,5 litara, a u gradu 6-7 litara. Iako odudara od tvorničkih podataka još uvijek je vrlo štedljiv i ako se stvarno pazi sa gasom možete skinuti u prosjeku pola litre. One koji ne vole ići često na benzinsku će oduševiti činjenica da je rezervoar obujma čak 50 litara te stoga teoretski s jednim punjenjem možete prijeći čak 1100km, a u praksi će to biti oko 800 do 900 kilometara. Motor od 65 konjskih snaga smatram da je puno lošija kupovina. Naime, jači model ubrzava 3 sekunde brže do 100 km/h, ima 13km veću konačnu brzinu te troše gotovo isto, a razlika u cijeni prilikom kupovine je bila oko 800 eura, te na tržištu rabljenog ne bi smjela biti veća. Zamjerka ide mjenjaču koji je izuzetno tvrd i dosta se trese u vožnji, posebno ubrzanja i usporavanja. Okvir: Tehnički podaci Obujam: 1461 kubika Kompresija: 18.8:1 Snaga: 60 kW / 82 KS pri 4000 okretaja u minuti Okretni moment : 185 Nm pri 2000 okretaja u minuti Pogon: Prednji, 5 brzinski mjenjač Najveća brzina: 175 km/h Ubrzanje od 0 do 100 km/h : 12,2 sekundi Potrošnja pri 90 km/h: 3,7 l Grad: 5,3 l Prosječna potrošnja: 4,2 l Dimenzije (Dužina:Širina:Visina) : 3812x1639x1417 mm Spremnik goriva : 50 litara Obujam prtljažnika: 255/1037 litara Znaci najbolji je 1.5 dci po mogucnosti od 82Ks. [ audi80 1.8i @ 06.02.2008. 22:35 ] @
1,5dci litreni Renaultovi dizelaši posjeduju neku grešku.
Rak-rana tih motora, proizvedenih do 2004., je visokotlačna pumpa Delphi (odnosno Lucas).Problem je u bregastom vijencu s kuglicama, koji pokreće pumpne klipiće. Nije dobro otvrdnut, odnosno cementirani je sloj pretanak pa se ljušti. Strugotina potom prolazi kroz brizgaljke i uništava ih, potom ulazi u cilindre i brazda ih, a povratnim vodom odlazi i taloži se u spremniku goriva. Kod novijih serija je to popravljeno te ne bi trebalo biti više problema. [Izbrisan neispravan link] [Ovu poruku je menjao bakara dana 07.02.2008. u 00:05 GMT+1] [ MOSLER @ 10.02.2008. 10:47 ] @
Clio je u globalu dobar auto ali modeli 1,5 dci imaju problema sa diznama zbog loseg goriva, a kada one stradaju od cene popravke zna da zaboli glava. [ ppejic @ 10.02.2008. 15:06 ] @
Citat: audi80 1.8i: 1,5dci litreni Renaultovi dizelaši posjeduju neku grešku. Rak-rana tih motora, proizvedenih do 2004., je visokotlačna pumpa Delphi (odnosno Lucas).Problem je u bregastom vijencu s kuglicama, koji pokreće pumpne klipiće. Nije dobro otvrdnut, odnosno cementirani je sloj pretanak pa se ljušti. Strugotina potom prolazi kroz brizgaljke i uništava ih, potom ulazi u cilindre i brazda ih, a povratnim vodom odlazi i taloži se u spremniku goriva. Kod novijih serija je to popravljeno te ne bi trebalo biti više problema. [Izbrisan neispravan link] [Ovu poruku je menjao bakara dana 07.02.2008. u 00:05 GMT+1] lelleeleeeee, da se ovo kojim slucajem dogodilo FIATu, sahranii bi ga. Ovako, to je cuveni Renault pa greske se ipak smeju dogadjati! [Ovu poruku je menjao ppejic dana 10.02.2008. u 16:25 GMT+1] [ audi80 1.8i @ 10.02.2008. 21:31 ] @
Znam da je popravka skupa, ako uzima novi Clio onda nek uzme Dci, jer su to vjerovatno otklonili, ako uzima stariji model od 2004god, onda 1.9Dti, koji se dobro pokazao, nisam nista za njega dosad lose cuo.
[ dobrovoljski @ 19.12.2009. 19:37 ] @
Citat: ppejic: lelleeleeeee, da se ovo kojim slucajem dogodilo FIATu, sahranii bi ga. Ovako, to je cuveni Renault pa greske se ipak smeju dogadjati! [Ovu poruku je menjao ppejic dana 10.02.2008. u 16:25 GMT+1] Čudi me da niko nije spomenuo FILTER ULJA NA 1.5 dci MOTORU, koji je jedan od glavnih razloga zbog čega ovi motori nisu dugotrajni. Naime,problem je njegova pozicija na samom motoru,jer se nalazi veoma blizu izduvne grane koja svojom temperaturom konstantno drži ulje u motoru na visokoj temperaturi. Tako kaže majstorska radionica! 1.9 su bolji. I sam nameravam da uzmem clia pa sam se raspitivao za dobro svih nas. [ Dr.sima @ 19.12.2009. 22:45 ] @
Na 1.5 dci motoru filter ulja je na suprotnoj strani od izduvne grane, a ja nisam primetio da se na mojim autima ulje pregreva... Ja imam 2 clia, jednog od 65ks i jednog od 82ks i prezadovoljan sam i sa jednim i sa drugim... Na prvom sam se opekao sa losim gorivom pa sam morao da menjam uloske dizni, od tad sipam na intermol pumpama i nema nikakvih problema...
[ dobrovoljski @ 20.12.2009. 16:08 ] @
Onda je informacija za filter ulja netačna,pa me sad zanima jel ima ikakve veze motor 1.5 dci sa pregrevanjem ulja u motoru i POSEBNO da li ima istine u onom ranijem postu da neki opiljci ulecu u prostor sagorevanja i prave ,,risove ,, na klipovima? I ako ima istine da li je to bas kod sve jednog tog motora. Molio bih one koji voze Clia od 2000 god pa mladje da iskreno kazu da li ima nekih mana i koje? Koliko je skup za odrzavanje i koliko su imali problema sa njim čak i u sitnicama na koje treba obratiti pažnju. Ja sam se iskreno zagrejao za Clia ali se plašim francuza zbog skupih delova i održavanja,mada ne znam koliko moze biti skuplje od Mazde 323 90 god koju sada vozim iako nisam imao ni JEDAN kvar,kako na ovoj tako i na prosloj 626 (trula limarija). Hvala unapred na svakom odgovoru.
[ etjen @ 20.12.2009. 17:55 ] @
ja imam Modusa sa dci motorom. Za te opiljke sam čuo ovde, i to je sve što znam o njima...
Mene odlično služi, troši neverovatno malo, ide neverovatno dobro za svoju snagu (kod mene je najslabiji motor). Održavanje je razumno skupo (mada ja svoj auto održavam u ovlašćenom servisu). U svakom slučaju u odnosu na Mazde iz 90ih, bilo koji noviji auto (osim možda Punta) će ti biti kost u grlu što se tiče održavanja. Mada, i to zavisi kako si navikao da održavaš auto, ima ljudi koji baš ništa ne menjaju na kolima i kojima je samo važno da ''ide''. [ Dr.sima @ 21.12.2009. 09:19 ] @
Jedina i najveca mana dci motora je turbina. Ona ume da izda posle 150.000km. Remont turbine je oko 300e sa sve majstorskim rukama, a isto toliko kosta polovna na otpadu. Problem su i dizne koje su ne bas tako otporne na lose gorivo. Delovi su manje-vise istih cena kao i za ostale automobile novije generacije, mozda su malo skuplji, recimo 20% u odnosu na fiata. Ali za razliku u ceni, renault nudi mnogo bolji kvalitet unutrasnjosti, meksu i udobniju voznju i jedinstveni smek "blesavog" francuskog automobila.
Nikakvih problema sa pregrevanjem ili opiljcima, guljenjem cilindara i sl. nisam imao, niti me je bosch pumpa izdala ... puj puj... [ dobrovoljski @ 21.12.2009. 13:10 ] @
Hvala na svim informacijama,...kako stvari stoje to je ono sto meni treba,samo sa cetvoro vrata. Sto se delova tice laknulo mi je,20% od fijatovih skuplje znaci da se fijat izbezobrazio,sto cu za renaulta platiti bez problema. Jos samo da prodam sadasnju masinu,....samo...... . . .Malo mi je krivo kad pogledam vozila u sloveniji gde je istina registracija daleko skuplja tj osiguranje,ali vozila totalno realna sa cenom. Al eto prostora za nove diskusije na ovu temu (nisam proveravao da li je vec neko pisao o tome)
Pozdrav svima i Hvala [ etjen @ 21.12.2009. 15:20 ] @
pa pazi, što se tiče Slovenije, ja sam gledao cene Modusa tamo i ovde, i ovde su jeftiniji ili su cene iste!
Naravno, to je zato što su ovde lažne informacije date o kolima, uglavnom su to vanovi koji su ili prešli puno ili bili havarisani... A tamo, ono što sam ja video preko interneta je da su kola uglavnom od prvog vlasnika sa punom servisnom istorijom, tako da i treba da budu skuplji. (ovo sve govorim za Modusa jer me drugi automobili nisu interesovali) Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|